Mor el ‘youtuber’ Albert Dyrlund després de caure d’una muntanya quan gravava un vídeo

El ‘youtuber‘ danés Albert Dyrlund de 22 anys, va morir dimecres passat després de caure des d’una muntanya, segons ha confirmat la mare del jove al canal danés TV 2. Dyrlund. Se creu que el creador de continguts, conegut per fer videos musicals i de comedia, va caure des de la muntanya Seceda en Val Gardena, en una zona muntanyenca de pedra calcària que és coneguda pels seus escarpats penya-segats.

«Estem molt tristos, però m’agradaria que els seus fans ho sàpiguen», va dir la progenitora, qui va demanar a més privacitat mentre la seua família està de dol.

Segons recullen diversos mitjans locals citant a amics de Dyrlund, el jove va ensopegar mentre filmava i va caure. Després d’aconseguir contactar amb emergències, un helicòpter de rescat va acudir al lloc i va ser traslladat fins a un hospital a 30 milles de distàncies, però el personal sanitari no va poder fer res per a salvar la seua vida i només van confirmar la seua mort.

La densa boira que va fer este dia va complicar a més l’operació de rescat, segons va recollir la premsa.

Conegut Youtuber

Dyrlund, de Dinamarca, comptava amb més 220.000 seguidors en Instagram i 170.000 en YouTube, era conegut en les xarxes socials pels seus vídeos musicals que barrejaven l’humor. Diversos d’ells acumulen més d’un milió de visites.

<

>

‘Team Albert’

Alguns dels continguts que recentment havia publicat estaven «Summer», «Emoji» o , vídeos musicals que es van convertir en un èxit. En 2018, el jove ‘influencer‘ havia protagonitzat també una pel·lícula de comèdia «Team Albert» en la qual narrava la història d’un estudiant d’institut que intenta convertir-se en una estrella de YouTube en un dia.

Commoció en els seus seguidors, amics i familiars

La notícia de la seua sobtada mort ha commocionat els seus seguidors i companys. Diverses de les imatges en el seu compte oficial d’Instagram s’han omplerts de missatges de comiat i tribut. «No puc entendre-ho. Sempre recordaré tots els nostres records», va dir el també ‘youtuber’ Rasmus Brohave en Twitter.

<

>

 

 

 

Últimes notícies

Mor una dona i tres persones ferides en un xoc a la N-332 entre Benissa i Dénia

Una dona ha mort i tres persones més han resultat ferides en un accident de trànsit a la N-332 entre Benissa i Dénia, en què s’han vist implicats dos turismes. El sinistre s’ha comunicat a les 11.50 hores i els servicis d’emergència continuen treballant en la zona.

Decàleg de València per a vore l’eclipsi solar amb seguretat des de casa o la platja

L’Ajuntament de València ha difós un decàleg per a seguir l’eclipsi solar del dimecres 12 d’agost amb màxima seguretat, prioritzant la visió des de casa i regulant l’accés a la Malva-rosa.

Dues hores clau a Tírig per a atacar el foc amb mitjans aeris

Els equips de bombers intensifiquen les tasques a Tírig, on el foc és més complex, aprofitant dues hores decisives per als mitjans aeris. El temporal elèctric d’ahir ha provocat quatre incendis a la província de Castelló.

La Generalitat impulsa amb el port de Castelló la salvació d’una planta única al litoral valencià

La Generalitat i l’Autoritat Portuària de Castelló han intensificat els treballs de restauració ambiental per a protegir la planta autòctona Medicago citrina, l’única espècie valenciana en la llista ‘Top 50’ de la UICN i catalogada en perill d’extinció a Espanya.

La Comunitat Valenciana afronta un agost quasi ple en hotels, apartaments i càmpings

Turisme Comunitat Valenciana preveu per a agost un 83,9 % d’ocupació hotelera mitjana, amb xifres encara més altes en apartaments i càmpings i un clar lideratge de la província d’Alacant.

El CEAM detalla com la vegetació ha alimentat l’incendi de la Vall d’Uixó

Un informe del CEAM conclou que la ràpida dessecació de la vegetació entre abril i juliol ha incrementat la virulència de l’incendi de la Vall d’Uixó, que ha cremat quasi 9.600 hectàrees, moltes dins de la Serra d’Espadà.

El PPCV reclama a Sánchez que pague el deute de dependència amb la Comunitat

El PPCV ha exigit al Govern de Pedro Sánchez que abone més de 4.000 milions d’euros que, segons el partit, deu a la Comunitat Valenciana en matèria de dependència, i que complisca el compromís de finançar el 50% del sistema.

El PSPV reclama reforçar ja els bombers forestals a Castelló per la seua seguretat

El PSPV-PSOE exigix a la Generalitat que reforçe de manera immediata les unitats de bombers forestals i millore les seues condicions de seguretat, després de la denúncia d’un bomber que ha afrontat quasi a soles l’incendi de Tírig.
FILMOTECA D'ESTIU