Un pare assassina al seu fill de cinc anys i apunyala a la mare

Els Mossos d’Esquadra investiguen la mort d’un menor de cinc anys en un domicili de Bellcaire d’Empordà, a Girona i han detingut al seu pare com a presumpte autor del crim i intent d’assassinat de la seua dona, ferida greu en ser també apunyalada.

L’agressor ha apunyalat amb arma blanca al menor, que ha mort a conseqüència de les ferides, i a la mare, que ha resultat ferida greu, però no se sofreix per la seua vida.

La policia catalana ha arribat a l’escena del crim passades les 05.00 hores, després de rebre l’avís d’un veí. Aquest va demanar ajuda en ser alertat de l’assassinat per la mateixa dona, qui va aconseguir eixir de l’habitatge després de ser apunyalada i es va dirigir fins al pis de davant.

L’assassí va fugir de l’escena del crim caminant i la policia catalana ha trobat a l’home a les hores, després de buscar-lo per la zona de l’Empordà.

Sense constància de maltractament

De moment, el cos del menor segueix en el domicili i la comitiva judicial i científica ja està en el lloc dels fets. Els serveis socials de l’Ajuntament de Bellcaire d’Empordà no tenien constància de maltractament en el domicili, on vivia la dona i la seua parella d’uns 30 anys.

La Divisió de Recerca Criminal (DIC) de Girona dels Mossos mantenen oberta una recerca sobre el cas, que d’acord amb informació avançada per ‘El Periódico’, podria tractar-se d’un cas de violència vicària.

Últimes notícies

Dos menors armats irrompen en l’institut de Foios i ferixen una alumna de 13 anys

Dos menors de la localitat veïna d’Albalat dels Sorells han accedit armats a l’institut de Foios amb un matxet i un bat de beisbol i han ferit lleument una alumna de 13 anys. Un dels menors ha quedat detingut i l’altre, inimputable en tindre menys de 14 anys, ha sigut entregat als seus pares.

Educació i sindicats docents es tornaran a reunir el 23 de juny per la bretxa salarial

Educació i els sindicats de docents es veuran el 23 de juny en una nova mesa sectorial per a negociar la proposta sobre bretxa salarial, un dels punts més conflictius del mes de vaga indefinida.

A disposició judicial per agressió sexual l’home amb un cadàver dins la nevera a Castelló

L’home detingut després de trobar-se el cadàver d’un home dins d’una nevera en un pis de Castelló ha passat a disposició del jutjat de Violència sobre la Dona 2, arran de la denúncia per agressió sexual presentada per la seua assistenta.

La primera mascletà del concurs de Fogueres a Alacant queda fora per no arribar al temps mínim

La mascletà de Pirotecnia Crespo, dAlzira, que ha obert el concurs oficial de Fogueres a Alacant, ha sigut descalificada per quedar-se per davall dels 5 minuts exigits.

Milers de persones ompliran València en l’Orgull LGTBIAQ+ per defensar drets davant PP i Vox

Lambda ha convocat per a este dissabte la manifestació de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 al centre de València, amb el lema ‘Pels teus drets, ACTUA!’, per defensar drets que consideren amenaçats per PP i Vox i denunciar problemes de seguretat i accessibilitat en el recorregut.

Nova marxa a Paiporta contra Mazón per la gestió de la DANA del 2024

Entitats socials i associacions de víctimes han convocat el 28 de juny una nova manifestació a Paiporta, considerada zona zero de la DANA del 29 d’octubre de 2024, per a exigir responsabilitats a Carlos Mazón.

Les crítiques del PP a Zapatero després de la imputació de les seues filles pel cas Plus Ultra

El secretari general del PP, Miguel Tellado, ha assegurat a Alacant que la imputació de les filles de José Luis Rodríguez Zapatero en el cas Plus Ultra el retrata com a persona i polític, i ha vinculat també Pedro Sánchez amb la suposada trama de comissions.

Tellado demana ajornar el congrés del PPCV i prioritzar la gestió de la Generalitat

El secretari general del PP, Miguel Tellado, ha remarcat a Alacant que el congrés del PPCV continua sense data perquè considera que ara s'ha de prioritzar la gestió del Govern de la Generalitat.