La veritat davant de la possible baixa de Rocío Flores en ‘Supervivientes’

Rocío Flores en una de sus intervenciones en el plató de 'GH VIP 7'

Rocío Flores nega haver parlat amb sa mare | Telecinco

 

‘Supervivientes’ s’assegurava un bon grapat d’espectadors amb el fitxatge estrella de Rocío Flores, que seguia els passos de son pare, Antonio David Flores en ‘GH VIP’. La presència de la neta de Rocío Jurado continuaria la història sobre la relació que té amb sa mare.

 

En un primer moment la xica tenia clara la seua intenció d’ingressar en el concurs de supervivència, però ara estos plans podrien no fer-se realitat per un motiu que estaria desestabilitzant a Rocío Flores i que hauria fet que es replantege viatjar a Hondures.

 

Possible conversa entre Rocío Flores i Rocío Carrasco

La filtració d’una possible conversa entre Rocío Flores i sa mare, Rocío Carrasco, hauria preocupat molt a Rocío, qui jura que esta conversa mai ha existit, tot i la insistència de la periodista Lydia Lozano, que assegura estar en possessió de proves sobre l’apropament entre les dos. La participació d’Antonio David i de la seua dona en ‘Sábado Deluxe’ no haurien ajudat al fet que Rocío estiga més tranquil·la, ja que remoure tantes dades i testimonis haurien causat en la xica una gran crisi nerviosa. A tot això se li pot sumar la por que la jove tindria de no saber el que passa en Espanya amb son pare i sa mare, ja que des de fa anys estan en guerra.

 

Rocío té el mateix númeor de suports que de detractors en els platós en els que es parla d’esta trama. En cas de confirmar-se l’existència d’esta conversa, Rocío hauria mentit a son pare, a qui li ha assegurat que esta conversa mai ha existit.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les víctimes de la DANA tornen a València per denunciar que encara no tenen respostes

Les associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre de 2024 s’han concentrat a la plaça de la Verge de València per exigir la fi de l’aforament de Carlos Mazón i reclamar respostes sobre la gestió de la tragèdia en què moriren 231 persones.

Brugué es lluïx amb un doblet en la golejada del Levante al Betis

Roger Brugué ha firmat dos gols en la victòria del Levante per 5-2 davant el Betis i ha explicat que tenia moltes ganes de marcar en casa en Primera Divisió. El davanter reivindica el treball de l’equip i demana un any tranquil per a l’afició granota.

El Levante goleja el Betis i s’estrena amb un 5-2 al Ciutat

El Levante ha derrotat el Betis per 5-2 al Ciutat de València en la jornada 3 de LaLiga EA Sports, amb un doblet decisiu de Roger Brugué en la segona part.

La modernització del viver de La Yesa reforça la producció de planta autòctona

La Conselleria de Medi Ambient ha modernitzat el viver forestal de La Yesa amb un nou túnel de cultiu i 30 taules de producció per a incrementar la planta autòctona destinada a projectes de restauració ecològica a la Comunitat Valenciana.

Desallotgen un hotel de Benidorm per un incendi en un transformador

Un incendi en un transformador d'Iberdrola ha obligat a desallotjar de manera preventiva l'hotel Mont Park de Benidorm. No s'han registrat ferits ni persones ateses pels servicis sanitaris.

Mor un home de 70 anys en colpejar-se el cap a la platja el Trampolí de Dénia

Un home de 70 anys ha mort este dissabte a la platja el Trampolí de Dénia després de colpejar-se el cap mentre es banyava, segons ha informat el CICU.

Dépor i València busquen a Riazor la seua primera victòria de Lliga

Deportivo i València es retroben huit anys després en Primera a Riazor, on els dos equips necessiten estrenar el seu compte de victòries.

Corberán destaca l’actitud ‘intachable’ del Valencia abans de visitar Riazor

Carlos Corberán destaca l’actitud i el compromís ‘intachables’ del Valencia en este inici de Lliga, tot i la falta de gol i les baixes per lesió de Guido Rodríguez i Pablo Maffeo abans de visitar el Deportivo en Riazor.