14.1 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Un pare assassina al seu fill de cinc anys i apunyala a la mare

Els Mossos d’Esquadra investiguen la mort d’un menor de cinc anys en un domicili de Bellcaire d’Empordà, a Girona i han detingut al seu pare com a presumpte autor del crim i intent d’assassinat de la seua dona, ferida greu en ser també apunyalada.

L’agressor ha apunyalat amb arma blanca al menor, que ha mort a conseqüència de les ferides, i a la mare, que ha resultat ferida greu, però no se sofreix per la seua vida.

La policia catalana ha arribat a l’escena del crim passades les 05.00 hores, després de rebre l’avís d’un veí. Aquest va demanar ajuda en ser alertat de l’assassinat per la mateixa dona, qui va aconseguir eixir de l’habitatge després de ser apunyalada i es va dirigir fins al pis de davant.

L’assassí va fugir de l’escena del crim caminant i la policia catalana ha trobat a l’home a les hores, després de buscar-lo per la zona de l’Empordà.

Sense constància de maltractament

De moment, el cos del menor segueix en el domicili i la comitiva judicial i científica ja està en el lloc dels fets. Els serveis socials de l’Ajuntament de Bellcaire d’Empordà no tenien constància de maltractament en el domicili, on vivia la dona i la seua parella d’uns 30 anys.

La Divisió de Recerca Criminal (DIC) de Girona dels Mossos mantenen oberta una recerca sobre el cas, que d’acord amb informació avançada per ‘El Periódico’, podria tractar-se d’un cas de violència vicària.

Últimes notícies

Podem felicitar les festes i Nadal. A triar

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana denuncia la polarització política actual, on qualsevol detall —fins i tot una paraula en una felicitació— és utilitzat per desqualificar l’adversari, exagerant-ne el significat i carregant-lo d’intencions que no tenen base real

El greu accident ferroviari d’Adamuz deixa 40 víctimes mortals i obliga a decretar tres dies de dol oficial

Hi ha 41 persones hospitalitzades, 12 d’elles a l’UCI, mentre continuen les tasques d’identificació i la investigació sobre les causes del sinistre

L’excés de fred deixa 125 morts en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre

MoMo estima 125 morts per excés de fred en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre, un 7,2% menys que un any abans. La majoria s'han concentrat al gener.

Jutjat de Llíria cita al subdirector d’Emergències per la filtració de l’àudio del 112

El Jutjat d'Instrucció 6 de Llíria ha citat a Jorge Suárez com a testimoni per la filtració a la premsa d'un fragment de l'àudio entre Aemet i el 112 durant la DANA. La Guàrdia Civil assenyala que dos ex alts càrrecs van copiar la crida en una memòria portàtil.

Port subratlla el plus de jugar a casa abans del València Basket-París en Eurolliga

El capità Josep Puerto va cridar a la calma després de dos derrotes i va destacar que jugar en el Roig Arena pot aportar l'energia necessària davant París Basketball.

Asaja Alacant ajorna la tractorada al 29 de gener després de la tragèdia ferroviària de Adamuz

L'organització posposa la protesta prevista per al dijous pels tres dies de dol oficial i manté recorregut, horari i reivindicacions per al 29 de gener.

Marcelino busca un bàlsam davant l’Ajax i apel·la a l’orgull del Vila-real

El tècnic va afirmar que guanyar a l'Ajax seria un xicotet bàlsam per a acomiadar la Champions a casa. Va anunciar canvis, va destacar el prestigi i va analitzar al rival.

La Fiscalia rebutja considerar víctima de la DANA a un mort per falta d’assistència mèdica

La Fiscalia de València no veu relació causal directa entre la DANA i la mort d'un veí de Guadassuar i l'exclou del cas. També descarta lesions psicològiques i la causa incorpora la crida d'un enginyer sobre la presa de Buseo.