Sánchez agraïx el treball dels més de 25.000 militars que han participat a ‘retornar la normalitat’ després de la dana

VALÈNCIA, 23 (EUROPA PRESS)

El president del Govern, Pedro Sánchez, ha agraït este dijous a Bétera el treball als més de 25.000 militars que han col·laborat i que estan encara participant en les labors “per a retornar la normalitat” a les zones afectades per la dana que va assolar la província de Valencia el 29 d’octubre.

“Gràcies, en el meu nom i en el de tots els espanyols, especialment dels ciutadans i ciutadanes de València”, ha escrit en un missatge en el seu compte de X, amb motiu del seu desplaçament a Bétera on, acompanyat per la ministra de Defensa, Margarita Robles, i la delegada del Govern a la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, ha visitat en la Caserna General Terrestre d’Alta Disponibilitat (CGTAD) les unitats de l’Exèrcit que col·laboren en l’ajuda i reconstrucció de la dana.

Sánchez ha reivindicat el desplegament militar “històric i sense precedents” en temps de pau mobilitzat per a donar resposta als estralls provocats per les inundacions del passat 29 d’octubre i s’ha mostrat “orgullós de la professionalitat i el compromís” de les Forces Armades.

En esta jornada, el president del Govern ha presidit en la seu de la Delegació del Govern a València la Comissió Interministerial en la qual han participat diversos ministres i alcaldes dels 28 municipis afectats per la dana que continuen en nivell 2 d’emergència.

Sánchez ha anunciat noves partides per valor total de 2.200 milions d’euros per a la reconstrucció d’infraestructures després de les inundacions que van deixar 224 morts, tres desapareguts i importants destrosses en la província.

El president del Govern va visitar per última vegada la província el 3 de novembre quan es va desplaçar a Paiporta junt amb els Reis i el president de la Generalitat, Carlos Mazón, en una visita que es va saldar amb incidents. Preguntat per si té previst tornar als municipis afectats, ha assegurat que ara “no és el moment de la foto, sinó de la gestió”. “Què és el que ens demanda la ciutadania? Gestió, gestió, gestió i gestió”, ha remarcat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Antonio Tejero ha mort en el seu domicili d’Alzira als 93 anys

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira, on rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera. Tenia 93 anys.

Mor en Alzira Antonio Tejero, figura del 23F, als 93 anys

Antonio Tejero ha mort a Alzira als 93 anys. El decés arriba l'endemà passat del 45 aniversari del 23F i coincidix amb la desclassificació de documents.

Antonio Tejero ha mort als 93 anys en el seu domicili d’Alzira

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira als 93 anys. Rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera.

Mor Antonio Tejero als 93 anys el mateix dia de la desclassificació del 23F

Antonio Tejero ha mort als 93 anys a Alzira. La seua defunció coincidix amb la desclassificació dels documents del 23F, que detallen la temptativa i el seu paper.

Mor Antonio Tejero als 93 anys a Alzira, figura del 23F

L'extinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort als 93 anys a Alzira. El decés ha coincidit amb la desclassificació de documents del 23F.

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.

Set anys i mig de presó per a un septuagenari per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a set anys, sis mesos i un dia per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys a San Miguel de Salinas. La sentència es recolza en testimonis, agents i restes biològiques, i imposa a més allunyament i llibertat vigilada.

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.