Rescaten a València un cadell tancat durant hores en un cotxe

La Policia Local de València ha pogut salvar a un cadell de gos de només tres mesos d’edat que estava asfixiant-se a l’interior d’un cotxe. Els fets van ocórrer divendres passat 4 de maig al voltant de les 10.00 hores, quan els agents van ser requerits per una veïna de la plaça de Fernando Ferrando perquè, pel que sembla, s’escoltaven plors i lladrucs de l’interior del maleter d’un cotxe de manera insistent, segons ha informat la Policia Local este migdia.

 

Poc després de personar-se els agents en el lloc van deixar d’escoltar-se aquests lladrucs i, davant la necessitat d’evitar la defunció del gos per asfíxia, ja que es desconeixia el temps que estava tancat, es va procedir a fracturar una de les finestretes del vehicle per a poder alliberar-lo.

 

El cadell rescatat

El cadell rescatat | Policia Local de València

 

Sense espai i sense ventilació

El cadell rescatat, d’al voltant de tres mesos d’edat, estava amuntegat entre diverses caixes, sense espai algun de moviment i amb el risc d’asfíxia, ja que el vehicle estava estacionat al sol i sense ventilació.

L’animal va ser lliurat al servei d’adopció d’animals municipal. Uns minuts després es va poder localitzar a la propietària del vehicle, quedant informada del succeït, i avisada que s’anaven a realitzar diligències al jutjat per si existira il·lícit penal algun.

 

De moment, a les xarxes socials aquesta notícia ha causat una gran revolada i la gran majoria de comentaris dels ciutadans demanen que es castigue amb una bona multa als culpables i als propietaris de mascotes que permeten que ocórreguen estes situacions.

 

L'espai on la Policia va trobar l'animal

L’espai on la Policia va trobar l’animal | Policia Local de València

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana, segona exportadora de fruites i hortalisses amb el 28% del total

La Comunitat Valenciana va ser la segona comunitat exportadora de fruites i hortalisses en 2025 amb el 28%, en vendre 3,3 milions de tones per 4.790 milions. Espanya va retallar el volum un 4% però va elevar el valor un 4%, amb Europa com a principal destí.

La menstruació condiciona la vida diària de més del 80% de les dones a Espanya

Un estudi amb més de 4.000 participants assenyala que la menstruació impacta la vida quotidiana, la participació social i el benestar. El dolor i l'estigma impulsen canvis d'hàbits.

Detingut amb mig quilo de cocaïna i fàrmacs amb recepta en zones d’oci

Un home de 33 anys ha sigut detingut amb 493 grams de cocaïna, 730 comprimits subjectes a recepta i 166 butllofes. Part de la droga anava oculta en vapers manipulats.

El València busca aprofitar la ressaca copera del Baskonia per a afermar-se en l’Eurolliga

El València visita al Kosner Baskonia amb la idea de capitalitzar la ressaca del recent títol coper vitorià i sumar un triomf clau per a consolidar el Top-6.

Tallada l’AP-7 a Moncofa per dos accidents amb tres vehicles i dos camions

L'AP-7 roman tallada en sentit València a l'altura de Moncofa després de dos sinistres entre les 9.00 i les 10.00 hores. Trànsit desvia per la A-7 i la N-225 i no consten ferits.

Dos detinguts per huit robatoris de catalitzadors a la província de Castelló

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens de 30 i 43 anys vinculats amb huit sostraccions de catalitzadors en 2025 en diversos municipis de Castelló. La investigació continua oberta.

Detinguts dos britànics per fingir un segrest per a exigir 830 euros de rescat

Dos hòmens britànics han sigut detinguts en un hotel de Benidorm després de fingir un segrest i enviar vídeos amb sang i amenaces per a reclamar 830 euros. Se'ls atribuïxen delictes de simulació, estafa i usurpació d'identitat.

Comença la manifestació del taxi a València en un atur de 24 hores amb retencions

Els taxistes han iniciat la manifestació des de diversos punts de València en el marc d'un atur de 24 hores. Ja es registren retencions i el recorregut preveu final a les Torres de Serrans i concentració davant el Palau de la Generalitat fins a les 14.00.