Mastodon
22.1 C
València
Dijous, 18 setembre, 2025

Una concursant alacantina d’OT es queixa d’haver de parlar en castellà

Samantha

Samantha, en OT | TVE

Sense dubte, si hi ha un concursant d”OT 2020‘ que està acaparant titulars és Samantha. L’alacantina no deixa de generar comentaris i no és d’estranyar sobretot quan es va descobrir la seua vida fora de l’acadèmia. Per això, no sorprèn que l’habitual telefonada dels seus familiars, a estes altures del concurs, ens donés un gran, i polèmic, moment televisiu. 

 

Samantha, com la resta dels seus companys, va poder comunicar-se per primer volta amb la seua família. Com era previsible, va ser una experiència molt emotiva, ja que fa un mes que estan aïllats, però que per ella va tindre un gust agredolç per un motiu sorprenent: haver de parlar en castellà amb ells.

 

L’espontània reacció de Samantha

«En espanyol. En la vida havia parlat jo amb els meus pares en este idioma del dimoni». Unes paraules que feien esclatar de riure als seus companys  

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’onzena manifestació contra Mazón unirà Paiporta i València el 28 de setembre

Dos columnes eixiran a les 18.00 des de Paiporta i la Rambleta per a confluir en el 'Pont de la Solidaritat', en la vespra dels 11 mesos de la dana. La marxa manté la pressió per la gestió del 29 d'octubre

Tallada la N-337 a Gandia després del xoc d’un camió grua contra un pont

La N-337 roman tallada a Gandia després que un camió amb grua impactara contra un pont. El trànsit està desviat i s'avaluen els danys; també es talla la N-332 en sentit València per despreniments.

Dijous amb temperatures inusualment altes a l’interior de la Comunitat Valenciana

L'interior de la Comunitat encara un dijous més càlid del normal per a estes dates, amb cels buidats i brises d'este. El divendres es mantindrà l'estabilitat i solo es preveu un lleu respir tèrmic a l'interior.

Mazón reivindica la fortalesa de l’economia valenciana després de la DANA i crida a no baixar la mirada

Mazón va defendre que l'economia valenciana ha resistit i crescut després de la DANA del 29 d'octubre, que va danyar el 20% dels actius en les zones afectades. Va reivindicar suport empresarial, va anunciar menys burocràcia i rebaixes fiscals, i va lamentar absències en la gala de la Nit de l'Economia Valenciana.

Manzanares cancel·la els seus compromisos després de fracturar-se una costella

José María Manzanares patix la fractura de l'octava costella esquerra i és baixa a Guadalajara, Salamanca, Nimes i Lorca. Marco Pérez li substituirà a Guadalajara.

Cos destaca que l’esforç empresarial ha permés eixir sense cicatrius del xoc aranzelari

Carlos Cuerpo enaltix a València la resiliència d'empreses i treballadors i eleva el creixement al 2,7%, amb consum i inversion com a motors. Parla d'un canvi estructural recolzat en un mercat laboral robust i en la modernizacion productiva.

Morata, president de Cambra València, reclama estabilitat i un projecte comú per a Espanya

José Vicente Morata alerta d'una polarització estructural que frena consensos i demana marcs estables per a les empreses. Reivindica autonomia estratègica i inversió en I+D i infraestructures.

La calor persistix en la Comunitat Valenciana i Ademuz frega els 36 graus

La Comunitat Valenciana encadena una altra jornada de calor estiuenca a menys d'una setmana de la tardor. Ademuz frega 36 °C i les capitals queden prop de 30 °C, amb pics locals encara majors.