Dur atac a Pablo Alborán: «Torna a l’armari. Ningú te necessita»

 

Pablo Alborán va confessar la seua homosexualitat el passat dimecres 17 de juny a través d’un vídeo publicat en el seu compte d’Instagram per a la sorpresa de molts, però no per a altres, que ja ho sospitaven. Després de la seua confessió, el cantant va rebre numerosos missatges de famosos i anònims que aplaudien la seua valentia, però també va ser blanc d’algunes crítiques.

 

La youtuber Esty Quesada, més coneguda com a ‘Soy una pringada’, ha sigut especialment dura amb Pablo Alborán i no està disposada a mostrar-li el seu suport: «Has amagat ser gai per a fer-te famós i entrar en el mainstream». Esty, que ja es va declarar fa temps bisexual, considera que el cantant usa la seua tendència sexual només per a guanyar-se l’afecte del públic.

 

«Tu te lleves i te poses els principis i l’orgull quan t’interessa. Torna a l’armari, que ningú te necessita en esta lluita», sentencia la youtuber. «A demés deixes anar el discurset ‘fake’ abanderat de ‘soc gai i no passa res’. Si no passas res no hagueres ocultat la teua sexualitat anys i anys. Sí que passa. Si hagueres escrit sobre voler als homes, la indústria no t’hauria volgut», continua opinant Esty Quesada.

 

La crítica més dura a la confessió d’Alborán

‘Soy una pringada’ reitera que el cantant no és qui per a abanderar-se per la causa homosexual quan ho ha estat ocultant durant molt de temps: «Vas preferir triomfar a ser fidel a tu mateix. És lícit, molt bé. Però ara no vages de víctima. Ací hi ha gent que sempre hem anat de cara amb la nostra sexualitat i ens hem arriscat des del minut 0. Ningú te necessita».

 

 

Després de fer pública la seua opinió, la mateixa Esty va ser criticada per les seues paraules: «Qui es creu que és per a dir-li a ningú que torne a l’armari? I qui es creu que és per a parlar en nom de tota la comunitat dient a qui necessita la nostra lluita i a qui no?», deia una d’estes veus. Encara que, d’altra banda, hi ha qui opina igual que la ‘influencer’ i considera que Pablo Alborán ha fet servir la seua homosexualitat per a «fer màrqueting».

Últimes notícies

Diana Morant agraïx a Ana Barceló la seua tasca després de renunciar a repetir com a alcaldessa d’Alacant

La ministra Diana Morant ha reconegut públicament el treball i el compromís d’Ana Barceló després que l’exconsellera de Sanitat haja anunciat que no repetirà com a candidata a l’alcaldia d’Alacant en 2027. La líder del PSPV ha destacat en xarxes socials la seua manera de fer política, centrada a millorar la vida de la gent.

Cullera activa un macrodispositiu amb 700 efectius per al festival Zevra

Cullera ha activat un dispositiu especial de més de 700 persones per garantir la seguretat del Zevra Festival, que espera més de 150.000 assistents en tres dies. L’Ajuntament remarca l’esforç de coordinació entre cossos policials i administracions per assegurar convivència i resposta ràpida davant emergències.

Les màximes es moderen al final de la tercera onada de calor però freguen encara els 40 graus

Les màximes han baixat fins a nou graus en la Comunitat Valenciana respecte a dijous, però moltes poblacions continuen acostant-se als 40. Requena, Beneixama, Teresa de Cofrentes i Alcoi han tornat a registrar valors molt alts.

PSPV i Compromís carreguen contra la deriva racista de PP i Vox en la llei d’acompanyament

PSPV i Compromís han acusat PP i Vox d’impulsar una deriva racista i xenòfoba en la llei d’acompanyament als pressupostos de la Generalitat i han anunciat mesures com un recurs d’inconstitucionalitat. Les crítiques se centren en la introducció del principi de prioritat nacional en normes socials com la Renda Valenciana d’Inclusió i la Llei de Serveis Socials.

Josan Ferrández seguirà un any més com a capità de l’Elx

L’Elx ha confirmat la renovació per una temporada del capità Josan Ferrández, que encadenarà així el seu desé curs al primer equip franjiverd.

PP i Vox blinden la ‘prioritat nacional’ en ajudes socials i funció pública

PP i Vox han pactat una trentena d'esmenes a la llei d'acompanyament perquè la 'prioritat nacional' regisca l'accés a prestacions socials i introduïxen noves obligacions en la funció pública, com treballar amb el rostre descobert.

El PP veu en el relleu de Barceló un intent del PSOE d’evitar un nou desastre electoral a Alacant

La portaveu del PP a Alacant, Mari Carmen de España, interpreta la renúncia d’Ana Barceló a repetir com a candidata a l’Alcaldia el 2027 com un moviment desesperat del PSOE per frenar un altre mal resultat a la ciutat.

El Consell rebutja la quita com a parxe i reclama una solució global a la infrafinançació

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, considera que la quita de 11.000 milions plantejada pel Govern central és només un parxe i reclama un nou model de finançament autonòmic pactat per totes les comunitats, amb un fons de nivellació.