Mastodon
32.4 C
València
Dijous, 4 setembre, 2025

Un pare assassina al seu fill de cinc anys i apunyala a la mare

Els Mossos d’Esquadra investiguen la mort d’un menor de cinc anys en un domicili de Bellcaire d’Empordà, a Girona i han detingut al seu pare com a presumpte autor del crim i intent d’assassinat de la seua dona, ferida greu en ser també apunyalada.

L’agressor ha apunyalat amb arma blanca al menor, que ha mort a conseqüència de les ferides, i a la mare, que ha resultat ferida greu, però no se sofreix per la seua vida.

La policia catalana ha arribat a l’escena del crim passades les 05.00 hores, després de rebre l’avís d’un veí. Aquest va demanar ajuda en ser alertat de l’assassinat per la mateixa dona, qui va aconseguir eixir de l’habitatge després de ser apunyalada i es va dirigir fins al pis de davant.

L’assassí va fugir de l’escena del crim caminant i la policia catalana ha trobat a l’home a les hores, després de buscar-lo per la zona de l’Empordà.

Sense constància de maltractament

De moment, el cos del menor segueix en el domicili i la comitiva judicial i científica ja està en el lloc dels fets. Els serveis socials de l’Ajuntament de Bellcaire d’Empordà no tenien constància de maltractament en el domicili, on vivia la dona i la seua parella d’uns 30 anys.

La Divisió de Recerca Criminal (DIC) de Girona dels Mossos mantenen oberta una recerca sobre el cas, que d’acord amb informació avançada per ‘El Periódico’, podria tractar-se d’un cas de violència vicària.

Últimes notícies

Carcaixent registra la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana: 39,5 °C

Carcaixent lidera la calor en la Comunitat amb 39,5 °C, seguida per Xàtiva (38,4) i Ontinyent (37,8). Aemet preveu un descens notable de les màximes este divendres.

Aemet activa l’avís taronja per pluges en el litoral de Castelló este divendres

El litoral de Castelló estarà en avís taronja per pluges este divendres de 6.00 a 16.00, amb fins a 40 l/m² en una hora. Abans, de 4.00 a 6.00, regirà avís groc.

La plaça de la Reina acull ‘Criatures de l’Oceà’, la gran mostra de fotografia submarina

Meduses, cavallets marins i criatures de les profunditats protagonitzen l'exposició d'Enrique Talledo en la plaça de la Reina, dins de ValenciaPhoto.

Puig acusa a Mazón de lideratge soscavat després de la dana i el PP li retorna el colp

Ximo Puig sosté que el Consell arrossega una hipoteca moral i reputacional després de la gestió de la dana i qüestiona a Carlos Mazón. El PP contraataca, culpa al Govern central i exigix ajudes urgents.

El Consell retrau a Aemet i defén que va decidir amb la informació disponible en la DANA

El Consell sosté que durant la DANA del 29 d'octubre va prendre decisions amb les dades disponibles. Després d'un informe d'Emergències i l'aclariment de Aemet sobre la regió muntanyenca de Conca, reclama explicacions.

Incendi de vegetació al costat de zona urbana a Oliva activa la situació 1

Un foc de vegetació declarat prop d'àrees habitades a Oliva (València) obliga a activar la situació 1 del Pla d'Incendis Forestals. Sis mitjans aeris i equips terrestres treballen en la seua extinció.

Ayuso imposa força i astúcia per a firmar el doblet; Vingegaard seguix líder

L'alacantí venç l'etapa 12 entre Laredo i Els Corrals de Buelna després d'atacar en Brenes i batre a Javier Romo a l'esprint. Vingegaard manté el roig.

La Generalitat convoca una reunió de la zona DANA per a reforçar la prevenció d’inundacions

La Generalitat convocarà una reunió específica de la zona DANA per a coordinar als organismes davant pluges intenses. A més, actualitza recomanacions i reforça la formació en centres educatius.