Mor el guardonat artista faller Manuel Algarra

El món de les Falles està de dol. Manuel Algarra, un dels seus més reconeguts artistes fallers, ha mort aquest dimarts 5 d’abril. Convalescent d’una malaltia que hi havia empitjorat, finalment ell mateix hi ha sol·licitat la sedació, tal com o explicava al seu entorn en una xarxa social.

“Ja sabeu que he estat aquest últim mes molt delicat de salut, la qual he anat perdent amb el pas dels dies, fins al punt que hui he autoritzat la meua sedació. Vull donar les gràcies a tota la gent que ha estat donant suport a la meua carrera, sempre vaig intentar ser honest en la meua vida i el meu treball i fer el meu ofici viable. Servisca aquest missatge com a comiat a tota aquesta gent a qui no m’ha donat temps de fer-ho”, ha escrit al seu mur de Facebook.

La notícia ha causat una immensa tristesa i un tremend impacte entre els fallers, que omplin les xarxes socials amb les seues mostres de respecte i condolences a la figura de l’artista faller que hui ens deixa.

Des de la Junta Central Fallera (JCF) han expressat el dolor per la pèrdua d’un dels artistes més destacats. “Per a les Falles queda el seu llegat artístic i el seu palmarés de ninots indultats i de monuments plantats”, destaquen.

València acomiada a un dels seus artistes fallers més importants que durant els últims dèsset anys ha estat vinculat a la comissió Almirall Cadarso-Comte d’Altea, guanyant numeros ninots indultats.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un home de 50 anys resulta ferit per arma blanca en ple carrer a Picassent

Un home de 50 anys va ser apunyalat en el tòrax al carrer Sant Rosa de Picassent i traslladat per una ambulància SAMU a l'Hospital General de València.

Greu una xiqueta de 13 anys atropellada de matinada en l’A-31 a Alacant

Una xiqueta de 13 anys ha resultat ferida greu després de ser atropellada de matinada en l'A-31, a l'altura del polígon Babel d'Alacant, i ha sigut evacuada a l'Hospital General Doctor Balmis.

Núvols, pols en suspensió i caiguda de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta un dissabte amb augment de la nuvolositat, pols en suspensió i possible pluja feble amb fang, abans d'un diumenge de cels coberts i pluges generalitzades.

Desmantellada a Dénia una plantació de marihuana dirigida per un fugitiu reclamat per Lituània

La Policia Nacional ha desmantellat a Dénia una plantació de marihuana en una vivenda aïllada i ha detingut a dos hòmens, un d'ells reclamat per Lituània amb una orde europea de detenció i lliurament.

Set detinguts a Nules per explotar a 80 migrants en condicions de semiesclavitud

La Guàrdia Civil deté a Nules a set persones per integrar una xarxa de tràfic laboral que explotava a 80 migrants en el camp en condicions de semiesclavitud.

Un llibre denuncia la guerra bruta judicial contra Mónica Oltra com una Inquisició moderna

Un treball acadèmic convertit en llibre sosté que el procés judicial contra Mónica Oltra és un cas acreditat de lawfare i una forma d'Inquisició moderna que danya la qualitat democràtica.

L’Hospital General de València tanca dos banys per una forta olor després d’un abocament químic

L'Hospital General de València ha clausurat dos banys d'ús professional després d'un abocament accidental de colorant amb anilina que va generar una forta olor, mentres analitza mostres de les aigües residuals.

Avís groc per ratxes de fins a 80 km/h en la mitat nord de Castelló este diumenge

Aemet activa l'avís groc per vents del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i litoral nord de Castelló, amb pluges i notable descens tèrmic.