5.3 C
València
Dijous, 1 gener, 2026

Sanitat i Justícia estudien que hi haja més policia a l’horari d’obertura de La Coma de Paterna

La subdelegació del govern i la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública han mantingut aquest dimarts una reunió amb l’objectiu de reforçar la seguretat dels treballadors del Centre de Salut de la Coma de Paterna, tancat des de la setmana passada perquè la pràctica totalitat dels seus professionals d’atenció primària han sol·licitat la baixa laboral a causa de les amenaces que reben diàriament.

Així ho han anunciat fonts de la Conselleria de Sanitat, que han indicat que aquest dimecres se celebrarà una reunió entre els dos departaments de la Generalitat per abordar aquest tema.

Durant la trobada s’ha acordat continuar amb la feina de coordinació entre forces i cossos de seguretat i els treballadors del centre i, en aquest sentit, les fonts han indicat que l’assistència sanitària domiciliària comptarà, com s’ha fet fins ara, amb acompanyament de la Policia Nacional en els casos que se sol·licita per part dels treballadors.

Així mateix, la interlocutora policial sanitària reforçarà els cicles formatius en matèria de seguretat que estan a disposició del personal sanitari, oferint consells de seguretat i explicant les mesures de què disposen actualment: seguretat amb dos vigilants, càmeres de videovigilància, botó antipànic i codi alerta.

A la reunió d’aquest dimarts hi han participat la subdelegada del Govern a la província de València, Raquel Ibáñez, la directora general de Recursos Humans de la Conselleria, Carmen López, la gerent del departament Arnau de Vilanova-Llíria, María Jesús Arilla, així com el cap provincial de València de Policia Nacional i la Interlocutora Policial Territorial Sanitària de Policia Nacional.

Últimes notícies

Un jove ha mort i un menor ha resultat ferit en un xoc entre moto i cotxe a València

Un jove de 22 anys ha mort i un menor de 12 ha resultat ferit en un xoc entre una moto i un cotxe en la CV-315, en el desviament cap a Carpesa, a València. Dos unitats del SAMU i un SVB han acudit i els sanitaris han confirmat la defunció malgrat la reanimació.

El DOGV publica una vintena de nomenaments d’assessors en la Generalitat

El butlletí oficial ha oficialitzat una vintena de nomenaments, la majoria en Presidència, i inclou a José Manuel Cuenca com a personal eventual per al expresident Carlos Mazón. Les resolucions fixen efectes des de finals de novembre i al desembre, reflectint la reorganització després del relleu en la Presidència.

Dos detinguts per furts a majors amb el mètode de l’abraç al Campello

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens amb requisitòries per la seua presumpta implicació en furts a persones majors prop d'un banc del Campello. Després de passar a disposició judicial, van quedar en llibertat amb mesures cautelars.

L’oposició titlla de decebedora el discurs de Llorca i el PP el veu il·lusionant

El missatge de Juanfran Pérez Llorca ha dividit a les Corts: PSPV i Compromís parlen de decepció i hipocresia, mentres el PP el qualifica de realista i il·lusionant.

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero, els quatre del València que acaben contracte en 2026

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero acaben el seu vincle al juny de 2026 i des de l'1 de gener poden pactar el seu futur amb altres clubs. Així està cada cas

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte al juny i ja poden negociar el seu futur

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte el 30 de juny de 2026 i, des de l'1 de gener, són lliures per a negociar amb altres clubs. També conclouen les cessions de Manor Solomon i Rafa Marín, i finalitza el contracte de Marcelino.

Simat frega els 1.000 l/m² de pluja entre setembre i desembre

Les precipitacions han deixat 977,4 l/m² en Simat, al capdavant del ránking de Avamet. A València s'han acumulat entorn de 420 l/m² des del 28 de setembre.

Pérez Llorca reafirma el compromís del Consell amb fets i recursos fins a una recuperació completa

El president ha defés la col·laboració institucional i ha promés mantindre recursos i accions fins a completar la recuperació després de la dana, amb especial focus en vivenda, ocupació i servicis públics.