Dur atac a Pablo Alborán: «Torna a l’armari. Ningú te necessita»

 

Pablo Alborán va confessar la seua homosexualitat el passat dimecres 17 de juny a través d’un vídeo publicat en el seu compte d’Instagram per a la sorpresa de molts, però no per a altres, que ja ho sospitaven. Després de la seua confessió, el cantant va rebre numerosos missatges de famosos i anònims que aplaudien la seua valentia, però també va ser blanc d’algunes crítiques.

 

La youtuber Esty Quesada, més coneguda com a ‘Soy una pringada’, ha sigut especialment dura amb Pablo Alborán i no està disposada a mostrar-li el seu suport: «Has amagat ser gai per a fer-te famós i entrar en el mainstream». Esty, que ja es va declarar fa temps bisexual, considera que el cantant usa la seua tendència sexual només per a guanyar-se l’afecte del públic.

 

«Tu te lleves i te poses els principis i l’orgull quan t’interessa. Torna a l’armari, que ningú te necessita en esta lluita», sentencia la youtuber. «A demés deixes anar el discurset ‘fake’ abanderat de ‘soc gai i no passa res’. Si no passas res no hagueres ocultat la teua sexualitat anys i anys. Sí que passa. Si hagueres escrit sobre voler als homes, la indústria no t’hauria volgut», continua opinant Esty Quesada.

 

La crítica més dura a la confessió d’Alborán

‘Soy una pringada’ reitera que el cantant no és qui per a abanderar-se per la causa homosexual quan ho ha estat ocultant durant molt de temps: «Vas preferir triomfar a ser fidel a tu mateix. És lícit, molt bé. Però ara no vages de víctima. Ací hi ha gent que sempre hem anat de cara amb la nostra sexualitat i ens hem arriscat des del minut 0. Ningú te necessita».

 

 

Després de fer pública la seua opinió, la mateixa Esty va ser criticada per les seues paraules: «Qui es creu que és per a dir-li a ningú que torne a l’armari? I qui es creu que és per a parlar en nom de tota la comunitat dient a qui necessita la nostra lluita i a qui no?», deia una d’estes veus. Encara que, d’altra banda, hi ha qui opina igual que la ‘influencer’ i considera que Pablo Alborán ha fet servir la seua homosexualitat per a «fer màrqueting».

Últimes notícies

Nit sufocant al litoral i prelitoral valencià amb fins a 35 graus

La pròxima matinada es preveu extremadament calorosa a bona part del litoral i el prelitoral valencià, amb vent de ponent i mínimes entre 30 i 35 graus. Avamet advertix que moltes poblacions podrien no baixar dels 30 graus tot i les tronades vespertines.

Vaga dels vigilants de prevenció d’incendis en Vaersa el 30 i 31 d’agost

STAS-Intersindical, UGT i CCOO han convocat vaga del personal vigilant-operari de prevenció d'incendis forestals en Vaersa els dies 30 i 31 d'agost i mantindran demà una nova protesta davant el Palau de la Generalitat per exigir millores laborals i de servei.

Xàtiva, Alzira i Guadasséquies baten rècords de calor amb més de 44 graus

Xàtiva ha marcat este dimecres 44,1 graus i s’ha situat com la temperatura més alta d’Espanya, mentre que Alzira ha arribat als 44,7 graus i Guadasséquies als 44,2, segons Aemet i Avamet.

Cinc municipis valencians ja superen els 42 graus, les temperatures més altes d’Espanya

Carcaixent, Xàtiva, l’aeroport de València, Polinyà del Xúquer i València ciutat encapçalen hui les màximes d’Espanya, superant totes els 42 graus, amb avís roig activat al litoral valencià.

Incendi al barranc del Carraixet en un dia roig per calor extrema

Diversos equips terrestres i quatre mitjans aeris treballen en l’extinció d’un incendi de vegetació al barranc del Carraixet, en Bonrepòs i Mirambell, en una jornada de risc extrem per calor a la província de València.

Detingut a València per un tiroteig a l’accés sud de la ciutat

La Policia Nacional ha detingut un jove de 22 anys a València com a presumpte autor d’un tiroteig al principal accés sud de la ciutat, a la zona de la rotonda dels Anzuelos. No s’han registrat ferits, encara que la investigació continua oberta.

Bioparc adapta la dieta i crea pluja artificial per a cuidar els animals davant l’onada de calor

Bioparc València ha reforçat el seu protocol d’estiu per l’alerta roja per calor amb gelats especials, sistemes de pluja artificial i seguiment dels animals més vulnerables.

Reforma integral a Pont de Fusta per a modernitzar la Policia de la Generalitat

La Conselleria d’Emergències i Interior està reformant íntegrament la comissaria de Pont de Fusta, seu central de la Policia de la Generalitat, amb una inversió de 2,13 milions i un termini de 16 mesos, per a millorar ús, seguretat, accessibilitat i eficiència energètica d’un edifici històric protegit.