La veritat davant de la possible baixa de Rocío Flores en ‘Supervivientes’

Rocío Flores en una de sus intervenciones en el plató de 'GH VIP 7'

Rocío Flores nega haver parlat amb sa mare | Telecinco

 

‘Supervivientes’ s’assegurava un bon grapat d’espectadors amb el fitxatge estrella de Rocío Flores, que seguia els passos de son pare, Antonio David Flores en ‘GH VIP’. La presència de la neta de Rocío Jurado continuaria la història sobre la relació que té amb sa mare.

 

En un primer moment la xica tenia clara la seua intenció d’ingressar en el concurs de supervivència, però ara estos plans podrien no fer-se realitat per un motiu que estaria desestabilitzant a Rocío Flores i que hauria fet que es replantege viatjar a Hondures.

 

Possible conversa entre Rocío Flores i Rocío Carrasco

La filtració d’una possible conversa entre Rocío Flores i sa mare, Rocío Carrasco, hauria preocupat molt a Rocío, qui jura que esta conversa mai ha existit, tot i la insistència de la periodista Lydia Lozano, que assegura estar en possessió de proves sobre l’apropament entre les dos. La participació d’Antonio David i de la seua dona en ‘Sábado Deluxe’ no haurien ajudat al fet que Rocío estiga més tranquil·la, ja que remoure tantes dades i testimonis haurien causat en la xica una gran crisi nerviosa. A tot això se li pot sumar la por que la jove tindria de no saber el que passa en Espanya amb son pare i sa mare, ja que des de fa anys estan en guerra.

 

Rocío té el mateix númeor de suports que de detractors en els platós en els que es parla d’esta trama. En cas de confirmar-se l’existència d’esta conversa, Rocío hauria mentit a son pare, a qui li ha assegurat que esta conversa mai ha existit.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Autònoms i empreses de Ceuta cobraran les ajudes a partir d’octubre

Les ajudes per la crisi migratòria a autònoms i empreses de Ceuta ja es poden demanar i Hisenda preveu començar els pagaments a principis d’octubre. Els autònoms rebran 5.000 euros i les empreses, entre 10.000 i 150.000 euros.

Els arrossers valencians avisen que la seua faena ja no és rendible per l’alça dels costos

El sector arrosser valencià denuncia que el preu en origen és un 35 % inferior als costos de producció i alerta que molts llauradors es plantegen deixar de sembrar si no s’aturen les importacions massives i no es revisen les clàusules de salvaguarda europees.

El cap de bombers forestals de Buñol qüestiona que els apartaren de mesurar el barranc del Poyo en plena DANA

El responsable de la unitat de bombers forestals de Buñol ha declarat que li va estranyar que els ordenaren deixar de controlar el cabal del barranc del Poyo hores abans de la tragèdia de la DANA, mentre un altre bomber d'Alzira ha relatat que va començar rescats per iniciativa pròpia.

Retiren quilòmetres de peixos morts al Magre després d’un possible abocament tòxic

La CHJ ha iniciat la retirada de milers de peixos morts al riu Magre, en un tram d’uns deu quilòmetres entre Montroy i Llombai-Alfarp, després d’un possible abocament relacionat amb l’incendi d’una nau industrial a Montserrat.

El PSPV demana a Antifrau una investigació equanime sobre l’ajuda a UGT

El PSPV veu bé que l’Agència Antifrau investigue la subvenció de 80.000 euros al congrés confederal d’UGT de 2021 a València, però reclama equanimitat i que el president Pérez Llorca col·labore igual en els assumptes que afecten la seua parella.

Quinze anys d’Amazon a Espanya: 25.000 milions invertits i més de 30.000 treballadors

Amazon complix quinze anys a Espanya amb una inversió acumulada de 25.000 milions d’euros, més de 30.000 empleats i una forta aposta logística i de centres de dades que arriba també a Paterna.

Braulio Vázquez deixa Osasuna i aposta pel repte del València CF

Braulio Vázquez s’ha acomiadat d’Osasuna després de nou anys com a director esportiu i ha explicat que el seu fitxatge pel València CF era, per a ell, ‘ara o mai’. José Antonio Prieto ‘Cata’ assumirà la direcció esportiva del club navarrés.

Les 35 hores s’acosten als funcionaris de la Generalitat després d’un acord unànime

La mesa sectorial de la Administració de la Generalitat ha aprovat per unanimitat l’acord amb els sindicats que dona cobertura jurídica completa a la jornada de 35 hores setmanals per a més de 21.200 empleats públics. El pacte fixa el camí per a la seua implantació a partir de l’1 de gener de 2027, pendent encara de la ratificació del Consell.