15.1 C
València
Diumenge, 7 desembre, 2025

Un pare assassina al seu fill de cinc anys i apunyala a la mare

Els Mossos d’Esquadra investiguen la mort d’un menor de cinc anys en un domicili de Bellcaire d’Empordà, a Girona i han detingut al seu pare com a presumpte autor del crim i intent d’assassinat de la seua dona, ferida greu en ser també apunyalada.

L’agressor ha apunyalat amb arma blanca al menor, que ha mort a conseqüència de les ferides, i a la mare, que ha resultat ferida greu, però no se sofreix per la seua vida.

La policia catalana ha arribat a l’escena del crim passades les 05.00 hores, després de rebre l’avís d’un veí. Aquest va demanar ajuda en ser alertat de l’assassinat per la mateixa dona, qui va aconseguir eixir de l’habitatge després de ser apunyalada i es va dirigir fins al pis de davant.

L’assassí va fugir de l’escena del crim caminant i la policia catalana ha trobat a l’home a les hores, després de buscar-lo per la zona de l’Empordà.

Sense constància de maltractament

De moment, el cos del menor segueix en el domicili i la comitiva judicial i científica ja està en el lloc dels fets. Els serveis socials de l’Ajuntament de Bellcaire d’Empordà no tenien constància de maltractament en el domicili, on vivia la dona i la seua parella d’uns 30 anys.

La Divisió de Recerca Criminal (DIC) de Girona dels Mossos mantenen oberta una recerca sobre el cas, que d’acord amb informació avançada per ‘El Periódico’, podria tractar-se d’un cas de violència vicària.

Últimes notícies

Milers d’atletes prenen València en la vespra d’una Marató que vol ser el més ràpid de 2025

València viu una jornada prèvia d'entrenaments i últims ajustos abans de la Marató, amb 36.000 dorsals i la meta de liderar els temps mundials de 2025.

Marcelino advertix que és impossible mantindre el ritme actual del Vila-real

Després del 2-0 al Getafe, Marcelino va rebaixar l'eufòria: va afirmar que el seu equip no pot sostindre este ritme de punts i que l'objectiu passa per competir per la quarta plaça.

Feijóo deixa en mans de Mazón la seua renúncia a l’acta de diputat

Alberto Núñez Feijóo ha sostingut que renunciar a l'escó és una decisió que correspon a Carlos Mazón i confia a tancar el seu relleu a la Comunitat Valenciana abans de cap d'any. També s'ha desmarcat de les versions sobre la DANA en afirmar que es va assabentar alhora que la premsa.

Buchanan i Mikautadze tomben al Getafe i afermen la ratxa del Vila-real

L'equip de Marcelino va encadenar huit partits seguits sense perdre a casa, amb set triomfs i un empat. Buchanan va obrir i Mikautadze va sentenciar després de la roja a Luis Milla.

El PSPV urgix al PP a deixar les excuses i exigir ja l’acta de diputat a Carlos Mazón

El PSPV ha reclamat al PP que demane immediatament l'acta de diputat a Carlos Mazón i ha acusat els populars de llançar cortines de fum contra Pilar Bernabé. També ha exigit disculpes i cessaments per casos d'assetjament sexual.

Corberán advertix que un Sevilla amb baixes i derrotes pot ser més perillós

Corberán va alertar que el Sevilla, malgrat les huit baixes i a dos derrotes seguides, podia resultar més perillós a Mestalla. El tècnic va recalcar que l'ambició del València no depenia del rival.

Feijóo sosté que el PP ha passat pàgina en la Generalitat Valenciana després de l’eixida de Mazón

Feijóo ha reafirmat que el PP ha passat pàgina en la Generalitat Valenciana i ha defés que Carlos Mazón ha assumit responsabilitats després de la polèmica pels seus missatges.

Les víctimes de la DANA condicionen reunir-se amb Pérez Llorca al fet que exigisca l’acta a Mazón

Les associacions de víctimes del 29-O no contemplen una reunió amb Juanfran Pérez Llorca si no demana a Carlos Mazón que entregue la seua acta de diputat. Vinculen el diàleg a un gest de responsabilitat política després dels missatges del 29 d'octubre de 2024.