Sanitat i Justícia estudien que hi haja més policia a l’horari d’obertura de La Coma de Paterna

La subdelegació del govern i la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública han mantingut aquest dimarts una reunió amb l’objectiu de reforçar la seguretat dels treballadors del Centre de Salut de la Coma de Paterna, tancat des de la setmana passada perquè la pràctica totalitat dels seus professionals d’atenció primària han sol·licitat la baixa laboral a causa de les amenaces que reben diàriament.

Així ho han anunciat fonts de la Conselleria de Sanitat, que han indicat que aquest dimecres se celebrarà una reunió entre els dos departaments de la Generalitat per abordar aquest tema.

Durant la trobada s’ha acordat continuar amb la feina de coordinació entre forces i cossos de seguretat i els treballadors del centre i, en aquest sentit, les fonts han indicat que l’assistència sanitària domiciliària comptarà, com s’ha fet fins ara, amb acompanyament de la Policia Nacional en els casos que se sol·licita per part dels treballadors.

Així mateix, la interlocutora policial sanitària reforçarà els cicles formatius en matèria de seguretat que estan a disposició del personal sanitari, oferint consells de seguretat i explicant les mesures de què disposen actualment: seguretat amb dos vigilants, càmeres de videovigilància, botó antipànic i codi alerta.

A la reunió d’aquest dimarts hi han participat la subdelegada del Govern a la província de València, Raquel Ibáñez, la directora general de Recursos Humans de la Conselleria, Carmen López, la gerent del departament Arnau de Vilanova-Llíria, María Jesús Arilla, així com el cap provincial de València de Policia Nacional i la Interlocutora Policial Territorial Sanitària de Policia Nacional.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

1-1: Joel Roca empata en el 93 i frena el somni de permanència del Llevant

Un tret de Joel Roca, desviat i validat pel VAR, va evitar la victòria local en el Ciutat després del 1-0 de Carlos Espí. La roja a Olasagasti va canviar el guió.

Morant ha reclamat més feminisme i defensa dels drets de les dones enfront del feixisme

La líder del PSPV ha lligat el 8M amb una crida a frenar el masclisme institucional i la violència digital, i ha reivindicat al PSOE com a alternativa. També ha citat avanços com l'SMI i els permisos per a defendre que el feminisme es traduïx en drets

Pastor (PP) ha acusat a Morant de guerres internes i ha posat el focus a Almussafes

El síndic del PP en Les Corts ha arremés contra la líder del PSPV pel conflicte a Almussafes i per la seua gestió. També ha citat el CNIO i ha carregat contra el Govern de Sánchez.

Morant defén l’expulsió de l’alcalde d’Almussafes i afirma que en el PSOE no caben señoros ni puters

La líder del PSPV-PSOE ha recolzat l'expulsió de Toni González i ha recalcat que el partit se situa del costat de les víctimes. També ha assenyalat conductes que considera assetjament i ha marcat límits interns.

Pérez Llorca anuncia ajudes de 6.000 €/hectàrea per a replantar cultius permanents

La Generalitat llança una línia de 26,7 milions, a 6.000 euros per hectàrea, per a agricultors amb pèrdues per la DANA de 2024. Exigirà densitat mínima per cultiu i se suma a inversions en camins, canalitzacions i regadiu.

Activistes porten làpides en la plaça de bous de València per a denunciar el suport del Consell a la tauromàquia

Un centenar d'activistes de AnimaNaturalis i CAS ha protestat enfront de la plaça de bous de València amb làpides amb noms de bous morts. Han demanat la fi de les ajudes públiques i de les corregudes.

Corberán demana un València protagonista i avisa de l’empremta de Quique davant l’Alabés

Corberán va afrontar la visita de l'Alabés amb Quique en la banqueta subratllant la identitat del València. Busquen encadenar dos victòries; Beltrán és baixa i Saravia entra.

El València vol afermar la seua escalada davant un Alabés amb l’estrena de Quique a Mestalla

El València busca enllaçar la seua segona victòria per a prendre aire respecte al descens davant un Alabés que inicia etapa amb Quique Sánchez Flores. Les baixes i les possibles estrenes marquen un dol directe a Mestalla