Una presentadora de l’Índia informa en directe de la mort del seu marit

 

 

Com este mateix diari explicava no fa molt, la casualitat i l'infortuni es van donar la mà i van provocar que el periodista espanyol José Ribagorda, presentador d'informatius Telecinco, haguera d'anunciar en directe la mort del seu sogre.

  

  

No obstant això la sort, en este cas la mala sort, és capritxosa i Ribagorda no ha sigut l'únic que hi ha hagut de vore-les en una situació així. De fet, Supreet Kaur, una jove presentadora de la IBC 24, una cadena índia, es va trobar enfront del mateix escenari però, si escau, fins i tot pitjor.

 

El pitjor moment en directe

El dia de la desgràcia, Supreet va començar l'informatiu amb normalitat, aliena al coneixement que hauria de ser ella qui anunciara la mort del seu marit. Succeïa en una de les notícies més terribles del dia, una última hora relativa a un brutal accident de trànsit que va acabar amb la vida de tres persones.

  

  

Quan el programa va iniciar la connexió en directe amb el reporter que s'havia personat al lloc de l'accident, esta va començar a transmetre informació sobre el succeït. Com informa 'La Vanguardia', va parlar del vehicle, de les circumstàncies de la col·lisió i de les persones que anaven a bord i van resultar mortes.

  

  

Va ser aleshores quan Supreet va descobrir la pitjor notícia de la seua vida i la seua reacció es va fer evident per a la resta de l'equip de redacció, encara que no per als teleespectadors. Tots en el plató es van adonar al moment que, encara a pesar que el reporter no va donar noms, les descripcions concordaven que una de les víctimes era el marit de Kaur. No obstant això, segons va explicar el director del mitjà, Kaur va mantenir la calma i va ser capaç d'informar com si la situació no anara amb ella.

  

  

«Parla molt sobre el seu sentit de la professionalitat; va continuar deu minuts més», va explicar el director abans d'afegir que, una vegada es va acomiadar la connexió, la periodista es va enfonsar i plorant va començar a cridar als seus familiars per a informar del succeït. Just després, li va faltar temps per a personar-se fins al lloc dels fets.

  

  

Sens dubte, la jove presentadora de 28 anys es va enfrontar eixe dia al moment més dur de la seua vida i al seu major desafiament professional.

 

 

 

 

 

 

Últimes notícies

El Valencia Basket vol estrenar el Roig Arena amb el primer triomf en Lliga

El Valencia Basket rep dimecres el Meins Avenida en el primer partit de Lliga Femenina Endesa al nou Roig Arena, després de caure en el debut a Mallorca.

Bernabé defensa que el 29N es vota la ‘política útil’ i els drets socials

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, afirma que les eleccions generals del 29 de novembre són una crida a votar la ‘política útil’ i a triar entre ‘drets o negocis’ i ‘democràcia o crispació’, en referència a les crítiques de PP i Vox. Situa la vivenda i la revalorització de les pensions com a exemples d’eixa política que ‘escolta i fa que les coses passen’.

Bernabé defensa que la Policia Nacional garantix la seguretat davant l’acampada per la vivenda

La delegada del Govern, Pilar Bernabé, remarca que la Policia Nacional està per a garantir la seguretat davant l’acampada per la vivenda a la plaça de l’Ajuntament de València, i no per a ‘canviar realitats’, en plena preparació dels actes del 9 d’Octubre.

Les víctimes de la dana de València viuen amb por cada alerta taronja i reclamen avisos més precisos

Les associacions d’afectats per la dana de València de 2024 expliquen que cada nova alerta taronja reobri la por i la desconfiança. Reclamen que els avisos per pluja estiguen ben mesurats, siguen encertats i s’expliquen millor a la ciutadania.

El Valencia Basket rebrà rivals israelians amb públic i entrada nominativa al Roig Arena

El Valencia Basket ha anunciat que els duels d’Euroliga davant Hapoel Tel Aviv i Maccabi Tel Aviv es jugaran amb públic, però amb accés totalment nominatiu i un dispositiu especial de seguretat al Roig Arena.

L’acampada per l’habitatge a València vol resistir fins després del 9 d’Octubre

L’acampada per l’habitatge a la plaça de l’Ajuntament de València, que enceta la quarta jornada, es declara indefinida i assegura que intentarà mantindre’s més enllà del 9 d’Octubre mentre no s’atenguen les seues exigències.

Fins quan durarà la inestabilitat? Espanya encara té 48 hores de pluges i tronades intenses

Espanya encara té per davant dimarts i dimecres amb ruixats i tronades fortes o molt fortes, també al Mediterrani, abans que dijous comence a imposar-se un oratge més estable.

Absoldos 11 activistes de Greenpeace per bloquejar un gaser a Sagunt

Un jutjat de València ha absolt els 11 activistes de Greenpeace acusats de desordes per bloquejar en 2021 l’entrada d’un vaixell gaser al Port de Sagunt, en no apreciar-se actes violents ni intimidatoris greus.