Un pare assassina al seu fill de cinc anys i apunyala a la mare

Els Mossos d’Esquadra investiguen la mort d’un menor de cinc anys en un domicili de Bellcaire d’Empordà, a Girona i han detingut al seu pare com a presumpte autor del crim i intent d’assassinat de la seua dona, ferida greu en ser també apunyalada.

L’agressor ha apunyalat amb arma blanca al menor, que ha mort a conseqüència de les ferides, i a la mare, que ha resultat ferida greu, però no se sofreix per la seua vida.

La policia catalana ha arribat a l’escena del crim passades les 05.00 hores, després de rebre l’avís d’un veí. Aquest va demanar ajuda en ser alertat de l’assassinat per la mateixa dona, qui va aconseguir eixir de l’habitatge després de ser apunyalada i es va dirigir fins al pis de davant.

L’assassí va fugir de l’escena del crim caminant i la policia catalana ha trobat a l’home a les hores, després de buscar-lo per la zona de l’Empordà.

Sense constància de maltractament

De moment, el cos del menor segueix en el domicili i la comitiva judicial i científica ja està en el lloc dels fets. Els serveis socials de l’Ajuntament de Bellcaire d’Empordà no tenien constància de maltractament en el domicili, on vivia la dona i la seua parella d’uns 30 anys.

La Divisió de Recerca Criminal (DIC) de Girona dels Mossos mantenen oberta una recerca sobre el cas, que d’acord amb informació avançada per ‘El Periódico’, podria tractar-se d’un cas de violència vicària.

Últimes notícies

Educació i sindicats avancen en la reducció de burocràcia i mantenen la negociació

Educació i els sindicats docents han acostat postures per a reduir la burocràcia i es tornaran a reunir per a abordar infraestructures educatives i ràtios en ple calendari de mobilitzacions.

Pérez Llorca considera que la vaga de docents ja no té sentit en plena negociació

Juanfran Pérez Llorca afirma que la vaga del professorat valencià ha perdut sentit perquè la Generalitat manté la negociació oberta i mostra voluntat d'acord.

Pérez Llorca defén que els pròxims pressupostos faran justícia fiscal a la societat valenciana

Juanfran Pérez Llorca anuncia que els pròxims pressupostos de la Generalitat Valenciana inclouran una rebaixa fiscal i millores salarials per a docents, que, sosté, iniciaran una etapa de major justícia fiscal en la Comunitat.

Paco Roca denuncia el plagi d’un cartell seu i alerta de l’ús indegut de la IA

Paco Roca denuncia el plagi del cartell de la 60 Fira del Llibre de València en un anunci de la Fira del Llibre de San Martín de la Vega i advertix del risc d'usar IA vulnerant drets d'autor.

Educació i sindicats xoquen per les ràtios i la Conselleria prepara una nova proposta

La Conselleria d'Educació i els sindicats docents mantenen el seu desacord sobre la reducció de ràtios i l'administració es compromet a presentar una nova proposta mentres continua la vaga indefinida.

La regidora de Vox a València Cecilia Herrero serà jutjada per un delicte d’odi

L'Audiència de València manté el processament de la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi per missatges reiterats contra migrants, col·lectiu LGTBI i persones amb discapacitat.

Educació precisa que la revisió salarial pactada amb ANPE i CSIF cobrirà els 200 euros fins a 2028

Educació aclarix en la taula sectorial que l'actualització conforme a l'IPC afectarà el total dels 200 euros de pujada del complement específic pactats amb ANPE i CSIF fins a 2028, i no sols a l'últim tram de 50 euros.

Dos nous crebalossos reforcen la reintroducció en la Tinença de Benifassà

Dos nous exemplars de crebalossos s'incorporen al projecte de reintroducció en la Tinença de Benifassà, que busca consolidar una població estable d'esta au en perill d'extinció.