Christofer trenca el seu silenci: «Em volia morir»

Christofer està destrossat. S’ha convertit en el gran protagonista del ‘reality’ de Mediaset que trenca esquemes, però no de la millor manera. En una entrevista amb Sandra Barneda, el xic ha confessat haver viscut «el pitjor dia» de la seua vida en ‘La isla de las tentaciones‘. Va emprendre l’aventura amb la seua parella des de feia anys, Fani, sense saber que ella l’enganyaria poc després de començar.

 

La infidelitat de Fani amb el seu ‘temptador’, Rubén, ha deixat a Christofer molt tocat. I és que va haver de vore en directe, en una pantalla, com Fani es besava amb un altre home. La seua reacció es va fer viral: Christofer no es va poder contindre i va eixir corrent cap a la platja, desesperat, cridant el ja famosíssim ‘Estefanía!’.

 

«Em volia morir»

El pas de Christofer per ‘La isla’ acabava amb el seu abandonament, a soles. I en plató l’esperava Sandra Barneda, presentadora de ‘El Debate‘, per a conéixer com es trobava i com afrontava la ruptura que acabava de viure. Christofer es va obrir a la presentadora, però no en directe, sinó en una entrevista prèvia en privat.

 

«Continue en una situació molt difícil, per no dir en la pitjor època de la meua vida», confessava Christofer. Assegura que no ha vist el programa, que s’emet en diferit: «He volgut mantenir-me al marge de tot, de qualsevol comentari, imatge… No ha sigut fàcil».

 

Sandra aprofitava per a indagar en el famós moment, en què va sentir Christofer en vore la passió entre la que era la seva parella i Rubén. «No sé com explicar-ho. És com si alguna cosa dins teu es trencara. Molt difícil. Alguna cosa es va morir en el meu interior. Aquell dia em volia morir», confessava.

 

Christofer contagia les llàgrimes a Sandra Barneda

A Christofer també li ha afectat la gran repercussió que ha tingut la seua història. Les bromes sobre la situació no li han agradat gens: «Espanya és aixina, se’n mofen. Ho enfoquen tot a ella i no al gran dolor que vaig tindre jo». Recordava la retrobada amb Fani després de la decepció amb llàgrimes en els ulls i es recordava també de la seua família, que també ho patix.

 

«El meu gran desig va ser vore-la i, almenys, una abraçada», confessava. Fins i tot es plantejava perdonar-la. Però es va trobar amb una Fani freda, poc apenada i que fins i tot es reia mentres veien junts els vídeos de la infidelitat i les relacions sexuals entre ella i Rubén. Christofer li va demanar finalment que es llevara l’anell de compromís: «Era la prova del meu gran amor». I és que li havia demanat matrimoni. Entre llàgrimes en els ulls de nou, Christofer emocionava fins i tot a Barneda amb una història de desamor que ha revolucionat a tot el país.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Set autors espanyols, entre ells la valenciana Laura Pérez, opten als Premis Eisner 2026

Set creadors espanyols, amb la il·lustradora valenciana Laura Pérez com un dels noms destacats, figuren entre els nominats als Premis Eisner 2026 en diverses de les seues categories.

Olasagasti apel·la a l’empenyiment de l’afició del Llevant per a aconseguir la permanència davant el Mallorca

Jon Ander Olasagasti subratlla que el suport de l'afició del Llevant serà clau enfront del Mallorca, rival directe per la permanència, després de l'impuls que va suposar guanyar a Vigo.

La Comunitat Valenciana usarà detectors de radiofreqüència en la pròxima PAU per a frenar el frau

La Comunitat Valenciana implantarà en la pròxima PAU detectors de radiofreqüència per a localitzar dispositius electrònics ocults i exigirà mòbils totalment apagats i sense rellotges a l'aula.

Greu un home atropellat pel tramvia després de caure a la via a Alacant

Un home de 48 anys ha resultat ferit greu en caure de manera accidental a la via del tramvia a Alacant i ser atropellat per un comboi de la línia 2, la qual cosa va obligar a interrompre el servici durant 20 minutos.

El Centre del Carme reivindica a 60 artistes marcats per la dana en la mostra Genealogies del territori

El Centre del Carme presenta l'exposició Genealogies del territori, amb obres de 60 artistes afectats per la dana, que reflexionen sobre el territori, la memòria i la petjada de l'aigua.

Educació cita als sindicats el dilluns per a reprendre la negociació en plena vaga del professorat

La Conselleria d'Educació convoca als sindicats docents el dilluns a les 16 hores per a la segona reunió de la Taula sectorial des de l'inici de la vaga indefinida, després d'una proposta considerada insuficient per les organitzacions sindicals.

El Consell acusa a Arcadi España d’ignorar la carta de Pérez Llorca sobre finançament

El conseller José Antonio Rovira retrau al ministre Arcadi España que no haja respost a la carta enviada per Juanfran Pérez Llorca el 30 de març i dubte que el Govern aprove un nou model de finançament autonòmic.

Vox acusa a la Generalitat de falta de lideratge en la gestió de la dana de 2024

Vox sosté en les seues conclusions a la comissió d'investigació de Les Corts que la gestió de la dana de 2024 va evidenciar greus carències de lideratge i coordinació per part de la Generalitat i del Govern central.