18.6 C
València
Dilluns, 17 novembre, 2025

Olga Moreno pillada de nou fent trampes en ‘Supervivientes’

 

Els concursants de ‘Supervivientes’ intenten fer trampes sense que ningú els veja, sobretot si es tracta de menjar, ja que passen molta fam, en la qual cosa no compten és que és molt difícil enganyar l’organització.

La fam està causant estralls. Si bé fa poc vam viure una polèmica màxima entre els supervivents en haver Omar Sánchez de renunciar a la seua recompensa; poc després vam veure a Tom Brusse no jugar net en una de les proves per a intentar guanyar. En totes dos ocasions Lara Álvarez va haver de cridar-los l’atenció.

Olga, juntament amb Melyssa, Omar i Gianmarco havien guanyat un joc de recompensa amb el que podrien menjar pollastre rostit amb creïlles.

La prova de recompensa del fang

 

Al principi Lara els va enganyar dient-los que només tindrien 30 segons per a això, així que es van abalançar. Però tot era una broma i després els va comunicar que tindrien tot el temps del món per a repartir-lo i menjar-lo a la platja. No obstant això, l’acció d’Olga ja estava feta.

T’has ficat alguna cosa en l’escot?“, li va preguntar la presentadora. La supervivent treia del vestit de bany un enorme tros de pollastre.

“Perdó, és que tinc molta gana, ho sent”, va dir. No obstant això, l’ambient es va tornar d’allò més tibant.

Altres trampes d’Olga Moreno

Cal recordar, que en la prova de recompensa de la setmana passada les xarxes socials van esclatar perquè segons els espectadors, Olga Moreno havia fet trampes en la prova de líder.

En un moment donat de la prova, abans que Lara se soltara, la sevillana va perdre la força a les seues cames i es va quedar penjada de la nòria únicament amb les mans, fent autèntiques acrobàcies per a mantindre’s subjecta.

No obstant això, en un d’eixos girs les seues cames van tocar clarament l’aigua, alguna cosa que suposa la desqualificació directa en el joc, tal com havia explicat Lara Álvarez en altres ocasions.

Malgrat l’evident derrota d’Olga Moreno, l’organització ha tornat a passar per alt les normes del desafiament i ha permés que la concursant es reincorpore a la nòria i acabe vencent a Lara Sajen, que no ha pogut aguantar sobre la infernal màquina.

Sorprenentment, el programa li ha donat el collaret de líder a Olga i esta en els seus agraïments ha tornat a causar la polèmica. Segurament aliena a tot el que està ocorrent en l’exterior i que no beneficia per a res a la seua família més directa.

 

Últimes notícies

Mazón diu que no va contestar a Pradas perquè podia tindre el mòbil en la motxilla

El president en funcions ha explicat en la comissió sobre la DANA que no va atendre les crides de Salomé Pradas per un motiu logístic i que l'autorització del missatge d'alerta no li corresponia.

189 conductors passen a disposició judicial a l’octubre per delictes de seguretat viària en la Comunitat Valenciana

La Guàrdia Civil de Trànsit va posar a disposició judicial a 189 conductors a l'octubre en la Comunitat Valenciana, amb l'alcohol i la falta de permís com a motius principals.

Belarra acusa a Mazón de ser responsable de 229 morts per la dana a València

La líder de Podemos ha assenyalat en la comissió del Congrés que el president en funcions és responsable de 229 morts per la dana i ha exigit explicacions.

IU acusa PP i Vox de protegir el ‘botxí’ de Mazón després de la DANA

IU ha acusat el PP i a Vox de protegir el 'botxí' de Carlos Mazón després de la dana i de negociar un relleu en la Generalitat que, al seu juí, no canviaria res. Sempere ha reclamat que Mazón demane perdó a les víctimes en la seua compareixença en el Congrés.

El 86% de l’alumnat de batxillerat en la Comunitat Valenciana finalitza en dos anys

Huit de cada deu estudiants de batxillerat acaben en els dos cursos previstos i en la Comunitat Valenciana el percentatge puja al 86%. Les dones titulen més i l'edat d'accés i la nacionalitat marquen diferències en la titulació acumulada a quatre anys.

Morant avisa a Mazón: diga la veritat en el Congrés o hi haurà accions legals

Diana Morant exigix que Carlos Mazón diga la veritat en la seua compareixença en la Comissió del Congrés i avisa que, segons el que declare, emprendran accions legals.

Mazón compareix en el Congrés després de ser assenyalat per les víctimes de la DANA

Carlos Mazón obri les compareixences polítiques en la comissió del Congrés sobre la DANA després de les acusacions de familiars de víctimes. La sessió arriba en ple pols per la successió en la Generalitat.

Ajornada la declaració de Martín Villa en la causa per la primera víctima de la Transició

El Jutjat d'Elda ha posposat a febrer de 2026 les declaracions com investigats de Daniel Aroca i de l'exministre Rodolfo Martín Villa per la mort de Teófilo de la Vall. L'ajornament obeïx a problemes logístics i el jutjat ha desestimat un recurs de Martín Villa, mantenint visca la causa.