Mor el ‘youtuber’ Albert Dyrlund després de caure d’una muntanya quan gravava un vídeo

El ‘youtuber‘ danés Albert Dyrlund de 22 anys, va morir dimecres passat després de caure des d’una muntanya, segons ha confirmat la mare del jove al canal danés TV 2. Dyrlund. Se creu que el creador de continguts, conegut per fer videos musicals i de comedia, va caure des de la muntanya Seceda en Val Gardena, en una zona muntanyenca de pedra calcària que és coneguda pels seus escarpats penya-segats.

«Estem molt tristos, però m’agradaria que els seus fans ho sàpiguen», va dir la progenitora, qui va demanar a més privacitat mentre la seua família està de dol.

Segons recullen diversos mitjans locals citant a amics de Dyrlund, el jove va ensopegar mentre filmava i va caure. Després d’aconseguir contactar amb emergències, un helicòpter de rescat va acudir al lloc i va ser traslladat fins a un hospital a 30 milles de distàncies, però el personal sanitari no va poder fer res per a salvar la seua vida i només van confirmar la seua mort.

La densa boira que va fer este dia va complicar a més l’operació de rescat, segons va recollir la premsa.

Conegut Youtuber

Dyrlund, de Dinamarca, comptava amb més 220.000 seguidors en Instagram i 170.000 en YouTube, era conegut en les xarxes socials pels seus vídeos musicals que barrejaven l’humor. Diversos d’ells acumulen més d’un milió de visites.

<

>

‘Team Albert’

Alguns dels continguts que recentment havia publicat estaven «Summer», «Emoji» o , vídeos musicals que es van convertir en un èxit. En 2018, el jove ‘influencer‘ havia protagonitzat també una pel·lícula de comèdia «Team Albert» en la qual narrava la història d’un estudiant d’institut que intenta convertir-se en una estrella de YouTube en un dia.

Commoció en els seus seguidors, amics i familiars

La notícia de la seua sobtada mort ha commocionat els seus seguidors i companys. Diverses de les imatges en el seu compte oficial d’Instagram s’han omplerts de missatges de comiat i tribut. «No puc entendre-ho. Sempre recordaré tots els nostres records», va dir el també ‘youtuber’ Rasmus Brohave en Twitter.

<

>

 

 

 

Últimes notícies

Més policia al Postiguet d’Alacant per frenar furts a banyistes

La Policia Nacional ha reforçat la vigilància a la platja del Postiguet d’Alacant per previndre furts a banyistes i ha resolt diversos casos este estiu. El cos policial ofereix també consells bàsics per reduir el risc de robatoris a la sorra.

La Rambleta acollirà ‘20:11 Memòria i justícia’ amb científics i víctimes de la DANA

La Rambleta acollirà el 18 de setembre la jornada ‘20:11 Memòria i justícia’, amb científics, col·lectius socials i víctimes de la DANA que va causar 231 morts.

Xixona vol multiplicar els mesos de pasturatge controlat per a previndre incendis

L’Ajuntament de Xixona preveu augmentar de fins a sis mesos a l’any el pasturatge controlat amb ramats d’ovelles als monts públics per a reduir el risc d’incendis forestals i millorar el manteniment de camins i tallafocs.

Agost tanca amb 225 morts per calor a la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat 225 morts atribuïbles a les altes temperatures en agost a la Comunitat Valenciana, fins a 517 des de l’inici de l’estiu i amb un fort augment respecte a 2025.

Controlat un incendi en una fàbrica tèxtil de Cocentaina després de tota la nit treballant

Els bombers han donat per controlat a les 6.45 hores un incendi en una fàbrica tèxtil d’un polígon industrial de Cocentaina, després de treballar-hi durant tota la matinada. No s’han registrat ferits, encara que el propietari ha sigut atés per una crisi nerviosa.

Reobrin les carreteres CV-500 i CV-401 i les platges afectades per l’incendi d’El Saler

Les carreteres CV-500 i CV-401, les platges i gran part dels accessos a la Devesa d’El Saler han reobert després de l’incendi que ha arrasat 37 hectàrees. Es recupera també el servici de l’EMT, encara que alguns camins i tallafocs seguixen tancats mentre continua la investigació de l’origen del foc.

Últim dia d’agost amb menys calor i poques nuvolades a València i Castelló

L’últim dia d’agost arriba amb cels poc ennuvolats i un descens de les màximes a València i l’interior de Castelló, mentre que demà s’esperen alguns núvols i possibles pluges febles disperses.

Corberán admet vergonya per la imatge del València a Riazor

Carlos Corberán ha qualificat de vergonyosa la primera part del València a Riazor, en la derrota 3-1 contra el Deportivo. L’entrenador ha assumit la responsabilitat i ha criticat la falta d’activació i actitud competitiva del seu equip.