Mor una anciana de 80 anys en l’incendi d’un habitatge a Aiora

VALÈNCIA, 11 (EUROPA PRESS)

Una anciana de 80 anys ha mort després de l’incendi declarat en un habitatge de la Plaça de l’Assumpció de la localitat valenciana d’Aiora, segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers de València.

El foc es va originar de matinada, sobre les 1.50 hores, en un habitatge de la segona planta d’un edifici de quatre altures d’Aiora.

Fins a la zona es van traslladar tres dotacions de bombers de Requena i Aiora i el sergent de Requena. A la seua arribada, el foc es trobava ja molt desenvolupat.

Durant les tasques d’extinció, els bombers van localitzar a l’interior d’una dels habitatges de l’immoble a una víctima mortal, una anciana de 80 anys.

El foc també va obligar a evacuar a unes 20 persones i es van confinar altres 10 aproximadament, han indicat les mateixes fonts. A més, altres dues dones de 49 i 70 anys van resultar ferides per inhalació de fum i van ser donades d’alta ‘in situ’ pels servicis mèdics, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

Últimes notícies

Cinc mil aficionats omplin el Roig Arena en una festa històrica del Valencia Basket amb regust de comiat

El Valencia Basket ha celebrat el segon títol de la Lliga Endesa al Roig Arena davant de cinc mil aficionats en un acte ple d’eufòria, missatges de gratitud i un clar aire de comiat per possibles eixides com la de Jean Montero.

Pedro Martínez demana fe en el projecte del València Basket malgrat els canvis en la plantilla

L’entrenador del València Basket, Pedro Martínez, ha advertit que este estiu eixiran jugadors, però ha defensat davant l’afició que l’essencial és mantindre una filosofia de club clara i creure en el projecte després d’una temporada amb 91 partits.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket emocionat pel títol de Lliga

Jean Montero ha insinuat la seua eixida del Valencia Basket durant la celebració del títol de la Lliga Endesa i ha assegurat que el club i l’afició sempre estaran en el seu cor.

Cinc mil seguidors omplin el Roig Arena en una festa del títol amb comiat al fons

El Valencia Basket ha celebrat el títol de la Lliga Endesa amb cinc mil aficionats al Roig Arena en un acte festiu marcat per missatges d’agraïment i un clar aire de comiat, sobretot per les paraules del dominicà Jean Montero.

L’emoció desbordada de Josep Puerto en alçar el títol de l’ACB amb el València Basket

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha explicat com ha viscut el moment d’alçar el títol de l’ACB, una experiència que definix com una barreja d’emoció, orgull i eufòria i que encara li costa assimilar després de conquistar la final davant el Barça.

Canvi d’alcaldia a Callosa de Segura: el PP recupera el govern amb una moció de censura

El PP ha tornat a l’alcaldia de Callosa de Segura gràcies a una moció de censura acordada amb Vox, UCIN i el regidor no adscrit José Antonio Illán, que posa fi a 21 mesos de govern del PSPV-PSOE i Esquerra Unida-Unidas Podemos.

Un xicotet poble d’Alacant demana ajuda per a rescatar 116 gossos hacinats en una casa

Confrides, un poble de l’interior d’Alacant amb només 300 veïns, ha demanat ajuda urgent a la Diputació i a la Generalitat per a reubicar 116 gossos que viuen hacinats en una vivenda de 70 metres quadrats.

La direcció de David Gimilio al MuVIM obri una nova etapa en la Cultura de la Diputació de València

El nomenament de David Gimilio com a director del MuVIM completa l’organigrama cultural de la Diputació de València i impulsa una futura exposició permanent amb la col·lecció artística provincial i mostres temporals d’art contemporani.