Risses a les xarxes socials per un missatge viral de l’església de Vigo

Ejemplo de shortcode con estilo
Un missatge clar i directe és el que hi ha col·locat en les seues parets l’església de Santiago per evitar que danyen les figures. «Per favor, no toquen les imatges. Per molt que les toquen no els faran més cas els sants. I es deterioren greument les imatges«. És habitual, sobretot en els mesos d’estiu, trobar cartells a les […]

Un missatge clar i directe és el que hi ha col·locat en les seues parets l’església de Santiago per evitar que danyen les figures. «Per favor, no toquen les imatges. Per molt que les toquen no els faran més cas els sants. I es deterioren greument les imatges«. És habitual, sobretot en els mesos d’estiu, trobar cartells a les esglésies i catedrals per a evitar que turistes i visitants danyen les imatges. I és que no és menys habitual trobar als devots acariciant, abraçant o fins i tot besant als sants per a demanar la seua protecció.

Un somriure per als feligresos

L’Església de Santiago, a Vigo, ha tret el somriure als seus feligresos amb un peculiar missatge per a demanar que no toquen als seus sants, perquè, asseguren, no per això ens faran més cas.

L’escriptora gallega Ledicia Costas ha penjat en el seu perfil de Twitter una fotografia d’estos cartells que de seguida ha començat a sumar likes i retuits, a més de les bromes i comentaris dels usuaris de la xarxa.

<

>

<

>

<

>

L’esglèsia de Santiago

L’Església de Santiago aglutina diversos estils. La seua construcció data de l’any 1896 i el seu disseny el signa l’arquitecte Manuel Felipe Quintana. Té un tall medieval historicista, encara que la seua façana principal és d’estil neogòtic.

És un lloc molt concorregut durant els mesos d’estiu degut l’arribada de visitants a les Ries Baixas, en concret a la ciutat de Vigo, i l’objectiu del seu rector sembla ser, mantenir intactes totes i cadascuna de les seues obres. I ja de pas, cal tenir-ho en compte, complir també amb el protocol covid.

Les mans a les butxaques

Recorden i tinguen ben present que, ja siga perquè s’acosten a este santuari o perquè visiten qualsevol altre de la nostra geografia, en este cas ni donar-se la mà i xocar el colze, en tot cas, posar-se la mà al pit, serà més que suficient.

Últimes notícies

Tres membres d’una xarxa de robatoris per encastament, a la presó

La Policia Nacional ha desarticulat una organització especialitzada en robatoris per encastament a la província de València. Tres detinguts han ingressat en presó provisional.

Vaga general i crida a no consumir per reclamar un habitatge digne

Els sindicats i el Sindicat de Llogateres criden a secundar la vaga general de l’11 de novembre i a no consumir. Reclamen un habitatge digne, salaris suficients i servicis públics de qualitat.

13 candidatures al Congreso a València, nou a Alacant i deu a Castelló

Les eleccions generals del 29 de novembre oferiran 13 candidatures al Congreso a València, nou a Alacant i deu a Castelló. Al Senado hi haurà sis opcions a València i quatre en les altres províncies.

Intervenen 1.184 quilos de cocaïna en un pesquer de Santa Pola

La Guardia Civil ha intervingut 1.184 quilos de cocaïna amagats en un pesquer al port de Santa Pola. L’operació suma deu detinguts i una persona investigada.

Sis partits de Tercera tornen després de la dana

El grup VI de Tercera recupera este dimecres sis partits suspesos per la dana Adam. Els duels també poden moure la classificació en les zones alta i baixa.

Fernando Roig rebrà la Insignia de Oro de l’ATC

L’ATC lliurarà la seua Insignia de Oro a Fernando Roig el 20 de novembre, durant l’acte del 50 aniversari de l’associació.

Les víctimes de la dana demanen a Feijóo que retire el suport a Mazón

En l’aniversari de la dimissió de Mazón, l’associació de víctimes mortals de la dana ha reclamat a Feijóo que li retire el suport polític.

El Castellón lamenta la mort de Jesús de Miguel

El Castellón ha lamentat la mort de Jesús de Miguel, exfutbolista del club i jugador del Tenerife. Va disputar 88 partits i va marcar 25 gols amb l’equip albinegre.