21.4 C
València
Dimecres, 18 febrer, 2026

Un policia ferit després de ser envestit per un bou que es va escapar d’un escorxador a Burjassot

Un agent de la Policia Local de Burjassot ha resultat ferit aquest dimarts a la vesprada per un bou brau que es va escapar d’un escorxador quan anava a ser sacrificat.

El policia va ser envestit quan tractava al costat d’altres companys de neutralitzar al cap de bestiar en una zona agrícola.

El policia es troba estable, amb nombroses contusions, però no va patir ferides d’asta de bou excepte en una mà, gràcies al fet que portava el jupetí antibales, encara que sí abrasions en el tòrax provocades precisament per les fortíssimes envestides i el fregament de les banyes contra aquesta peça de seguretat.

L’única ferida per asta la té en una mà, amb importants esquinçaments en la palma, que requereixen intervenció quirúrgica reparadora, segons les fonts a les quals ha tingut accés aquest diari, raó per la qual continua hospitalitzat.

L’astat d’uns 500 quilos de pes, s’havia eixit dels corrals i estava solt dins de les instal·lacions.

Immune als dards paralitzants

Després de rebre l’avís, els agents es van traslladar a l’escorxador i primer van tractar de neutralitzar-lo amb dards tranquil·litzadors sense que assortiren cap efecte en l’animal, que així i tot va trencar un filat de la instal·lació i va escapar a camp obert.

Va ser llavors quan els agents van començar a disparar les seues armes reglamentàries i el bou va envestir a l’agent ferit.

Finalment, després de realitzar diverses desenes de trets, els policies van aconseguir abatre al cap de bestiar.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la DANA arranca amb consens i quatre grups de treball

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la DANA en la Comunitat Valenciana naix amb un full de ruta compartit per a accelerar la recuperació i reunions trimestrals.

La jutgessa del cas VPP a la Platja de Sant Joan ha demanat a Generalitat, Ajuntament i cooperativa la documentació que reclama Anticorrupció

La jutgessa que instruïx el cas per presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan ha demanat a Generalitat, Ajuntament i cooperativa la documentació reclamada per Anticorrupció. El requeriment ha quedat plasmat en una providència de la titular de la plaça número 5 de la Secció d'Instrucció del Tribunal d'Instància d'Alacant.

Presó provisional per al detingut per l’assassinat de la seua exparella en un centre de salut de Benicàssim

Un jutjat especialitzat ha acordat la presó provisional, comunicada i sense fiança, del detingut per la mort de la seua exparella en el Centre de Salut de Benicàssim. El Tribunal Superior de Justícia valencià indica que queda investigat per un delicte d'assassinat.

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la DANA arranca amb consens institucional

La nova Comissió Mixta després de la DANA del 29 d'octubre de 2024 es constituïx per a coordinar institucions i accelerar la recuperació. Acorda quatre grups de treball i reunions trimestrals.

Detenen a l’exmarit com a presumpte autor del doble crim de mare i filla a Xilxes

L'exmarit i pare ha sigut detingut com a presumpte autor del doble assassinat a Xilxes. Tenia orde d'allunyament fins a 2027 i la causa passa a Violència Masclista.

Educació activa l’acompanyament emocional en el centre de la menor assassinada a Xilxes

Educació ha activat el protocol d'intervenció en crisi en el centre de Xilxes on estudiava la menor de 12 anys i ha desplegat suport a la comunitat educativa.

Cau a València una xarxa que venia contractes de lloguer falsos per 300 euros: 28 detinguts

La Policia Nacional ha desarticulat a València un grup que venia contractes de lloguer falsos per 300 euros a estrangers en situació irregular. L'operació s'ha saldat amb 28 detinguts i la investigació continua oberta.

Pedro Martínez subratlla el gran impacte de Ricky Rubio abans del València-Joventut

Pedro Martínez va destacar que el base condiciona el joc en les dos canastres i que València Basket afronta les habitacions de Copa sense pressió, centrat en els detalls.