16 C
València
Dimarts, 23 desembre, 2025

Un ratolí revoluciona la Casa Blanca en passejar-se per una sala de premsa

 

Un ratolí ha desencadenat el caos en una de les sales de premsa de la Casa Blanca dels Estats Units. El xicotet animal ha entrat dins els despatxos del conegut edifici i ha provocat molta sorpresa i el toc d’humor entre els periodistes durant el dimarts passat. Segons expliquen els testimonis dels fets, va caure inesperadament des del sostre d’una oficina de premsa sobre el reporter Peter Alexander, de la ‘NBC News’.

 

Cap a les 11 del matí, el ratolí va fer la seua extraordinària arribada, alçant molt rebombori entre els assistents de la sala. La víctima del rosegador relatava en el seu compte de Twitter que «va caure literalment del sostre de la nostra cabina de la Casa Blanca i va aterrar en la meua falda».

 

A continuació, alguns periodistes van intentar arraconar al ratolí per a capturar-lo, mentres altres companys van aprofitar el moment per a gravar la persecució de l’animal i compartir-lo en les xarxes socials. El xicotet animal va recórrer tota l’oficina, va passar per damunt dels peus dels atònits reporters i es va amagar darrere d’un moble d’ordinador. L’intent de capturar-lo va ser improductiu perquè hauria pogut escapar. Estos són alguns vídeos de la còmica situació:

 

 

 

El dia més emocionant en la sala de premsa de la Casa Blanca en mesos

El succés va crear molta expectació entre els assistents, que s’ho van prendre amb humor. Per les imàtgens i les piulades, els periodistes van divertir-se intentant capturar el ratolí. La corresponsal Shannon Pettypiece exclamava en Twitter: «La major emoció en la sala de premsa de la Casa Blanca en mesos. Els periodistes intenten capturar un ratolí bebé que ha caigut en la falda de Peter Alexander fa uns moments».

 

El periodista de la CNBC Eamon Javers escrivia: «Actualització d’estat: un ratolí ha escapat de l’àrea de l’oficina, ara corre lliurement en la sala de premsa. La persecució està en marxa». Més tard, va anunciar que havien perdut de vista al xicotet rosegador, però almenys durant la persecució ell i els seus companys es van distreure com a xiquets.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pérez Llorca condiciona el congrés del PPCV a l’avanç de la reconstrucció i apunta a 2026

Pérez Llorca ha supeditat el congrés regional del PPCV a l'avanç de la reconstrucció després de la DANA i ha fixat com a horitzó 2026 si no hi ha contratemps. També ha defés una gestora integradora i ha restat importància a la seua candidatura.

PSPV i EUPV demanen la dimissió de l’alcalde de Jérica imputat per agressió sexual a menors

PSPV-PSOE i EUPV han exigit la dimissió de l'alcalde de Jérica, Jorge Peiró, imputat per una presumpta agressió sexual a dos menors, i han demanat al PP actuar. Reclamen claredat sobre quan es va conéixer la investigació i proposen un ple extraordinari per a abordar la crisi.

PP i Vox aproven el pressupost de Castelló per a 2026: més de 253 milions

El ple municipal ha validat els comptes de 2026, per damunt de 253 milions, amb la majoria de PP i Vox i el rebuig de PSPV-PSOE i Compromís. L'oposició ha qüestionat previsions i implementació.

L’Audiència de València rebutja imputar al president de la CHJ en la causa de la DANA

L'Audiència de València ha confirmat la negativa de la jutgessa a investigar al president de la CHJ en la causa per la DANA. El tribunal centra la responsabilitat en els qui van dirigir l'emergència i en l'ús d'alertes i informació disponible.

El Govern destina 42,6 milions a regenerar platges valencianes

El Miteco finançarà obres per 42.659.244,47 euros per a revertir la regressió costanera en diversos trams del litoral valencià. El contracte ja s'ha firmat.

Dos morts i un ferit greu després d’una pallissa en la pedania de la Marina, a Elx

Dos hòmens han mort i un tercer està greu després de ser apallissats en la pedania il·licitana de la Marina. Els sospitosos seguixen tancats en una vivenda voltada per la Guàrdia Civil.

Víctimes de la dana i entitats entreguen carbó en Les Corts i criden a la protesta contra Mazón i el seu Govern

Col·lectius de víctimes i entitats socials han entregat carbó en Les Corts per a Mazón, Pérez Llorca i el seu Govern i han anomenat a una nova manifestació a València.

Dos morts i un ferit greu després d’una pallissa en la pedania de La Marina (Elx)

Dos hòmens han mort i un tercer està greu després de ser apallissats en La Marina, pedania d'Elx. La Guàrdia Civil a prop una vivenda amb dos sospitosos dins.