Renfe programa 56 circulacions setmanals de bus directe entre Castelló de la Plana i Alacant

No tindran parada en les estacions de Xàtiva, Villena i Elda

VALÈNCIA, 4 (EUROPA PRESS)

Renfe programa des d’este dimecres 56 circulacions setmanals d’autobús directe entre Castelló de la Plana i Alacant per a donar servici als trens de llarga distància Barcelona-Alacant del Corredor Mediterrani, interromputs des del 29 d’octubre amb motiu dels danys en la infraestructura entre València i Xàtiva per la dana.

Es tracta d’un pla alternatiu de transport per carretera amb autobusos directes entre Castelló i Alacant per als trens de llarga distància, Euromed i Intercity que enllacen Catalunya amb la capital alacantina.

Els autobusos del pla alternatiu dels servicis Intercity Barcelona-Tarragona-Castelló (amb tren) i Castelló-Alacant (en bus) no tindran parada en les estacions de Xàtiva, Villena i Elda.

L’oferta és de 2.750 places a la setmana. Este pla de transport alternatiu, amb bitllets ja estan a la venda, està operatiu des d’este dimecres fins que la infraestructura estiga disponible per a la circulació dels trens en tot el Corredor Mediterrani.

Per la seua banda, el servici d’Euromed i Intercity entre Barcelona i València continua prestant-se per ferrocarril d’inici a fi, mentre segueix sense haver-hi connexió, amb trens de Llarga Distància del Corredor Mediterrani, per a la relació València-Alacant.

Per al trajecte amb autobús, no està admès el transport de bicicletes ni animals de companyia i no estarà disponible el servei d’acompanyament de menors.

Últimes notícies

Aemet manté l’avís per vent a Castelló amb ratxes de fins a 90 km/h este dilluns

Aemet activa este dilluns l'avís groc per vent en tota la província de Castelló, després d'una jornada de ratxes molt fortes que han arribat a 115 km/h i nombroses incidències.

La unitat en patinet de la Policia de València suma quasi 300 multes en un mes de patrulla

La nova unitat de la Policia Local de València que patrulla en patinet pels carrils bici ha imposat prop de 300 denúncies en el seu primer mes, amb l'objectiu de reduir la sinistralitat lligada a patinets i bicicletes.

Les Corts avalen el canvi legal que buida l’arribada de 220 quadres de Sorolla a València

Les Corts Valencianes convalidaran el decret llei que adapta la llei de Patrimoni per a acollir una seu de The Hispanic Society of America a València i exhibir 220 obres de Sorolla, en un ple que abordarà a més la renda valenciana d'inclusió, Cofrentes i el control al president Pérez Llorca.

Més de 70.000 persones omplin Elx en la Processó de les Palmes del Diumenge de Rams

Elx viu un multitudinari Diumenge de Rams amb més de 70.000 participants en la Processó de les Palmes, Festa d'Interés Turístic Internacional des de 1997.

El Llevant es juga la permanència en un mes d’abril decisiu

El Llevant encara un mes d'abril amb quatre partits directes per a continuar viu en la lluita per la permanència en LaLiga, a només tres punts de la salvació.

Elx afronta un abril decisiu amb Raig, València, Atlètic i Oviedo en el calendari

L'Elx es juga bona part de les seues opcions de permanència en un mes d'abril marcat per dols directes davant Rayo Vallecano i Real Oviedo, a més d'un derbi amb el València i la visita de l'Atlètic de Madrid.

Abril sotmet al Vila-real a tres visites clau per a afermar la seua plaça europea

El Vila-real afronta a l'abril tres partits seguits a domicili i només un en La Ceràmica en un tram decisiu per a protegir la seua posició en places europees.

El València afronta un mes d’abril clau entre la permanència i Europa

El València encara abril amb quatre partits decisius que poden assegurar la permanència en LaLiga EA Sports o rellançar les seues opcions de classificar-se per a competicions europees.