Mor una xiqueta de 4 anys després de ser obligada per la seua àvia a beure whisky

Una xiqueta de 4 anys ha mort per intoxicació etílica després de, presumptament, ser obligada per la seua àvia a beure d’una botella de whisky. Els fets han ocorregut en la localitat de Baton Rouge, a Louisiana (els Estats Units), aquest passat dijous al matí.

Els agents de policia de la localitat han detingut a la mare, testimoni del succeït, i a l’àvia de la víctima. Ambdues, de 29 i 53 anys, han sigut acusades d’assassinat en primer grau, segons el portaveu de la policia, L’Jean McKneely.

Segons la cadena estatunidenca CBS News, la policia es va personar en l’immoble en rebre un crit d’alerta que la xicoteta no responia. En arribar, només van poder confirmar la mort de la menor. L’autòpsia va revelar que havia mort per intoxicació aguda per alcohol. El nivell d’alcohol en sang era de 0,68%.

La família ha declarat que es va tractar d’un accident, i que la menor va beure d’una botella en la qual hi havia whisky mesclat amb un refresc. La investigació sobre el succeït està actualment en curs.

Últimes notícies

El Levante fitxa cedit el francés Axel Tape fins a final de temporada

El Levante UD ha tancat la incorporació en qualitat de cedit del centrecampista francés Axel Tape, de 19 anys, procedent del Bayer 04 Leverkusen fins a final de temporada.

Pego arriba als 37 graus i encapçala la pujada de temperatures a la Comunitat

Les màximes han pujat fins a 7 graus en municipis com Pego, que ha registrat 37 graus. A les comarques de València també s’han superat els 36 graus en alguns punts.

Enric Mas es corona en Aitana i es posa líder de la Vuelta

El mallorquí Enric Mas s’ha imposat en l’Alto de Aitana, ha estrenat el mallot roig i arriba al primer descans com a nou líder sòlid de la Vuelta 2026.

Set migrants arriben en pastera a una platja de Santa Pola en ple migdia

Una pastera amb set migrants d’origen magribí ha arribat este migdia a la platja de Santa Pola del Este, plena de banyistes. Els hòmens, alguns possiblement menors, han fugit pel passeig marítim fins que els han localitzat les forces de seguretat.

Mor un home en colpejar-se el cap al Pou Clar d’Ontinyent

Un home d’entre 35 i 40 anys ha mort este divendres al paratge del Pou Clar d’Ontinyent després de colpejar-se el cap amb una roca mentre estava amb la família.

Retencions a les entrades de Madrid, València i Sevilla en l’últim diumenge d’agost

La tercera jornada de l’operació retorn d’estiu deixa ja retencions a les principals vies d’accés a Madrid, València i Sevilla, amb fins a 6,9 milions de desplaçaments previstos fins dilluns.

S’alcen esta nit les restriccions per l’incendi d’El Saler i es reobrin platges i carreteres

Les limitacions de mobilitat per l’incendi d’El Saler acabaran a les 23.59 hores d’este diumenge, amb la CV-500 i la 401 reobertes i la recuperació del transport públic i les platges, tot i que alguns accessos al bosc continuen tancats per facilitar la faena dels bombers.

Setembre exigent per a l’Elx: Real Sociedad, Athletic, Madrid i Espanyol en dues setmanes

L’Elx afrontarà en setembre quatre partits en només dues setmanes contra Real Sociedad, Athletic, Real Madrid i Espanyol, amb l’obligació de reaccionar després d’un inici fluix en LALIGA.