Christofer trenca el seu silenci: «Em volia morir»

Christofer està destrossat. S’ha convertit en el gran protagonista del ‘reality’ de Mediaset que trenca esquemes, però no de la millor manera. En una entrevista amb Sandra Barneda, el xic ha confessat haver viscut «el pitjor dia» de la seua vida en ‘La isla de las tentaciones‘. Va emprendre l’aventura amb la seua parella des de feia anys, Fani, sense saber que ella l’enganyaria poc després de començar.

 

La infidelitat de Fani amb el seu ‘temptador’, Rubén, ha deixat a Christofer molt tocat. I és que va haver de vore en directe, en una pantalla, com Fani es besava amb un altre home. La seua reacció es va fer viral: Christofer no es va poder contindre i va eixir corrent cap a la platja, desesperat, cridant el ja famosíssim ‘Estefanía!’.

 

«Em volia morir»

El pas de Christofer per ‘La isla’ acabava amb el seu abandonament, a soles. I en plató l’esperava Sandra Barneda, presentadora de ‘El Debate‘, per a conéixer com es trobava i com afrontava la ruptura que acabava de viure. Christofer es va obrir a la presentadora, però no en directe, sinó en una entrevista prèvia en privat.

 

«Continue en una situació molt difícil, per no dir en la pitjor època de la meua vida», confessava Christofer. Assegura que no ha vist el programa, que s’emet en diferit: «He volgut mantenir-me al marge de tot, de qualsevol comentari, imatge… No ha sigut fàcil».

 

Sandra aprofitava per a indagar en el famós moment, en què va sentir Christofer en vore la passió entre la que era la seva parella i Rubén. «No sé com explicar-ho. És com si alguna cosa dins teu es trencara. Molt difícil. Alguna cosa es va morir en el meu interior. Aquell dia em volia morir», confessava.

 

Christofer contagia les llàgrimes a Sandra Barneda

A Christofer també li ha afectat la gran repercussió que ha tingut la seua història. Les bromes sobre la situació no li han agradat gens: «Espanya és aixina, se’n mofen. Ho enfoquen tot a ella i no al gran dolor que vaig tindre jo». Recordava la retrobada amb Fani després de la decepció amb llàgrimes en els ulls i es recordava també de la seua família, que també ho patix.

 

«El meu gran desig va ser vore-la i, almenys, una abraçada», confessava. Fins i tot es plantejava perdonar-la. Però es va trobar amb una Fani freda, poc apenada i que fins i tot es reia mentres veien junts els vídeos de la infidelitat i les relacions sexuals entre ella i Rubén. Christofer li va demanar finalment que es llevara l’anell de compromís: «Era la prova del meu gran amor». I és que li havia demanat matrimoni. Entre llàgrimes en els ulls de nou, Christofer emocionava fins i tot a Barneda amb una història de desamor que ha revolucionat a tot el país.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

València ompli el Ciutat en una inauguració multitudinària dels Gay Games 2026

Els Gay Games XII València 2026 han arrancat al Ciutat de València amb més de 10.200 esportistes de 81 països, una desfilada de delegacions i actuacions musicals i de folklore valencià davant 13.500 persones.

La sàtira social ‘Filipiñana’ triomfa com a millor llargmetratge en Cinema Jove

La pel·lícula 'Filipiñana', de Rafael Manuel, s'ha endut el Luna de València a millor llargmetratge de Cinema Jove i també el guardó del Jurat Jove, en una edició que ha repartit premis entre films i sèries internacionals i produccions amb presència valenciana.

Pluges intenses i tronades este diumenge en zones d’Alacant i València sota avís groc

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i tronades amb granís i ratxes molt fortes de vent en distintes zones d’Alacant i València.

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.