14.7 C
València
Dissabte, 13 desembre, 2025

La veritat davant de la possible baixa de Rocío Flores en ‘Supervivientes’

Rocío Flores en una de sus intervenciones en el plató de 'GH VIP 7'

Rocío Flores nega haver parlat amb sa mare | Telecinco

 

‘Supervivientes’ s’assegurava un bon grapat d’espectadors amb el fitxatge estrella de Rocío Flores, que seguia els passos de son pare, Antonio David Flores en ‘GH VIP’. La presència de la neta de Rocío Jurado continuaria la història sobre la relació que té amb sa mare.

 

En un primer moment la xica tenia clara la seua intenció d’ingressar en el concurs de supervivència, però ara estos plans podrien no fer-se realitat per un motiu que estaria desestabilitzant a Rocío Flores i que hauria fet que es replantege viatjar a Hondures.

 

Possible conversa entre Rocío Flores i Rocío Carrasco

La filtració d’una possible conversa entre Rocío Flores i sa mare, Rocío Carrasco, hauria preocupat molt a Rocío, qui jura que esta conversa mai ha existit, tot i la insistència de la periodista Lydia Lozano, que assegura estar en possessió de proves sobre l’apropament entre les dos. La participació d’Antonio David i de la seua dona en ‘Sábado Deluxe’ no haurien ajudat al fet que Rocío estiga més tranquil·la, ja que remoure tantes dades i testimonis haurien causat en la xica una gran crisi nerviosa. A tot això se li pot sumar la por que la jove tindria de no saber el que passa en Espanya amb son pare i sa mare, ja que des de fa anys estan en guerra.

 

Rocío té el mateix númeor de suports que de detractors en els platós en els que es parla d’esta trama. En cas de confirmar-se l’existència d’esta conversa, Rocío hauria mentit a son pare, a qui li ha assegurat que esta conversa mai ha existit.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Morant demana a Pérez Llorca acceptar la condonació del deute en la seua cita amb Sánchez

Morant ha instat a Pérez Llorca a acceptar la condonació de 11.000 milions en la seua reunió amb Sánchez. També ha reclamat suport al pla de vivenda i al pacte climàtic.

Feijóo, després de ser citat per la dana, ha defés que el seu paper va ser exigir l’emergència nacional

El líder del PP ha afirmat que el 29 d'octubre de 2024 va exigir al Govern l'emergència nacional i ha assegurat que mantindrà eixa posició després de la seua citació com a testimoni.

Cuenca assegura que denunciarà insults i amenaces després de declarar per la DANA

L'excap de gabinet de Carlos Mazón ha afirmat després de declarar com a testimoni per la gestió de la DANA que ha patit insults i amenaces i que presentarà denúncies. També ha demanat respecte i protecció per a la seua família després d'una 'setmana difícil'.

El PSPV demana suspendre a José Vicente Berlanga i la seua dimissió de càrrecs per la trama de Leire Díaz

El PSPV-PSOE ha sol·licitat la suspensió immediata de militància i la dimissió de tots els càrrecs orgànics de José Vicente Berlanga, investigat per la Guàrdia Civil en la trama vinculada a Leire Díaz. També ha demanat l'obertura d'un expedient disciplinari.

Morant insta a Feijóo a aclarir davant la jutgessa si Mazón el va informar en la DANA o va ser mentida

Diana Morant ha instat a Alberto Núñez Feijóo a precisar davant la jutgessa de la DANA si Carlos Mazón li va mantindre informat o si tot va ser mentida. La dirigent socialista ha qualificat de greu mentir en una crisi i ha retret al PP el seu historial de falsedats.

El Govern valencià exigix la destitució immediata de Pilar Bernabé pel cas Salazar

El Consell ha demanat el cessament immediat de la secretària d'Igualtat del PSOE pel cas Salazar. La direcció socialista ha qualificat els fets com falta molt greu i ha oferit suport a les denunciants.

L’Atlètic reinicia la seua Lliga en el Metropolità davant un València amb dubtes

L'Atlètic, a nou punts del lideratge després de dos derrotes, s'agarra a la seua fortalesa a casa per a frenar a un València invicte en quatre jornades però amb baixes i dubtes.

Martínez Mus confia en un canvi del Govern després de la reunió Pérez Llorca-Sánchez

El conseller Vicente Martínez Mus espera que la trobada entre Pérez Llorca i Sánchez impulse la col·laboració del Govern central en la recuperació després de la DANA i desbloquege projectes clau.