Un pare assassina al seu fill de cinc anys i apunyala a la mare

Els Mossos d’Esquadra investiguen la mort d’un menor de cinc anys en un domicili de Bellcaire d’Empordà, a Girona i han detingut al seu pare com a presumpte autor del crim i intent d’assassinat de la seua dona, ferida greu en ser també apunyalada.

L’agressor ha apunyalat amb arma blanca al menor, que ha mort a conseqüència de les ferides, i a la mare, que ha resultat ferida greu, però no se sofreix per la seua vida.

La policia catalana ha arribat a l’escena del crim passades les 05.00 hores, després de rebre l’avís d’un veí. Aquest va demanar ajuda en ser alertat de l’assassinat per la mateixa dona, qui va aconseguir eixir de l’habitatge després de ser apunyalada i es va dirigir fins al pis de davant.

L’assassí va fugir de l’escena del crim caminant i la policia catalana ha trobat a l’home a les hores, després de buscar-lo per la zona de l’Empordà.

Sense constància de maltractament

De moment, el cos del menor segueix en el domicili i la comitiva judicial i científica ja està en el lloc dels fets. Els serveis socials de l’Ajuntament de Bellcaire d’Empordà no tenien constància de maltractament en el domicili, on vivia la dona i la seua parella d’uns 30 anys.

La Divisió de Recerca Criminal (DIC) de Girona dels Mossos mantenen oberta una recerca sobre el cas, que d’acord amb informació avançada per ‘El Periódico’, podria tractar-se d’un cas de violència vicària.

Últimes notícies

La Generalitat destina 49,26 milions a modernitzar 853 pimes industrials

Les ajudes Inpyme mobilitzaran 178 milions, mantindran 27.111 llocs de treball i permetran crear 1.023 ocupacions noves.

Foulquier continua al marge i pot perdre’s l’inici de la Lliga amb el Valencia

Dimitri Foulquier continua recuperant-se al marge del grup a Paterna, es perdrà el pròxim amistós contra l’Eldense i no té garantit arribar al debut de Lliga davant el Celta en Mestalla.

Ferit per arma de foc un home de 53 anys en un carrer de Castelló

Un home de 53 anys ha resultat ferit per arma de foc al carrer Maestro Bretón de Castelló i ha sigut traslladat al Hospital General, on ha sigut atés i ja ha rebut l’alta mèdica.

PSPV i Compromís exigixen que Pérez Llorca explique qui va pagar el seu viatge a la final del Mundial

PSPV i Compromís han demanat al president Juanfran Pérez Llorca que detalle qui va pagar el seu viatge i estada a Nova York per vore la final del Mundial de futbol, mentres PP i Vox resten importància a la polèmica destacant que no hi ha gasto públic.

Aemet activa avís taronja dijous a València i Alacant per temperatures de fins a 40 graus

La nova ona de calor, la tercera de l’estiu a la Comunitat Valenciana, tindrà el seu punt àlgid entre dimarts i divendres, amb avís taronja dijous a València i Alacant per màximes de fins a 40 graus i avís groc a l’interior de Castelló.

Sangare i Affengruber tornaran dissabte a la pretemporada de l’Elx CF

Buba Sangare i David Affengruber s’incorporaran dissabte a la pretemporada de l’Elx CF, amb proves físiques prèvies, després de les seues cites internacionals.

València Basket s’enfrontarà al Barça en les semifinals de la Supercopa Endesa de Badalona

València Basket s’enfrontarà al Barça i el Kosner Baskonia jugarà contra l’Asisa Joventut en les semifinals de la Supercopa Endesa, que se celebraran el 19 i 20 de setembre al Palau Olímpic de Badalona.

El Valencia afronta contra l Eldense el segon amistós de la pretemporada a Paterna

El Valencia disputa este dimecres a les 20.00 hores, a l Estadi Antonio Puchades de Paterna, el segon amistós de la pretemporada contra l Eldense, nou equip de Segona Divisió.