Troben mort a l’actor Michael K. Williams, Omar Little en ‘The Wire’

 

L’actor Michael K. Williams, conegut per donar vida al personatge d’Omar Little en la sèrie de televisió The Wire, va ser trobat mort este dilluns al seu apartament de Brooklyn, Nova York, segons el diari Nova York Post.
El periòdic, que cita a fonts policials, apunta a una possible sobredosi com a causa de la mort, encara que no està confirmat ara com ara.

Williams, de 54 anys, va saltar a la fama com el carismàtic lladre i narcotraficant Omar Little de The Wire (2002-2008), una de les sèries més prestigioses de la història de la televisió als Estats Units.

 

Possible sobredosi

 

Segons descriu el mitjà The Post, els agents van trobar diferents drogues a l’apartament del 5 vegades nominat a l’Emmy, la qual cosa suggereix que l’actor de 54 anys podia haver patit una sobredosi, possiblement per heroïna, segons els investigadors.

Segons la policia, “l’entrada no estava forçada i l’apartament estava en ordre“. Michael K. Williams va ser trobat mort pel seu nebot en el saló de la seua casa de Kent Avenue en el luxós gratacel de Williamsburg, segons les autoritats.

 

L’actor estava nominat al premi Emmy 2021 com a millor actor de repartiment per “Lovecraft Country”. Michael K. Williams era famós per interpretar el paper d’Omar Little en l’aclamada sèrie de televisió “The Wire” i com Chalky White en “Boardwalk Empire”.

Michael K. Williams havia parlat obertament sobre la seua lluita personal amb les drogues al llarg dels anys, fins i tot durant el rodatge de “The Wire”, i va afirmar que interpretar el paper de Little, que roba als traficants de drogues, el va afectar en la vida real.

“Massa destrossat ara mateix per a dir tot el que hauria de dir-se. Michael va ser un bon home i un talent original, i en el nostre viatge junts sempre es va meréixer les millors paraules. Hui eixes paraules no em venen”, va escriure David Simon en Twitter, després de conéixer la mort de Williams.

 

Trajectòria Professional

 

Al marge de The Wire, l’intèrpret va tindre una notable trajectòria en la pantalla petita amb papers en sèries molt apreciades com Boardwalk Empire (2010-2014), The Night Of (2016) o ‘Así nos ven‘ (2019).

També es va deixar veure en cintes com ‘12 años de esclavitud‘ (2013) o en la pel·lícula per a televisió Bessie (2015).

Una de les seues últimes produccions va ser Territorio Lovecraft (2020), una ambiciosa sèrie d’HBO que combinava les térboles fantasies de l’escriptor H. P. Lovecraft amb la reflexió sobre el racisme contra els negres als EUA i que li ha valgut una nominació a l’Emmy, un premi al qual ja havia aspirat en altres quatre ocasions.

Williams va parlar amb Efe l’agost de 2020 sobre eixa sèrie i va assenyalar que Territorio Lovecraft, encara que retratava les racistes lleis de Jim Crow que van institucionalitzar la segregació racial als EUA en el segle XIX, connectava de manera implícita amb el debat actual sobre la discriminació als negres i amb moviments com Black Lives Matter (Les vides dels negres són importants).

Territorio Lovecraft s’adhereix a la línia temporal de com hem arribat fins ací”, va indicar.

 

Problemes amb les drogues

 

Originari de Brooklyn, on residia, Williams va iniciar la seua carrera artística com a ballarí i, després d’aparéixer en diversos vídeos musicals i actuar en gires d’artistes com Madonna o George Michael, va fer el salt a l’actuació.

Al llarg dels anys, l’intèrpret havia parlat en diverses ocasions públicament dels seus problemes amb les drogues, inclòs durant el període en el qual va rodar The Wire.

En 2016, per exemple, va comptar en una entrevista amb la ràdio pública NPR com havia trobat ajuda en una església de Nova Jersey en un moment especialment complicat i en el qual l’addicció amenaçava de destruir la seua carrera.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana, segona exportadora de fruites i hortalisses amb el 28% del total

La Comunitat Valenciana va ser la segona comunitat exportadora de fruites i hortalisses en 2025 amb el 28%, en vendre 3,3 milions de tones per 4.790 milions. Espanya va retallar el volum un 4% però va elevar el valor un 4%, amb Europa com a principal destí.

La menstruació condiciona la vida diària de més del 80% de les dones a Espanya

Un estudi amb més de 4.000 participants assenyala que la menstruació impacta la vida quotidiana, la participació social i el benestar. El dolor i l'estigma impulsen canvis d'hàbits.

Detingut amb mig quilo de cocaïna i fàrmacs amb recepta en zones d’oci

Un home de 33 anys ha sigut detingut amb 493 grams de cocaïna, 730 comprimits subjectes a recepta i 166 butllofes. Part de la droga anava oculta en vapers manipulats.

El València busca aprofitar la ressaca copera del Baskonia per a afermar-se en l’Eurolliga

El València visita al Kosner Baskonia amb la idea de capitalitzar la ressaca del recent títol coper vitorià i sumar un triomf clau per a consolidar el Top-6.

Tallada l’AP-7 a Moncofa per dos accidents amb tres vehicles i dos camions

L'AP-7 roman tallada en sentit València a l'altura de Moncofa després de dos sinistres entre les 9.00 i les 10.00 hores. Trànsit desvia per la A-7 i la N-225 i no consten ferits.

Dos detinguts per huit robatoris de catalitzadors a la província de Castelló

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens de 30 i 43 anys vinculats amb huit sostraccions de catalitzadors en 2025 en diversos municipis de Castelló. La investigació continua oberta.

Detinguts dos britànics per fingir un segrest per a exigir 830 euros de rescat

Dos hòmens britànics han sigut detinguts en un hotel de Benidorm després de fingir un segrest i enviar vídeos amb sang i amenaces per a reclamar 830 euros. Se'ls atribuïxen delictes de simulació, estafa i usurpació d'identitat.

Comença la manifestació del taxi a València en un atur de 24 hores amb retencions

Els taxistes han iniciat la manifestació des de diversos punts de València en el marc d'un atur de 24 hores. Ja es registren retencions i el recorregut preveu final a les Torres de Serrans i concentració davant el Palau de la Generalitat fins a les 14.00.