17.7 C
València
Divendres, 5 desembre, 2025

Dur atac a Pablo Alborán: «Torna a l’armari. Ningú te necessita»

 

Pablo Alborán va confessar la seua homosexualitat el passat dimecres 17 de juny a través d’un vídeo publicat en el seu compte d’Instagram per a la sorpresa de molts, però no per a altres, que ja ho sospitaven. Després de la seua confessió, el cantant va rebre numerosos missatges de famosos i anònims que aplaudien la seua valentia, però també va ser blanc d’algunes crítiques.

 

La youtuber Esty Quesada, més coneguda com a ‘Soy una pringada’, ha sigut especialment dura amb Pablo Alborán i no està disposada a mostrar-li el seu suport: «Has amagat ser gai per a fer-te famós i entrar en el mainstream». Esty, que ja es va declarar fa temps bisexual, considera que el cantant usa la seua tendència sexual només per a guanyar-se l’afecte del públic.

 

«Tu te lleves i te poses els principis i l’orgull quan t’interessa. Torna a l’armari, que ningú te necessita en esta lluita», sentencia la youtuber. «A demés deixes anar el discurset ‘fake’ abanderat de ‘soc gai i no passa res’. Si no passas res no hagueres ocultat la teua sexualitat anys i anys. Sí que passa. Si hagueres escrit sobre voler als homes, la indústria no t’hauria volgut», continua opinant Esty Quesada.

 

La crítica més dura a la confessió d’Alborán

‘Soy una pringada’ reitera que el cantant no és qui per a abanderar-se per la causa homosexual quan ho ha estat ocultant durant molt de temps: «Vas preferir triomfar a ser fidel a tu mateix. És lícit, molt bé. Però ara no vages de víctima. Ací hi ha gent que sempre hem anat de cara amb la nostra sexualitat i ens hem arriscat des del minut 0. Ningú te necessita».

 

 

Després de fer pública la seua opinió, la mateixa Esty va ser criticada per les seues paraules: «Qui es creu que és per a dir-li a ningú que torne a l’armari? I qui es creu que és per a parlar en nom de tota la comunitat dient a qui necessita la nostra lluita i a qui no?», deia una d’estes veus. Encara que, d’altra banda, hi ha qui opina igual que la ‘influencer’ i considera que Pablo Alborán ha fet servir la seua homosexualitat per a «fer màrqueting».

Últimes notícies

Detingut per matar a colps al seu company de pis a València

Un home de 56 anys ha mort a València després d'una baralla en un pis compartit. El seu company ha sigut detingut i està en l'UCI mentres Homicidis investiga.

Morant diu que Mazón continua manant en el PP valencià

Diana Morant ha sostingut que Carlos Mazón manté el control en el PP valencià malgrat el relleu en la Generalitat. Ha citat gestos i decisions que, al seu juí, evidencien continuïtat.

Mata a punyalades a la seua parella de 29 anys i després es penja en una vivenda d’Alacant

El crim ha ocorregut a Carolines Altes, on el cunyat ha trobat els cossos després de sentir crits. La parella estava en procés de separació i no hi havia denúncies prèvies.

Pérez Llorca anunciarà este dimecres la composició del nou Consell valencià

Juanfran Pérez Llorca anunciarà al migdia en el Palau la composició de la seua Consell, un dia després de prometre el càrrec. Va ser elegit amb els vots de PP i Vox i ha demanat perdó a les víctimes de la dana.

Víctimes de la DANA vine insuficients les disculpes de Pérez Llorca i exigixen cessaments i responsabilitats

Dos associacions de víctimes del 29-O consideren insuficients les disculpes del nou president i reclamen cessaments, renúncies i la fi de privilegis. També rebutgen l'assignació extra vinculada al nou càrrec de Carlos Mazón en Les Corts.

La Diputació de València executa 180 milions per a la reconstrucció per la DANA i estudia una macroborsa de tècnics

La Diputació de València ha executat 180 milions del pressupost de reconstrucció per la DANA i estudia crear una macroborsa de tècnics per a fer costat als ajuntaments.

Marcelino avisa: serà molt difícil i dependrà de la motivació

El tècnic del Vila-real va advertir que el dol coper a partit únic en Lebrija exigirà adaptació al camp i màxima motivació. Va prioritzar l'eficàcia sobre la lluentor.

Sarabia: la Copa il·lusiona i l’Elx va per ella

Eder Sarabia va remarcar que la Copa del Rei és una prioritat per a l'Elx i que presentarà un onze de garanties. El dol davant el Quintanar del Rey arriba després d'una ratxa de lliga negativa.