Mor el ‘youtuber’ Albert Dyrlund després de caure d’una muntanya quan gravava un vídeo

El ‘youtuber‘ danés Albert Dyrlund de 22 anys, va morir dimecres passat després de caure des d’una muntanya, segons ha confirmat la mare del jove al canal danés TV 2. Dyrlund. Se creu que el creador de continguts, conegut per fer videos musicals i de comedia, va caure des de la muntanya Seceda en Val Gardena, en una zona muntanyenca de pedra calcària que és coneguda pels seus escarpats penya-segats.

«Estem molt tristos, però m’agradaria que els seus fans ho sàpiguen», va dir la progenitora, qui va demanar a més privacitat mentre la seua família està de dol.

Segons recullen diversos mitjans locals citant a amics de Dyrlund, el jove va ensopegar mentre filmava i va caure. Després d’aconseguir contactar amb emergències, un helicòpter de rescat va acudir al lloc i va ser traslladat fins a un hospital a 30 milles de distàncies, però el personal sanitari no va poder fer res per a salvar la seua vida i només van confirmar la seua mort.

La densa boira que va fer este dia va complicar a més l’operació de rescat, segons va recollir la premsa.

Conegut Youtuber

Dyrlund, de Dinamarca, comptava amb més 220.000 seguidors en Instagram i 170.000 en YouTube, era conegut en les xarxes socials pels seus vídeos musicals que barrejaven l’humor. Diversos d’ells acumulen més d’un milió de visites.

<

>

‘Team Albert’

Alguns dels continguts que recentment havia publicat estaven «Summer», «Emoji» o , vídeos musicals que es van convertir en un èxit. En 2018, el jove ‘influencer‘ havia protagonitzat també una pel·lícula de comèdia «Team Albert» en la qual narrava la història d’un estudiant d’institut que intenta convertir-se en una estrella de YouTube en un dia.

Commoció en els seus seguidors, amics i familiars

La notícia de la seua sobtada mort ha commocionat els seus seguidors i companys. Diverses de les imatges en el seu compte oficial d’Instagram s’han omplerts de missatges de comiat i tribut. «No puc entendre-ho. Sempre recordaré tots els nostres records», va dir el també ‘youtuber’ Rasmus Brohave en Twitter.

<

>

 

 

 

Últimes notícies

Presó provisional per al jove de 22 anys acusat de matar el seu oncle a Massanassa

El Tribunal de Instància de Catarroja ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al jove de 22 anys detingut per la mort del seu oncle, de 43 anys, apunyalat en la via pública a Massanassa després d’una discussió en un bar.

L’incendi de Segorbe entra esta vesprada en les hores de més risc i manté mil veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dijous a Segorbe ha calcinat més de 600 hectàrees, ha obligat a desallotjar un miler de persones a Gátova i entra esta vesprada en les hores de més risc. Uns 350 efectius i 25 mitjans aeris treballen per contindre un perímetre d’uns 15 quilòmetres.

El Metropolitano jutja Julián Alvarez en un duel clau entre Atlético i Villarreal

Julián Alvarez torna hui al Metropolitano enmig de la polèmica pel seu frustrat fitxatge pel Barcelona, en un partit en què l’Atlético rep un Villarreal que ja el va golejar 5-1 en la passada lliga.

El Barça de Flick inicia la defensa del títol en un Martínez Valero al límit

El Barcelona de Hansi Flick comença la defensa del títol de LaLiga EA Sports al camp de l’Elche, amb una plantilla reforçada però encara sense davanter centre pur tancat.

Avís groc per pluges fortes al litoral de Castelló este dissabte

Aemet ha activat l’avís groc per pluges de fins a 30 litres per metre quadrat i tempestes al litoral de Castelló, dins d’un episodi de fortes precipitacions que afecta també altres comunitats.

Luís Castro alerta que el Levante té menys pressupost que molts equips de Segona

L’entrenador del Levante UD, Luís Castro, admet que hi ha equips de LaLiga Hypermotion amb més pressupost i demana calma per la inscripció de jugadors. El tècnic assegura que el club treballa per sanar la seua situació econòmica i completar la plantilla.

L’incendi de Segorbe arrasa 633 hectàrees i manté desallotjades mil persones a Gàtova

L’incendi declarat dijous a Segorbe ha cremat 633 hectàrees, part a la Serra Calderona, i obliga a mantindre fora de casa un miler de veïns de Gàtova mentre 25 mitjans aeris i uns 350 efectius continuen les tasques d’extinció.

Xàfecs en la mitat nord i descens suau de les màximes hui

L’Agència Estatal de Meteorologia preveu per a este dissabte xàfecs amb tronada en la mitat nord de la Comunitat Valenciana i una lleugera baixada de les temperatures màximes, sobretot a l’interior. El diumenge tendirà a estabilitzar-se l’oratge, amb més clarianes però encara amb ruixats puntuals.