Dur atac a Pablo Alborán: «Torna a l’armari. Ningú te necessita»

 

Pablo Alborán va confessar la seua homosexualitat el passat dimecres 17 de juny a través d’un vídeo publicat en el seu compte d’Instagram per a la sorpresa de molts, però no per a altres, que ja ho sospitaven. Després de la seua confessió, el cantant va rebre numerosos missatges de famosos i anònims que aplaudien la seua valentia, però també va ser blanc d’algunes crítiques.

 

La youtuber Esty Quesada, més coneguda com a ‘Soy una pringada’, ha sigut especialment dura amb Pablo Alborán i no està disposada a mostrar-li el seu suport: «Has amagat ser gai per a fer-te famós i entrar en el mainstream». Esty, que ja es va declarar fa temps bisexual, considera que el cantant usa la seua tendència sexual només per a guanyar-se l’afecte del públic.

 

«Tu te lleves i te poses els principis i l’orgull quan t’interessa. Torna a l’armari, que ningú te necessita en esta lluita», sentencia la youtuber. «A demés deixes anar el discurset ‘fake’ abanderat de ‘soc gai i no passa res’. Si no passas res no hagueres ocultat la teua sexualitat anys i anys. Sí que passa. Si hagueres escrit sobre voler als homes, la indústria no t’hauria volgut», continua opinant Esty Quesada.

 

La crítica més dura a la confessió d’Alborán

‘Soy una pringada’ reitera que el cantant no és qui per a abanderar-se per la causa homosexual quan ho ha estat ocultant durant molt de temps: «Vas preferir triomfar a ser fidel a tu mateix. És lícit, molt bé. Però ara no vages de víctima. Ací hi ha gent que sempre hem anat de cara amb la nostra sexualitat i ens hem arriscat des del minut 0. Ningú te necessita».

 

 

Després de fer pública la seua opinió, la mateixa Esty va ser criticada per les seues paraules: «Qui es creu que és per a dir-li a ningú que torne a l’armari? I qui es creu que és per a parlar en nom de tota la comunitat dient a qui necessita la nostra lluita i a qui no?», deia una d’estes veus. Encara que, d’altra banda, hi ha qui opina igual que la ‘influencer’ i considera que Pablo Alborán ha fet servir la seua homosexualitat per a «fer màrqueting».

Últimes notícies

Mor una xiqueta de 11 anys en desplomar-se un pilar d’una vivenda a Alzira

Una xiqueta de 11 anys ha mort i el seu germà de 9 ha resultat ferit en desplomar-se un pilar d’una vivenda a la zona del Motor de l’Aigua-Casella, a Alzira, segons el CICU.

El Consell anirà al CPFF però votarà en contra del nou model de finançament

La Conselleria d’Hisenda ha confirmat que assistirà este divendres al Consell de Política Fiscal i Financera, on defensarà el vot en contra del nou model de finançament autonòmic, després que la Comunitat de Madrid haja anunciat que no acudirà.

L’interior de València crema: màximes per damunt dels 38 graus en ple setembre

L’interior de la província de València ha patit este dijous màximes de fins a 38,7 graus, amb avís groc per calor extrema segons Aemet. Les capitals de província han registrat valors més moderats, al voltant dels 31-32 graus.

Els 38 processats del cas Azud: així es repartixen els papers en la trama

La fi de la instrucció del cas Azud ha deixat una radiografia detallada dels 38 processats, el paper que haurien jugat en la trama i els delictes que la jutgessa els atribuïx de manera indiciària.

El Levante estrenarà una quarta equipació blau marí en homenatge al seu fundador

El Levante ha presentat una nova quarta equipació blau marí que ret homenatge al fundador del club, José Ballester Gozalvo, i a la seua esposa, Teresa Molins Gausach. L’equip estrenarà la camiseta este diumenge a La Rosaleda davant el Málaga, coincidint amb el 117é aniversari de la fundació del club.

Trobe de restes òssies d’un bebé en una casa de Tarragona després de la denúncia del seu iaio

Els Mossos d'Esquadra han localitzat restes òssies d’un bebé en una casa de Santa Bàrbara (Tarragona), on buscaven proves després que el iaio denunciara la desaparició del menut. Els pares han sigut detinguts a València en una causa per homicidi.

L’Eldense reforça la banda esquerra amb el fitxatge de Juan Larios

L’Eldense ha incorporat el lateral esquerre andalús Juan Larios, de 22 anys i ex del Real Zaragoza, amb contracte fins al 30 de juny de 2028. El defensa arriba lliure després de formar-se en clubs d’elit com Sevilla, Barcelona i Manchester City i de debutar amb el Southampton en la Premier League.

Deting per agredir i retenir la seua parella a València després que ella demanara ajuda

La Policia Local de València ha detingut de matinada un home acusat de maltractar i retenir la seua parella al domicili. La víctima va avisar una amiga per missatges i quatre agents han resultat ferits lleus en la intervenció.