Ximo Puig obri el seu bloc personal ‘Un Espai per al Diàleg’

El president de la Generalitat Valenciana i secretari general del PSPV-PSOE, Ximo Puig, ha obert un nou espai per comunicar-se amb els ciutadans. Un bloc que aborda el seu vessant més personal i on mostra la seua personalitat més propera i quotidiana.

Amb l’objectiu a l’horitzó de continuar liderant la Comunitat Valenciana, este projecte inclou, entre d’altres, la secció Tribuna Oberta, en què actors socials de referència aporten les seues opinions i reflexions, configurant així una mostra significativa de les inquietuds valencianes que dibuixen una radiografia social de la nostra terra.

El bloc és una finestra on el president Puig mostra el vessant més personal. Es completa amb vídeos curts d’entrevistes originals i inèdites, així com fragments d’actes en què ha participat recentment i que ha anat guardant al seu arxiu digital per utilitzar-los en este nou espai de comunicació.

El president aprofita este nou espai per fer a recomanacions de les lectures, pel·lícules o cançons que més l’inspiren o l’emocionen. Fins i tot recomana activitats culturals i d’e lleure’oci al llarg de la Comunitat Valenciana. En les seues pròpies paraules: «El que ens marca a la vida, moltes vegades, ha estat provocat per lectures il·luminadores, pel plaer de veure una bona pel·lícula o una obra de teatre, per les emocions de la música o de l’art més intens… ».

Al bloc es mostren, així mateix, frases inspiradores per a Puig, extretes de personalitats rellevants del hui i de l’ahir com Vicent Andrés Estellés, Concepción Arenal, María Zambrano o Tony Judt, entre molts altres. Una pàgina personal, íntima, propera, per al debat, la reflexió i l’anàlisi, que ha batejat com: «Ximo Puig. Un espai per al diàleg».

Podeu consultar el bloc del President de la Generalitat al següent enllaç: https://ximopuig.es

Últimes notícies

Cerquen un home desaparegut mentre es banyava en una platja d’Almassora

Equips de Bombers, Salvament Marítim, Guardia Civil i serveis sanitaris busquen des de primera hora de la vesprada un home que uns veïns han vist desaparèixer en l’aigua a la platja del Pla de la Torre d’Almassora.

Carlos Espí, millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports després del seu primer any en Primera

El davanter del Levante Carlos Espí, autor d’onze gols en la seua estrena en Primera Divisió amb només 20 anys, és reconegut com a millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports 2025-2026.

Xàtiva s’acosta als 40 graus i la Comunitat registra les màximes més altes d’Espanya

La Comunitat Valenciana ha marcat este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en diverses localitats de València i Alacant.

La Comunitat encapçala les temperatures d’Espanya amb quasi 40 graus a Xàtiva

La Comunitat Valenciana registra este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb fins a 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en el prelitoral valencià.

El Valencia Basket fitxa l’alera internacional Helena Pueyo per a dos temporades

El Valencia Basket, vigent campió de Lliga i Copa de la Reina, incorpora l’alera internacional Helena Pueyo per a les pròximes dues temporades després de destacar al Casademont Zaragoza i amb la selecció espanyola.

Rovira defensa els pressupostos de 2026 com a útils i justos i reclama ajuda a Pedro Sánchez

El conseller d’Economia, Hisenda i Administració Pública, José Antonio Rovira, defensa que els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, són útils i justos per als valencians i exigeix al Govern un fons de nivellació i el pagament del deute pendent en dependència i sanitat.

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.