10.3 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

Renfe programa 56 circulacions setmanals de bus directe entre Castelló de la Plana i Alacant

No tindran parada en les estacions de Xàtiva, Villena i Elda

VALÈNCIA, 4 (EUROPA PRESS)

Renfe programa des d’este dimecres 56 circulacions setmanals d’autobús directe entre Castelló de la Plana i Alacant per a donar servici als trens de llarga distància Barcelona-Alacant del Corredor Mediterrani, interromputs des del 29 d’octubre amb motiu dels danys en la infraestructura entre València i Xàtiva per la dana.

Es tracta d’un pla alternatiu de transport per carretera amb autobusos directes entre Castelló i Alacant per als trens de llarga distància, Euromed i Intercity que enllacen Catalunya amb la capital alacantina.

Els autobusos del pla alternatiu dels servicis Intercity Barcelona-Tarragona-Castelló (amb tren) i Castelló-Alacant (en bus) no tindran parada en les estacions de Xàtiva, Villena i Elda.

L’oferta és de 2.750 places a la setmana. Este pla de transport alternatiu, amb bitllets ja estan a la venda, està operatiu des d’este dimecres fins que la infraestructura estiga disponible per a la circulació dels trens en tot el Corredor Mediterrani.

Per la seua banda, el servici d’Euromed i Intercity entre Barcelona i València continua prestant-se per ferrocarril d’inici a fi, mentre segueix sense haver-hi connexió, amb trens de Llarga Distància del Corredor Mediterrani, per a la relació València-Alacant.

Per al trajecte amb autobús, no està admès el transport de bicicletes ni animals de companyia i no estarà disponible el servei d’acompanyament de menors.

Últimes notícies

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en el Ciutat per la seua falta de gol

Empat 1-1 en el Ciutat de València amb els gols en un minut. Losada va respondre al punt de Carlos Romero i Puado es va retirar als tres minuts per un colp en el genoll.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 després de dos gols seguits i escàs encert

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en el Ciutat de València amb dos tants seguits. El domini local i la falta de rematada van marcar un dol que es va embossar al final.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en un dol sense pegada

Un gol de Carlos Romero i la rèplica immediata d'Iker Losada van deixar un 1-1 en el Ciutat de València. El Llevant va tornar a quedar-se sense el seu primer triomf a casa.

Llevant i Espanyol es repartixen els punts en un 1-1 decidit en un minut

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en un dol amb els dos gols en tot just un minut. Després de la igualada, el domini posterior no es va traduir en ocasions clares.

Protesta davant el Circ de Nadal contra l’ús d’animals en l’espectacle

Col·lectius animalistas protesten davant el Circ de Nadal a Alfafar contra l'ús d'animals i qüestionen el missatge a la infància. Vídeos en xarxes reaviven el debat i les entitats anuncien noves mobilitzacions.

El Llevant domina a l’Espanyol però es va al descans sense gol després d’un primer temps d’ocasions (0-0)

El Llevant va portar la iniciativa i va generar diverses ocasions clares, però l'encert de Dmitrovic i el desencert en la definició van mantindre el 0-0 al descans.

El Mediterrani ha registrat temperatures per damunt de la mitjana en 2024 i 2025

La Aemet assenyala que la temperatura superficial del Mediterrani ha estat per damunt de la mitjana 1991-2020 en 2024 i 2025, amb breus retorns a la normalitat. En paral·lel, la calor oceànica global va aconseguir un nou màxim en 2025.

Bernabé demana a Pérez Llorca donar suport al finançament que aporta 3.669 milions a la Comunitat

La delegada del Govern ha instat el president i a l'alcaldessa de València a recolzar el model d'Hisenda, que afig 3.669 milions a la Comunitat. Defén que cap autonomia perd i que la injecció total serà de 21.000 milions.