S’emet l’ordre d’allunyament contra Ricky Martin per violència domèstica

Ricky Martin ha sigut denunciat per violència domèstica. El cantant, als seus 50 anys, s’ha vist embolicat en una polèmica que res té a veure amb la seua carrera professional.

El cantant ha sigut denunciat sota la Llei 54 que protegeix, a Puerto Rico, a les víctimes d’assetjament o maltractament. Unes acusacions a les quals l’equip legal de l’artista no ha tardat a reaccionar: «L’ordre de protecció presentada en contra meua es basa en al·legacions totalment falses, per la qual cosa enfrontaré el procés amb la responsabilitat que em caracteritza«, va expressar Ricky Martin aquest diumenge en el seu compte de Twitter.

La policia del país del Carib ha confirmat, mitjançant un comunicat, que l’ordre de protecció ha sigut oberta per la jutgessa Raiza Cajigas Campbell, del Tribunal de Primera Instància de Sant Joan.

Això sí, seguint el protocol que marca la llei per a la prevenció i intervenció amb la violència domèstica, es desconeix la identitat del denunciant. «!Alguns mitjans apunten al fet que la persona que ha demanat l’allunyament és un home, però no el seu marit, Jwan Yosef, mentre que uns altres apunten al fet que ha sigut una dona la que ha impulsat la mesura«, publica Europa Press.

L’intèrpret de grans èxits musicals com La copa de la vida, La mordidita, Livin’ la Vida Loca o María va agregar en el missatge que «per ser un assumpte legal en curs» no pot fer «expressions particulars«.
Al final del tuit, el cantant i actor de 50 anys va agrair «les innombrables mostres de solidaritat» i va dir que les rep amb tot el seu cor.

Comunicat dels seus advocats

L’equip legal de l’artista ja va assegurar el dissabte que les al·legacions de violència domèstica són «completament falses«, després que s’emetera una ordre de protecció en contra seua.

«Les al·legacions contra Ricky Martin, que condueixen a una ordre de protecció, són completament falses«, va assenyalar un comunicat del seu equip legal difós per Perfect Partners, la signatura de relacions públiques del cantant a Puerto Rico.

«Estem segurs que quan els vertaders fets isquen a la llum en aquest assumpte, el nostre client Ricky Martin serà plenament reivindicat«, va agregar l’escarida nota.

Set mesos de relació

En tractar-se d’un cas sota la Llei per a la Prevenció i Intervenció amb la Violència Domèstica, la Policia de Puerto Rico no revela el nom de la part peticionària.

Segons el periòdic porto-riqueny ‘El Portavoz’, l’ordre indica que les parts es van relacionar per set mesos i es van separar fa dos, però Ricky Martin no ha acceptat aquesta separació.

El document al·lega que l’artista flama amb freqüència al demandant i ha rondat fins i tot al voltant de la seua residència en almenys tres ocasions, per la qual cosa «el peticionari tem per la seua seguretat«.

Enrique Martín Morales, més conegut com a Ricky Martin, està casat des de 2017 amb l’artista d’origen sirià Jwan Yosef i té quatre fills.

D’altra banda, l’artista s’enfronta a una demanda en el Tribunal del Districte Central de Los Angeles de més de 3 milions de dòlars per part de la seua exrepresentant Rebecca Druker.

Últimes notícies

Nous aturs en el metre de València i Alacant amb un 80% de servicis mínims per la PAU

El metre i tramvia de València i Alacant afronten nous aturs convocats pel sindicat de maquinistes coincidint amb els exàmens de la PAU, amb servicis mínims reforçats per a garantir la mobilitat de l'alumnat.

José María Ángel declararà al Senat per la seua gestió després de la dana a València

El excomisionado per a la reconstrucció després de la dana a València, José María Ángel Batalla, compareixerà el 15 de juny davant la comissió del Senat que investiga la tragèdia. El PP, amb majoria en la Cambra alta, centrarà les preguntes en la seua gestió i en la polèmica sobre el seu currículum.

Cocemfe denuncia que les persones amb discapacitat seguixen fora de les platges d’Alacant al juny

Cocemfe Alacant denuncia que les platges de la ciutat obrin l'1 de juny mentres els punts accessibles es retarden fins a juliol, deixant un mes més fora de la mar a les persones amb discapacitat.

Ryanair supera el milió de passatgers a Castelló i estrena rutes a Manchester i Bolonya

Ryanair celebra en l'aeroport de Castelló l'estrena de dos rutes estivals a Manchester i Bolonya després de superar el milió de passatgers des de 2015. L'aeròdrom aconseguix 15 connexions regulars i encara la seua major programació de vols.

El València Basket encadena dos segons llocs en la Lliga Endesa i firma el seu millor curs en Eurolliga

El València Basket assegura per segon any seguit el subcampionat de la fase regular de la Lliga Endesa i el fa per primera vegada en una temporada amb participació en l'Eurolliga i presència històrica en la Final a Quatre.

CSIF denuncia amenaces als seus delegats i demana rebaixar la tensió en la negociació educativa

CSIF denuncia agressions i amenaces contra els seus delegats en la negociació amb Educació i reclama rebaixar la tensió per a centrar el diàleg en les millores de l'educació pública valenciana.

Presó per al jove que va provocar un incendi i va amenaçar a veïns a Callosa de Segura

Un home de 26 anys ha ingressat a la presó acusat de provocar un incendi intencionat a Callosa de Segura que va calcinar vehicles, va danyar vivendes i es va sumar a diverses amenaces amb arma de foc i gossos d'atac.

Sindicats escenifiquen un funeral davant Sanitat per a denunciar el greu estat de la sanitat pública valenciana

Els principals sindicats sanitaris valencians escenifiquen un funeral simbòlic davant la Conselleria de Sanitat per a denunciar la greu deterioració de la sanitat pública, el desviament de fons a la privada i reclamar més plantilla i jornada de 35 hores.