Detinguda per pegar-li un colp en el cap a una dona i deixar-la sagnant en un pas de vianants en Castelló

 

Agents de la Policia Local de Castelló han procedit a la detenció d’una dona, de 47 anys, per presumptament agredir a una altra dona al carrer Arquitecte Ros.

 

La víctima, una dona de 37 anys, va ser atesa pels servicis d’emergències sanitaris de Castelló en el lloc dels fets i després de rebre una primera assistència mèdica, va ser traslladada fins a l’Hospital General de Castelló amb pronòstic reservat, ja que presentava un fort traumatisme cranioencefàlic amb ferida sagnant i diverses contusions en la cara.

 

Els fets es van produir al voltant de les 20.00 hores del diumenge, quan el Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències va rebre la telefonada de diversos veïns que alertaven d’una baralla entre dos dones en l’encreuament del carrer Arquitecte Ros amb el carrer Lepant.

 

Les telefonades advertien de què l’agressió s’estava produint en ple carrer i que algunes persones estaven intentant parar la baralla. Fins al lloc es van desplaçar ràpidament dos patrulles del Grup d’Intervenció de Proximitat, G.I.P., que en arribar a l’encreuament, van observar que a la mitat d’un pas de vianants es trobava tendida en la calçada una dona, que sagnava abundantment pel cap.

 

Al costat d’ella es trobaven algunes persones que tractaven d’auxiliar-la i estes, en observar la presència policial, van assenyalar a una dona que es trobava en els voltants com la presumpta autora de l’agressió.

 

Tenia les mans tacades de sang

Els agents es van acostar a la dona identificada i van vore que esta tenia les mans tacades de sang i es trobava molt alterada. La presumpta agressora es va negar a identificar-se davant els agents i va mantindre una actitud agressiva amb els policies, i fins i tot va amenaçar-los de mort.

 

A la vista de le lesions que presentava la víctima i de la seua actitud amb els agents, estos van procedir a la seua detenció per un presumpte delicte de lesions i amenaces greus als agents de l’autoritat.

 

La persona arrestada, P.B.M., de 47 anys d’edat, va mostrar gran agressivitat durant la detenció, va arribar, fins i tot, a pegar-li colps a l’interior del vehicle patrulla quan era traslladada fins a les dependències policials, on va pegar-li un colp amb una puntada a una de les agents que havia participat en la detenció.

 

A més la Policia Local de Castelló va identificar a altres dos persones que també havien sigut agredides per la persona arrestada en intentar auxiliar a la víctima durant la baralla.

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket tomba al Olympiacos amb dos tirs lliures finals de De Larrea (85-84)

Dos tirs lliures de Sergio De Larrea a 2,9 segons del final donen al València Basket una agònica victòria davant el Olympiacos i reforcen les seues opcions de passada directa a quarts de l'Eurolliga.

Morant acusa a Azcón de masclisme pel seu comentari sobre Montero i Alegria

Diana Morant acusa a Jorge Azcón d'evidenciar el masclisme que, al seu juí, persistix en el PP després de comparar físicament a Pilar Alegría i María Jesús Montero, i vincula este tipus de discursos amb el retrocés en igualtat i la violència de gènere.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons destinats a la investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta ferma del Govern i col·laboració total amb la justícia.

Tercer dia de busca de l’home desaparegut en un llogaret de Requena

L'operatiu per a localitzar a l'home desaparegut en el llogaret de Casas del Riu, a Requena, continua actiu per tercer dia amb reforços de Castella-la Manxa i ampli desplegament d'efectius.

Diana Morant qualifica d’intolerable el veto a les dones en una confraria de Sagunt

Diana Morant considera intolerable el rebuig d'una confraria de Sagunt a la participació de dones i defén que la Setmana Santa ha d'incorporar plenament la seua presència.

Morant veu molt apropiat que la jutgessa de la dana cite a Mazón com a testimoni

Diana Morant considera clau la declaració de Carlos Mazón en la causa penal sobre la gestió de la dana i reclama a l'actual president que ho aparte i li retire l'escó.

Diana Morant agraïx el treball de María Jesús Montero en Hisenda i li desitja sort en el seu salt a Andalusia

Diana Morant reconeix la gestió de María Jesús Montero al capdavant d'Hisenda, subratlla el seu paper en diverses crisis i li desitja sort com a candidata del PSOE en les eleccions andaluses.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons d'investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta contundent del Govern i reivindica la col·laboració amb la justícia per a aclarir les irregularitats.