Riba-roja de Túria prohibix l’obertura de bingos, botigues eròtiques, gasolineres i funeràries

 

La localitat de Riba-roja de Túria, en la comarca del Camp de Túria (València), ha decidit modificar una llei que des de 1996 donava massa lloc a la interpretació. Es tracta de l’article 18 del Pla General d’Ordenació Urbana, pel que es concedixen les llicències en terrenys urbans.

 

Segons ha informat el diari ‘Levante-EMV’, el consistori de Riba-roja de Túria va votar a favor de suspendre la concessió de noves llicències urbanístiques per a la instal·lació d’alguns negocis en el nucli urbà que puguen causar molèsties i conflictes als veïns.

 

Gasolineres, funeràries, bingos, botigues eròtiques i discoteques són alguns dels negocis que a partir d’ara hauran de buscar un emplaçament fora del centre de la localitat.

 

L’objectiu: evitar molèsties als veïns de la localitat

La posada en marxa d’esta normativa pretén evitar els conflictes i molèsties que este tipus d’activitats o establiments han pogut provocar en el passat amb els veïns que viuen en l’entorn.

 

L’entrada en vigor de la modificació legislativa afectarà tant el nucli urbà de Riba-roja de Túria com a les àrees residencials del terme municipal. Així, el consistori prohibix la instal·lació d’estos negocis en el barri antic, en l’eixample, en la Colonia Diamante, en les cases unifamiliars aïllades i en les àrees residencials extensives de segona residència.

 

Segons ha explicat l’ajuntament al citat mitjà, les zones a on sí que estarà permesa l’obertura d’estos comerços serà en les àrees industrials del terme.

 

La normativa aprovada pel ple recorda que amb l’entrada en vigor de la modificació augmentarà la seguretat jurídica i dirigirà l’emplaçament de les activitats o instal·lacions susceptibles de generar conflictes cap a aquelles zones d’ordenació que tinguen major capacitat d’acollir-les. 

Últimes notícies

Detingut per agredir la seua parella en un càmping de Guardamar i fugir amb furgoneta

Un home de 25 anys ha sigut detingut després d'agredir la seua parella en un càmping de Guardamar del Segura i fugir amb una furgoneta. La víctima ha sigut atesa i ja ha rebut l'alta mèdica en no ser greus les lesions.

El quintet valencià Spanish Brass tocarà l’himne d’Espanya en la final del Mundial

El quintet de metalls valencià Spanish Brass ha sigut triat per interpretar este diumenge l’himne nacional en la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina a Nova York.

Torrevieja es convertix en l’epicentre mundial de les habaneres amb 700 coralistes de 13 països

Torrevieja acull fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneras i Polifonia, amb més de 700 cantors de 13 països i quasi 50.000 euros en premis. La gala inaugural s’ha avançat al migdia per no coincidir amb la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina.

Rescatats a Xàbia dos adults i dos menors arrossegats mar endins amb caiac

Dos adults i dos menors que no podien tornar a la costa en caiac han sigut rescatats per Salvament Marítim a Xàbia després de ser arrossegats mar endins per la corrent.

El FIB de 2027 ja té dates i posa a la venda els primers abonaments este dimarts

El Festival Internacional de Benicàssim celebrarà la seua 31a edició del 15 al 17 de juliol de 2027 i llançarà este dimarts 3.000 primers abonaments promocionals.

Nit rècord de calor a Castelló de la Plana amb 27,2 graus, la més càlida en 115 anys

Castelló de la Plana ha viscut la nit més càlida des de 1911, amb 27,2 graus de mínima i una humitat molt alta, en una nova nit tòrrida a la Comunitat Valenciana a les portes d’una altra ona de calor.

Formació obligatòria en emergències i nou Fons de Resiliència proposats pel PSPV

El PSPV ha registrat en Les Corts una Proposició de Llei per a garantir formació obligatòria en emergències a tota la ciutadania i crear un Fons Valencià de Resiliència dotat amb el 2 % del pressupost autonòmic en protecció civil.

Temperatures de fins a 39 °C encenen l’avís taronja en el nord de València i el sud d’Alacant

Aemet ha activat hui l’avís taronja per calor extrema a l’interior nord de València i el litoral sud d’Alacant, amb màximes de fins a 39 graus.