17.4 C
València
Divendres, 9 gener, 2026

Mor una xiqueta de 3 anys després de caure des d’un quart pis a la Vila Joiosa

Una xiqueta de tres anys ha mort este dimarts després de caure’s des del balcó d’un tercer pis en un edifici de la Vila Joiosa.

Fonts policials i de la Guàrdia Civil han informat que el succés ha ocorregut al voltant de les 13 hores i que la menor ha mort a l’Hospital de la Vila Joiosa. Des d’este centre estava previst traslladar-la al General d’Alacant en un helicòpter medicalitzat.

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) ha explicat que s’ha mobilitzat una unitat del SAMU (Serveis d’Assistència Mèdica d’Urgències) i un helicòpter medicalitzat, i que els serveis mèdics havien intentat reanimar a la menor, que finalment ha mort en el trasllat.

La Policia Judicial de la Guàrdia Civil ja s’ha fet càrrec de la recerca d’este succés, ocorregut en un edifici del barri de Costanera Pastor, i efectius sociosanitaris estan prestant ajuda psicològica als familiars.

Últimes notícies

El Consell ha prorrogat l’ús de la targeta Móbilis en Rodalia de València amb 21 milions de la ATMV

El Consell ha estés un any el conveni amb Renfe que permet validar la targeta Móbilis en Rodalia de València. La ATMV assumix 21,08 milions per a mantindre la integració tarifària.

La Comunitat Valenciana rebria 3.670 milions més en 2027 amb el nou model de finançament

La Comunitat Valenciana rebria 3.670 milions més en 2027 si s'aprova el nou sistema de finançament, un salt de quasi el 18%. S'insta el president a recaptar suports en el CPFF.

Corberán admet ràbia pel València en descens i recupera a Sadiq

El tècnic del València va assumir el moment exigent, va evitar parlar de permanència i va centrar el pla a sumar ja davant l'Elx. Va destacar l'estil arriscat del rival i la necessitat de fortalesa mental.

Feijóo afirma que Sánchez va suggerir a Mazón gestionar la dana des de València

Feijóo ha declarat davant la jutgessa que Mazón li va traslladar que Sánchez preferia que l'emergència per la dana es gestionara des de la Comunitat Valenciana, per la qual cosa no es va declarar l'emergència nacional.

Nou model de finançament autonòmic: claus, xifres i calendari

Hisenda ha presentat la seua proposta per a reformar un sistema caducat des de fa dotze anys. El pla preveu més recursos, més cessió tributària i nous ajustos.

Robles condecora a la unitat de transports de l’Exèrcit pel seu paper en la dana

Margarita Robles ha condecorat a deu membres de l'Agrupació de Transports núm. 1 pel seu suport logístic durant la dana a València. Defensa ha destacat la seua capacitat de desplegament i la importància dels seus mitjans pesats per a restablir la mobilitat.

El Consell defén el compromís de Feijóo amb València abans, durant i després de la dana

Miguel Barrachina ha assegurat que Feijóo s'ha implicat amb la Comunitat Valenciana abans, durant i després de la dana i ha recordat el 'Pla València' de 12.000 milions que, segons diu, el Govern seguix sense executar. Ha evitat valorar detalls judicials i ha dirigit les seues crítiques al PSOE i a Diana Morant.

La Generalitat busca contactar amb la família del pres valencià alliberat a Veneçuela

El Consell ha confirmat l'alliberament a Veneçuela d'Ernesto Gorbe Cardona i està establint contacte amb la seua família. Exteriors ha confirmat l'excarceració de cinc espanyols dins d'un nombre important d'alliberaments.