Sandra Pica podria destrossar la continuïtat d’Olga Moreno en ‘Supervivientes’ per anar-se de la llengua

Sandra Pica va anar a Hondures a deixar la relació amb la seua parella en eixe moment Tom Brusse, a més de generar polèmica amb la seua relació amb Julen i les seues bregues amb Melyssa Pinto.

El programa deixa les normes molt clares a les persones que visiten als supervivents i la més important és que no han de donar-los cap mena d’informació de l’exterior.

Sandra Pica ha trencat esta condició imposada pel programa, per la qual cosa rebrà un correctiu per part de ‘Supervivientes 2021’ per saltar-se les normes, i part del seu contracte.

Jorge Javier Vázquez ha sigut clar i directe. Un visitant que ha anat a Hondures els ha comptat als supervivents que existeix una platja anomenada Desterrament i que està habitada per Palito i Lola. El nuvi de Lola, el de Palito o Sandra Pica estaven entre els sospitosos, però el presentador ha acabat revelant el nom del traïdor.

«Una visita recent us ha explicat que existeix Platja Desterrament i que ací estan Palito i Lola», li ha comunicat Jorge Javier a Valeria, acabada de bandejar per l’audiència, i als seus dos supervivents habituals, perquè la italiana tinguera l’oportunitat de delatar a Sandra, sense èxit. Una informació que Marini ha negat i ha escorregut l’embalum admetent que, «jo no he escoltat res».

Ha sigut en plató quan el presentador ha confirmat la notícia: «Sabem perfectament qui ha sigut. Ha sigut Sandra Pica la que ha deixat anar més del compte i rebrà el seu càstig». Una informació que suposa deixar al descobert un dels misteris essencials del ‘reality’ de l’illa, a pesar que any rere any i en totes les edicions internacionals es manté esta opció de ‘última oportunitat’ després de no rebre el suport del públic.

 

Jorge Javier ha informat de tota la veritat

 

Segons ha comentat Jorge Javier Vázquez, això ocorreria en la visita que va fer fa poques setmanes als ‘Cayos Cochinos’ per a deixar a Tom i l’estada dels quals, que va compartir amb tots els concursants oficials, es va estendre en el temps. Pica s’ha saltat les normes estrictes del seu contracte de no revelar informació de l’exterior i per això, tal com ha mantingut el presentador, «rebrà la seua corresponent sanció».

La reacció de la ‘traïdorenca’ ha sigut instantània, i a través d’un missatge de text a Marta López li ha transmés el seu enuig i ha negat que ella haja comptat res. «No ho consentiré», ha protestat. Alguna cosa que no ha pres de debò Jorge Javier, que, a més, ha revelat que també hauria posat al dia a Olga Moreno de les novetats sobre el documental de Rocío Carrasco, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’,  i d’ací el seu descarat canvi davant el públic i els seus excessius missatges a Rocío Flores.

 

 

Últimes notícies

València ompli el Ciutat en una inauguració multitudinària dels Gay Games 2026

Els Gay Games XII València 2026 han arrancat al Ciutat de València amb més de 10.200 esportistes de 81 països, una desfilada de delegacions i actuacions musicals i de folklore valencià davant 13.500 persones.

La sàtira social ‘Filipiñana’ triomfa com a millor llargmetratge en Cinema Jove

La pel·lícula 'Filipiñana', de Rafael Manuel, s'ha endut el Luna de València a millor llargmetratge de Cinema Jove i també el guardó del Jurat Jove, en una edició que ha repartit premis entre films i sèries internacionals i produccions amb presència valenciana.

Pluges intenses i tronades este diumenge en zones d’Alacant i València sota avís groc

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i tronades amb granís i ratxes molt fortes de vent en distintes zones d’Alacant i València.

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.