Mor un jove pilot de només 14 anys al circuit de Jerez

 

Tragèdia i consternació absoluta al món del motociclisme espanyol. Marcos Garrido Beltrán, un jove pilot de només 14 anys i nascut a Rota, perdia la vida aquest diumenge en una carrera de la categoria Supersport 300 del Campionat d’Andalusia.

 

Segons informava la Federació Andalusa de Motociclisme, el jove va patir una caiguda doble entre les corbes 2 i 3 (Michelin). Per desgràcia, una altra motocicleta es va veure involucrada en l’accident i va passar per damunt del jove motorista. A continuació es va parar la competició perquè els serveis d’Emergències pogueren actuar i portar a l’hospital al jove motorista i un altre company, un xic de Madrid, que també havia resultat ferit. Per desgràcia, després de ser traslladat a l’Hospital General de Jerez, Marcos Garrido moria a causa de les lesions. 

 

 

Morts similars en el món del motor

La mort del jove pilot recorda, per les circumstàncies, a la de Marco Simoncelli, l’octubre de 2011, quan Valentino Rossi li va passar per damunt després de caure a l’asfalt. També cal destacar el cas de Luis Salom, l’últim professional que havia perdut la vida fins al moment, que va patir un accident en una competició en el Circuit de Montmeló en juny de 2016. 

 

També cal recordar a Bernat Martínez i Daniel Rivas, que juntament amb Marcos Garrido i Luis Salom són els quatre pilots espanyols que han perdut la vida en un circuit durant aquesta dècada. Martínez i Rivas van morir en un accident al circuit californià de Laguna Seca durant el circuit de MotAmérica AMA.

 

Condol per la mort del jove pilot

Són nombroses les entitats, persones de renom i clubs que han volgut donar els seus condols als familiars i amics de Marcos Garrido. Així ho han volgut expressar, per exemple, el Xerez Deportivo o coneguts polítics com Pedro Sánchez o Albert Rivera. 

 

Últimes notícies

Morant assegura que el professorat ha guanyat la batalla moral davant un Consell incapaç de gestionar la crisi educativa

Diana Morant afirma que, després de cinc setmanes de vaga de professors a la Comunitat Valenciana, el professorat ha guanyat la batalla moral davant un Consell que considera incapaç i desinteressat en gestionar la crisi educativa.

El València Basket busca el 2-0 davant un Joventut esgotat però amb les idees clares

El Roig Arena acollirà divendres el segon partit de la semifinal entre València Basket i Asisa Joventut, amb 1-0 per als taronja i dubtes físics en la Penya després d’un exigent tram final de temporada.

Els sindicats tomben quasi tota l’oferta d’Educació i exigixen més negociació

Els cinc sindicats de la taula docent han rebutjat la major part dels acords parcials plantejats per la Conselleria d’Educació i han demanat reprendre unes negociacions iniciades fa quasi un mes, mentre la consellera defensa que la seua oferta és 'ambiciosa'.

Bernabé veu positiu que Oltra torne a la política si suma el vot d’esquerra a València

La delegada del Govern i candidata del PSPV a l’alcaldia de València, Pilar Bernabé, ha afirmat que està encantada que Mónica Oltra aspire a l’alcaldia si aconseguix unir el vot d’esquerra que ara es perd. També ha defensat que la seua línia roja per a futurs pactes és la intolerància i ha recalcat el lideratge de Diana Morant a la Generalitat.

La falta de jornalers deixa sense collir part de les collites a Alacant

Asaja Alicante alerta que l’escassetat de mà d’obra s’ha convertit en un problema estructural al camp alacantí i ja ha deixat un 10 % de la collita de nísperos sense collir per falta de jornalers.

Pilar Bernabé reivindica el PSOE per la seua rapidesa davant els casos de corrupció

Pilar Bernabé, delegada del Govern i candidata del PSPV-PSOE a l alcaldia de València, assegura que se sent orgullosa de militar en un partit que actua amb contundencia i rapidesa davant casos de presumpta corrupcio i carrega contra la gestio del PP en situacions similars.

Bernabé exigeix a Pérez Llorca que actue i critica que Mazón continue “atrinxerat” després dels whatsapps de la DANA

La delegada del Govern, Pilar Bernabé, ha demanat al president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, que assumisca responsabilitats per uns missatges de Carlos Mazón durant la DANA que qualifica de “indecència” i “vergonya” per a la política valenciana.

Les víctimes de la DANA preparen noves accions legals després de la personació de Mazón

L’Associació de Víctimes de la DANA 29 d’Octubre de 2024 ha anunciat que divendres detallaran noves iniciatives judicials després d’haver-se personat Carlos Mazón en la causa de Catarroja i de fer-se públics els missatges del grup de WhatsApp del Govern valencià el dia de la catàstrofe.