Anuncios

Christofer trenca el seu silenci: «Em volia morir»

Christofer està destrossat. S’ha convertit en el gran protagonista del ‘reality’ de Mediaset que trenca esquemes, però no de la millor manera. En una entrevista amb Sandra Barneda, el xic ha confessat haver viscut «el pitjor dia» de la seua vida en ‘La isla de las tentaciones‘. Va emprendre l’aventura amb la seua parella des de feia anys, Fani, sense saber que ella l’enganyaria poc després de començar.

 

La infidelitat de Fani amb el seu ‘temptador’, Rubén, ha deixat a Christofer molt tocat. I és que va haver de vore en directe, en una pantalla, com Fani es besava amb un altre home. La seua reacció es va fer viral: Christofer no es va poder contindre i va eixir corrent cap a la platja, desesperat, cridant el ja famosíssim ‘Estefanía!’.

Anuncios

 

«Em volia morir»

El pas de Christofer per ‘La isla’ acabava amb el seu abandonament, a soles. I en plató l’esperava Sandra Barneda, presentadora de ‘El Debate‘, per a conéixer com es trobava i com afrontava la ruptura que acabava de viure. Christofer es va obrir a la presentadora, però no en directe, sinó en una entrevista prèvia en privat.

 

«Continue en una situació molt difícil, per no dir en la pitjor època de la meua vida», confessava Christofer. Assegura que no ha vist el programa, que s’emet en diferit: «He volgut mantenir-me al marge de tot, de qualsevol comentari, imatge… No ha sigut fàcil».

 

Sandra aprofitava per a indagar en el famós moment, en què va sentir Christofer en vore la passió entre la que era la seva parella i Rubén. «No sé com explicar-ho. És com si alguna cosa dins teu es trencara. Molt difícil. Alguna cosa es va morir en el meu interior. Aquell dia em volia morir», confessava.

 

Christofer contagia les llàgrimes a Sandra Barneda

A Christofer també li ha afectat la gran repercussió que ha tingut la seua història. Les bromes sobre la situació no li han agradat gens: «Espanya és aixina, se’n mofen. Ho enfoquen tot a ella i no al gran dolor que vaig tindre jo». Recordava la retrobada amb Fani després de la decepció amb llàgrimes en els ulls i es recordava també de la seua família, que també ho patix.

 

«El meu gran desig va ser vore-la i, almenys, una abraçada», confessava. Fins i tot es plantejava perdonar-la. Però es va trobar amb una Fani freda, poc apenada i que fins i tot es reia mentres veien junts els vídeos de la infidelitat i les relacions sexuals entre ella i Rubén. Christofer li va demanar finalment que es llevara l’anell de compromís: «Era la prova del meu gran amor». I és que li havia demanat matrimoni. Entre llàgrimes en els ulls de nou, Christofer emocionava fins i tot a Barneda amb una història de desamor que ha revolucionat a tot el país.

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Les tempestes descarreguen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny i quasi 500 llamps a Alacant

Les tempestes d'este dissabte deixen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny, quasi 500 llamps sobretot a Alacant i diverses incidències ateses pels bombers.

La dona ingressada a Alacant per possible hantavirus dona negatiu en la primera PCR

La primera PCR realitzada a la dona ingressada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat resultat negatiu, encara que es manté el protocol amb una segona prova i l'aïllament preventiu.

La Policia Nacional investiga la violació d’una jove de 18 anys en la Marina de València

La Unitat de Família i Dona de la Policia Nacional investiga la violació amb penetració patida per una jove de 18 anys de matinada en la zona de l'aparcament de la Marina de València.

Elx i Alabés firmen un empat patit que deixa el descens encara obert

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit tibant marcat per la pluja i la por de fallar, un resultat que a penes millora la seua situació en la lluita per la permanència.

Elx i Alabés firmen un empat tibant que no buida el fantasma del descens

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit marcat per la tensió i la necessitat de punts, un resultat que manté als dos equips molt prop del descens.

Corberán apel·la a la necessitat del València per a aconseguir el seu millor rendiment en la lluita per la salvació

Carlos Corberán insistix que el València ha de transformar la pressió per la permanència en motivació, defén la seua planificació d'entrenaments i analitza el repte davant l'Athletic.

Athletic i València es juguen Europa i la salvació en San Mamés

Athletic i València es mesuren en San Mamés en un dol clau: els bilbaïns apuren les seues opcions europees i els valencianistes busquen allunyar-se del descens.

Esquerra Unida recolza per unanimitat la vaga educativa indefinida en la Comunitat Valenciana

El Consell Polític Nacional d'Esquerra Unida del País Valencià aprova per unanimitat una resolució de suport a la vaga educativa indefinida de l'11 de maig i al professorat valencià, i responsabilitza al govern del PP i Vox de la deterioració del sistema.
Anuncios