La Policia Nacional deté a dos homes després de cometre dos robatoris amb violència la mateixa nit

Agents de la Policia Nacional han detingut a Burjassot (València) a dos homes de 36 i 53 anys com a presumptes autors de dos robatoris amb violència, un d’ells en grau de temptativa, comesos en esta localitat, a un taxista, i a un home que acabava de retirar diners d’un caixer. Els sospitosos haurien sostret uns 150 euros en efectiu, a més d’agredir al taxista que va haver de ser traslladat a l’Hospital de la Fe a causa de les lesions.

Enviaren dotacions al lloc

Els fets van ocórrer al voltant de les quatre de la matinada, quan una agent de la Policia Nacional franca de servei que es trobava en el seu domicili, va sentir uns crits que provenien del carrer i en apuntar-se va veure com un home estava sent agredit per altres dos, per la qual cosa ràpidament va avisar a la sala del 091 que envià dotacions al lloc.

Una vegada en el lloc, els policies van comprovar que l’home agredit era un taxista, que es trobava realitzant una carrera amb dos clients, un d’ells va començar a propinar-li cops al cap amb una eina que el mateix taxista portava baix un dels seients. L’agressió va començar en els voltants del cementiri de Benimamet i el taxista va continuar conduint fins que va poder detenir el vehicle i sortir fugint, mentre els agressors arrencaven la caixa de la recaptació i marxaven amb les claus del taxi.

Un estat gran de nerviosisme

Unes hores després, casualment poc després d’entrar en servei de patrulla, la mateixa policia que havia presenciat l’agressió, juntament amb el seu company van ser requerits per un home en estat de gran nerviosisme que els va manifestar haver estat víctima d’un intent de robatori, quan pel que sembla, dos homes li havien seguit des d’un caixer automàtic on acabava de retirar diners i s’haurien acostat a ell dient-li que els donés la bandolera que portava, alhora que li sacsaven i la hi intentaven arrabassar, desistint del seu intent quan va començar a cridar demanant auxili, aconseguint fugir fins a trobar-se amb la patrulla.

Els policies van donar una batuda per la zona, localitzant al carrer Mendizabal de Burjassot a dos homes que encaixaven amb la descripció facilitada dels agressors, per la qual cosa després d’identificar-los, van poder comprovar com presentaven excoriacions a les seues mans i rastres del que podria ser sang en la sabatilla d’un d’ells, manifestant tots dos que portaven tota la nit de festa per esta zona i no disposaven de diners per a tornar a casa.

L’autoritat judicial ha decretat presó provisional per als dos

Després de diverses investigacions i comprovacions, els agents van detenir als sospitosos com a presumptes autors de dos robatoris amb violència sent un en grau de temptativa.

Els detinguts, amb antecedents policials, han passat a disposició judicial que ha decretat presó provisional per a als dos.

Últimes notícies

Trobeu la documentació de la jove desapareguda a Sueca prop del cadàver localitzat a Llaurí

La Guàrdia Civil ha localitzat la documentació de la jove de 25 anys desapareguda a Sueca a escassa distància del cadàver trobat a Llaurí, encara pendent d’identificació oficial.

El calcer espanyol cau al 23é lloc mundial amb un 14,2 % menys de producció

El sector del calcer espanyol ha produït uns 60 milions de parells en 2025, un 14,2 % menys que en 2024, i baixa del 19é al 23é lloc del rànquing mundial, amb només el 0,24 % de la producció global.

Les compres de vivenda per estrangers es disparen un 31 % a la Comunitat Valenciana

La compravenda de vivendes per estrangers ha crescut un 31 % a la Comunitat Valenciana entre abril i juny, en un context de caiguda general del mercat i preus en màxims històrics a Espanya.

Mor ofegat un jove de 29 anys al riu Túria a Manises

Agents del GEO de la Policia Nacional han localitzat este matí el cos sense vida d’un home de 29 anys al riu Túria, al terme de Manises, després de desaparèixer ahir de vesprada quan es banyava en esta zona.

Ajudes de fins a 15.000 euros per a agricultors i ramaders afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

Els afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó rebran entre 4.000 i 6.000 euros per hectàrea agrícola, fins a 15.000 per explotació ramadera i compensacions per pèrdua d’animals i danys en equipament.

Porcelanosa redueix el benefici a 13 milions en 2025 per l’alça de l’Impost de Societats

Porcelanosa ha guanyat 13 milions d’euros en 2025, un 55 % menys que en 2024, per l’increment del tipus efectiu de l’Impost de Societats fins al 54 %. Tot i això, el grup ha mantingut la facturació entorn dels 863 milions i ha reforçat la seua expansió internacional.

André Almeida continua al marge mentre el València espera la seua decisió

André Almeida s ha tornat a entrenar dos dies seguits al marge del grup a Paterna mentre València CF i Swansea ja tenen un acord pel seu traspàs i esperen la decisió final del migcampista portugués.

CSIF exigix començar el curs amb totes les plantilles cobertes i aules condicionades

El sindicat CSIF insta Educació a garantir que l’1 de setembre tots els llocs docents estiguen coberts i que els centres educatius tinguen infraestructures i climatització en condicions adequades.
FILMOTECA D'ESTIU