16.5 C
València
Diumenge, 7 desembre, 2025

Un policia ferit després de ser envestit per un bou que es va escapar d’un escorxador a Burjassot

Un agent de la Policia Local de Burjassot ha resultat ferit aquest dimarts a la vesprada per un bou brau que es va escapar d’un escorxador quan anava a ser sacrificat.

El policia va ser envestit quan tractava al costat d’altres companys de neutralitzar al cap de bestiar en una zona agrícola.

El policia es troba estable, amb nombroses contusions, però no va patir ferides d’asta de bou excepte en una mà, gràcies al fet que portava el jupetí antibales, encara que sí abrasions en el tòrax provocades precisament per les fortíssimes envestides i el fregament de les banyes contra aquesta peça de seguretat.

L’única ferida per asta la té en una mà, amb importants esquinçaments en la palma, que requereixen intervenció quirúrgica reparadora, segons les fonts a les quals ha tingut accés aquest diari, raó per la qual continua hospitalitzat.

L’astat d’uns 500 quilos de pes, s’havia eixit dels corrals i estava solt dins de les instal·lacions.

Immune als dards paralitzants

Després de rebre l’avís, els agents es van traslladar a l’escorxador i primer van tractar de neutralitzar-lo amb dards tranquil·litzadors sense que assortiren cap efecte en l’animal, que així i tot va trencar un filat de la instal·lació i va escapar a camp obert.

Va ser llavors quan els agents van començar a disparar les seues armes reglamentàries i el bou va envestir a l’agent ferit.

Finalment, després de realitzar diverses desenes de trets, els policies van aconseguir abatre al cap de bestiar.

Últimes notícies

Milers d’atletes prenen València en la vespra d’una Marató que vol ser el més ràpid de 2025

València viu una jornada prèvia d'entrenaments i últims ajustos abans de la Marató, amb 36.000 dorsals i la meta de liderar els temps mundials de 2025.

Marcelino advertix que és impossible mantindre el ritme actual del Vila-real

Després del 2-0 al Getafe, Marcelino va rebaixar l'eufòria: va afirmar que el seu equip no pot sostindre este ritme de punts i que l'objectiu passa per competir per la quarta plaça.

Feijóo deixa en mans de Mazón la seua renúncia a l’acta de diputat

Alberto Núñez Feijóo ha sostingut que renunciar a l'escó és una decisió que correspon a Carlos Mazón i confia a tancar el seu relleu a la Comunitat Valenciana abans de cap d'any. També s'ha desmarcat de les versions sobre la DANA en afirmar que es va assabentar alhora que la premsa.

Buchanan i Mikautadze tomben al Getafe i afermen la ratxa del Vila-real

L'equip de Marcelino va encadenar huit partits seguits sense perdre a casa, amb set triomfs i un empat. Buchanan va obrir i Mikautadze va sentenciar després de la roja a Luis Milla.

El PSPV urgix al PP a deixar les excuses i exigir ja l’acta de diputat a Carlos Mazón

El PSPV ha reclamat al PP que demane immediatament l'acta de diputat a Carlos Mazón i ha acusat els populars de llançar cortines de fum contra Pilar Bernabé. També ha exigit disculpes i cessaments per casos d'assetjament sexual.

Corberán advertix que un Sevilla amb baixes i derrotes pot ser més perillós

Corberán va alertar que el Sevilla, malgrat les huit baixes i a dos derrotes seguides, podia resultar més perillós a Mestalla. El tècnic va recalcar que l'ambició del València no depenia del rival.

Feijóo sosté que el PP ha passat pàgina en la Generalitat Valenciana després de l’eixida de Mazón

Feijóo ha reafirmat que el PP ha passat pàgina en la Generalitat Valenciana i ha defés que Carlos Mazón ha assumit responsabilitats després de la polèmica pels seus missatges.

Les víctimes de la DANA condicionen reunir-se amb Pérez Llorca al fet que exigisca l’acta a Mazón

Les associacions de víctimes del 29-O no contemplen una reunió amb Juanfran Pérez Llorca si no demana a Carlos Mazón que entregue la seua acta de diputat. Vinculen el diàleg a un gest de responsabilitat política després dels missatges del 29 d'octubre de 2024.