Christofer trenca el seu silenci: «Em volia morir»

Christofer està destrossat. S’ha convertit en el gran protagonista del ‘reality’ de Mediaset que trenca esquemes, però no de la millor manera. En una entrevista amb Sandra Barneda, el xic ha confessat haver viscut «el pitjor dia» de la seua vida en ‘La isla de las tentaciones‘. Va emprendre l’aventura amb la seua parella des de feia anys, Fani, sense saber que ella l’enganyaria poc després de començar.

 

La infidelitat de Fani amb el seu ‘temptador’, Rubén, ha deixat a Christofer molt tocat. I és que va haver de vore en directe, en una pantalla, com Fani es besava amb un altre home. La seua reacció es va fer viral: Christofer no es va poder contindre i va eixir corrent cap a la platja, desesperat, cridant el ja famosíssim ‘Estefanía!’.

 

«Em volia morir»

El pas de Christofer per ‘La isla’ acabava amb el seu abandonament, a soles. I en plató l’esperava Sandra Barneda, presentadora de ‘El Debate‘, per a conéixer com es trobava i com afrontava la ruptura que acabava de viure. Christofer es va obrir a la presentadora, però no en directe, sinó en una entrevista prèvia en privat.

 

«Continue en una situació molt difícil, per no dir en la pitjor època de la meua vida», confessava Christofer. Assegura que no ha vist el programa, que s’emet en diferit: «He volgut mantenir-me al marge de tot, de qualsevol comentari, imatge… No ha sigut fàcil».

 

Sandra aprofitava per a indagar en el famós moment, en què va sentir Christofer en vore la passió entre la que era la seva parella i Rubén. «No sé com explicar-ho. És com si alguna cosa dins teu es trencara. Molt difícil. Alguna cosa es va morir en el meu interior. Aquell dia em volia morir», confessava.

 

Christofer contagia les llàgrimes a Sandra Barneda

A Christofer també li ha afectat la gran repercussió que ha tingut la seua història. Les bromes sobre la situació no li han agradat gens: «Espanya és aixina, se’n mofen. Ho enfoquen tot a ella i no al gran dolor que vaig tindre jo». Recordava la retrobada amb Fani després de la decepció amb llàgrimes en els ulls i es recordava també de la seua família, que també ho patix.

 

«El meu gran desig va ser vore-la i, almenys, una abraçada», confessava. Fins i tot es plantejava perdonar-la. Però es va trobar amb una Fani freda, poc apenada i que fins i tot es reia mentres veien junts els vídeos de la infidelitat i les relacions sexuals entre ella i Rubén. Christofer li va demanar finalment que es llevara l’anell de compromís: «Era la prova del meu gran amor». I és que li havia demanat matrimoni. Entre llàgrimes en els ulls de nou, Christofer emocionava fins i tot a Barneda amb una història de desamor que ha revolucionat a tot el país.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor un menor de 16 anys després de ser rescatat de la mar en una platja de Benicàssim

Un menor de 16 anys va morir després de ser rescatat de la mar entre les platges de Els Terrers i Torre S. Vicent, a Benicàssim, malgrat els esforços dels servicis d'emergència per reanimar-ho.

Els avisos per vent fort a Castelló conclouen este divendres a les 8 del matí

Aemet confirma que este dijous serà l'últim dia de vent fort a la província de Castelló, on s'han registrat ratxes de fins a 110 km/h, i que els avisos acabaran el divendres a les 8 del matí.

El fort vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan de Benicàssim

El festival SanSan cancel·la per motius de seguretat tots els concerts previstos per a la seua jornada inaugural a Benicàssim a causa del fort vent i a l'alerta groga a la província de Castelló. L'organització garantix devolucions per a les entrades de dia i reembossaments proporcionals per als abonaments.

El vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan a Benicàssim

El festival SanSan de Benicàssim ha cancel·lat tots els concerts previstos per a la primera jornada per les fortes ratxes de vent i prioritzar la seguretat del públic, artistes i personal.

Rescatat en helicòpter un conductor després de caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit

Un conductor és rescatat en helicòpter després d'eixir-se de la via i caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit, en la zona de Pont Serrans. El ferit és estabilitzat en el lloc i evacuat fins a la carretera per al seu trasllat sanitari.

El València Basket busca segellar la passada davant el Virtus Bolonya en una Eurolliga al límit

El València Basket visita la pista del Virtus Bolonya amb l'opció de deixar quasi assegurat el seu bitllet a la següent ronda de l'Eurolliga, en una classificació extremadament igualada i amb baixes importants.

Educació activa el protocol d’agressions després de l’atac a una mestra en una escola infantil d’Elda

La Conselleria de Educacion ha activat el protocol d'agressions despues que una mare bufetejara a una mestra de l'escola infantil Almafra d'Elda. L'Ajuntament i la comunitat educativa han condemnat l'atac i expressat el seu suport a la docent.

Tres persones ateses després de l’incendi d’una vivenda a Mislata

Tres persones han resultat afectades en l'incendi d'un pis a Mislata. Dos dones van ser donades d'alta en el lloc i un home de 44 anys va ser traslladat a l'Hospital General de València per inhalació de fum.