Sanitat i Justícia estudien que hi haja més policia a l’horari d’obertura de La Coma de Paterna

La subdelegació del govern i la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública han mantingut aquest dimarts una reunió amb l’objectiu de reforçar la seguretat dels treballadors del Centre de Salut de la Coma de Paterna, tancat des de la setmana passada perquè la pràctica totalitat dels seus professionals d’atenció primària han sol·licitat la baixa laboral a causa de les amenaces que reben diàriament.

Així ho han anunciat fonts de la Conselleria de Sanitat, que han indicat que aquest dimecres se celebrarà una reunió entre els dos departaments de la Generalitat per abordar aquest tema.

Durant la trobada s’ha acordat continuar amb la feina de coordinació entre forces i cossos de seguretat i els treballadors del centre i, en aquest sentit, les fonts han indicat que l’assistència sanitària domiciliària comptarà, com s’ha fet fins ara, amb acompanyament de la Policia Nacional en els casos que se sol·licita per part dels treballadors.

Així mateix, la interlocutora policial sanitària reforçarà els cicles formatius en matèria de seguretat que estan a disposició del personal sanitari, oferint consells de seguretat i explicant les mesures de què disposen actualment: seguretat amb dos vigilants, càmeres de videovigilància, botó antipànic i codi alerta.

A la reunió d’aquest dimarts hi han participat la subdelegada del Govern a la província de València, Raquel Ibáñez, la directora general de Recursos Humans de la Conselleria, Carmen López, la gerent del departament Arnau de Vilanova-Llíria, María Jesús Arilla, així com el cap provincial de València de Policia Nacional i la Interlocutora Policial Territorial Sanitària de Policia Nacional.

Últimes notícies

Inici de setmana amb temps estable, pujada de màximes i vent molt fort en el nord de la Comunitat Valenciana

La setmana entre març i abril arranca en la Comunitat Valenciana amb ambient estable, màximes a l'alça, mínimes encara fredes en zones de l'interior i ratxes molt fortes de vent del nord-oest a Castelló i l'interior nord de València.

Pedro Martínez fa història com a tècnic amb més partits al València Basket

Pedro Martínez es convertix en l'entrenador amb més partits dirigits del València Basket en l'ACB i completa una nit de rècords per al club taronja en la Lliga Endesa.

El València Basket reforça el seu domini a Espanya amb set dels últims nou títols

El València Basket conquista la Copa de la Reina davant el Hozono Global Jairis i confirma un cicle guanyador amb set dels últims nou títols nacionals disputats en tres temporades.

El València Basket prolonga el seu domini amb una altra Copa de la Reina

El València Basket conquista la Copa de la Reina després de véncer al Hozono Global Jairis i reforça una etapa de domini en el bàsquet espanyol amb set dels últims nou títols nacionals.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de remuntar al Hozono Global Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada després de remuntar 14 punts al Hozono Global Jairis i véncer 70-65 en una final de ratxes i màxima tensió.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de superar al Hozono Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada en imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final igualada.

València Basket firma una sòlida victòria a Burgos després d’un gran tercer quart

València Basket es va imposar al Sant Pau Burgos per 74-79 després de trencar el partit en el tercer quart i controlar la reacció final del conjunt local.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina en véncer al Hozono Jairis

El València Basket s'adjudica per segona vegada la Copa de la Reina després d'imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final ajustada en la qual el vigent campió no va poder revalidar el títol.