S’emet l’ordre d’allunyament contra Ricky Martin per violència domèstica

Ricky Martin ha sigut denunciat per violència domèstica. El cantant, als seus 50 anys, s’ha vist embolicat en una polèmica que res té a veure amb la seua carrera professional.

El cantant ha sigut denunciat sota la Llei 54 que protegeix, a Puerto Rico, a les víctimes d’assetjament o maltractament. Unes acusacions a les quals l’equip legal de l’artista no ha tardat a reaccionar: «L’ordre de protecció presentada en contra meua es basa en al·legacions totalment falses, per la qual cosa enfrontaré el procés amb la responsabilitat que em caracteritza«, va expressar Ricky Martin aquest diumenge en el seu compte de Twitter.

La policia del país del Carib ha confirmat, mitjançant un comunicat, que l’ordre de protecció ha sigut oberta per la jutgessa Raiza Cajigas Campbell, del Tribunal de Primera Instància de Sant Joan.

Això sí, seguint el protocol que marca la llei per a la prevenció i intervenció amb la violència domèstica, es desconeix la identitat del denunciant. «!Alguns mitjans apunten al fet que la persona que ha demanat l’allunyament és un home, però no el seu marit, Jwan Yosef, mentre que uns altres apunten al fet que ha sigut una dona la que ha impulsat la mesura«, publica Europa Press.

L’intèrpret de grans èxits musicals com La copa de la vida, La mordidita, Livin’ la Vida Loca o María va agregar en el missatge que «per ser un assumpte legal en curs» no pot fer «expressions particulars«.
Al final del tuit, el cantant i actor de 50 anys va agrair «les innombrables mostres de solidaritat» i va dir que les rep amb tot el seu cor.

Comunicat dels seus advocats

L’equip legal de l’artista ja va assegurar el dissabte que les al·legacions de violència domèstica són «completament falses«, després que s’emetera una ordre de protecció en contra seua.

«Les al·legacions contra Ricky Martin, que condueixen a una ordre de protecció, són completament falses«, va assenyalar un comunicat del seu equip legal difós per Perfect Partners, la signatura de relacions públiques del cantant a Puerto Rico.

«Estem segurs que quan els vertaders fets isquen a la llum en aquest assumpte, el nostre client Ricky Martin serà plenament reivindicat«, va agregar l’escarida nota.

Set mesos de relació

En tractar-se d’un cas sota la Llei per a la Prevenció i Intervenció amb la Violència Domèstica, la Policia de Puerto Rico no revela el nom de la part peticionària.

Segons el periòdic porto-riqueny ‘El Portavoz’, l’ordre indica que les parts es van relacionar per set mesos i es van separar fa dos, però Ricky Martin no ha acceptat aquesta separació.

El document al·lega que l’artista flama amb freqüència al demandant i ha rondat fins i tot al voltant de la seua residència en almenys tres ocasions, per la qual cosa «el peticionari tem per la seua seguretat«.

Enrique Martín Morales, més conegut com a Ricky Martin, està casat des de 2017 amb l’artista d’origen sirià Jwan Yosef i té quatre fills.

D’altra banda, l’artista s’enfronta a una demanda en el Tribunal del Districte Central de Los Angeles de més de 3 milions de dòlars per part de la seua exrepresentant Rebecca Druker.

Últimes notícies

Pols en suspensió i nits molt càlides a València per l’oratge de nord-est

El vent de nord-est ha deixat este diumenge mínimes molt altes a la Marina Baixa, núvols baixos a València i nord d’Alacant i menys visibilitat per pols en suspensió. Este dilluns hi haurà avís groc a l’interior de València per màximes de fins a 38 graus.

El foc de Lucena del Cid queda controlat i la Generalitat activa mitjans a Cabanes

L’incendi forestal declarat divendres a Lucena del Cid (Castelló) ha quedat controlat i en Fase 3 del PEIF, mentres Emergències ha mobilitzat mitjans aeris i terrestres per un altre foc de vegetació a Cabanes.

L’Operació Pas de l’Estret supera els 450.000 passatgers amb xifres molt semblants a les de 2025

L’Operació Pas de l’Estret ha registrat 458.150 passatgers i 115.002 vehicles des del 15 de juny, amb un lleuger descens respecte a les mateixes dates de 2025 però amb una fluïdesa general en ports i frontera.

Jorge Rodríguez alerta que el municipalisme ‘ha deixat de fer gràcia i comença a fer por’ als grans partits

El secretari general d'Ens Uneix, Jorge Rodríguez, assegura que el municipalisme guanya força a la Comunitat Valenciana i ja ‘comença a fer por’ als partits tradicionals, amb més de 60 alcaldies sota l’òrbita d’Unión Municipalista.

Reb alta el corredor de Moixent ferit amb traumatisme cranial als Sanfermins

El veí de Moixent ferit amb un traumatisme cranial en l’encierro d’este diumenge ha rebut l’alta, mentres continuen ingressats diversos corredors, entre ells un alacantí en Medicina Intensiva.

Dona d’alta el corredor de Moixent ferit amb traumatisme cranial als Sanfermins

El corredor de 33 anys de Moixent ferit amb un traumatisme cranial en l’encierro dels Sanfermins ha rebut l’alta. Altres huit corredors continuen ingressats o en observació, un d’ells en estat greu.

Rodríguez alerta que el municipalisme ja no fa gràcia als grans partits i “comença a fer por”

El secretari general d’Ens Uneix, Jorge Rodríguez, defensa a El Palomar que el municipalisme ja no “fa gràcia” als partits tradicionals i reivindica el dret a competir amb igual dignitat. El president d’Unión Municipalista, David García, assegura que este espai supera ja les 60 alcaldies a la Comunitat Valenciana.

L’Operació Pas de l’Estret supera els 450.000 passatgers amb xifres semblants a l’any passat

L’Operació Pas de l’Estret ha superat els 458.000 passatgers i els 115.000 vehicles des del 15 de juny, amb un lleu descens respecte al mateix període de 2025 però amb un dispositiu que està funcionant amb fluïdesa als ports i a la frontera del Tarajal.