13.8 C
València
Diumenge, 7 desembre, 2025

Ryanair suma tres rutes des de València: Pescara, Poznan i Edimburg

Ryanair ha revelat la seua programació d’hivern 2025/2026 a València amb un total de 50 rutes i tres nous destins: Pescara (Itàlia), Poznan (Polònia) i Edimburg (el Regne Unit). Cada una d’estes rutes comptarà amb dos freqüències setmanals. A més, s’afigen vols en rutes d’alta demanda com Roma Fiumicino, Pisa, Porto i Marràqueix, amb l’objectiu d’oferir més opcions i mantindre tarifes competitives.

La incorporació de Pescara, Poznan i Edimburg amplia el mapa de destins directes des de València cap a Itàlia, Europa Central i el Regne Unit. En combinar noves rutes amb més freqüències en destins consolidats, l’aerolínia perseguix reduir la necessitat d’escales i facilitar escapades de cap de setmana i viatges de negocis amb millors horaris, una cosa especialment rellevant en temporada baixa.

Inversió i ocupació en la base de València

L’operativa d’hivern es recolzarà en gran manera en els huit avions basats en València, una infraestructura que la companyia valora en 800 milions de dòlars. Esta base sosté més de 4.200 ocupacions locals i contribuïx a impulsar el turisme al llarg de tot l’any. Comptar amb flota basada permet programar més eixides i millorar la regularitat, factors que ajuden a desestacionalitzar i a consolidar la connectivitat en els mesos de menor demanda.

Segons la programació anunciada, estes rutes i freqüències addicionals suposen un creixement del 8% en la capacitat d’hivern de l’aerolínia a València. En la pràctica, eixe increment es traduïx en més seients a la venda, major disponibilitat d’horaris i una oferta més estable per a residents i visitants.

La companyia, no obstant això, advertix que, mentres creix en l’Aeroport de València, ha retallat 1.000.000 de seients en la seua programació general d’Espanya per a l’hivern 2025 per l’increment del 6,62% en les taxes d’AENA i per uns esquemes d’incentius que considera poc eficaços. Al seu juí, estos costos i condicions resten competitivitat i dificulten el creixement en alguns aeroports regionals.

En este context, el reforç de València subratlla el pes de la base en la xarxa hivernal de l’aerolínia: 50 rutes programades, tres obertures amb dos freqüències setmanals i més vols en destins populars. Per als viatgers, això significa més alternatives directes i regulars a preus ajustats durant la temporada d’hivern.

Últimes notícies

Milers d’atletes prenen València en la vespra d’una Marató que vol ser el més ràpid de 2025

València viu una jornada prèvia d'entrenaments i últims ajustos abans de la Marató, amb 36.000 dorsals i la meta de liderar els temps mundials de 2025.

Marcelino advertix que és impossible mantindre el ritme actual del Vila-real

Després del 2-0 al Getafe, Marcelino va rebaixar l'eufòria: va afirmar que el seu equip no pot sostindre este ritme de punts i que l'objectiu passa per competir per la quarta plaça.

Feijóo deixa en mans de Mazón la seua renúncia a l’acta de diputat

Alberto Núñez Feijóo ha sostingut que renunciar a l'escó és una decisió que correspon a Carlos Mazón i confia a tancar el seu relleu a la Comunitat Valenciana abans de cap d'any. També s'ha desmarcat de les versions sobre la DANA en afirmar que es va assabentar alhora que la premsa.

Buchanan i Mikautadze tomben al Getafe i afermen la ratxa del Vila-real

L'equip de Marcelino va encadenar huit partits seguits sense perdre a casa, amb set triomfs i un empat. Buchanan va obrir i Mikautadze va sentenciar després de la roja a Luis Milla.

El PSPV urgix al PP a deixar les excuses i exigir ja l’acta de diputat a Carlos Mazón

El PSPV ha reclamat al PP que demane immediatament l'acta de diputat a Carlos Mazón i ha acusat els populars de llançar cortines de fum contra Pilar Bernabé. També ha exigit disculpes i cessaments per casos d'assetjament sexual.

Corberán advertix que un Sevilla amb baixes i derrotes pot ser més perillós

Corberán va alertar que el Sevilla, malgrat les huit baixes i a dos derrotes seguides, podia resultar més perillós a Mestalla. El tècnic va recalcar que l'ambició del València no depenia del rival.

Feijóo sosté que el PP ha passat pàgina en la Generalitat Valenciana després de l’eixida de Mazón

Feijóo ha reafirmat que el PP ha passat pàgina en la Generalitat Valenciana i ha defés que Carlos Mazón ha assumit responsabilitats després de la polèmica pels seus missatges.

Les víctimes de la DANA condicionen reunir-se amb Pérez Llorca al fet que exigisca l’acta a Mazón

Les associacions de víctimes del 29-O no contemplen una reunió amb Juanfran Pérez Llorca si no demana a Carlos Mazón que entregue la seua acta de diputat. Vinculen el diàleg a un gest de responsabilitat política després dels missatges del 29 d'octubre de 2024.