11.9 C
València
Dimecres, 26 novembre, 2025

Sitval crea dues bosses urgents d’ocupació temporal per a llocs d’inspecció i administració

La Societat Valenciana d’Inspecció Tècnica de Vehícles SA (Sitval), crea dues bosses urgents d’ocupació temporal per a llocs d’inspecció i administració. L’objectiu és atendre les oscil·lacions que deriven de les vacances anuals, la substitució transitòria de persones treballadores amb dret a reserva de lloc de treball, i completar les reduccions de jornada o les hores de representació sindical.

Les bases, que s’han publicat en el DOGV, han sigut acordades amb la representació legal dels treballadors i les treballadores de Sitval, i s’ajusten a les previsions legals i normatives aplicables. També han sigut informades favorablement per la Comissió de Seguiment del VI Acord de la Comissió de Diàleg Social del Sector Públic Instrumental de la Generalitat, en la reunió celebrada el passat 19 de juny de 2023.

A través d’aquesta seu electrònica s’informarà sobre la forma, dates i terminis d’admissió de sol·licituds per a participar en el procés selectiu. 

Bases per a la confecció de les bosses

Les contractacions de duració determinada amb les persones que integren les borses d’ocupació temporal tindran com a finalitat atendre les següents necessitats:

a) Les oscil·lacions que deriven de les vacances anuals del personal de Sitval en 2023, perquè generen un desajustament temporal entre l’ocupació estable disponible i el que es requereix després de la recent reversió.

b) La substitució transitòria de persones treballadores amb dret a reserva de lloc de treball i per a completar la jornada reduïda per una altra persona treballadora que s’empare en causes legal o convencionalment establides.

c) La substitució dels representants del personal empleat públic que, per acumulació d’hores de representació sindical, estiguen dispensats d’acudir al seu lloc de treball.

La jornada laboral segons el conveni col·lectiu de Sitval són torns de treball de dilluns a dissabte en torn de demà, vesprada i/o partida.

Últimes notícies

4-0 en Dortmund: el Vila-real es desfigura i queda a la vora del KO europeu

El Vila-real s'ha quedat sense marge d'error després d'un 4-0 en el camp del Borussia Dortmund. Un gol en el descompte i una expulsió amb penal van encadenar la solsida.

90-64: València Basket desarma al Bayern amb un 26-4 i firma la seua octava victòria en Eurolliga

Un parcial de 26-4 entre el segon i el tercer quart va encarrilar el 90-64 al Bayern i va assentar al València Basket en la zona alta. Braxton Key va acabar tocat i serà avaluat.

4-0 en Dortmund: el Vila-real es queda sense marge d’error

El Vila-real ha caigut 4-0 en Dortmund i s'ha quedat sense marge d'error per a barallar la classificació. El partit es va trencar entre el descans i la represa.

90-64: la perseverança del València desarma al Bayern

El València Basket va firmar un parcial de 26-4 entre el segon i el tercer quart que va trencar el partit davant el Bayern i va segellar la seua octava victòria en l'Eurolliga. El triomf va arribar amb la preocupació per la lesió de Braxton Key.

Guirassy avança al Dortmund al caient del descans davant un Vila-real superior (1-0)

Guirassy ha posat el 1-0 per al Borussia Dortmund a l'eixida d'un córner en l'última acció del primer temps. El Vila-real havia sigut superior però va fallar en la definició.

València es mobilitza i clama n’hi ha prou de violència contra les dones en el 25N

La marxa del 25N a València ha denunciat la violència contra les dones i l'avanç del negacionismo. El manifest final ha reclamat més recursos i canvis legals.

Marcelino introduïx sis canvis davant un Dortmund amb Adeyemi i Guirassy en atac

Marcelino va introduir sis canvis en l'onze del Vila-real per al dol de Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund. Kovac ha apostat per Adeyemi i Guirassy com a amenaces principals.

Aagesen ha dit que el sorprén que un any després encara no es conega la veritat de la DANA a València

La vicepresidenta tercera ha mostrat sorpresa per la falta de claredat sobre l'ocorregut el 29 d'octubre de 2024, jornada amb 229 víctimes a València. Noves discrepàncies horàries han reforçat els dubtes sobre la cronologia.