Ximo Puig obri el seu bloc personal ‘Un Espai per al Diàleg’

El president de la Generalitat Valenciana i secretari general del PSPV-PSOE, Ximo Puig, ha obert un nou espai per comunicar-se amb els ciutadans. Un bloc que aborda el seu vessant més personal i on mostra la seua personalitat més propera i quotidiana.

Amb l’objectiu a l’horitzó de continuar liderant la Comunitat Valenciana, este projecte inclou, entre d’altres, la secció Tribuna Oberta, en què actors socials de referència aporten les seues opinions i reflexions, configurant així una mostra significativa de les inquietuds valencianes que dibuixen una radiografia social de la nostra terra.

El bloc és una finestra on el president Puig mostra el vessant més personal. Es completa amb vídeos curts d’entrevistes originals i inèdites, així com fragments d’actes en què ha participat recentment i que ha anat guardant al seu arxiu digital per utilitzar-los en este nou espai de comunicació.

El president aprofita este nou espai per fer a recomanacions de les lectures, pel·lícules o cançons que més l’inspiren o l’emocionen. Fins i tot recomana activitats culturals i d’e lleure’oci al llarg de la Comunitat Valenciana. En les seues pròpies paraules: «El que ens marca a la vida, moltes vegades, ha estat provocat per lectures il·luminadores, pel plaer de veure una bona pel·lícula o una obra de teatre, per les emocions de la música o de l’art més intens… ».

Al bloc es mostren, així mateix, frases inspiradores per a Puig, extretes de personalitats rellevants del hui i de l’ahir com Vicent Andrés Estellés, Concepción Arenal, María Zambrano o Tony Judt, entre molts altres. Una pàgina personal, íntima, propera, per al debat, la reflexió i l’anàlisi, que ha batejat com: «Ximo Puig. Un espai per al diàleg».

Podeu consultar el bloc del President de la Generalitat al següent enllaç: https://ximopuig.es

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.

Un jove de 26 anys resulta ferit per cremades en l’incendi d’una cuina a Alfafar

Un incendi en la cuina d'una vivenda a Alfafar ha provocat cremades a un jove de 26 anys, que ha sigut traslladat a l'hospital La Fe, i ha afectat per fum a altres tres persones que han sigut donades d'alta en el lloc.

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.

Els bombers intenten controlar un incendi en una planta de reciclatge d’Onda

Bombers del Consorci provincial de Castelló treballen per a extingir un incendi molt desenrotllat en la planta de reciclatge d'Onda, que ha generat una gran columna de fum.

Els bombers rescaten a un cavall caigut en una séquia a Borriana

Un cavall que havia caigut a una séquia a Borriana és rescatat en bon estat pels bombers de la Plana Baixa mitjançant un dispositiu amb vehicle de rescat en altura.

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.

Espanyol i Llevant es mesuren en un dol clau per la permanència

Espanyol i Llevant s'enfronten en el RCDE Stadium en un partit decisiu per la permanència, marcat per la mala ratxa blanc-i-blava i l'impuls recent del conjunt valencià.