Mastodon
28.5 C
València
Dijous, 18 setembre, 2025

Alfafar se suma un any més al programa  EMPUJU 2022

L’Ajuntament d’Alfafar, a través de l’Agència de Desenvolupament Local (ADL), ha resultat beneficiari un any més del programa de foment de l’ocupació EMPUJU 2022 de la Conselleria d’Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball, a través del Servei Valencià d’Ocupació i Formació LABORA i el marc del Programa Operatiu del Fons Social Europeu 2014-2020.

La subvenció de la qual ha sigut beneficiària el consistori ascendeix als 84.401,72 euros per part de LABORA i per la qual té previst contractar 4 persones desocupades menors de 30 anys, durant un període de 12 mesos a jornada completa. A més, per a l’execució del programa aquest comptarà amb un finançament municipal de més 8.000 euros.

Les contractacions previstes corresponen a les següents titulacions: 1 posat Grau Relacions Laborals i Recursos Humans, 2 llocs de personal Auxiliar Administratiu i 1 posat Grau Psicologia.

Per a poder optar a aquests programes, les persones interessades hauran d’estar desocupades i inscrites com a demandants d’ocupació en LABORA. Així mateix, hauran de complir els requisits formatius i d’experiència per als llocs sol·licitats. LABORA realitzarà la preselecció de les persones candidates que complisquen els perfils i requisits sol·licitats perquè l’ajuntament realitze la selecció final.

Amb aquesta iniciativa, l’Ajuntament d’Alfafar reforça la seua aposta amb l’ocupabilitat de les persones i continua el seu treball a millorar les condicions de la ciutadania.

Últimes notícies

Detinguda pel presumpte escanyament d’una amiga amb un cable d’aspiradora a Benidorm

Una dona britànica de 64 anys va ser arrestada a Benidorm pel presumpte escanyament d'una amiga, de 66, amb el cable d'una aspiradora. La investigació seguix oberta després de l'avís d'una tercera turista al 112.

El Campello demana col·laboració per a identificar als responsables d’un abocament altament contaminant

L'Ajuntament del Campello sol·licita ajuda per a localitzar als autors d'un abocament de panells de fibra de vidre en la partida de Oñate. La Policia Local investiga i la sanció pot aconseguir 30.050 euros.

Tots a una Veu exigix coordinació i més inversió a la comissionada de la DANA

Tots a una Veu demana a la comissionada de la DANA, Zulima Pérez, un pla coordinat amb la Generalitat que fixe terminis, finançament i mesures de prevenció. L'entitat reclama formació ciutadana, ajustos en la gestió d'emergències i evitar triomfalismes i inauguracions per separat.

Toni Pérez lamenta la visita de Sánchez: sense tren a l’aeroport ni segona pista

El president de la Diputació d'Alacant titlla de decebedora la visita de Pedro Sánchez a l'aeroport i denúncia que no hi haja compromisos per al tren ni per a una segona pista.

La Generalitat bateja el viaducte d’accés a Torrent com a pont de la Comunitat de Madrid

La Generalitat canvia de nom el viaducte de la CV-403 que creua el barranc de Poio, a l'entrada de Torrent, com a pont de la Comunitat de Madrid. El gest agraïx el suport aportat després de les inundacions i el desplegament d'autobusos que va mantindre la mobilitat fins a la reobertura de Metrovalencia.

Detinguda pel presumpte escanyament d’una amiga amb un cable d’aspiradora a Benidorm

Una britànica de 64 anys ha sigut arrestada després de la mort per asfíxia d'una altra dona de 66 en un apartament del Racó de Loix. La investigació continua oberta.

El Consell titlla d’engrunes els 1.000 milions per a l’aeroport d’Alacant-Elx

El Consell critica que la inversió de 1.000 milions prevista per Aena per a Alacant-Elx no compensa el dèficit inversor i reclama decisions sobre segona pista i enllaç ferroviari.

Mor als 86 anys Batiste Martí, primer vacunat contra la covid en la Comunitat Valenciana

Batiste Martí, primera persona vacunada contra la covid en la Comunitat Valenciana, ha mort als 86 anys en la residència PMD Verge del Miracle de Rafenbunyol. L'ajuntament va emetre un bàndol i el funeral es va celebrar a La Pobla de Farnals.