S’emet l’ordre d’allunyament contra Ricky Martin per violència domèstica

Ricky Martin ha sigut denunciat per violència domèstica. El cantant, als seus 50 anys, s’ha vist embolicat en una polèmica que res té a veure amb la seua carrera professional.

El cantant ha sigut denunciat sota la Llei 54 que protegeix, a Puerto Rico, a les víctimes d’assetjament o maltractament. Unes acusacions a les quals l’equip legal de l’artista no ha tardat a reaccionar: «L’ordre de protecció presentada en contra meua es basa en al·legacions totalment falses, per la qual cosa enfrontaré el procés amb la responsabilitat que em caracteritza«, va expressar Ricky Martin aquest diumenge en el seu compte de Twitter.

La policia del país del Carib ha confirmat, mitjançant un comunicat, que l’ordre de protecció ha sigut oberta per la jutgessa Raiza Cajigas Campbell, del Tribunal de Primera Instància de Sant Joan.

Això sí, seguint el protocol que marca la llei per a la prevenció i intervenció amb la violència domèstica, es desconeix la identitat del denunciant. «!Alguns mitjans apunten al fet que la persona que ha demanat l’allunyament és un home, però no el seu marit, Jwan Yosef, mentre que uns altres apunten al fet que ha sigut una dona la que ha impulsat la mesura«, publica Europa Press.

L’intèrpret de grans èxits musicals com La copa de la vida, La mordidita, Livin’ la Vida Loca o María va agregar en el missatge que «per ser un assumpte legal en curs» no pot fer «expressions particulars«.
Al final del tuit, el cantant i actor de 50 anys va agrair «les innombrables mostres de solidaritat» i va dir que les rep amb tot el seu cor.

Comunicat dels seus advocats

L’equip legal de l’artista ja va assegurar el dissabte que les al·legacions de violència domèstica són «completament falses«, després que s’emetera una ordre de protecció en contra seua.

«Les al·legacions contra Ricky Martin, que condueixen a una ordre de protecció, són completament falses«, va assenyalar un comunicat del seu equip legal difós per Perfect Partners, la signatura de relacions públiques del cantant a Puerto Rico.

«Estem segurs que quan els vertaders fets isquen a la llum en aquest assumpte, el nostre client Ricky Martin serà plenament reivindicat«, va agregar l’escarida nota.

Set mesos de relació

En tractar-se d’un cas sota la Llei per a la Prevenció i Intervenció amb la Violència Domèstica, la Policia de Puerto Rico no revela el nom de la part peticionària.

Segons el periòdic porto-riqueny ‘El Portavoz’, l’ordre indica que les parts es van relacionar per set mesos i es van separar fa dos, però Ricky Martin no ha acceptat aquesta separació.

El document al·lega que l’artista flama amb freqüència al demandant i ha rondat fins i tot al voltant de la seua residència en almenys tres ocasions, per la qual cosa «el peticionari tem per la seua seguretat«.

Enrique Martín Morales, més conegut com a Ricky Martin, està casat des de 2017 amb l’artista d’origen sirià Jwan Yosef i té quatre fills.

D’altra banda, l’artista s’enfronta a una demanda en el Tribunal del Districte Central de Los Angeles de més de 3 milions de dòlars per part de la seua exrepresentant Rebecca Druker.

Últimes notícies

L’incendi de la Devesa de El Saler continua fora de control després de calcinar 31 hectàrees

L’incendi forestal declarat este dijous a la Devesa de El Saler continua actiu i sense control després de cremar 31,38 hectàrees. Més de 250 efectius, 12 mitjans aeris i 40 terrestres treballen en l’extinció, mentre s’han evacuat la pedania, càmpings i diversos recursos naturals.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims no podran tornar a casa esta nit perquè l’incendi continua actiu i amb risc per canvi de vent. 250 professionals treballen en l’extinció al parc natural de l’Albufera i les carreteres CV-500 i CV-421 continuen tallades.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims per l’incendi forestal no podran tornar esta nit, ja que el foc continua actiu i treballen 250 efectius en l’extinció al parc natural de l’Albufera.

El canvi de vent complica l’incendi d’El Saler en una hora clau

L’incendi forestal declarat en la Devesa d’El Saler afronta des de les 19.00 hores una hora clau per un canvi de vent que pot portar el foc cap al mar o cap al nucli urbà. Tots els mitjans aeris disponibles i un pelotó complet de la UME treballen en el front principal del foc.

El Villarreal coneix els rivals en la fase lliga de la Champions

El Villarreal ha quedat encadrat en un exigent grup de la nova fase lliga de la Lliga de Campions, on s'enfrontarà a PSG, Liverpool, Borussia Dortmund, Manchester United, Nápoles, Fenerbahce, Sabah i Slavia Praga, segons ha determinat el sorteig celebrat a Mònaco.

L’incendi d’El Saler arrasa 48 hectàrees però no entra al nucli urbà

L’incendi forestal declarat a El Saler ha cremat 48 hectàrees i continua sense control, però no ha entrat al nucli urbà, evacuat de manera preventiva junt amb diversos càmpings.

Tunde deixa el Levante i fitxa pel West Brom per tres milions

El Levante ha venut l’extrem Kareem Tunde, de 21 anys i format en la pedrera granota, al West Bromwich Albion per una quantitat pròxima als tres milions d’euros.

Oriol Rey ressalta el canvi d’actitud del Llevant després del 3-0 contra l’Espanyol

El centrecampista del Llevant Oriol Rey ha posat en valor el canvi d’actitud de l’equip després del 3-0 encaixat davant l’Espanyol i ha destacat la unió del vestuari en el seu partit número cent com a granota.