Un policia ferit després de ser envestit per un bou que es va escapar d’un escorxador a Burjassot

Un agent de la Policia Local de Burjassot ha resultat ferit aquest dimarts a la vesprada per un bou brau que es va escapar d’un escorxador quan anava a ser sacrificat.

El policia va ser envestit quan tractava al costat d’altres companys de neutralitzar al cap de bestiar en una zona agrícola.

El policia es troba estable, amb nombroses contusions, però no va patir ferides d’asta de bou excepte en una mà, gràcies al fet que portava el jupetí antibales, encara que sí abrasions en el tòrax provocades precisament per les fortíssimes envestides i el fregament de les banyes contra aquesta peça de seguretat.

L’única ferida per asta la té en una mà, amb importants esquinçaments en la palma, que requereixen intervenció quirúrgica reparadora, segons les fonts a les quals ha tingut accés aquest diari, raó per la qual continua hospitalitzat.

L’astat d’uns 500 quilos de pes, s’havia eixit dels corrals i estava solt dins de les instal·lacions.

Immune als dards paralitzants

Després de rebre l’avís, els agents es van traslladar a l’escorxador i primer van tractar de neutralitzar-lo amb dards tranquil·litzadors sense que assortiren cap efecte en l’animal, que així i tot va trencar un filat de la instal·lació i va escapar a camp obert.

Va ser llavors quan els agents van començar a disparar les seues armes reglamentàries i el bou va envestir a l’agent ferit.

Finalment, després de realitzar diverses desenes de trets, els policies van aconseguir abatre al cap de bestiar.

Últimes notícies

El curs arranca dimecres amb menys alumnat, més docents i noves protestes

El curs escolar comença este dimecres en la Comunitat Valenciana amb 808.688 alumnes en la pública, 83.921 docents i el conflicte laboral obert, amb noves mobilitzacions convocades pels sindicats de professorat.

Castelló mostra el privilegi que va permetre traslladar la ciutat a la Plana fa 775 anys

Castelló celebra el 775 aniversari amb l’exposició 'El privilegi d’existir 1251-2026', que exhibix el document amb què Jaume I va autoritzar el trasllat de la vila al pla. La mostra es convertix en l’acte central d’un programa commemoratiu que mira alhora al passat i al futur de la ciutat.

Quatre detinguts per retenir i agredir un home en un local d’Orihuela-Costa

Quatre hòmens han sigut detinguts a Orihuela-Costa acusats de retindre i agredir un home en un local, en un operatiu conjunt de la Policia Local i la Guàrdia Civil. La víctima va ser alliberada amb lesions i els agents van intervindre armes de foc i diverses drogues.

Pla urgent per a regenerar la Devesa de El Saler després de l’incendi d’agost

L’Ajuntament de València i la Generalitat han pactat un pla de regeneració i defensa contra incendis a la Devesa de El Saler després del foc d’agost, que va arrasar 37 hectàrees. Les administracions volen agilitzar tràmits, adaptar la normativa de L’Albufera i desplegar el sistema defensiu Sideinfo.

Els consellers d’Educació i Emergències donaran explicacions en Les Corts pels incendis i el robatori del tresor de Villena

Els consellers d’Educació i Cultura i d’Emergències compareixeran en Les Corts quan s’òbriga el període de sessions per explicar el robatori del tresor de Villena i els incendis de l’estiu. L’oposició critica la falta d’activitat parlamentària i el retard en fixar el calendari i el Debat de política general.

El PSPV demanarà a Antifrau l’expedient sobre la contractació de la parella de Pérez Llorca

El PSPV-PSOE sol·licitarà a l’Agència Valenciana Antifrau l’expedient sobre la investigació de la contractació de la parella de Juanfran Pérez Llorca a la Diputació de València i reclama al PP que faça públics possibles dosiers interns.

Setembre tancarà amb un 82 % d’ocupació hotelera a la Comunitat Valenciana

Turisme Comunitat Valenciana preveu per a setembre una ocupació mitjana del 82,1 % en hotels, del 75,3 % en apartaments turístics i del 70 % en càmpings, amb Alicante al capdavant i Benidorm fregant el 90 % d’ocupació.

Un incendi forestal complica la faena dels bombers a Polop de la Marina

Set mitjans terrestres, deu dotacions del Consorci de Bombers d'Alacant i cinc unitats forestals lluiten contra un incendi a Polop de la Marina, on s'ha decretat la situació 1 del PEIF per risc sobre la massa forestal.