Ximo Puig obri el seu bloc personal ‘Un Espai per al Diàleg’

El president de la Generalitat Valenciana i secretari general del PSPV-PSOE, Ximo Puig, ha obert un nou espai per comunicar-se amb els ciutadans. Un bloc que aborda el seu vessant més personal i on mostra la seua personalitat més propera i quotidiana.

Amb l’objectiu a l’horitzó de continuar liderant la Comunitat Valenciana, este projecte inclou, entre d’altres, la secció Tribuna Oberta, en què actors socials de referència aporten les seues opinions i reflexions, configurant així una mostra significativa de les inquietuds valencianes que dibuixen una radiografia social de la nostra terra.

El bloc és una finestra on el president Puig mostra el vessant més personal. Es completa amb vídeos curts d’entrevistes originals i inèdites, així com fragments d’actes en què ha participat recentment i que ha anat guardant al seu arxiu digital per utilitzar-los en este nou espai de comunicació.

El president aprofita este nou espai per fer a recomanacions de les lectures, pel·lícules o cançons que més l’inspiren o l’emocionen. Fins i tot recomana activitats culturals i d’e lleure’oci al llarg de la Comunitat Valenciana. En les seues pròpies paraules: «El que ens marca a la vida, moltes vegades, ha estat provocat per lectures il·luminadores, pel plaer de veure una bona pel·lícula o una obra de teatre, per les emocions de la música o de l’art més intens… ».

Al bloc es mostren, així mateix, frases inspiradores per a Puig, extretes de personalitats rellevants del hui i de l’ahir com Vicent Andrés Estellés, Concepción Arenal, María Zambrano o Tony Judt, entre molts altres. Una pàgina personal, íntima, propera, per al debat, la reflexió i l’anàlisi, que ha batejat com: «Ximo Puig. Un espai per al diàleg».

Podeu consultar el bloc del President de la Generalitat al següent enllaç: https://ximopuig.es

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

APTUR CV denuncia sabotatges en 450 vivendes turístiques de València després de les Falles

APTUR CV denuncia una onada de vandalisme en panys i façanes d'unes 450 vivendes turístiques a València durant els últims dies de les Falles, amb danys que xifra en 250.000 euros i un impacte en la convivència veïnal i la imatge de la ciutat.

Rototom Sunsplash 2026 revela un primer cartell amb Major Lazer, Shenseea i Protoje

El Rototom Sunsplash 2026 anuncia un potent primer avanç de cartell amb Major Lazer Soundsystem, Shenseea, Protoje, G-5 i referents històrics del reggae i el ska.

Més de 300 bombers vetlen per la seguretat en la cremà de les Falles de València 2026

Més de 300 bombers i un centenar de voluntaris de Protecció Civil integren el dispositiu especial per a la Nit de la Cremà a València, que supervisarà 95 falles amb especial atenció a les de major risc.

Modernitat i tradició enlluernen en la penúltima i eixordadora mascletà de les Falles 2026

La Pirotècnia Caballer FX Global Foc combina foc digital i pólvora clàssica en una mascletà de 180 quilos i cinc minuts de ritme ascendent que fa vibrar la plaça de l'Ajuntament de València.

Picasso, Warhol i Barceló protagonitzen una gran mostra sobre espiritualitat a Santa Pola

El Museu de la Mar de Santa Pola inaugura el 27 de març l'exposició Iter spirituale. Dos col·leccions, un recorregut per l'espiritualitat en l'art contemporani amb obres de Picasso, Warhol, Tàpies, Barceló o Mariscal.

La Nit del Foc cremarà 1.000 quilos de pólvora en un castell rítmic de 18 minuts

La Nit del Foc de Falles cremarà 1.000 quilos de material pirotècnic en un castell aeri de quasi 18 minuts, dissenyat per a mantindre un ritme constant i sense pauses.

Catalá ajorna al dia 20 el debat sobre l’Ofrena, les carpes falleres i la taxa turística

María José Catalá posposa al 20 de març la discussió sobre possibles canvis en l'Ofrena, el calendari de muntatge de carpes falleres i una eventual taxa turística lligada a les Falles.

Modernitat i tradició enlluernen en la penúltima i eixordadora mascletà de les Falles 2026

La penúltima mascletà de les Falles 2026 combina efectes digitals i pólvora tradicional en un tret de cinc minuts amb 180 quilos de material i un final llarg i hermètic que fa vibrar la plaça de l'Ajuntament de València.