La Policia Nacional deté a dos homes després de cometre dos robatoris amb violència la mateixa nit

Agents de la Policia Nacional han detingut a Burjassot (València) a dos homes de 36 i 53 anys com a presumptes autors de dos robatoris amb violència, un d’ells en grau de temptativa, comesos en esta localitat, a un taxista, i a un home que acabava de retirar diners d’un caixer. Els sospitosos haurien sostret uns 150 euros en efectiu, a més d’agredir al taxista que va haver de ser traslladat a l’Hospital de la Fe a causa de les lesions.

Enviaren dotacions al lloc

Els fets van ocórrer al voltant de les quatre de la matinada, quan una agent de la Policia Nacional franca de servei que es trobava en el seu domicili, va sentir uns crits que provenien del carrer i en apuntar-se va veure com un home estava sent agredit per altres dos, per la qual cosa ràpidament va avisar a la sala del 091 que envià dotacions al lloc.

Una vegada en el lloc, els policies van comprovar que l’home agredit era un taxista, que es trobava realitzant una carrera amb dos clients, un d’ells va començar a propinar-li cops al cap amb una eina que el mateix taxista portava baix un dels seients. L’agressió va començar en els voltants del cementiri de Benimamet i el taxista va continuar conduint fins que va poder detenir el vehicle i sortir fugint, mentre els agressors arrencaven la caixa de la recaptació i marxaven amb les claus del taxi.

Un estat gran de nerviosisme

Unes hores després, casualment poc després d’entrar en servei de patrulla, la mateixa policia que havia presenciat l’agressió, juntament amb el seu company van ser requerits per un home en estat de gran nerviosisme que els va manifestar haver estat víctima d’un intent de robatori, quan pel que sembla, dos homes li havien seguit des d’un caixer automàtic on acabava de retirar diners i s’haurien acostat a ell dient-li que els donés la bandolera que portava, alhora que li sacsaven i la hi intentaven arrabassar, desistint del seu intent quan va començar a cridar demanant auxili, aconseguint fugir fins a trobar-se amb la patrulla.

Els policies van donar una batuda per la zona, localitzant al carrer Mendizabal de Burjassot a dos homes que encaixaven amb la descripció facilitada dels agressors, per la qual cosa després d’identificar-los, van poder comprovar com presentaven excoriacions a les seues mans i rastres del que podria ser sang en la sabatilla d’un d’ells, manifestant tots dos que portaven tota la nit de festa per esta zona i no disposaven de diners per a tornar a casa.

L’autoritat judicial ha decretat presó provisional per als dos

Després de diverses investigacions i comprovacions, els agents van detenir als sospitosos com a presumptes autors de dos robatoris amb violència sent un en grau de temptativa.

Els detinguts, amb antecedents policials, han passat a disposició judicial que ha decretat presó provisional per a als dos.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.