Sánchez agraïx el treball dels més de 25.000 militars que han participat a ‘retornar la normalitat’ després de la dana

VALÈNCIA, 23 (EUROPA PRESS)

El president del Govern, Pedro Sánchez, ha agraït este dijous a Bétera el treball als més de 25.000 militars que han col·laborat i que estan encara participant en les labors “per a retornar la normalitat” a les zones afectades per la dana que va assolar la província de Valencia el 29 d’octubre.

“Gràcies, en el meu nom i en el de tots els espanyols, especialment dels ciutadans i ciutadanes de València”, ha escrit en un missatge en el seu compte de X, amb motiu del seu desplaçament a Bétera on, acompanyat per la ministra de Defensa, Margarita Robles, i la delegada del Govern a la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, ha visitat en la Caserna General Terrestre d’Alta Disponibilitat (CGTAD) les unitats de l’Exèrcit que col·laboren en l’ajuda i reconstrucció de la dana.

Sánchez ha reivindicat el desplegament militar “històric i sense precedents” en temps de pau mobilitzat per a donar resposta als estralls provocats per les inundacions del passat 29 d’octubre i s’ha mostrat “orgullós de la professionalitat i el compromís” de les Forces Armades.

En esta jornada, el president del Govern ha presidit en la seu de la Delegació del Govern a València la Comissió Interministerial en la qual han participat diversos ministres i alcaldes dels 28 municipis afectats per la dana que continuen en nivell 2 d’emergència.

Sánchez ha anunciat noves partides per valor total de 2.200 milions d’euros per a la reconstrucció d’infraestructures després de les inundacions que van deixar 224 morts, tres desapareguts i importants destrosses en la província.

El president del Govern va visitar per última vegada la província el 3 de novembre quan es va desplaçar a Paiporta junt amb els Reis i el president de la Generalitat, Carlos Mazón, en una visita que es va saldar amb incidents. Preguntat per si té previst tornar als municipis afectats, ha assegurat que ara “no és el moment de la foto, sinó de la gestió”. “Què és el que ens demanda la ciutadania? Gestió, gestió, gestió i gestió”, ha remarcat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís reclama al Consell totes les factures dels gastos dels expresidents entre 2023 i 2026

La coalició demana els tiquets detallats de gasolina, dietes i allotjaments i torna a posar el focus en el cost de l’Oficina dels expresidents

Pérez Llorca reforça la rebaixa fiscal en la renda de 2025 i amplia deduccions per a 300.000 valencians més

El Consell defensa una política fiscal orientada a les classes mitjanes i treballadores, amb noves deduccions sanitàries, educatives i per als afectats per la dana

Detenen la mare d’un alumne de quatre anys per agredir una mestra d’una escola infantil d’Elda

La dona està acusada d’un presumpte delicte d’atemptat contra funcionari públic després de colpejar una professora del centre

Detenen tres homes a Alacant per vendre objectes robats des d’una vivenda

La Policia Nacional deté tres homes a Alacant per robatori, estafa i receptació després de descobrir una vivenda amb objectes sostrets.

Leila Slimani, Premi Internacional de la Fira del Llibre de València

L'escriptora franc-marroquina Leila Slimani rebrà el Premi Internacional de la Fira del Llibre de València en la seua 61a edició, que se celebra del 30 d'abril al 10 de maig als Jardins del Real. La cita comptarà també amb la participació del novel·lista turc Zülfü Livaneli, un dels autors més llegits del seu país.

Claudia Montes defén davant el Suprem que Ábalos no li va reconéixer cap endoll en Logirail

Claudia Montes sosté davant el Tribunal Suprem que José Luis Ábalos mai li va reconéixer haver-la endollat en Logirail i defén la legalitat de la seua contractació enfront de les sospites en el cas de les màscares.

Benidorm sotmetrà a ple la transformació de la plaça de bous al Benidorm Open Arena

L'Ajuntament de Benidorm portarà a ple l'inici de la licitació del projecte Benidorm Open Arena, amb 15 milions d'inversió per a rehabilitar la plaça de bous i el seu entorn com a gran espai cultural i juvenil.

Vint-i-tres detinguts i dos investigats per una onada de robatoris de coure a la província de València

La Guàrdia Civil desarticula diversos grups dedicats al robatori de coure en diferents municipis valencians i comarques, amb 23 detinguts, 2 investigats i desenes de quilos de cable recuperat.