11.3 C
València
Diumenge, 4 gener, 2026

La Policia Nacional deté a dos homes després de cometre dos robatoris amb violència la mateixa nit

Agents de la Policia Nacional han detingut a Burjassot (València) a dos homes de 36 i 53 anys com a presumptes autors de dos robatoris amb violència, un d’ells en grau de temptativa, comesos en esta localitat, a un taxista, i a un home que acabava de retirar diners d’un caixer. Els sospitosos haurien sostret uns 150 euros en efectiu, a més d’agredir al taxista que va haver de ser traslladat a l’Hospital de la Fe a causa de les lesions.

Enviaren dotacions al lloc

Els fets van ocórrer al voltant de les quatre de la matinada, quan una agent de la Policia Nacional franca de servei que es trobava en el seu domicili, va sentir uns crits que provenien del carrer i en apuntar-se va veure com un home estava sent agredit per altres dos, per la qual cosa ràpidament va avisar a la sala del 091 que envià dotacions al lloc.

Una vegada en el lloc, els policies van comprovar que l’home agredit era un taxista, que es trobava realitzant una carrera amb dos clients, un d’ells va començar a propinar-li cops al cap amb una eina que el mateix taxista portava baix un dels seients. L’agressió va començar en els voltants del cementiri de Benimamet i el taxista va continuar conduint fins que va poder detenir el vehicle i sortir fugint, mentre els agressors arrencaven la caixa de la recaptació i marxaven amb les claus del taxi.

Un estat gran de nerviosisme

Unes hores després, casualment poc després d’entrar en servei de patrulla, la mateixa policia que havia presenciat l’agressió, juntament amb el seu company van ser requerits per un home en estat de gran nerviosisme que els va manifestar haver estat víctima d’un intent de robatori, quan pel que sembla, dos homes li havien seguit des d’un caixer automàtic on acabava de retirar diners i s’haurien acostat a ell dient-li que els donés la bandolera que portava, alhora que li sacsaven i la hi intentaven arrabassar, desistint del seu intent quan va començar a cridar demanant auxili, aconseguint fugir fins a trobar-se amb la patrulla.

Els policies van donar una batuda per la zona, localitzant al carrer Mendizabal de Burjassot a dos homes que encaixaven amb la descripció facilitada dels agressors, per la qual cosa després d’identificar-los, van poder comprovar com presentaven excoriacions a les seues mans i rastres del que podria ser sang en la sabatilla d’un d’ells, manifestant tots dos que portaven tota la nit de festa per esta zona i no disposaven de diners per a tornar a casa.

L’autoritat judicial ha decretat presó provisional per als dos

Després de diverses investigacions i comprovacions, els agents van detenir als sospitosos com a presumptes autors de dos robatoris amb violència sent un en grau de temptativa.

Els detinguts, amb antecedents policials, han passat a disposició judicial que ha decretat presó provisional per a als dos.

Últimes notícies

Aemet activa l’avís taronja a la Comunitat per pluges intenses

Aemet ha activat l'avís taronja per pluges en el litoral nord d'Alacant, Cadis i Màlaga, i manté avisos grocs per pluja, neu i mala mar.

Un col·leccionista d’Orihuela reunix 1.336 pesebres al mig segle

José María Bregante, veí d'Orihuela, ha reunit 1.336 pesebres en 50 anys i els guarda en un xicotet local. La col·lecció, variada i en creixement, es nodrix de regals i compres de tot el món.

Detingut a Benidorm per quatre robatoris amb violència mitjançant el mètode de l’estirada

La Policia Nacional ha detingut a Benidorm a un home de 28 anys per quatre robatoris amb violència amb estirada de cadena a víctimes d'edat avançada. S'investiguen altres set fets similars.

València. Llum i cendra presenta un retrat íntim de la ciutat amb textos de Raquel Bada i il·lustracions de Rosa Fuster

La col·lecció de viatge de Tintablanca ha incorporat València amb un volum escrit per Raquel Bada i il·lustrat per Rosa Fuster, que recorre la ciutat des de l'Albufera fins a la recent dana.

Indonèsia confirma la recuperació del cadàver de l’espanyol Fernando Martín després del naufragi

Les autoritats indonèsies han confirmat la recuperació del cos de Fernando Martín després del naufragi del 26 de desembre. La busca de dos menors continua i la Policia manté oberta una investigació per possible negligència.

Indonèsia confirma la recuperació del cos de Fernando Martín després del naufragi

Indonèsia va confirmar la recuperació del cos de Fernando Martín en la desena jornada de busca després del naufragi del 26 de desembre. L'operació es va prolongar fins al dimecres per a intentar localitzar a dos menors encara desapareguts.

El Vila-real recupera la pegada i tomba l’invicte de l’Elx a casa (1-3)

El Vila-real ha guanyat 1-3 en el Martínez Valero amb punts de Moleiro, Mikautadze i Pedraza i ha posat fi a l'invicte de l'Elx com a local. L'equip franjiverde va reaccionar després del 0-2, però li va faltar ullal en la segona part.

El Vila-real recupera la pegada i tomba l’invicte de l’Elx a casa (1-3)

Victoria 1-3 del Vila-real en el Martínez Valero que posa fi a l'invicte local de l'Elx. Dos gols en 13 minuts i sentència de Pedraza van marcar el derbi.