11.9 C
València
Dimecres, 26 novembre, 2025

Posa una càmera oculta als vestuaris i grava als seus companys a València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut el divendres a València a un home de 57 anys, com a presumpte autor d’un delicte contra la intimitat, després de gravar a tres treballadors d’una empresa sense estar sabedors, amb una càmera i una targeta de memòria que va amagar en un bolígraf i va introduir en la reixeta de ventilació d’un vestuari perquè passés inadvertida.

Asò ve de llarg ja què els fets van començar a final del mes de març d’este any 2021, quan una treballadora es va donar conter que hi havia un objecte estrany en la reixeta de ventilació del vestuari on es canviava. Des de baix, va pensar que era una cullera, però quan va pujar a una cadira per a llevar-la, va descobrir que es tractava d’un bolígraf amb una càmera i una targeta de memòria en el seu interior.

Només coneixer el succeït, els investigadors, van examinar els enregistraments de la càmera i van comprovar que l’autor dels fets va gravar en la seua esfera íntima a estos tres treballadors durant vuit dies. A més, els investigadors van observar a un home amb l’uniforme de l’empresa, que pel que sembla es va gravar de manera accidental mentre col·locava la cambra dins de l’orifici de ventilació.

Per això, els agents van acudir al lloc de treball i van identificar a l’home que coincidia amb la persona dels enregistraments. Per tals fets, l’home va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte contra la intimitat, passant a disposició judicial.

 

Quan és il·legal gravar una conversació?

Des de l’àmbit legal, serà vàlid gravar una conversa sempre que siga un enregistrament propi, això és, que qui estiga gravant siga subjecte actiu i partícip d’esta.

Què fer si et graven sense el teu consentiment?

Si t’adones que un desconegut t’està fotografiant o gravant sense el teu consentiment, és aconsellable que, com a mesura preventiva, sol·licites presència policial. Així, els agents de l’autoritat podran acudir al lloc dels fets, identificar a l’individu i obrir un comunicat d’incidència.

Últimes notícies

4-0 en Dortmund: el Vila-real es desfigura i queda a la vora del KO europeu

El Vila-real s'ha quedat sense marge d'error després d'un 4-0 en el camp del Borussia Dortmund. Un gol en el descompte i una expulsió amb penal van encadenar la solsida.

90-64: València Basket desarma al Bayern amb un 26-4 i firma la seua octava victòria en Eurolliga

Un parcial de 26-4 entre el segon i el tercer quart va encarrilar el 90-64 al Bayern i va assentar al València Basket en la zona alta. Braxton Key va acabar tocat i serà avaluat.

4-0 en Dortmund: el Vila-real es queda sense marge d’error

El Vila-real ha caigut 4-0 en Dortmund i s'ha quedat sense marge d'error per a barallar la classificació. El partit es va trencar entre el descans i la represa.

90-64: la perseverança del València desarma al Bayern

El València Basket va firmar un parcial de 26-4 entre el segon i el tercer quart que va trencar el partit davant el Bayern i va segellar la seua octava victòria en l'Eurolliga. El triomf va arribar amb la preocupació per la lesió de Braxton Key.

Guirassy avança al Dortmund al caient del descans davant un Vila-real superior (1-0)

Guirassy ha posat el 1-0 per al Borussia Dortmund a l'eixida d'un córner en l'última acció del primer temps. El Vila-real havia sigut superior però va fallar en la definició.

València es mobilitza i clama n’hi ha prou de violència contra les dones en el 25N

La marxa del 25N a València ha denunciat la violència contra les dones i l'avanç del negacionismo. El manifest final ha reclamat més recursos i canvis legals.

Marcelino introduïx sis canvis davant un Dortmund amb Adeyemi i Guirassy en atac

Marcelino va introduir sis canvis en l'onze del Vila-real per al dol de Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund. Kovac ha apostat per Adeyemi i Guirassy com a amenaces principals.

Aagesen ha dit que el sorprén que un any després encara no es conega la veritat de la DANA a València

La vicepresidenta tercera ha mostrat sorpresa per la falta de claredat sobre l'ocorregut el 29 d'octubre de 2024, jornada amb 229 víctimes a València. Noves discrepàncies horàries han reforçat els dubtes sobre la cronologia.