Mor el guardonat artista faller Manuel Algarra

El món de les Falles està de dol. Manuel Algarra, un dels seus més reconeguts artistes fallers, ha mort aquest dimarts 5 d’abril. Convalescent d’una malaltia que hi havia empitjorat, finalment ell mateix hi ha sol·licitat la sedació, tal com o explicava al seu entorn en una xarxa social.

“Ja sabeu que he estat aquest últim mes molt delicat de salut, la qual he anat perdent amb el pas dels dies, fins al punt que hui he autoritzat la meua sedació. Vull donar les gràcies a tota la gent que ha estat donant suport a la meua carrera, sempre vaig intentar ser honest en la meua vida i el meu treball i fer el meu ofici viable. Servisca aquest missatge com a comiat a tota aquesta gent a qui no m’ha donat temps de fer-ho”, ha escrit al seu mur de Facebook.

La notícia ha causat una immensa tristesa i un tremend impacte entre els fallers, que omplin les xarxes socials amb les seues mostres de respecte i condolences a la figura de l’artista faller que hui ens deixa.

Des de la Junta Central Fallera (JCF) han expressat el dolor per la pèrdua d’un dels artistes més destacats. “Per a les Falles queda el seu llegat artístic i el seu palmarés de ninots indultats i de monuments plantats”, destaquen.

València acomiada a un dels seus artistes fallers més importants que durant els últims dèsset anys ha estat vinculat a la comissió Almirall Cadarso-Comte d’Altea, guanyant numeros ninots indultats.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El Vila-real marxa al descans amb avantatge clar en San Mamés gràcies a Cardona i Alfon

El Vila-real es va al descans amb un 0-2 en San Mamés després d'aprofitar dos accions clau culminades per Sergi Cardona i Alfon davant un Athletic poc efectiu.

Emergències activa el nivell groc per pluges intenses a l’interior sud de València

El Centre de Coordinació d'Emergències manté el nivell groc per pluges fortes a l'interior sud de València i en el sud d'Alacant, a més de ratxes de vent de fins a 80 km/h a Castelló.

Awa Fam lidera el draft WNBA 2026 amb Marta Suárez i Iyana Martín en el punt de mira

La pivot del València Basket part entre les grans favorites del draft WNBA 2026, mentres les asturianes Marta Suárez i Iyana Martín també aspiren a ser triades en primera ronda en una nit històrica per al bàsquet espanyol.

Enercoop impulsa microplantes solars per a transformar el seu model energètic a Crevillent

Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica amb microplantes pròximes als nuclis urbans i un model de comunitat energètica a Crevillent.

El juí a Ábalos entra en la fase dels contractes de màscares amb una setmana clau de testimonis

La segona setmana del juí a José Luis Ábalos se centra en el presumpte tripijoc de contractes de màscares i en una ronda de testimonis clau, entre ells alts càrrecs de Transports i l'exparella de la seua exasesor Koldo García.

Brusc enfonsament tèrmic este diumenge abans d’una ràpida volta a l’ambient càlid

El pas d'aire polar provoca este diumenge un enfonsament de fins a 14 graus, amb pluja, neu i temporal marítim, abans d'una setmana de temps més estable i temperat.

Jean Montero guia al València Basket a un triomf de pes en el Martín Carpena

El València Basket s'imposa a l'Unicaja per 89-96 en el Martín Carpena, liderat per un brillant Jean Montero, i consolida la segona plaça de la Lliga Endesa.

Pluges febles i fang en els cotxes durant el matí del diumenge

Les pluges molt febles i intermitents del matí del diumenge deixen una fina capa de fang en cotxes i superfícies per la presència de pols en suspensió.