10.3 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

Sis morts i un ferit greu en un accident al Regne Unit

Tragedia en el Reino Unido por el choque entre tres vehículos

Tragèdia al Regne Unit per l’limpacte entre tres vehicles | Cedida

 

Sis morts i un ferit, en estat greu, després d’un tràgic accident automobilístic ocorregut en la localitat de Edgbaston, situada en Birminghan, al Regne Unit. L’aparatós succés va ser provocat per l’impacte entre tres vehicles, entre els quals hi havia un taxi, que van quedar totalment destrossats, impedint la correcta circulació en la carretera.

 

El succés, ocorregut durant la matinada d’este 17 de desembre, ha sigut informat per ‘The Sun’, que va publicar múltiples imatges sobre l’accident, que van demostrar la gravetat de l’impacte entre els cotxes, motiu pel qual es van perdre tantes vides en un xoc múltiple fortuït. El cap de la policia de West Midlans, Sean Phillips, encarregat d’investigar el cas, va afirmar que totes les víctimes han sigut identificades.

El accidente se llevó la vida de seis personas. Una se encuentra en estado grave

L’accident va posar la fi de la vida de sis persones. Cedida

 

Fins a 40 bombers es van traslladar fins al lloc dels fets amb l’objectiu de rescatar els supervivents, així com recuperar els cossos de les víctimes. També van realitzar exercicis per a recuperar, en la major brevetat, la correcta circulació de la via, per a evitar que el tràfic es detinguera per més temps del necessari.

Localización del accidente. Edgbaston, en Birmingham, Reino Unido

Localització de l’accident. Edgbaston, en Birmingham, Regne Unit. | Cedida

 

Últimes notícies

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en el Ciutat per la seua falta de gol

Empat 1-1 en el Ciutat de València amb els gols en un minut. Losada va respondre al punt de Carlos Romero i Puado es va retirar als tres minuts per un colp en el genoll.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 després de dos gols seguits i escàs encert

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en el Ciutat de València amb dos tants seguits. El domini local i la falta de rematada van marcar un dol que es va embossar al final.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en un dol sense pegada

Un gol de Carlos Romero i la rèplica immediata d'Iker Losada van deixar un 1-1 en el Ciutat de València. El Llevant va tornar a quedar-se sense el seu primer triomf a casa.

Llevant i Espanyol es repartixen els punts en un 1-1 decidit en un minut

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en un dol amb els dos gols en tot just un minut. Després de la igualada, el domini posterior no es va traduir en ocasions clares.

Protesta davant el Circ de Nadal contra l’ús d’animals en l’espectacle

Col·lectius animalistas protesten davant el Circ de Nadal a Alfafar contra l'ús d'animals i qüestionen el missatge a la infància. Vídeos en xarxes reaviven el debat i les entitats anuncien noves mobilitzacions.

El Llevant domina a l’Espanyol però es va al descans sense gol després d’un primer temps d’ocasions (0-0)

El Llevant va portar la iniciativa i va generar diverses ocasions clares, però l'encert de Dmitrovic i el desencert en la definició van mantindre el 0-0 al descans.

El Mediterrani ha registrat temperatures per damunt de la mitjana en 2024 i 2025

La Aemet assenyala que la temperatura superficial del Mediterrani ha estat per damunt de la mitjana 1991-2020 en 2024 i 2025, amb breus retorns a la normalitat. En paral·lel, la calor oceànica global va aconseguir un nou màxim en 2025.

Bernabé demana a Pérez Llorca donar suport al finançament que aporta 3.669 milions a la Comunitat

La delegada del Govern ha instat el president i a l'alcaldessa de València a recolzar el model d'Hisenda, que afig 3.669 milions a la Comunitat. Defén que cap autonomia perd i que la injecció total serà de 21.000 milions.