13.1 C
València
Dijous, 8 gener, 2026

S’emet l’ordre d’allunyament contra Ricky Martin per violència domèstica

Ricky Martin ha sigut denunciat per violència domèstica. El cantant, als seus 50 anys, s’ha vist embolicat en una polèmica que res té a veure amb la seua carrera professional.

El cantant ha sigut denunciat sota la Llei 54 que protegeix, a Puerto Rico, a les víctimes d’assetjament o maltractament. Unes acusacions a les quals l’equip legal de l’artista no ha tardat a reaccionar: “L’ordre de protecció presentada en contra meua es basa en al·legacions totalment falses, per la qual cosa enfrontaré el procés amb la responsabilitat que em caracteritza“, va expressar Ricky Martin aquest diumenge en el seu compte de Twitter.

La policia del país del Carib ha confirmat, mitjançant un comunicat, que l’ordre de protecció ha sigut oberta per la jutgessa Raiza Cajigas Campbell, del Tribunal de Primera Instància de Sant Joan.

Això sí, seguint el protocol que marca la llei per a la prevenció i intervenció amb la violència domèstica, es desconeix la identitat del denunciant. “!Alguns mitjans apunten al fet que la persona que ha demanat l’allunyament és un home, però no el seu marit, Jwan Yosef, mentre que uns altres apunten al fet que ha sigut una dona la que ha impulsat la mesura“, publica Europa Press.

L’intèrpret de grans èxits musicals com La copa de la vida, La mordidita, Livin’ la Vida Loca o María va agregar en el missatge que “per ser un assumpte legal en curs” no pot fer “expressions particulars“.
Al final del tuit, el cantant i actor de 50 anys va agrair “les innombrables mostres de solidaritat” i va dir que les rep amb tot el seu cor.

Comunicat dels seus advocats

L’equip legal de l’artista ja va assegurar el dissabte que les al·legacions de violència domèstica són “completament falses“, després que s’emetera una ordre de protecció en contra seua.

Les al·legacions contra Ricky Martin, que condueixen a una ordre de protecció, són completament falses“, va assenyalar un comunicat del seu equip legal difós per Perfect Partners, la signatura de relacions públiques del cantant a Puerto Rico.

Estem segurs que quan els vertaders fets isquen a la llum en aquest assumpte, el nostre client Ricky Martin serà plenament reivindicat“, va agregar l’escarida nota.

Set mesos de relació

En tractar-se d’un cas sota la Llei per a la Prevenció i Intervenció amb la Violència Domèstica, la Policia de Puerto Rico no revela el nom de la part peticionària.

Segons el periòdic porto-riqueny ‘El Portavoz’, l’ordre indica que les parts es van relacionar per set mesos i es van separar fa dos, però Ricky Martin no ha acceptat aquesta separació.

El document al·lega que l’artista flama amb freqüència al demandant i ha rondat fins i tot al voltant de la seua residència en almenys tres ocasions, per la qual cosa “el peticionari tem per la seua seguretat“.

Enrique Martín Morales, més conegut com a Ricky Martin, està casat des de 2017 amb l’artista d’origen sirià Jwan Yosef i té quatre fills.

D’altra banda, l’artista s’enfronta a una demanda en el Tribunal del Districte Central de Los Angeles de més de 3 milions de dòlars per part de la seua exrepresentant Rebecca Druker.

Últimes notícies

Indonèsia apura l’operatiu per a trobar al xiquet valencià desaparegut en Komodo

Els equips de rescat a Indonèsia apuren el termini que acaba el divendres al migdia després de 14 jornades sense resultats. El mal temps i els corrents dificulten la busca.

Detinguts a Castelló una empleada de farmàcia i la seua parella per suplantar a un pacient oncològic

La Policia Nacional ha detingut a Castelló a una treballadora de farmàcia i a la seua parella per suplantar a un pacient oncològic i fer-se amb un fàrmac subvencionat. Van manipular registres per a simular una dispensació correcta i el medicament no va arribar al verdader destinatari.

El jutge accepta la renúncia de l’advocat de Ábalos però li ordena acudir a la vista sobre la seua presó

Leopoldo Puente accepta la renúncia de Carlos Bautista però manté la seua compareixença el dia 15 per al recurs contra la presó provisional. Ábalos té cinc dies per a designar nou lletrat o se'l nomenarà un d'ofici.

FAMPA denúncia 9é en aules de la zona dana per falta de climatització

FAMPA-València ha denunciat que en centres educatius afectats per la dana s'aconseguixen fins a 9é en plena onada de fred. Reclama solucions urgents davant fallades de calefacció i de la xarxa elèctrica.

El Govern demana al PP donar suport al nou model de finançament perquè totes les comunitats guanyen

L'Executiu ha defés que la seua proposta de finançament autonòmic beneficia a tots els territoris i ha instat el PP a recolzar-la. ERC ha parlat de 4.700 milions addicionals per a Catalunya, xifra que Moncloa no ha confirmat a l'espera del pla que presentarà Hisenda.

El Govern defén que totes les comunitats guanyen amb el nou model de finançament autonòmic

Óscar López ha assegurat que el sistema reportarà més recursos a totes les autonomies i ha advertit que han d'arribar a la ciutadania, no a negocis privats.

2025 tanca amb 94 morts en les carreteres de la Comunitat Valenciana, 16 menys que en 2024

La Comunitat Valenciana va registrar 94 morts en carretera en 2025, 16 menys que en 2024. El descens coincidix amb més desplaçaments i amb una taxa de sinistres més baixa.

Sadiq passa revisió per a fitxar pel València i diu estar ‘perfecte’ per a jugar

Umar Sadiq es va sotmetre a la revisió mèdica per a tancar el seu traspàs de la Reial Societat al València i va assegurar que està 'perfecte' per a jugar davant l'Elx si es confirma l'operació.