Renfe programa 56 circulacions setmanals de bus directe entre Castelló de la Plana i Alacant

No tindran parada en les estacions de Xàtiva, Villena i Elda

VALÈNCIA, 4 (EUROPA PRESS)

Renfe programa des d’este dimecres 56 circulacions setmanals d’autobús directe entre Castelló de la Plana i Alacant per a donar servici als trens de llarga distància Barcelona-Alacant del Corredor Mediterrani, interromputs des del 29 d’octubre amb motiu dels danys en la infraestructura entre València i Xàtiva per la dana.

Es tracta d’un pla alternatiu de transport per carretera amb autobusos directes entre Castelló i Alacant per als trens de llarga distància, Euromed i Intercity que enllacen Catalunya amb la capital alacantina.

Els autobusos del pla alternatiu dels servicis Intercity Barcelona-Tarragona-Castelló (amb tren) i Castelló-Alacant (en bus) no tindran parada en les estacions de Xàtiva, Villena i Elda.

L’oferta és de 2.750 places a la setmana. Este pla de transport alternatiu, amb bitllets ja estan a la venda, està operatiu des d’este dimecres fins que la infraestructura estiga disponible per a la circulació dels trens en tot el Corredor Mediterrani.

Per la seua banda, el servici d’Euromed i Intercity entre Barcelona i València continua prestant-se per ferrocarril d’inici a fi, mentre segueix sense haver-hi connexió, amb trens de Llarga Distància del Corredor Mediterrani, per a la relació València-Alacant.

Per al trajecte amb autobús, no està admès el transport de bicicletes ni animals de companyia i no estarà disponible el servei d’acompanyament de menors.

Últimes notícies

S’alça parcialment el confinament per l’incendi de la Vall d’Uixó en quatre barris

La Generalitat mantindrà fins a les 23.59 hores les evacuacions i confinaments per l’incendi de la Vall d’Uixó, però permet tornar a casa als veïns de quatre barris concrets.

Ferit un xiquet en caure un carret de golf des d’un pont a Rojales

Un xiquet ha resultat ferit en eixir-se de la via un carret de golf i caure d’un pont d’uns tres metres d’alçària en un camp de Rojales (Alacant). El menor ha patit diversos colps i ha sigut atés per personal sanitari al lloc.

La Vilavella queda buida després del desallotjament pel greu incendi de la Vall d’Uixó

La Vilavella, municipi de quasi 3.000 habitants a l'interior de Castelló, ha sigut desallotjada pel gran incendi forestal de la Vall d'Uixó i espera l'autorització per a tornar a les vivendes.

Onda alça totes les restriccions d’aigua després de l’incendi forestal

L’Ajuntament d’Onda ha informat que ja ha deixat sense efecte totes les restriccions d’ús d’aigua de la xarxa imposades pel recent incendi forestal, després de la nova valoració del Departament de Salut Pública de Castellón.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa ja 8.500 hectàrees i arriba als 72 km de perímetre

L’incendi forestal iniciat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat unes 8.500 hectàrees i té ja 72 quilòmetres de perímetre. S’ha alçat el confinament en quatre barris i este dimarts es decidirà si s’estén la mesura a la resta de zones afectades.

Apunyala l’home que va defensar la seua ex parella en un carrer d’Alacant

Un home de 54 anys ha sigut detingut a Alacant acusat d’intentar matar amb un ganivet l’home que havia defensat la seua ex parella hores abans.

Els afectats pels incendis de La Vall d’Uixó no hauran d’anar als jutjats si tenen dificultats

El TSJ de la Comunitat Valenciana ha acordat eximir fins al 29 de juliol les persones afectades per evacuacions i restriccions de mobilitat per l’incendi de La Vall d'Uixó de l’obligació d’acudir als jutjats si tenen dificultats per desplaçar-se.

El Valencia Basket incorpora Wildens Leveque i el cedix a l’Hestia Menorca

El Valencia Basket ha fitxat el pívot Wildens Leveque per tres temporades i l’ha cedit per a la pròxima campanya a l’Hestia Menorca de Primera FEB.