Remeten els avisos per vent i el risc extrem d’incendis en la majoria de la Comunitat Valenciana

Els avisos meteorologícos per vent estan desactivats per a aquest dimarts a la Comunitat Valenciana, així com el risc extrem d’incendis forestals, després d’un dilluns marcat per les fortes ratxes i els focs decretats en punts de València i Alacant.

Segons l’1·1·2, el nivell de preemergencia per risc d’incendis forestals per a aquest dimarts 13 és alt (taronja) a l’interior de la província de Valencia i baix-mitjà (verd) a la resta de la Comunitat Valenciana.

El vent bufarà fluix de l’oest, ocasionalment moderat a l’interior de València, mentre al litoral hi haurà intervals de sud i sud-est fluix a moderat en les hores centrals, informa l’Agència Estatal de Meteorologia (AEMET).

En general, la jornada estarà marcada pels intervals nuvolosos, estenent a cel poc nuvolós. Les temperatures mínimes aniran en ascens al terç sud i sense canvis a la resta, mentre les màximes baixaran al litoral i pujaran a l’interior.

En les capitals de província, els termòmetres oscil·laran entre 23 i 11 graus a Valencia, 22 i 12 a Alacant i 20 i 9 a Castelló de la Plana.

Per a aquest dimecres es preveu nuvolositat baixa a últimes hores del dia, temperatures mínimes en lleuger descens o sense canvis i baixada de les màximes a València i Alacant, amb vent fluix variable.

Últimes notícies

David Ferrer presenta la nova samarreta de la selecció espanyola de tenis

La selecció espanyola de tenis estrena samarreta per a les pròximes eliminatòries de la Copa Davis, un equipament roig i groc presentada pel capità David Ferrer, que confia en la nova generació de jugadors.

Sanitat reforça l’atenció 24 hores, la salut mental i les teràpies oncològiques en els pressupostos de 2026

La Conselleria de Sanitat destina 9.453 milions en 2026, un 3% més, amb focus en nous centres d'urgències 24 hores, reforç de salut mental i alta tecnologia contra el càncer.

Callosa de Segura es concentra en silenci per Patricia, víctima d’un assassinat masclista

Desenes de veïns de Callosa de Segura es concentren davant l'Ajuntament per a guardar un minut de silenci i condemnar l'assassinat masclista de Patricia a les mans de la seua parella.

El detingut per l’assassinat masclista de Callosa confessa que va escanyar a la seua parella després d’una discussió

L'home detingut per l'assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, a Callosa de Segura ha confessat que la va escanyar després d'una discussió i que ja tenia denúncies prèvies d'altres exparelles.

Iñigo Pérez es presenta al Vila-real: un desafiament clau en la seua carrera

Iñigo Pérez s'estrena com a entrenador del Vila-real i definix el repte com un desafiament important en la seua carrera, amb la mirada posada a mantindre el nivell de l'equip en LaLiga i en la Lliga de Campions.

Educació reduïx al 12,62% el seguiment de la vaga docent en el seu moment 17

La Conselleria d'Educació situa en el 12,62% el seguiment de la vaga indefinida del professorat valencià en el seu desseté dia, amb lleugeres diferències entre províncies i coincidència amb les proves d'accés a la universitat.

La Generalitat destina més de 26 milions a obres antiriuades per a blindar els polígons industrials

La Conselleria d'Indústria prioritza en els pressupostos de 2026 la recuperació després de la dana amb més de 26 milions per a obres antiriuades i ajudes a empreses, en un marc de retallada global del departament i crítiques de l'oposició.

Morales s’acomiada del Llevant després de tancar el seu espinita amb l’ascens a Burgos

José Luis Morales s'acomiada del Llevant després de deu temporades, 377 partits i 83 gols, i reconeix que l'ascens reeixit a Burgos li va permetre tancar la espinita del descens de 2022.