8.8 C
València
Dissabte, 21 febrer, 2026

Sanitat i Justícia estudien que hi haja més policia a l’horari d’obertura de La Coma de Paterna

La subdelegació del govern i la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública han mantingut aquest dimarts una reunió amb l’objectiu de reforçar la seguretat dels treballadors del Centre de Salut de la Coma de Paterna, tancat des de la setmana passada perquè la pràctica totalitat dels seus professionals d’atenció primària han sol·licitat la baixa laboral a causa de les amenaces que reben diàriament.

Així ho han anunciat fonts de la Conselleria de Sanitat, que han indicat que aquest dimecres se celebrarà una reunió entre els dos departaments de la Generalitat per abordar aquest tema.

Durant la trobada s’ha acordat continuar amb la feina de coordinació entre forces i cossos de seguretat i els treballadors del centre i, en aquest sentit, les fonts han indicat que l’assistència sanitària domiciliària comptarà, com s’ha fet fins ara, amb acompanyament de la Policia Nacional en els casos que se sol·licita per part dels treballadors.

Així mateix, la interlocutora policial sanitària reforçarà els cicles formatius en matèria de seguretat que estan a disposició del personal sanitari, oferint consells de seguretat i explicant les mesures de què disposen actualment: seguretat amb dos vigilants, càmeres de videovigilància, botó antipànic i codi alerta.

A la reunió d’aquest dimarts hi han participat la subdelegada del Govern a la província de València, Raquel Ibáñez, la directora general de Recursos Humans de la Conselleria, Carmen López, la gerent del departament Arnau de Vilanova-Llíria, María Jesús Arilla, així com el cap provincial de València de Policia Nacional i la Interlocutora Policial Territorial Sanitària de Policia Nacional.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Relleva, la primera incubadora d’agricultors cooperativistes

Anecoop impulsa Relleva, un programa pioner que professionalitza a jóvens agricultors en cooperatives valencianes amb plans de negoci, mentoria i comunitat. Tres històries mostren que del camp es pot viure amb gestió i visió empresarial.

L’edat més comuna a Espanya és 49 anys i es repetix en la Comunitat Valenciana

L'INE situa en 49 anys l'edat més repetida a Espanya i en 12 comunitats, inclosa la Comunitat Valenciana. En àrees despoblades la moda escala fins a 61 anys.

Dissabte solejat i poc vent en la Comunitat Valenciana

El cel estarà buidat este dissabte, amb algun interval de núvols baixos en el sud d'Alacant a primeres hores i vent fluix amb brises a la vesprada. Les màximes pujaran a l'interior nord de Castelló, baixaran lleugerament en el litoral i es mantindran en la resta.

Pascual va revelar que van decidir al matí que Punter jugara i va negar una estratègia

El tècnic del Barcelona va explicar que la participació de Kevin Punter es va tancar el mateix matí de l'encreuament de quarts davant UCAM Murcia i va rebutjar que fora una maniobra. Va defendre que van seguir el pla mèdic i va valorar un dol igualat resolt en l'últim quart.

Situat Alonso: Ens exigim el màxim, els quasi no valen de res

El tècnic del UCAM Murcia es va mostrar orgullós del nivell oferit davant el Barcelona, però va recalcar que el quasi no prou i que l'equip ha d'aprendre a tancar els finals.

Laprovittola avisa: per a guanyar al UCAM cal fer dobles i triples esforços

El base del Barcelona va subratllar l'exigència per a doblegar al UCAM Murcia en els quarts de final de la Copa del Rei a València i va destacar l'aportació de tot l'equip.

91-85: Kevin Punter reapareix i guia al Barcelona a semifinals davant un UCAM Murcia que va fregar la sorpresa

Kevin Punter va reaparéixer amb 20 punts en 20 minutos i va canviar un partit que el UCAM Murcia tenia encarrilat. El Barcelona va guanyar 91-85 i es mesurarà al Baskonia.

L’Athletic pren impuls amb un 2-1 a l’Elx i un doblet de Guruzeta

L'Athletic ha vençut 2-1 a l'Elx en San Mamés amb dos gols de Guruzeta, el segon de penal en el 89 després de revisió del VAR. És la tercera victòria seguida de l'equip bilbaí i l'Elx seguix sense guanyar en 2026.