Mor un home de 72 anys, de Vila-real, als bous d’Almassora

Un home de 72 anys veí de Vila-real ha mort a ‘els bous al carrer’ d’Almassora com a conseqüència d’una agafada que l’ha colpejat contra els barrots d’una de les barreres.

Es tracta de la novena víctima mortal en els esdeveniments taurins celebrats des de començament d’any a la Comunitat Valenciana.

Pel que sembla els fets han passat este dimecres quan l’home caminava pel recinte al costat d’un altre home pel carrer Mare de Déu de la Llum, a prop de l’Església de la Nativitat, i, pel que sembla, s’ha confiat i ha estat aconseguit pel bou que l’ha sorprés, segons han informat fonts municipals.

L’astat li ha cornejat a la part posterior d’una cama, però les pitjors lesions s’han produït en ser copejat contra els barrots del recinte.

Immediatament, després de la intervenció dels col·laboradors taurins i la Policia Local, ha estat traslladat a la infermeria d’Almassora, on ha estat atès per l’equip de sanitaris i el cirurgià i ha estat intubat. Posteriorment ha estat traslladat fins a l’Hospital General Universitari de Castelló on ha ingressat a la Unitat de Cures Intensives (UCI) però al cap de poca estona ha mort, segons han informat fonts sanitàries.

L’Ajuntament d’Almassora va acordar ahir la suspensió de tots els actes de les festes del Roser previstos per a la nit de dimecres.

A més, l’alcaldessa, Merche Galí, ha traslladat els seus condols a la família de la víctima i ha convocat un minut de silenci per a este dijous a les 12 hores.

Últimes notícies

El professorat vota si accepta l’oferta d’Educació i definix el futur de la vaga indefinida

Els sindicats docents consulten a la seua afiliació sobre l'última proposta de la Conselleria d'Educació per a frenar la vaga indefinida i decidir si es manté, es modifica o se substituïx per altres formes de protesta.

La exconcejal d’Urbanisme d’Alacant declara per l’adjudicació d’una vivenda pública a la Platja de Sant Joan

La exconcejal d'Urbanisme d'Alacant Rocío Gómez declara com investigada per l'adjudicació d'una vivenda pública a la Platja de Sant Joan, en una jornada clau del cas Els Naus que implica diversos càrrecs municipals i autonòmics.

La Hispanic Society mostra tres grans Sorollas en la seu de Sotheby’s a Nova York

La Hispanic Society Museum & Library exhibix fins a l'1 de juny tres grans llenços de Joaquín Sorolla en la seu de Sotheby's a Nova York, dins del programa In residence. La mostra s'emmarca en l'estratègia internacional del museu i en la celebració del centenari del mural Vision d'Espanya.

Les màximes se suavitzen en el litoral de València mentres pugen les mínimes

Cels poc nuvolosos i lleuger descens de les màximes en el litoral i prelitoral de València, amb mínimes a l'alça i vents fluixos variables en la Comunitat Valenciana.

Un accident en l’A-7 a la Cañada causa cues de fins a 8 quilòmetres a Paterna

Un accident entre almenys dos vehicles en l'A-7 a l'altura de La Cañada, a Paterna, manté des de primera hora del matí retencions de fins a 8 quilòmetres en sentit Alacant i cues en sentit Barcelona per l'efecte tafaner.

Un robatori de cable entre Pobla Llarga i Alzira provoca importants retards en la C2 de Rodalia

Un nou robatori de cable entre Pobla Llarga i Alzira ha provocat retards de fins més de mitja hora en la línia C2 de Rodalia València des de primera hora del matí.

Recuperen el cadàver d’un home en una zona rocosa al costat del castell de Sagunt

Bombers i el grup de rescat aeri GERA han recuperat el cadàver d'un home en una zona rocosa i de difícil accés prop del castell de Sagunt, després de l'avís d'una persona que el va albirar des de la distància.

El CSN recolza més de 100 inspeccions nuclears i radiològiques de la Generalitat per a 2026

El Consell de Seguretat Nuclear valguda la planificació de la Generalitat per a 2026, amb més d'un centenar d'inspeccions en instal·lacions radioactives, sanitàries i de transport de material radioactiu.