9.5 C
València
Dilluns, 5 gener, 2026

Renfe programa 56 circulacions setmanals de bus directe entre Castelló de la Plana i Alacant

No tindran parada en les estacions de Xàtiva, Villena i Elda

VALÈNCIA, 4 (EUROPA PRESS)

Renfe programa des d’este dimecres 56 circulacions setmanals d’autobús directe entre Castelló de la Plana i Alacant per a donar servici als trens de llarga distància Barcelona-Alacant del Corredor Mediterrani, interromputs des del 29 d’octubre amb motiu dels danys en la infraestructura entre València i Xàtiva per la dana.

Es tracta d’un pla alternatiu de transport per carretera amb autobusos directes entre Castelló i Alacant per als trens de llarga distància, Euromed i Intercity que enllacen Catalunya amb la capital alacantina.

Els autobusos del pla alternatiu dels servicis Intercity Barcelona-Tarragona-Castelló (amb tren) i Castelló-Alacant (en bus) no tindran parada en les estacions de Xàtiva, Villena i Elda.

L’oferta és de 2.750 places a la setmana. Este pla de transport alternatiu, amb bitllets ja estan a la venda, està operatiu des d’este dimecres fins que la infraestructura estiga disponible per a la circulació dels trens en tot el Corredor Mediterrani.

Per la seua banda, el servici d’Euromed i Intercity entre Barcelona i València continua prestant-se per ferrocarril d’inici a fi, mentre segueix sense haver-hi connexió, amb trens de Llarga Distància del Corredor Mediterrani, per a la relació València-Alacant.

Per al trajecte amb autobús, no està admès el transport de bicicletes ni animals de companyia i no estarà disponible el servei d’acompanyament de menors.

Últimes notícies

Pedro Martínez refreda l’eufòria després del 103-76 del València Basket davant el Baxi Manresa

València Basket va atropellar 103-76 a Baxi Manresa i Pedro Martínez va rebaixar l'eufòria, destacant defensa, rebot i transició. El tècnic va defendre les rotacions per a una setmana exigent.

València Basket atropella al Manresa (103-76) i consolida la seua segona plaça

El conjunt taronja va imposar un ritme alt, va castigar les pèrdues del rival i va tancar el dol amb parcials demolidors. Pradilla va destacar amb 21 punts.

El Govern valencià dona suport a una transició democràtica i pacífica a Veneçuela

Susana Camarero ha expressat el suport del Consell a una transició pacífica i amb garanties a Veneçuela i ha demanat respecte als drets humans i l'alliberament de presos polítics. L'Executiu ha acudit a una concentració de la diàspora a València i ha reclamat responsabilitat a actors internacionals i fermesa al Govern d'Espanya.

Aemet ha activat el nivell groc per nevades a l’interior i per mala mar a Alacant

Aemet ha establit avisos per neu a l'interior de Castelló, València i Alacant, i per fenòmens costaners a Alacant. Les alertes s'escalonen per franges horàries i zones.

Indonèsia confirma que ha recuperat el cadàver de Fernando Martín i manté la busca de dos menors

Les autoritats indonèsies han confirmat la recuperació del cos de Fernando Martín després del naufragi del 26 de desembre i mantenen la busca de dos menors. La Policia investiga possibles negligències de la tripulació.

Quatre ferits en un xoc entre dos cotxes en la N-340 a l’altura d’Almenara

Quatre persones han resultat ferides en un xoc entre dos cotxes en la N-340 a l'altura d'Almenara. El sinistre s'ha produït a les 14.40 en el km 943 i ha obligat a tallar la via en els dos sentits.

La Generalitat convoca 600.000 euros en ajudes per a esportistes olímpics, paralímpics i de campionats en 2025

La Generalitat ha convocat per a 2025 ajudes a esportistes de la Comunitat Valenciana en fase de classificació i preparació per a Jocs i campionats. El pla disposa de 600.000 euros i prioritza el rendiment internacional recent amb un barem tècnic.

Les oficines d’assistència a les víctimes del delicte atenen 25.703 persones en la Comunitat Valenciana

La xarxa de 37 oficines ha atés 25.703 persones entre gener i setembre de 2025, un 6,18% més interanual. Baixen els casos de violència de gènere i pugen les derivacions policials.