Sis morts i un ferit greu en un accident al Regne Unit

Tragedia en el Reino Unido por el choque entre tres vehículos

Tragèdia al Regne Unit per l’limpacte entre tres vehicles | Cedida

 

Sis morts i un ferit, en estat greu, després d’un tràgic accident automobilístic ocorregut en la localitat de Edgbaston, situada en Birminghan, al Regne Unit. L’aparatós succés va ser provocat per l’impacte entre tres vehicles, entre els quals hi havia un taxi, que van quedar totalment destrossats, impedint la correcta circulació en la carretera.

 

El succés, ocorregut durant la matinada d’este 17 de desembre, ha sigut informat per ‘The Sun’, que va publicar múltiples imatges sobre l’accident, que van demostrar la gravetat de l’impacte entre els cotxes, motiu pel qual es van perdre tantes vides en un xoc múltiple fortuït. El cap de la policia de West Midlans, Sean Phillips, encarregat d’investigar el cas, va afirmar que totes les víctimes han sigut identificades.

El accidente se llevó la vida de seis personas. Una se encuentra en estado grave

L’accident va posar la fi de la vida de sis persones. Cedida

 

Fins a 40 bombers es van traslladar fins al lloc dels fets amb l’objectiu de rescatar els supervivents, així com recuperar els cossos de les víctimes. També van realitzar exercicis per a recuperar, en la major brevetat, la correcta circulació de la via, per a evitar que el tràfic es detinguera per més temps del necessari.

Localización del accidente. Edgbaston, en Birmingham, Reino Unido

Localització de l’accident. Edgbaston, en Birmingham, Regne Unit. | Cedida

 

Últimes notícies

Expulsen cinc anys d’Espanya un home per matar el gat de la seua parella a Torrevieja

Un jutjat d’Orihuela ha condemnat un home de 29 anys a cinc anys d’expulsió d’Espanya per matar al carrer el gat de la seua parella a Torrevieja. Els fets s’han considerat violència vicària i maltractament animal, i l’home serà traslladat a Colòmbia, el seu país d’origen.

Cinc morts per calor extrema a la Comunitat Valenciana des de l’1 de maig, totes a la província de València

La Comunitat Valenciana ha registrat cinc morts atribuïdes a la calor des de l’1 de maig, totes a la província de València, en un context de maig càlid i amb temperatures rècord en terra i en mar.

Així és la nova cria d’antílop blesbok que ha nascut al Bioparc València

El Bioparc València ha anunciat el naixement d’un mascle de blesbok, un antílop africà que va estar al límit de l’extinció al segle XIX, en un part natural i sense incidències.

Les màximes cauen amb força a l’interior de València i només lleugerament en la costa

Dimarts s’espera un descens notable de les temperatures màximes a l’interior de la província de València i més lleu en el litoral, amb cel poc nuvolat i vent fluix variable que girarà a este i nord-est.

Busquen si el cos trobat en una platja de Torrevieja ve d’una patera

La Guàrdia Civil investiga si el cos sense vida localitzat en la platja de la Sal, a Torrevieja, pot ser d’una persona migrant d’una patera naufragada.

Educació i sindicats es tornaran a reunir dijous per tancar l’acord sobre salaris i valencià

La Conselleria d’Educació i els sindicats de la mesa negociadora es veuran dijous a les 9 del matí per decidir si avalen el nou document amb canvis en salaris, burocràcia i valencià, després d’una maratoniana reunió d’onze hores.

Ortí dona per tancats els dubtes sobre la Llei de Llibertat Educativa després de l’aval del TSJCV

La consellera d’Educació, Carmen Ortí, considera que la sentència del TSJCV que avala la consulta a les famílies sobre la llengua base en el curs 2025/2026 tanca totes les qüestions que posaven en dubte la Llei de Llibertat Educativa.

Educació destaca els avanços en la negociació i els sindicats remarquen el to diferencial de la reunió

La consellera d'Educació, Carmen Ortí, assegura que l'onzena reunió per a desconvocar la vaga indefinida del professorat incorpora noves propostes i acords, mentres els sindicats atribueixen el canvi de to a la pressió al carrer i a la retransmissió en directe.