Sis menors hospitalitzats per una possible intoxicació alimentària a un centre infantil de Benigànim

Sis menors d’entre un i dos anys estan hospitalitzats este dijous, i tot apunta a una intoxicació alimentària en una escoleta de Benigànim, a la Vall d’Albaida.

De moment, els xicotets estan ingressats a l’Hospital Lluís Alcanyís de Xàtiva i estan bé, segons ha informat À Punt després de confirmar-ho amb centre sanitari. En conjunt, la presumpta intoxicació alimentària ha afectat almenys vint xiquets i xiquetes del centre concertat municipal.

Segons estes mateixes informacions, l’hospital va atendre durant la vesprada de dimecres un total de vint xicotets. Els menuts pacients afectats presentaven un quadre clínic semblant: vòmits i diarrea. Raó per la qual en principi, tot apunta a una intoxicació alimentària, encara que s’insistix que seran les autoritats sanitàries les que ho hauran de confirmar.

El centre afectat és La Milagrosa i és un col·legi concertat municipal.

(NOTÍCIA EN AMPLIACIÓ)

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pluges intenses a Alacant i vent molt fort a Castelló este dilluns

La Comunitat Valenciana afronta un dilluns amb ruixats forts a l'interior i sud d'Alacant i ratxes de vent molt forts a Castelló, seguit d'una millora notable el dimarts.

El Vila-real assalta San Mamés i agreuja la crisi de l’Athletic

El Vila-real s'imposa 1-2 en San Mamés amb gols de Cardona i Alfon i aprofundix en els dubtes d'un Athletic sense reacció, que només retalla al final amb Guruzeta.

Logronyo tanca un cap de setmana de cultura valenciana amb la crema d’una falla dedicada al vi Rioja

La crema d'una falla al·legòrica al vi de Rioja posa fi a Logronyo a un intens cap de setmana de cultura valenciana, amb mascletaes, desfilades i milers d'assistents.

Marcelino valora el triomf en San Mamés: juguem un partit molt complet

Marcelino destaca la mentalitat, l'encert en moments clau i l'actuació de Gerard Moreno com a claus del 1-2 del Vila-real davant l'Athletic en San Mamés.

Valverde lamenta la derrota davant el Vila-real i un ambient en San Mamés més tibant de l’esperat

Ernesto Valverde reconeix que la derrota de l'Athletic davant el Vila-real no va ser el partit esperat i admet un ambient tibant en San Mamés, marcat per la urgència de punts i la pressió de l'afició.

El Vila-real marxa al descans amb avantatge clar en San Mamés gràcies a Cardona i Alfon

El Vila-real es va al descans amb un 0-2 en San Mamés després d'aprofitar dos accions clau culminades per Sergi Cardona i Alfon davant un Athletic poc efectiu.

Emergències activa el nivell groc per pluges intenses a l’interior sud de València

El Centre de Coordinació d'Emergències manté el nivell groc per pluges fortes a l'interior sud de València i en el sud d'Alacant, a més de ratxes de vent de fins a 80 km/h a Castelló.

Awa Fam lidera el draft WNBA 2026 amb Marta Suárez i Iyana Martín en el punt de mira

La pivot del València Basket part entre les grans favorites del draft WNBA 2026, mentres les asturianes Marta Suárez i Iyana Martín també aspiren a ser triades en primera ronda en una nit històrica per al bàsquet espanyol.