La veritat davant de la possible baixa de Rocío Flores en ‘Supervivientes’

Rocío Flores en una de sus intervenciones en el plató de 'GH VIP 7'

Rocío Flores nega haver parlat amb sa mare | Telecinco

 

‘Supervivientes’ s’assegurava un bon grapat d’espectadors amb el fitxatge estrella de Rocío Flores, que seguia els passos de son pare, Antonio David Flores en ‘GH VIP’. La presència de la neta de Rocío Jurado continuaria la història sobre la relació que té amb sa mare.

 

En un primer moment la xica tenia clara la seua intenció d’ingressar en el concurs de supervivència, però ara estos plans podrien no fer-se realitat per un motiu que estaria desestabilitzant a Rocío Flores i que hauria fet que es replantege viatjar a Hondures.

 

Possible conversa entre Rocío Flores i Rocío Carrasco

La filtració d’una possible conversa entre Rocío Flores i sa mare, Rocío Carrasco, hauria preocupat molt a Rocío, qui jura que esta conversa mai ha existit, tot i la insistència de la periodista Lydia Lozano, que assegura estar en possessió de proves sobre l’apropament entre les dos. La participació d’Antonio David i de la seua dona en ‘Sábado Deluxe’ no haurien ajudat al fet que Rocío estiga més tranquil·la, ja que remoure tantes dades i testimonis haurien causat en la xica una gran crisi nerviosa. A tot això se li pot sumar la por que la jove tindria de no saber el que passa en Espanya amb son pare i sa mare, ja que des de fa anys estan en guerra.

 

Rocío té el mateix númeor de suports que de detractors en els platós en els que es parla d’esta trama. En cas de confirmar-se l’existència d’esta conversa, Rocío hauria mentit a son pare, a qui li ha assegurat que esta conversa mai ha existit.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Noves eleccions al Col·legi de Farmacèutics de València el 4 d’octubre per irregularitats en el vot per correu

El Col·legi de Farmacèutics de València tornarà a votar el 4 d’octubre després d’anul·lar-se els comicis del 10 de maig per defectes en el vot per correu denunciats per dues candidatures.

Compromís porta a Fiscalia una possible filtració d’informació privilegiada a un diputat de Vox

Compromís ha presentat una denúncia davant la Inspecció de la Fiscalia per una possible filtració d’informació confidencial de la fiscal de Nules al síndic adjunt de Vox en Les Corts.

Un any i quatre mesos de presó per mossegar en la cella i les galtes a la seua exparella a Dénia

L’Audiència d’Alacant ha condemnat un home a un any i quatre mesos de presó i sis anys de tractament ambulatori per amenaçar de mort i mossegar en la cara la seua exparella a Dénia el 2021.

Un ampli dispositiu de 900 agents garantirà la seguretat del FIB a Benicàssim

La Guàrdia Civil ha organitzat un dispositiu de 900 efectius per al FIB, amb unitats especialitzades i controls de trànsit reforçats fins diumenge al migdia.

Vuit alcaldes i l’exalcaldessa de Paiporta hauran de declarar per la dana el mes d’octubre

El jutjat que investiga la gestió de la dana ha citat per a octubre vuit alcaldes de municipis afectats i l’exalcaldessa de Paiporta com a testimonis, dins d’una causa on també s’analitzen comunicacions oficials i missatges de WhatsApp.

València activa una nova agència municipal de lloguer amb preus un 20 % més baixos

L’Ajuntament de València posa en marxa una agència municipal de lloguer que garanteix el cobrament a propietaris, ofereix contractes de set anys i rebaixa els preus un 20 % respecte al mercat, enmig de les crítiques de l’oposició.

Identifiquen tres persones quan intentaven robar entre les restes de l’edifici ensorrat de Benetússer

La Policia Local de Benetússer ha identificat tres persones que pretenien robar entre els enderrocs de l’edifici col·lapsat i l’Ajuntament reforça la seguretat de la zona amb més tanques i possible vigilància privada.

Més de 16 milions en ajudes per a impulsar la pesca i l’aqüicultura sostenibles a la Comunitat

La Generalitat ha anunciat més de 16 milions d’euros en ajudes fins a 2029 per a fomentar la pesca i l’aqüicultura sostenibles i finançar campanyes de promoció dels productes pesquers i aqüícoles valencians.