14.8 C
València
Divendres, 16 gener, 2026

Una roca procedent d’un asteroide entra en l’atmosfera i travessa el cel de Castelló

 

Una visió estranya s’ha pogut presenciar des de Castelló la matinada del passat dia 6. Una roca procedent d’un asteroide ha passat produint una gran bola de foc pel cel de la mar Mediterrània, passant així entre les costes de la Comunitat Valenciana i les Illes Balears. Segons s’ha informat, esta bola de foc que ha sobrevolat el cel, ha entrat en l’atmosfera a una velocitat de 140.000 km/hora. Este fenomen astronòmic es va produir la nit del dia 5 al 6 a les 5.22 hores de la matinada, i ha sigut captat pels detectors de la Universitat de Huelva que té instal·lats en el Complexe Astronòmic de la Hita, en la Puebla de Almoradiel, a Toledo.

Últimes notícies

València Basket busca prolongar la seua ratxa en la pista de l’Estudiants

El conjunt taronja visita a Estudiants en la jornada 17 per a estirar una ratxa de cinc victòries, impulsat pel seu bon moment en Eurolliga i la volta de peces clau.

Un Llevant Femení reforçat vol aprofitar el cansament del Reial Madrid

El Llevant Femení arriba animat pel seu primer triomf del curs i rep al Reial Madrid, segon en la taula, amb la idea d'explotar el seu menor descans. El dol es juga el dissabte a les 12.00 a Buñol.

La Generalitat valenciana titlla de xerrameca el finançament autonòmic fins que hi haja un text en el Congrés

El Consell ha sostingut que la proposta del Govern central és només un anunci fins que es registre un projecte de llei en el Congrés. Reclama un fons d'anivellament i més recursos per a servicis essencials.

Castelló dona el tret d’eixida a la Supercopa femenina amb horaris i VAR a demanda

Castelló va presentar la fase final de la Supercopa femenina, que reunix a Reial Madrid, Atlètic, Barcelona i Athletic en l'Estadi Castalia. La primera semifinal es retarda a les 19.15 i els partits comptaran amb un VAR a demanda en fase de prova.

Arriba Harry, borrasca d’alt impacte amb pluja, vent i temporal marítim al Mediterrani

Harry arribarà a inicis de la setmana vinent amb fort temporal marítim, ratxes molt fortes i pluges persistents en el nord-est peninsular i Balears, amb neu en muntanya.

Cap de setmana nuvolós en la Comunitat Valenciana i temporal marítim a partir del dimarts

Cap de setmana amb cels coberts i pluges, amb temperatures 1-2 °C per davall del normal. El dimarts arribarà un temporal marítim ràpid, amb ones de fins a 6 m en el nord de Castelló

La Comunitat Valenciana lidera la donació d’òrgans a nivell mundial entre regions de la seua grandària

La Comunitat Valenciana va aconseguir 57,5 donants per milió de població i 689 trasplantaments, va exportar 210 òrgans i va superar àmpliament la mitjana nacional. Consolida un model basat en coordinació, innovació i generositat de les famílies.

Morant urgix aprovar el nou model de finançament o no ens el perdonarem

Diana Morant ha instat a recolzar el nou model de finançament autonòmic i ha alertat que, si no tira avant, 'no ens el perdonarem'. La proposta, segons ha defés, aportaria 3.700 milions més a la Comunitat i la situaria entre les primeres per finançament per habitant.