Sis morts i un ferit greu en un accident al Regne Unit

Tragedia en el Reino Unido por el choque entre tres vehículos

Tragèdia al Regne Unit per l’limpacte entre tres vehicles | Cedida

 

Sis morts i un ferit, en estat greu, després d’un tràgic accident automobilístic ocorregut en la localitat de Edgbaston, situada en Birminghan, al Regne Unit. L’aparatós succés va ser provocat per l’impacte entre tres vehicles, entre els quals hi havia un taxi, que van quedar totalment destrossats, impedint la correcta circulació en la carretera.

 

El succés, ocorregut durant la matinada d’este 17 de desembre, ha sigut informat per ‘The Sun’, que va publicar múltiples imatges sobre l’accident, que van demostrar la gravetat de l’impacte entre els cotxes, motiu pel qual es van perdre tantes vides en un xoc múltiple fortuït. El cap de la policia de West Midlans, Sean Phillips, encarregat d’investigar el cas, va afirmar que totes les víctimes han sigut identificades.

El accidente se llevó la vida de seis personas. Una se encuentra en estado grave

L’accident va posar la fi de la vida de sis persones. Cedida

 

Fins a 40 bombers es van traslladar fins al lloc dels fets amb l’objectiu de rescatar els supervivents, així com recuperar els cossos de les víctimes. També van realitzar exercicis per a recuperar, en la major brevetat, la correcta circulació de la via, per a evitar que el tràfic es detinguera per més temps del necessari.

Localización del accidente. Edgbaston, en Birmingham, Reino Unido

Localització de l’accident. Edgbaston, en Birmingham, Regne Unit. | Cedida

 

Últimes notícies

Centenars de metges es manifesten a València per a exigir més personal i millors condicions laborals

Centenars de metges recorren el centre de València en la tercera jornada de vaga per a denunciar la precarietat, exigir més personal i canvis en les guàrdies i l'organització assistencial.

Educació manté oberta la negociació amb els sindicats docents i reclama avanços sense imposicions

La Conselleria d'Educació assegura que manté la porta oberta a continuar negociant amb els sindicats del professorat i demana un gest que permeta avançar sense imposicions en el conflicte.

Spring Festival 2026 reforça la seua aposta per a consolidar Alacant com a destí musical

El Spring Festival presenta la seua edició 2026 amb vint artistes, la gira de comiat de Love of Lesbian i un fort impacte turístic i econòmic previst per a Alacant.

Ajornada al 28 de maig la lectura de conclusions del juí a Juliol d’Espanya per agressió sexual

L'Audiència Provincial d'Alacant retarda al 28 de maig la lectura de les conclusions finals en el juí al metge i expresident Juliol d'Espanya, acusat d'agressió sexual i tracte degradant a dos pacients.

El promotor de les VPO de la Platja de Sant Joan nega vincles amb Pérez-Hickman i els seus fills

L'administrador únic de Fraorgi nega qualsevol relació amb María Pérez-Hickman i els seus fills en el cas de les VPO de la Platja de Sant Joan i detalla davant la jutgessa com es va formar la cooperativa i es van adjudicar les vivendes.

Juan Luis Gandia assumix el rectorat de la Universitat de València reivindicant humanisme, ciència i compromís cívic

Juan Luis Gandia pren possessió com a rector de la Universitat de València i marca com a eixos del seu mandat l'humanisme, la ciència i la responsabilitat cívica, defenent una universitat pública al servici de la societat.

Renfe eleva a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València

Renfe incrementa de cinc a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València, la qual cosa suposa 1.700 places més a la setmana i una reorganització dels servicis de llarga distància.

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres combaten un incendi forestal a Benimantell

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres treballen des de primera hora de la vesprada per a controlar un incendi declarat en una zona forestal de Benimantell, a la Marina Baixa.