Sanitat i Justícia estudien que hi haja més policia a l’horari d’obertura de La Coma de Paterna

La subdelegació del govern i la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública han mantingut aquest dimarts una reunió amb l’objectiu de reforçar la seguretat dels treballadors del Centre de Salut de la Coma de Paterna, tancat des de la setmana passada perquè la pràctica totalitat dels seus professionals d’atenció primària han sol·licitat la baixa laboral a causa de les amenaces que reben diàriament.

Així ho han anunciat fonts de la Conselleria de Sanitat, que han indicat que aquest dimecres se celebrarà una reunió entre els dos departaments de la Generalitat per abordar aquest tema.

Anuncios

Durant la trobada s’ha acordat continuar amb la feina de coordinació entre forces i cossos de seguretat i els treballadors del centre i, en aquest sentit, les fonts han indicat que l’assistència sanitària domiciliària comptarà, com s’ha fet fins ara, amb acompanyament de la Policia Nacional en els casos que se sol·licita per part dels treballadors.

Així mateix, la interlocutora policial sanitària reforçarà els cicles formatius en matèria de seguretat que estan a disposició del personal sanitari, oferint consells de seguretat i explicant les mesures de què disposen actualment: seguretat amb dos vigilants, càmeres de videovigilància, botó antipànic i codi alerta.

A la reunió d’aquest dimarts hi han participat la subdelegada del Govern a la província de València, Raquel Ibáñez, la directora general de Recursos Humans de la Conselleria, Carmen López, la gerent del departament Arnau de Vilanova-Llíria, María Jesús Arilla, així com el cap provincial de València de Policia Nacional i la Interlocutora Policial Territorial Sanitària de Policia Nacional.

Anuncios

Últimes notícies

Urpa de Cap Verd el creuer amb brot de hantavirus rumb a Canàries

El creuer MV Hondius ha partit de Cap Verd cap al port de Granadilla de Abona, a Tenerife, després d'evacuar a tres persones amb hantavirus. A la seua arribada s'activarà un dispositiu sanitari per a avaluar i repatriar a tot el passatge, inclosos els espanyols a bord.

València Basket assalta el OAKA, força el 1-2 i allarga la sèrie davant el Panathinaikos

València Basket firma una exhibició col·lectiva en el OAKA, derrota al Panathinaikos per 87-91 i manté visca l'eliminatòria de quarts de final de l'Eurolliga.

El Crystal Palace s’interessa per Marcelino per a rellevar a Glasner

El Crystal Palace ha realitzat un primer sondeig per Marcelino García Toral per a ocupar la banqueta la pròxima temporada després de l'eixida anunciada d'Oliver Glasner, que deixarà el club al final del curs.

Aemet alerta de tempestes intenses en la serra que poden causar inundacions locals

Aemet manté avisos taronja i groc per tempestes que poden descarregar més de 40 litres per metre quadrat en una hora en el sud de València i nord d'Alacant, amb el risc d'inundacions locals.

Els bombers rescaten a un conductor atrapat per la pala d’un carretó en un polígon de Rafelbunyol

Un conductor ha resultat atrapat en el seu turisme en incrustar-se la pala d'un carretó en l'habitacle i ha hagut de ser rescatat pels bombers en un polígon industrial de Rafelbunyol.

Denuncien un intent d’agressió amb un cristall d’un pres de Picassent a diversos funcionaris

Acaip UGT denuncia que un pres del centre penitenciari de Picassent va intentar agredir amb un tros de cristall a diversos funcionaris, que van resultar ferits de diversa consideració.

València estrenarà este estiu punts de bany a la platja per a persones amb paràlisi cerebral

L'Ajuntament de València posarà en marxa este estiu un projecte pilot de punts de bany adaptats per a persones amb paràlisi cerebral a la platja del Cabanyal, que s'estendrà posteriorment a altres trams del litoral.

La Policia Local de València immobilitza 129 patinets i reforça els controls en barris conflictius

La Policia Local de València ha controlat 161 patinets elèctrics des de finals d'abril, dels quals ha immobilitzat 129 i ha imposat 219 denúncies en diversos barris per infraccions tècniques i de circulació.