Anuncios

La veritat davant de la possible baixa de Rocío Flores en ‘Supervivientes’

Rocío Flores en una de sus intervenciones en el plató de 'GH VIP 7'

Rocío Flores nega haver parlat amb sa mare | Telecinco

 

‘Supervivientes’ s’assegurava un bon grapat d’espectadors amb el fitxatge estrella de Rocío Flores, que seguia els passos de son pare, Antonio David Flores en ‘GH VIP’. La presència de la neta de Rocío Jurado continuaria la història sobre la relació que té amb sa mare.

 

Anuncios

En un primer moment la xica tenia clara la seua intenció d’ingressar en el concurs de supervivència, però ara estos plans podrien no fer-se realitat per un motiu que estaria desestabilitzant a Rocío Flores i que hauria fet que es replantege viatjar a Hondures.

 

Possible conversa entre Rocío Flores i Rocío Carrasco

La filtració d’una possible conversa entre Rocío Flores i sa mare, Rocío Carrasco, hauria preocupat molt a Rocío, qui jura que esta conversa mai ha existit, tot i la insistència de la periodista Lydia Lozano, que assegura estar en possessió de proves sobre l’apropament entre les dos. La participació d’Antonio David i de la seua dona en ‘Sábado Deluxe’ no haurien ajudat al fet que Rocío estiga més tranquil·la, ja que remoure tantes dades i testimonis haurien causat en la xica una gran crisi nerviosa. A tot això se li pot sumar la por que la jove tindria de no saber el que passa en Espanya amb son pare i sa mare, ja que des de fa anys estan en guerra.

 

Rocío té el mateix númeor de suports que de detractors en els platós en els que es parla d’esta trama. En cas de confirmar-se l’existència d’esta conversa, Rocío hauria mentit a son pare, a qui li ha assegurat que esta conversa mai ha existit.

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El València Basket sobreviu al arreón final del Girona i es jugarà la final en Fontajau

El València Basket va deixar escapar una renda de deu punts i va acabar imposant-se per un ajustat 67-66 davant el Spar Girona, deixant la semifinal de la Lliga Femenina Endesa completament oberta per a la volta en Fontajau.

La Generalitat amplia l’alerta taronja per pluges a l’interior sud de València

La Generalitat estén l'alerta taronja per pluges a l'interior sud de València, mentres quasi tota la Comunitat seguix en avís groc excepte el nord de Castelló, amb registres que superen els 70 l/m² en diversos municipis.

Barrachina defén la ramaderia extensiva com a pilar estratègic en la Comunitat Valenciana

El conseller Miguel Barrachina reivindica la ramaderia extensiva com a activitat clau per a la seguretat alimentària, l'ocupació rural i l'equilibri territorial, i detalla una estratègia amb 70 mesures i suport econòmic estable al sector.

Les tempestes es generalitzen a Espanya amb xàfecs torrencials i risc de crescudes

Un tàlveg d'aire fred dispara la inestabilitat en quasi tota Espanya amb tempestes molt intenses al Mediterrani, registres torrencials a Alzira i risc de crescudes sobtades en la conca de l'Ebre.

La Diputació de València reforça el seu paper com a pont entre els municipis i la Unió Europea

La Diputació de València reivindica el paper dels governs intermedis en la construcció europea i detalla el reforç de la seua assistència tècnica i financera perquè els municipis accedisquen a fons comunitaris.

La Generalitat activa la preemergència hidrològica en el Magre després de fortes pluges a Guadassuar

La Generalitat activa el nivell groc del Pla Especial d'Inundacions en la conca del Magre després de superar els 50 l/m² a Guadassuar i deixar registres destacats en diverses localitats veïnes.

Una tempesta descarrega 72,4 l/m² en una hora a Alzira i activa avisos per pluja intensa

Una tempesta molt localitzada deixa 72,4 l/m² en poc més d'una hora a Alzira i obliga a mantindre avisos taronja i groc per pluja intensa en diverses comarques de la Comunitat Valenciana.

La Fiscalia manté la petició de 8 anys de presó per a Juliol d’Espanya per agressió sexual

La Fiscalia manté la seua petició de huit anys de presó per a Juliol d'Espanya per un delicte d'agressió sexual i dos de tracte degradant a pacients en la seua consulta privada. El juí queda vist per a conclusions finals el 21 de maig.
Anuncios