Renfe programa 56 circulacions setmanals de bus directe entre Castelló de la Plana i Alacant

No tindran parada en les estacions de Xàtiva, Villena i Elda

VALÈNCIA, 4 (EUROPA PRESS)

Renfe programa des d’este dimecres 56 circulacions setmanals d’autobús directe entre Castelló de la Plana i Alacant per a donar servici als trens de llarga distància Barcelona-Alacant del Corredor Mediterrani, interromputs des del 29 d’octubre amb motiu dels danys en la infraestructura entre València i Xàtiva per la dana.

Es tracta d’un pla alternatiu de transport per carretera amb autobusos directes entre Castelló i Alacant per als trens de llarga distància, Euromed i Intercity que enllacen Catalunya amb la capital alacantina.

Els autobusos del pla alternatiu dels servicis Intercity Barcelona-Tarragona-Castelló (amb tren) i Castelló-Alacant (en bus) no tindran parada en les estacions de Xàtiva, Villena i Elda.

L’oferta és de 2.750 places a la setmana. Este pla de transport alternatiu, amb bitllets ja estan a la venda, està operatiu des d’este dimecres fins que la infraestructura estiga disponible per a la circulació dels trens en tot el Corredor Mediterrani.

Per la seua banda, el servici d’Euromed i Intercity entre Barcelona i València continua prestant-se per ferrocarril d’inici a fi, mentre segueix sense haver-hi connexió, amb trens de Llarga Distància del Corredor Mediterrani, per a la relació València-Alacant.

Per al trajecte amb autobús, no està admès el transport de bicicletes ni animals de companyia i no estarà disponible el servei d’acompanyament de menors.

Últimes notícies

Una persona mor i tres resulten ferides en eixir de la via un cotxe a Montesa

Una persona ha mort i tres han resultat ferides de diversa consideració en eixir de la carretera un cotxe a l’A-35, en el terme de Montesa, este dissabte de vesprada.

Les màximes baixen lleugerament a la Comunitat Valenciana però encara freguen els 40 graus a l’interior

Les temperatures màximes han descendit lleugerament a la Comunitat Valenciana este dissabte, però han continuat molt altes a l’interior, amb 39,2 graus a Ayora i ratxes de vent de fins a 100 km/h a Benissa.

Fugida d’un bou i diverses vaquetes durant els festejos taurins de Gátova

L’Ajuntament de Gátova ha informat que un bou s’ha escapat durant les festes taurines del municipi i continua en llibertat en la zona d’El Rodeno, mentres les vaquetes ja estan controlades a l’Alameda.

Quique Llopis es retira de la Liga Diamant de Londres per molèsties als isquios

L’atleta valencià Quique Llopis ha decidit no córrer els 110 metres tanques de la Liga Diamant de Londres per unes molèsties als isquios, a pocs dies del Campionat d’Espanya de Màlaga.

Rescatades onze persones en afonar-se un catamarà prop de l’illa de Tabarca

Onze persones han sigut rescatades il·leses després que un catamarà haja començat a afonar-se front a l’illa de Tabarca, a Santa Pola. Salvament Marítim i Bombers d’Alicante han coordinat un dispositiu amb vaixells i helicòpter.

Aemet activa avís taronja dilluns a l’interior nord de València per màximes de 39 graus

Aemet ha activat per a dilluns l’avís taronja a l’interior nord de València per màximes de 39 graus i manté també avisos grocs per calor i tempestes a diverses zones de la Comunitat Valenciana diumenge i dilluns.

Begoña Carrasco promet seguir fent de Castelló una terra d’oportunitats fins a 2027

L’alcaldessa de Castelló i candidata del PP a la reelecció en 2027, Begoña Carrasco, ha reafirmat el seu compromís de continuar transformant la ciutat en una terra d’oportunitats, amb menys impostos, més vivenda i millors servicis.

L’esclafit de Josele Ballester al British Open el col·loca en la lluita pels llocs capdavanters

El castellonenc Josele Ballester ha firmat -4 en la tercera ronda del British Open, és -3 en el total i aspira a ficar-se entre els vint primers en el seu segon Abiert Britànic, disputat a Royal Birkdale.