Un periodista revela com van ser les últimes hores de l’ertzaina que va morir a San Mamés

Imagen del ertzainza tirado en el suelo.

Imatge de l’ertzaina estirat a terra. | EFE

Un periodista de ‘El Correo’ va parlar amb Inocencio, l’home de l’Ertzaintza que va perdre la vida al partit entre l’Athletic de Bilbao i l’Spartak de Moscú, abans que este morirà. Se’l va trobar fent guàrdia, cansat de totes les hores que portava treballant: «Ja veus, ací estic, ficat mil hores a la furgoneta. Estic saturat. Per sort, tan prompte com acabe me’n vaig cap a casa i descanse tota la setmana que ve».

 

Inocencio esperava poder tornar a casa per estar amb el seu fill de 19 anys i la seva filla de 16, però l’esperança que tenia en arribar i poder descansar es va fondre entre el seu uniforme negre i vermell. Tot i el cansament, estava vivint una jornada tranquil·la a la plaça de Moyúa de Bilbao. Fins i tot, li va dir al periodista que tenien molt ben preparada la manifestació.

 

«El pobre comentava bromejant que segurament anava a ser més perillosa la manifestació dels jubilats perquè no l’havien preparat, tan sols s’havien entrenat per intervenir en aquesta», va detallar l’informador. La història es va revertir quan van produir-se els altercats entres els ultres russos i els de l’Athletic, ja que van causar la mort del policia.

Últimes notícies

Jaime Pradilla assumix la derrota davant el Reial Madrid i reivindica la temporada del València Basket

Jaime Pradilla lamenta l'eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en semifinals de l'Eurolliga, però defén l'any de l'equip i confia que prompte puguen sentir-se orgullosos del seu recorregut.

Scariolo destaca la resiliència del Reial Madrid després de reinventar-se rumb a la final d’Eurolliga

Sergio Scariolo subratlla que el Reial Madrid ha hagut de reinventar el seu joc per les baixes interiors i ressalta la resiliència de l'equip abans de la final d'Eurolliga davant Olympiacos.

Scariolo descarta a Usman Garuba per a la final de l’Eurolliga després de lesionar-se davant el València

Usman Garuba es lesiona en la semifinal de l'Eurolliga davant el València Basket i Sergio Scariolo confirma que el pivot del Reial Madrid queda descartat per a la final contra el Olympiacos.

Hezonja llança un missatge d’optimisme abans de la final de l’Eurolliga

Mario Hezonja es mostra convençut de les opcions del Reial Madrid en la final de l'Eurolliga davant Olympiacos i demana confiança malgrat l'esglai per la lesió de Garuba.

Pedro Martínez lamenta l’eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en l’Eurolliga

Pedro Martínez va reconéixer que al València Basket li haguera agradat competir millor en la semifinal de la Final a Quatre, després de caure amb claredat davant un Reial Madrid al qual va considerar just vencedor.

El Reial Madrid atropella al València i se cita amb el Olympiacos en la final de l’Eurolliga

El Reial Madrid va derrotar al València Basket per 90-105 en la Final Four de l'Eurolliga i jugarà la final davant el Olympiacos, després de firmar al costat del conjunt taronja la mitat més anotadora d'este segle en una semifinal.

Francisco Camps arranca la seua campanya per a liderar el PPCV amb la promesa de recuperar el govern

Francisco Camps dona per iniciada la carrera cap al congrés regional del PPCV i s'oferix a liderar de nou el partit amb el compromís d'aconseguir una majoria absoluta en 2027.

Extingit l’incendi a l’Hospital de Torrevieja després de deixar dos ferits greus

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja s'ha donat per extingit després de causar un treballador en l'UCI per inhalació de fum i un altre pacient amb cremades greus traslladat a València.