Mor en les seues noces mentre la seua parella caminava cap a l’altar

Un home escocés amb càncer terminal, pare d’11 fills, va morir divendres passat durant la celebració de les seues noces minuts abans de casar-se amb la seua promesa, amb la qual portava més de dues dècades. L’home es va esfondrar mentre la futura esposa caminava cap a l’altar al costat del seu fill.

Paul Wynn, de 57 anys, originari de North Ayrshire, Escòcia, es va esfondrar divendres passat a l’ajuntament de Saltcoats minuts abans de casar-se amb Alison Wynn, la seua parella des de fa 21 anys. Segons recull Daily Rècord, els metges li van diagnosticar càncer al maig, però li van dir que s’havia tornat terminal tan sols vuit dies abans que morís.

En un principi

En principi li van dir que tenia entre sis setmanes i dos mesos de vida. I és que el càncer de pàncrees ja se li havia estés al fetge i als pulmons. És per això que van acabar modificant la seua data inicial que era el pròxim 19 de juliol.

No va poder complir el seu somni

Tenia molta il·lusió per casar-se, però no va poder complir el seu somni de contreure matrimoni. Paul va sofrir un col·lapse sobtat mentre esperava a la seua xicota. Els serveis sanitaris van intentar reanimar-ho sense èxit.

La parella tenia 5 fills en comú i Paul altres 6

Com déiem, la mort de Paul no deixa només a Alyson vídua sinó que també 11 fills s’han quedat sense el seu pare. Parlem dels seus cinc fills en comú: Sandy, de 20 anys, Tarquin, de 15 anys, Marcus, de 13, Louise, de vuit i Poppy de quatre. A més dels altres 6 fills de Paul.

Alison amb prou feines ha superat la trista notícia de la pèrdua del qual anava a ser el seu marit. Encara que explica que «m’he d’alçar cada dia pel bé dels meus fills, encara que em costa menjar».

Un pare fantàstic

La vídua no ha dubtat en parlar d’allò més bé de l’home amb el qual va compartir més de 20 anys de la seua vida. En un homenatge després de la seua mort, el descrivia com «un pare fantàstic». Per a ell els seus fills «eren la seua vida» i a ells dedicava bona part del seu temps.

La dona explicava com va ser el moment en què va morir Paul. «Quan vaig arribar a ell, el vaig cridar pel seu nom un parell de vegades. No es va donar la volta, no em va mirar i em vaig adonar que alguna cosa anava malament i vaig començar a esfondrar-me i vaig començar a cridar el seu nom i sabíem que alguna cosa no estava bé«, relatava.

És per això que afirmava que «si hagués sabut que no teníem molt de temps, hauria intentat organitzar les noces per al començament de la setmana«. Almenys ara sap que estarà amb la seua mare, morta en 2020, i el fill que van perdre en 2004.

Últimes notícies

Judici a Castelló per bulo de pederàstia del cas Bar España difós durant vint anys

La Secció Penal de la Plaça 3 del Tribunal d'Instància de Castelló jutjarà entre el 16 i el 26 d'octubre sis acusats de difondre durant dècades el bulo del suposat cas de pederàstia del Bar España de Benicarló, pel qual es reclamen 2,4 milions d'euros d'indemnització.

SOS Hostaleria carrega contra la vaga general de l’11 de novembre per «política»

SOS Hostaleria rebutja la vaga general de l’11 de novembre, que qualifica de mobilització política que danyarà sobretot autònoms i xicotetes empreses del sector.

Compromís acusa Catalá d’encendre el 9 d’Octubre per la protesta per la vivenda

Compromís acusa l’alcaldessa de València, María José Catalá, de voler encendre l’ambient del 9 d’Octubre usant l’acampada per la vivenda, i li retreu que no busque solucions al problema d’accés a una vivenda digna.

Pérez Llorca donarà comptes en Les Corts sobre la dana i la ‘prioritat nacional’

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, respondrà dimecres que ve en el ple de Les Corts preguntes dels síndics sobre la gestió de la dana del 2024 i l’aplicació de la ‘prioritat nacional’ en la Comunitat Valenciana.

Sònia Valiente transforma la tragèdia del Hindenburg en un ‘thriller’ sobre soledat i poder

La novel·la ‘El vuelo de la fortuna’, de la valenciana Sònia Valiente, recrea l’últim viatge del Hindenburg per abordar la soledat, l’ambició i els límits del poder i del progrés tecnològic.

El PSPV atribueix a les seues al·legacions i als veïns el fre a un nou hotel al vell cine Imperial del Cabanyal

El PSPV-PSOE assegura que les al·legacions del seu grup i de l’Associació de Veïns del Cabanyal-Canyamelar han impedit, de moment, la llicència d’un hotel de 27 habitacions al vell cine Imperial. El portaveu Borja Sanjuan alerta que el govern municipal estudia canviar les normes urbanístiques i reclama prioritzar vivendes assequibles davant la pressió turística.

València es queda sense mascletà del 9 d’Octubre per l’acampada per la vivenda

L’Ajuntament de València ha anunciat que la mascletà del 9 d’Octubre a la plaça ha quedat suspesa per decisió de la Delegació del Govern, davant l’acampada de més de 1.500 persones pel dret a la vivenda. La resta d’actes continuen previstos i el consistori estudia possibles accions judicials.

El Tribunal de les Aigües, reafirmat com a símbol viu de la identitat valenciana

Juanfran Pérez Llorca ha destacat el Tribunal de les Aigües com a llegat viu de la Comunitat Valenciana, model universal de governança i símbol d’identitat valenciana, en rebre la blusa de síndic d’honor i la medalla de plata de la institució.