10.3 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

Mor el ‘youtuber’ Albert Dyrlund després de caure d’una muntanya quan gravava un vídeo

El ‘youtuber‘ danés Albert Dyrlund de 22 anys, va morir dimecres passat després de caure des d’una muntanya, segons ha confirmat la mare del jove al canal danés TV 2. Dyrlund. Se creu que el creador de continguts, conegut per fer videos musicals i de comedia, va caure des de la muntanya Seceda en Val Gardena, en una zona muntanyenca de pedra calcària que és coneguda pels seus escarpats penya-segats.

“Estem molt tristos, però m’agradaria que els seus fans ho sàpiguen”, va dir la progenitora, qui va demanar a més privacitat mentre la seua família està de dol.

Segons recullen diversos mitjans locals citant a amics de Dyrlund, el jove va ensopegar mentre filmava i va caure. Després d’aconseguir contactar amb emergències, un helicòpter de rescat va acudir al lloc i va ser traslladat fins a un hospital a 30 milles de distàncies, però el personal sanitari no va poder fer res per a salvar la seua vida i només van confirmar la seua mort.

La densa boira que va fer este dia va complicar a més l’operació de rescat, segons va recollir la premsa.

Conegut Youtuber

Dyrlund, de Dinamarca, comptava amb més 220.000 seguidors en Instagram i 170.000 en YouTube, era conegut en les xarxes socials pels seus vídeos musicals que barrejaven l’humor. Diversos d’ells acumulen més d’un milió de visites.

<

>

‘Team Albert’

Alguns dels continguts que recentment havia publicat estaven “Summer”, “Emoji” o , vídeos musicals que es van convertir en un èxit. En 2018, el jove ‘influencer‘ havia protagonitzat també una pel·lícula de comèdia “Team Albert” en la qual narrava la història d’un estudiant d’institut que intenta convertir-se en una estrella de YouTube en un dia.

Commoció en els seus seguidors, amics i familiars

La notícia de la seua sobtada mort ha commocionat els seus seguidors i companys. Diverses de les imatges en el seu compte oficial d’Instagram s’han omplerts de missatges de comiat i tribut. “No puc entendre-ho. Sempre recordaré tots els nostres records”, va dir el també ‘youtuber’ Rasmus Brohave en Twitter.

<

>

 

 

 

Últimes notícies

Mbappé decidix amb un doblet en La Ceràmica i reforça la recuperació del Reial Madrid

El Reial Madrid es va imposar 0-2 al Vila-real amb dos gols de Mbappé, el segon de penal en el descompte, i va consolidar la seua millora sota el comandament d'Álvaro Arbeloa.

El Vila-real avança una lesió en el tendó d’Aquil·les de Juan Foyth

El defensa argentí es va retirar als vint minuts davant el Reial Madrid amb molèsties en el tendó d'Aquil·les esquerre. El club espera proves i tem que siga greu.

Barcelona conquista la seua sexta Supercopa en un clàssic igualat 2-0

El Barcelona va véncer 2-0 al Reial Madrid i va alçar la seua sexta Supercopa, quinta consecutiva. Brugts va obrir el marcador i Alexia va sentenciar de penal després d'una final molt competida.

Eray Cömert es reivindica amb Unai Núñez ja en la graderia: ‘Porte sis mesos difícils’

El central suís va firmar un partit sòlid, va marcar i va ser clau en el triomf del València davant l'Espanyol, mentres el nouvingut Unai Núñez va seguir el xoc des de la graderia.

Corberán destaca el caràcter del València en el seu moment més difícil

Corberán es va felicitar per la reacció del València amb dos victòries seguides després de veure's en descens. Va subratllar el 3-2 a l'Espanyol i el valor anímic de guanyar a Mestalla.

Manolo González va carregar contra el VAR després del València-Espanyol i va reclamar falta prèvia en el penal

L'entrenador de l'Espanyol va carregar contra l'arbitratge després del València-Espanyol i va qüestionar la intervenció del VAR. Va reclamar una falta prèvia a Ramazani abans del penal a Beltrán que va precedir el 3-2.

El València s’imposa a l’Espanyol amb un penal en el 95 (3-2)

Ramazani va convertir un penal en el descompte per a decidir un partit que l'Espanyol va igualar dos vegades. El València va encadenar la seua segona victòria seguida per primera vegada en la temporada.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un home ha mort i 19 persones han sigut assistides per inhalació lleu després de l'incendi d'una vivenda en el barri de Tres Forques. La Policia Nacional investiga l'origen i es remena una estufa com a hipòtesi inicial.