12.8 C
València
Dissabte, 21 febrer, 2026

Mor un home de 72 anys, de Vila-real, als bous d’Almassora

Un home de 72 anys veí de Vila-real ha mort a ‘els bous al carrer’ d’Almassora com a conseqüència d’una agafada que l’ha colpejat contra els barrots d’una de les barreres.

Es tracta de la novena víctima mortal en els esdeveniments taurins celebrats des de començament d’any a la Comunitat Valenciana.

Pel que sembla els fets han passat este dimecres quan l’home caminava pel recinte al costat d’un altre home pel carrer Mare de Déu de la Llum, a prop de l’Església de la Nativitat, i, pel que sembla, s’ha confiat i ha estat aconseguit pel bou que l’ha sorprés, segons han informat fonts municipals.

L’astat li ha cornejat a la part posterior d’una cama, però les pitjors lesions s’han produït en ser copejat contra els barrots del recinte.

Immediatament, després de la intervenció dels col·laboradors taurins i la Policia Local, ha estat traslladat a la infermeria d’Almassora, on ha estat atès per l’equip de sanitaris i el cirurgià i ha estat intubat. Posteriorment ha estat traslladat fins a l’Hospital General Universitari de Castelló on ha ingressat a la Unitat de Cures Intensives (UCI) però al cap de poca estona ha mort, segons han informat fonts sanitàries.

L’Ajuntament d’Almassora va acordar ahir la suspensió de tots els actes de les festes del Roser previstos per a la nit de dimecres.

A més, l’alcaldessa, Merche Galí, ha traslladat els seus condols a la família de la víctima i ha convocat un minut de silenci per a este dijous a les 12 hores.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Hezonja iguala el rècord de triples en la Copa i guia el 106-108 del Reial Madrid en una semifinal històrica

Hezonja va anotar set triples i 25 punts i va decidir amb dos encerts en els últims trenta segons el 106-108 del Reial Madrid davant el València Basket, en una semifinal sense pròrroga que va batre el rècord històric d'anotació amb 214 punts.

Juan Roig crida a anar per la Lliga després de la derrota en semifinals davant el Reial Madrid

El màxim accionista del València Basket va traslladar un missatge d'ànim després de l'ajustada caiguda en la Copa del Rei i va fixar com a meta immediata la Lliga Endesa.

Pedro Martínez: derrota cruel i orgull malgrat la caiguda del València Basket davant el Reial Madrid

El tècnic va lamentar una derrota especialment dolorosa en semifinals després d'anar cinc a dalt mancant poc més de mig minut i va reivindicar al seu equip.

106-108: Hezonja decidix amb dos triples i fica al Reial Madrid en la final

El croat va firmar 25 punts i va rematar amb dos triples en l'últim minut un dol que el València havia encarrilat amb el xou final de Jean Montero. El Reial Madrid va remuntar 17.

106-108. Hezonja apaga el xou de Montero i fica al Reial Madrid en la final

Dos triples de Mario Hezonja en l'últim minut van voltejar un partit que Jean Montero havia incendiat amb 19 punts en l'últim quart. El Reial Madrid, que va arribar a anar 17 a baix, disputarà la final en el Roig Arena.

Campazzo: final de bojos i avís després de la patida semifinal de Copa

Campazzo va celebrar l'agònica victòria en semifinals davant València Basket i va subratllar que el Reial Madrid va creure fins al final. Així i tot, va advertir que han de corregir errors per a optar al títol.

Domingo amb cels buidats i pujada general de les temperatures

El diumenge arriba amb estabilitat per altes pressions, sense pluges i amb un ascens general de les temperatures. Hi haurà calitja a Canàries i boires matinals en diverses zones.

Un home ha resultat ferit en caure al fossat d’una tomba mentres reparava una làpida a Torrevieja

Un home ha caigut uns tres metres al fossat d'una tomba quan reparava una làpida en el cementeri de Torrevieja. Va ser rescatat amb escala i matalàs de buit i traslladat a l'hospital