Ximo Puig obri el seu bloc personal ‘Un Espai per al Diàleg’

El president de la Generalitat Valenciana i secretari general del PSPV-PSOE, Ximo Puig, ha obert un nou espai per comunicar-se amb els ciutadans. Un bloc que aborda el seu vessant més personal i on mostra la seua personalitat més propera i quotidiana.

Amb l’objectiu a l’horitzó de continuar liderant la Comunitat Valenciana, este projecte inclou, entre d’altres, la secció Tribuna Oberta, en què actors socials de referència aporten les seues opinions i reflexions, configurant així una mostra significativa de les inquietuds valencianes que dibuixen una radiografia social de la nostra terra.

El bloc és una finestra on el president Puig mostra el vessant més personal. Es completa amb vídeos curts d’entrevistes originals i inèdites, així com fragments d’actes en què ha participat recentment i que ha anat guardant al seu arxiu digital per utilitzar-los en este nou espai de comunicació.

El president aprofita este nou espai per fer a recomanacions de les lectures, pel·lícules o cançons que més l’inspiren o l’emocionen. Fins i tot recomana activitats culturals i d’e lleure’oci al llarg de la Comunitat Valenciana. En les seues pròpies paraules: «El que ens marca a la vida, moltes vegades, ha estat provocat per lectures il·luminadores, pel plaer de veure una bona pel·lícula o una obra de teatre, per les emocions de la música o de l’art més intens… ».

Al bloc es mostren, així mateix, frases inspiradores per a Puig, extretes de personalitats rellevants del hui i de l’ahir com Vicent Andrés Estellés, Concepción Arenal, María Zambrano o Tony Judt, entre molts altres. Una pàgina personal, íntima, propera, per al debat, la reflexió i l’anàlisi, que ha batejat com: «Ximo Puig. Un espai per al diàleg».

Podeu consultar el bloc del President de la Generalitat al següent enllaç: https://ximopuig.es

Últimes notícies

Barrachina carrega contra el Govern per l’etiquetatge de l’arròs i reclama que exigisca el seu origen a la UE

El conseller d’Agricultura Miguel Barrachina sosté que és el Govern espanyol qui ha de reclamar a la Unió Europea que obligue a indicar l’origen de l’arròs en les etiquetes, després de les crítiques del ministre Pablo Bustinduy des de Sueca.

Sanitat manté l’estatut marc malgrat el xoc amb autonomies i metges

El Ministeri de Sanitat ha defensat que no renunciarà a la reforma de l’estatut marc del personal del SNS, malgrat l’oposició de la majoria de comunitats autònomes i el malestar dels sindicats mèdics.

Bustinduy celebra la trobada entre Oltra i Rufián i augura una conversa ‘interessantíssima’ a València

El ministre de Drets Socials, Pablo Bustinduy, ha destacat que la conversa entre Mónica Oltra i Gabriel Rufián a València serà ‘interessantíssima’ i li agradaria assistir-hi. Compromís veu l’acte com un pas perquè Oltra recupere l’alcaldia.

Bernabé acusa el Consell de desatenció generalitzada durant la dana que va colpejar la Comunitat

La delegada del Govern, Pilar Bernabé, assegura que hi hagué una desatenció generalitzada al Consell durant la dana i acusa el PP i la Generalitat de mantindre el màxim responsable polític de la catàstrofe del 29 d’octubre.

Bustinduy agraïx al professorat valencià la seua valentia en la defensa de l’escola pública

El ministre Pablo Bustinduy ha expressat la seua gratitud al professorat valencià en vaga indefinida per defensar l’educació pública i ha demanat a la Generalitat que escolte les seues reivindicacions.

La Diputació d’Alacant ix lliure d’irregularitats en els bons comerç, però l’oposició manté els dubtes

La comissió d’investigació de la Diputació d’Alacant ha conclòs, amb els vots del PP, que no hi hagué irregularitats en els bons comerç de 2022 i 2023. El PSPV i Compromís qüestionen la falta de documentació i anuncien que continuaran exigint responsabilitats.

Rodas continuarà al capdavant de la direcció esportiva del Llevant fins a 2028

El Llevant ha renovat fins a 2028 els contractes del director esportiu, Héctor Rodas, i del secretari tecnic, Jose Gila, després de l ascens a Primera i de garantir la permanencia el darrer curs.

L’advocat de Mazón demana prudència abans de lliurar els missatges requerits pel jutjat de la DANA

L’advocat de l’expresident de la Generalitat Carlos Mazón, Ignacio Gally, ha explicat als jutjats de Catarroja que necessita estudiar tota la causa de la DANA abans de decidir si lliura els missatges del seu client o recorre alguna de les diligències acordades.