Sis morts i un ferit greu en un accident al Regne Unit

Tragedia en el Reino Unido por el choque entre tres vehículos

Tragèdia al Regne Unit per l’limpacte entre tres vehicles | Cedida

 

Sis morts i un ferit, en estat greu, després d’un tràgic accident automobilístic ocorregut en la localitat de Edgbaston, situada en Birminghan, al Regne Unit. L’aparatós succés va ser provocat per l’impacte entre tres vehicles, entre els quals hi havia un taxi, que van quedar totalment destrossats, impedint la correcta circulació en la carretera.

 

El succés, ocorregut durant la matinada d’este 17 de desembre, ha sigut informat per ‘The Sun’, que va publicar múltiples imatges sobre l’accident, que van demostrar la gravetat de l’impacte entre els cotxes, motiu pel qual es van perdre tantes vides en un xoc múltiple fortuït. El cap de la policia de West Midlans, Sean Phillips, encarregat d’investigar el cas, va afirmar que totes les víctimes han sigut identificades.

El accidente se llevó la vida de seis personas. Una se encuentra en estado grave

L’accident va posar la fi de la vida de sis persones. Cedida

 

Fins a 40 bombers es van traslladar fins al lloc dels fets amb l’objectiu de rescatar els supervivents, així com recuperar els cossos de les víctimes. També van realitzar exercicis per a recuperar, en la major brevetat, la correcta circulació de la via, per a evitar que el tràfic es detinguera per més temps del necessari.

Localización del accidente. Edgbaston, en Birmingham, Reino Unido

Localització de l’accident. Edgbaston, en Birmingham, Regne Unit. | Cedida

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Advertixen de l’impacte del pentinat faller en el cabell: inflamació i fins i tot alopècia

Un especialista advertix que la tensió sostinguda del pentinat faller, al costat de forquetes i laques, inflama el cuir cabellut i pot causar alopècia per tracció si no es prenen precaucions.

La Comunitat Valenciana crea 1.535 empreses al gener, un 20,1% més

La Comunitat Valenciana va registrar 1.535 noves societats al gener, un 20,1% més que un any abans. A Espanya es van crear 11.623, el millor gener des de 2008.

Manuel Vicent complix 90 anys a Màlaga i celebra amb humor i cinema

Manuel Vicent ha complit 90 anys i ho ha celebrat en el Festival de Màlaga amb la presentació del documental 'Demà seré feliç'. Entre humor, memòria i amor pel cinema, l'escriptor va compartir reflexions sobre l'edat, la professió i la mirada aliena.

Pluges persistents al matí en el sud de València i nord d’Alacant, amb millora a la vesprada

La Comunitat Valenciana afronta un dimecres amb cels molt nuvolosos en el sud i pluges localment persistents en el sud de València i nord d'Alacant, que tendiran a remetre a la vesprada. Les màximes pujaran a l'interior i el vent del nord-est en el litoral amainarà.

Sequiol guanya la millor gaiata de la Magdalena 2026 i Fanal-Ravalet triomfa en Infantil

Sequiol ha guanyat la millor gaiata de la Magdalena 2026 i Fanal-Ravalet s'ha imposat en Infantil. Crèmor ha obtingut el millor llibret en una edició molt disputada.

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.