Sis morts i un ferit greu en un accident al Regne Unit

Tragedia en el Reino Unido por el choque entre tres vehículos

Tragèdia al Regne Unit per l’limpacte entre tres vehicles | Cedida

 

Sis morts i un ferit, en estat greu, després d’un tràgic accident automobilístic ocorregut en la localitat de Edgbaston, situada en Birminghan, al Regne Unit. L’aparatós succés va ser provocat per l’impacte entre tres vehicles, entre els quals hi havia un taxi, que van quedar totalment destrossats, impedint la correcta circulació en la carretera.

 

El succés, ocorregut durant la matinada d’este 17 de desembre, ha sigut informat per ‘The Sun’, que va publicar múltiples imatges sobre l’accident, que van demostrar la gravetat de l’impacte entre els cotxes, motiu pel qual es van perdre tantes vides en un xoc múltiple fortuït. El cap de la policia de West Midlans, Sean Phillips, encarregat d’investigar el cas, va afirmar que totes les víctimes han sigut identificades.

El accidente se llevó la vida de seis personas. Una se encuentra en estado grave

L’accident va posar la fi de la vida de sis persones. Cedida

 

Fins a 40 bombers es van traslladar fins al lloc dels fets amb l’objectiu de rescatar els supervivents, així com recuperar els cossos de les víctimes. També van realitzar exercicis per a recuperar, en la major brevetat, la correcta circulació de la via, per a evitar que el tràfic es detinguera per més temps del necessari.

Localización del accidente. Edgbaston, en Birmingham, Reino Unido

Localització de l’accident. Edgbaston, en Birmingham, Regne Unit. | Cedida

 

Últimes notícies

Les connexions metropolitanes, el gran repte per a la mobilitat a València

Investigadors de la UPV destaquen el creixement del transport públic i la bicicleta a València però alerten que el gran repte és millorar les connexions amb l’àrea metropolitana, encara molt dependents del cotxe privat.

El vent complica l’extinció de l’incendi de Tuéjar, que ja ha arrasat 880 hectàrees

L’incendi forestal de Tuéjar ha calcinat ja 880 hectàrees de muntanya i el vent erràtic, amb ratxes de fins a 80 km/h, amenaça de complicar unes tasques d’extinció centrades ara a evitar que el foc creue el pantà de Benagéber.

Investiguen un veí d’Alqueries per la mort del seu gos per abandó extrem

La Guàrdia Civil ha obert diligències contra un home de 45 anys d'Alqueries del Niño Perdido per deixar morir el seu gos sense menjar ni aigua a la terrassa de la vivenda.

La Comunitat Valenciana encadena 717 embargaments d’habitatge en només tres mesos

Les execucions hipotecàries sobre habitatge habitual han augmentat un 27,5 % a Espanya entre abril i juny. La Comunitat Valenciana és la tercera autonomia amb més casos, amb 717 embargaments de vivendes.

UGT exige a Ford Almussafes blindar la revisió salarial retroactiva en l’acord fins 2030

UGT condiciona el seu suport a l’Acord 2030 de Ford Almussafes a tres exigències clau, entre elles garantir la revisió salarial retroactiva cada any. El sindicat iniciarà una consulta interna per reforçar la seua posició en la mesa de negociació.

Una mare i el seu fill de 3 anys, ferits en caure d’un balcó a Canals

Un xiquet de 3 anys ha patit diversos traumatismes i la seua mare s’ha fracturat els dos turmells en caure des d’un balcó del primer pis a Canals. Tots dos han sigut traslladats a centres hospitalaris de València i Xàtiva.

Aemet activa l’avís taronja per fortes pluges en zones de València i Castelló

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís taronja per pluges de fins a 40 l/m2 en una hora en gran part de la província de València i a l’interior sud de Castelló, amb possibles tempestes amb calamarsa. La resta de zones de València i Castelló es mantenen en avís groc per aiguats menys intensos.

Poca visibilitat i aire degradat per fum a la zona de l’incendi de Tuéjar

Aemet alerta que les inversions tèrmiques poden confinar el fum de l’incendi de Tuéjar a prop del sòl durant diverses hores, amb visibilitat reduïda i pitjor qualitat de l’aire.