Mor en les seues noces mentre la seua parella caminava cap a l’altar

Un home escocés amb càncer terminal, pare d’11 fills, va morir divendres passat durant la celebració de les seues noces minuts abans de casar-se amb la seua promesa, amb la qual portava més de dues dècades. L’home es va esfondrar mentre la futura esposa caminava cap a l’altar al costat del seu fill.

Paul Wynn, de 57 anys, originari de North Ayrshire, Escòcia, es va esfondrar divendres passat a l’ajuntament de Saltcoats minuts abans de casar-se amb Alison Wynn, la seua parella des de fa 21 anys. Segons recull Daily Rècord, els metges li van diagnosticar càncer al maig, però li van dir que s’havia tornat terminal tan sols vuit dies abans que morís.

En un principi

En principi li van dir que tenia entre sis setmanes i dos mesos de vida. I és que el càncer de pàncrees ja se li havia estés al fetge i als pulmons. És per això que van acabar modificant la seua data inicial que era el pròxim 19 de juliol.

No va poder complir el seu somni

Tenia molta il·lusió per casar-se, però no va poder complir el seu somni de contreure matrimoni. Paul va sofrir un col·lapse sobtat mentre esperava a la seua xicota. Els serveis sanitaris van intentar reanimar-ho sense èxit.

La parella tenia 5 fills en comú i Paul altres 6

Com déiem, la mort de Paul no deixa només a Alyson vídua sinó que també 11 fills s’han quedat sense el seu pare. Parlem dels seus cinc fills en comú: Sandy, de 20 anys, Tarquin, de 15 anys, Marcus, de 13, Louise, de vuit i Poppy de quatre. A més dels altres 6 fills de Paul.

Alison amb prou feines ha superat la trista notícia de la pèrdua del qual anava a ser el seu marit. Encara que explica que «m’he d’alçar cada dia pel bé dels meus fills, encara que em costa menjar».

Un pare fantàstic

La vídua no ha dubtat en parlar d’allò més bé de l’home amb el qual va compartir més de 20 anys de la seua vida. En un homenatge després de la seua mort, el descrivia com «un pare fantàstic». Per a ell els seus fills «eren la seua vida» i a ells dedicava bona part del seu temps.

La dona explicava com va ser el moment en què va morir Paul. «Quan vaig arribar a ell, el vaig cridar pel seu nom un parell de vegades. No es va donar la volta, no em va mirar i em vaig adonar que alguna cosa anava malament i vaig començar a esfondrar-me i vaig començar a cridar el seu nom i sabíem que alguna cosa no estava bé«, relatava.

És per això que afirmava que «si hagués sabut que no teníem molt de temps, hauria intentat organitzar les noces per al començament de la setmana«. Almenys ara sap que estarà amb la seua mare, morta en 2020, i el fill que van perdre en 2004.

Últimes notícies

Pérez Llorca considera que la vaga de docents ja no té sentit en plena negociació

Juanfran Pérez Llorca afirma que la vaga del professorat valencià ha perdut sentit perquè la Generalitat manté la negociació oberta i mostra voluntat d'acord.

Pérez Llorca defén que els pròxims pressupostos faran justícia fiscal a la societat valenciana

Juanfran Pérez Llorca anuncia que els pròxims pressupostos de la Generalitat Valenciana inclouran una rebaixa fiscal i millores salarials per a docents, que, sosté, iniciaran una etapa de major justícia fiscal en la Comunitat.

Paco Roca denuncia el plagi d’un cartell seu i alerta de l’ús indegut de la IA

Paco Roca denuncia el plagi del cartell de la 60 Fira del Llibre de València en un anunci de la Fira del Llibre de San Martín de la Vega i advertix del risc d'usar IA vulnerant drets d'autor.

Educació i sindicats xoquen per les ràtios i la Conselleria prepara una nova proposta

La Conselleria d'Educació i els sindicats docents mantenen el seu desacord sobre la reducció de ràtios i l'administració es compromet a presentar una nova proposta mentres continua la vaga indefinida.

La regidora de Vox a València Cecilia Herrero serà jutjada per un delicte d’odi

L'Audiència de València manté el processament de la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi per missatges reiterats contra migrants, col·lectiu LGTBI i persones amb discapacitat.

Educació precisa que la revisió salarial pactada amb ANPE i CSIF cobrirà els 200 euros fins a 2028

Educació aclarix en la taula sectorial que l'actualització conforme a l'IPC afectarà el total dels 200 euros de pujada del complement específic pactats amb ANPE i CSIF fins a 2028, i no sols a l'últim tram de 50 euros.

Dos nous crebalossos reforcen la reintroducció en la Tinença de Benifassà

Dos nous exemplars de crebalossos s'incorporen al projecte de reintroducció en la Tinença de Benifassà, que busca consolidar una població estable d'esta au en perill d'extinció.

Un bomber critica que en la dana no s’activara a tota la plantilla i solo es demanaren voluntaris

Un bomber de la Unitat de Xàtiva va declarar com a testimoni que, durant la dana en la qual van morir 230 persones, s'hauria d'haver activat a tota la plantilla i no sols haver demanat voluntaris.