Remeten els avisos per vent i el risc extrem d’incendis en la majoria de la Comunitat Valenciana

Els avisos meteorologícos per vent estan desactivats per a aquest dimarts a la Comunitat Valenciana, així com el risc extrem d’incendis forestals, després d’un dilluns marcat per les fortes ratxes i els focs decretats en punts de València i Alacant.

Segons l’1·1·2, el nivell de preemergencia per risc d’incendis forestals per a aquest dimarts 13 és alt (taronja) a l’interior de la província de Valencia i baix-mitjà (verd) a la resta de la Comunitat Valenciana.

El vent bufarà fluix de l’oest, ocasionalment moderat a l’interior de València, mentre al litoral hi haurà intervals de sud i sud-est fluix a moderat en les hores centrals, informa l’Agència Estatal de Meteorologia (AEMET).

En general, la jornada estarà marcada pels intervals nuvolosos, estenent a cel poc nuvolós. Les temperatures mínimes aniran en ascens al terç sud i sense canvis a la resta, mentre les màximes baixaran al litoral i pujaran a l’interior.

En les capitals de província, els termòmetres oscil·laran entre 23 i 11 graus a Valencia, 22 i 12 a Alacant i 20 i 9 a Castelló de la Plana.

Per a aquest dimecres es preveu nuvolositat baixa a últimes hores del dia, temperatures mínimes en lleuger descens o sense canvis i baixada de les màximes a València i Alacant, amb vent fluix variable.

Últimes notícies

El Rototom encén motors a Benicàssim com a gran cita reggae d’Europa

El Rototom Sunsplash ha iniciat a Benicàssim una setmana de música reggae, convivència i activitats socials, culturals i de benestar, amb especial atenció al calor i a la sostenibilitat. El festival reforça espais com el Foro Social i àrees familiars perquè el públic visca unes vacacions diferents.

Diumenge amb ruixats al nord de la Comunitat Valenciana i temperatures a la baixa

La Comunitat Valenciana viurà este diumenge un ambient poc nuvolós, amb ruixats i tronades a la vesprada al terç nord i temperatures màximes lleugerament més baixes.

Aemet activa l’avís taronja per fortes pluges a l’interior nord de Castelló

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per pluges de fins a 40 l/m2 en una hora, i manté avisos grocs per precipitacions i tempestes en altres zones de la província.

Les entrades per a l’Elx-Barça costaran entre 95 i 340 euros

L’Elche ha fixat els preus de les entrades per al partit contra el Barcelona del 23 d’agost entre 95 i 340 euros, amb avantatges per a abonats i titulars del Carnet Franjiverde.

Bétera viu la Rodà de les Alfàbegues entre 11 tones de confeti i pólvora

Bétera ha celebrat l’ofrena a la Mare de Déu de l’Assumpció amb 16 Alfàbegues gegants batejades amb noms de dona i més de 11 tones de confeti. La festa continua de vesprada amb processó, Coet de Luxe i una espectacular Cordà de 400 metres.

Or mundial històric per a l’equip espanyol amb les valencianes Cortelles i Muñoz

El conjunt espanyol de gimnàstica rítmica ha conquistat l’or mundial en el concurs complet de Fráncfort, 35 anys després del títol d’Atenes 1991, amb les valencianes Marina Cortelles i Lucía Muñoz com a protagonistes i el bitllet als Jocs de Los Angeles 2028 assegurat.

El Levante viatja a Barcelona amb només 12 inscrits i quatre fitxatges fora de la convocatòria

El Levante ha viatjat al camp de l’Espanyol amb només 12 futbolistes inscrits en LaLiga, un d’ells sancionat, i quatre fitxatges sense desplaçar-se des de València.

Aemet puja a taronja l’avís al nord de l’interior de València per fortes pluges

Aemet ha elevat a taronja l’avís per fortes pluges al nord de l’interior de València, on es poden acumular fins a 50 l/m2 en una hora, amb tempesta, granís i ratxes molt fortes de vent. També hi ha avisos taronja i grocs en distintes comarques de Castelló i Alacant per precipitacions intenses, tempestes i temperatures altes.