Christofer trenca el seu silenci: «Em volia morir»

Christofer està destrossat. S’ha convertit en el gran protagonista del ‘reality’ de Mediaset que trenca esquemes, però no de la millor manera. En una entrevista amb Sandra Barneda, el xic ha confessat haver viscut «el pitjor dia» de la seua vida en ‘La isla de las tentaciones‘. Va emprendre l’aventura amb la seua parella des de feia anys, Fani, sense saber que ella l’enganyaria poc després de començar.

 

La infidelitat de Fani amb el seu ‘temptador’, Rubén, ha deixat a Christofer molt tocat. I és que va haver de vore en directe, en una pantalla, com Fani es besava amb un altre home. La seua reacció es va fer viral: Christofer no es va poder contindre i va eixir corrent cap a la platja, desesperat, cridant el ja famosíssim ‘Estefanía!’.

 

«Em volia morir»

El pas de Christofer per ‘La isla’ acabava amb el seu abandonament, a soles. I en plató l’esperava Sandra Barneda, presentadora de ‘El Debate‘, per a conéixer com es trobava i com afrontava la ruptura que acabava de viure. Christofer es va obrir a la presentadora, però no en directe, sinó en una entrevista prèvia en privat.

 

«Continue en una situació molt difícil, per no dir en la pitjor època de la meua vida», confessava Christofer. Assegura que no ha vist el programa, que s’emet en diferit: «He volgut mantenir-me al marge de tot, de qualsevol comentari, imatge… No ha sigut fàcil».

 

Sandra aprofitava per a indagar en el famós moment, en què va sentir Christofer en vore la passió entre la que era la seva parella i Rubén. «No sé com explicar-ho. És com si alguna cosa dins teu es trencara. Molt difícil. Alguna cosa es va morir en el meu interior. Aquell dia em volia morir», confessava.

 

Christofer contagia les llàgrimes a Sandra Barneda

A Christofer també li ha afectat la gran repercussió que ha tingut la seua història. Les bromes sobre la situació no li han agradat gens: «Espanya és aixina, se’n mofen. Ho enfoquen tot a ella i no al gran dolor que vaig tindre jo». Recordava la retrobada amb Fani després de la decepció amb llàgrimes en els ulls i es recordava també de la seua família, que també ho patix.

 

«El meu gran desig va ser vore-la i, almenys, una abraçada», confessava. Fins i tot es plantejava perdonar-la. Però es va trobar amb una Fani freda, poc apenada i que fins i tot es reia mentres veien junts els vídeos de la infidelitat i les relacions sexuals entre ella i Rubén. Christofer li va demanar finalment que es llevara l’anell de compromís: «Era la prova del meu gran amor». I és que li havia demanat matrimoni. Entre llàgrimes en els ulls de nou, Christofer emocionava fins i tot a Barneda amb una història de desamor que ha revolucionat a tot el país.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Consell reafirma el seu suport a les víctimes de l’accident de Metrovalencia en el 20é aniversari

El Consell ha expressat el seu afecte, respecte i proximitat a les famílies de les 43 víctimes mortals i als 47 ferits de l’accident de Metrovalencia, en el 20é aniversari de la tragèdia.

Banyar-se al Mediterrani és segur: la UV descarta un risc general per la bactèria carnívora

La Universitat de València afirma que banyar-se al Mediterrani és segur per a la població sana i que el risc associat a la bactèria Vibrio vulnificus és molt baix, tot i la seua expansió estacional en aigües salobres.

14 milions d’euros per a reduir la bretxa salarial en la Generalitat fins a 2027

El Consell ha aprovat repartir 14 milions d’euros entre Sanitat, Educació, Justícia i Funció Pública per a continuar fins a 2027 el programa contra la bretxa salarial en la Generalitat.

Feijóo acusa Sánchez d’usar la llei de néts i la regularització per a fer “enginyeria social”

Alberto Núñez Feijóo ha acusat Pedro Sánchez a Castelló de fer una “enginyeria social” sense “objectius innocents” amb la regularització d’immigrants i la coneguda com a llei de néts, i l’ha acusat de no planificar recursos ni actuar amb transparència.

Pedro Martínez explica per què deixa el València Basket per a fitxar pel Reial Madrid

L’entrenador del València Basket Pedro Martínez ha detallat que assumix el repte del Reial Madrid per provar-se en un projecte de màxima ambició i pressió, després de rebre una oferta de tres temporades i valorar la seua eixida amb el club taronja.

Les primeres 210 ajudes a familiars de víctimes mortals de la DANA ja estan resoltes

La Generalitat ha resolt de manera definitiva 210 ajudes a familiars de 89 víctimes mortals de la DANA, quasi la mitat de les sol·licituds presentades per defunció.

Traslladen al quarter de la Guàrdia Civil l’home detingut per l’assassinat masclista de la seua dona i filla a Alacant

L’home de 53 anys detingut per l’assassinat a ganivetades de la seua dona i una filla a la Cañada del Fenollar ha rebut l’alta mèdica i ha sigut traslladat al quarter de la Guàrdia Civil, mentres continua la investigació com a possible crim masclista.

Una directora de centre de dia conta com va decidir evacuar 35 majors abans de la dana

La responsable del centre de dia Lloc del Major de Picanya ha explicat a la jutgessa de Catarroja que va tancar per decisió pròpia i va avisar les famílies per a arreplegar 35 residents hores abans que la riada arrasara l’edifici.