Sánchez defensa que siga la Generalitat qui gestione per ‘eficàcia, respecte i responsabilitat’

MADRID, 5 (EUROPA PRESS)

El president del Govern, Pedro Sánchez, ha defensat que la Generalitat continue gestionant tota l’operació d’emergència després de la DANA per una qüestió d’eficàcia, però també per respecte a les institucions i per responsabilitat, assegurant que ja arribarà el moment del debat polític sobre eventuals negligències.

“El Govern en esta crisi entén que no hi ha minut que perdre, cada segon és or i per tant entrar en una situació de substitució” de la Generalitat “seria restar eficàcia a l’acció i la resposta dels poders públics”, ha sostingut en roda de premsa després del Consell de Ministres en el qual s’ha aprovat tot un paquet de mesures per a ajudar a les zones afectades.

Sánchez també s’ha escudat en el necessari respecte a la labor excepcional que estan realitzant els servidors públics autonòmics, de les diputacions provincials i dels ajuntaments per a fer front a l’emergència, subratllant que “tots som Estat”, i en la seua responsabilitat d’exercir les seues competències i ajudar la resta d’administracions a complir amb les seues.

“Nosaltres no entrarem en el debat de lleva’t tu per a posar-me jo”, ha assegurat el president del Govern, qui ha considerat que “el debat polític sobre les negligències que s’hagen pogut cometre, les errades, les millores que hàgem de fer en el nostre sistema de protecció civil ja vindran”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers contenen un incendi en l’exterior d’un desballestament a Orihuela

Els bombers treballen en l'extinció d'un incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela, que evoluciona de manera favorable després de ser sectoritzat.

Corberán assumix la superioritat de l’Atlètic després de la derrota del València a Mestalla

Carlos Corberán reconeix que el València no va aconseguir el partit que buscava davant l'Atlètic, que es va imposar per 0-2 a Mestalla i va ser superior en joc i ocasions.

Aemet amplia l’avís groc a l’interior de València per fortes pluges, graníssol i vent

Aemet amplia l'avís groc a tot l'interior de la província de València per pluges intenses de fins a 20 l/m² en una hora, que poden anar acompanyades de graníssol i ratxes de vent molt forts.

El Llevant queda pendent de les proves mèdiques de Carlos Álvarez, Iván Romero i Tunde

Carlos Álvarez, Iván Romero i Kareem Tunde van acabar lesionats en la golejada encaixada pel Llevant davant el Vila-real i estan pendents de proves mèdiques per a conéixer l'abast de les seues malalties.

L’Atlètic perdona al València en una primera part plena d’ocasions a Mestalla

L'Atlètic de Madrid firma una primera part molt superior a Mestalla, amb clares ocasions de Mendoza, Nahuel Molina i Rayane Belaid, però el dol arriba 0-0 al descans després d'un esglai de Ramazani al pal.

Marcelino celebra la classificació del Vila-real per a la Champions i ajorna la decisió sobre el seu futur

Marcelino destaca la brillant classificació matemàtica del Vila-real per a la pròxima Champions després del 5-1 al Llevant i assegura que el seu futur es decidirà en breu.

Mestalla homenatja a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla va rendir un emotiu homenatge a Pepe Claramunt abans del València-Atlètic de Madrid, en l'arrancada del Any Claramunt amb motiu del seu 80 aniversari.

Mestalla torna a rendir-se a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla homenatja de nou a Pepe Claramunt, històric capità del València, amb el servici d'honor davant l'Atlètic de Madrid i l'arrancada del Any Claramunt pel seu 80 aniversari.