Dur atac a Pablo Alborán: «Torna a l’armari. Ningú te necessita»

 

Pablo Alborán va confessar la seua homosexualitat el passat dimecres 17 de juny a través d’un vídeo publicat en el seu compte d’Instagram per a la sorpresa de molts, però no per a altres, que ja ho sospitaven. Després de la seua confessió, el cantant va rebre numerosos missatges de famosos i anònims que aplaudien la seua valentia, però també va ser blanc d’algunes crítiques.

 

La youtuber Esty Quesada, més coneguda com a ‘Soy una pringada’, ha sigut especialment dura amb Pablo Alborán i no està disposada a mostrar-li el seu suport: «Has amagat ser gai per a fer-te famós i entrar en el mainstream». Esty, que ja es va declarar fa temps bisexual, considera que el cantant usa la seua tendència sexual només per a guanyar-se l’afecte del públic.

 

«Tu te lleves i te poses els principis i l’orgull quan t’interessa. Torna a l’armari, que ningú te necessita en esta lluita», sentencia la youtuber. «A demés deixes anar el discurset ‘fake’ abanderat de ‘soc gai i no passa res’. Si no passas res no hagueres ocultat la teua sexualitat anys i anys. Sí que passa. Si hagueres escrit sobre voler als homes, la indústria no t’hauria volgut», continua opinant Esty Quesada.

 

La crítica més dura a la confessió d’Alborán

‘Soy una pringada’ reitera que el cantant no és qui per a abanderar-se per la causa homosexual quan ho ha estat ocultant durant molt de temps: «Vas preferir triomfar a ser fidel a tu mateix. És lícit, molt bé. Però ara no vages de víctima. Ací hi ha gent que sempre hem anat de cara amb la nostra sexualitat i ens hem arriscat des del minut 0. Ningú te necessita».

 

 

Després de fer pública la seua opinió, la mateixa Esty va ser criticada per les seues paraules: «Qui es creu que és per a dir-li a ningú que torne a l’armari? I qui es creu que és per a parlar en nom de tota la comunitat dient a qui necessita la nostra lluita i a qui no?», deia una d’estes veus. Encara que, d’altra banda, hi ha qui opina igual que la ‘influencer’ i considera que Pablo Alborán ha fet servir la seua homosexualitat per a «fer màrqueting».

Últimes notícies

Una pedregada forta causa danys en cotxes i vivendes a Utiel

Una tempesta amb granís de gran tamany ha causat danys materials en vehicles, teulades i arbrat a Utiel, mentres Aemet preveu que continuen les tronades fortes a l’interior de la província de València.

Denunciat per portar una persona pujades damunt del cotxe a Xàbia

La Policia Local de Xàbia ha denunciat el conductor d’un turisme per conducció temerària després de circular amb una persona pujada al sostre del vehicle, una infracció molt greu que comporta sis punts menys i multa econòmica.

Fortes tempestes amb granís de fins a 3 cm al nord interior de València

El nord interior de la província de València ha registrat esta vesprada tempestes fortes amb granís de fins a 3 centímetres i avís taronja activat per Aemet, especialment a la zona d’Utiel i el Rincón de Ademuz.

L’Elx fitxa el migcampista Javier Morcillo fins a 2030

L’Elx ha tancat la incorporació del migcampista català Javier Morcillo, procedent de l’Atlético de Madrid, amb contracte fins a juny de 2030, ampliable una temporada més per objectius.

Detenen a Castelló una cuidadora per traure 24.000 € del compte d’una anciana que atenia

Una cuidadora ha sigut detinguda a Castelló per retirar durant mesos quasi 24.000 euros del compte d’una anciana i vendre una joia seua sense consentiment familiar, descobert tot després de la mort de la víctima.

Les platges valencianes estrenen sensors per controlar la qualitat de l’aigua en temps real

La Generalitat ha posat en marxa una prova pilot amb biosensors intel·ligents a Port Saplaya i Meliana per controlar en temps real la qualitat de l’aigua de les platges i reforçar la seguretat sanitària.

Guia per a vore l’eclipsi solar amb seguretat a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi del 12 d’agost, amb nivell 3 de preemergència forestal, tancament de parcs naturals i un decàleg de consells per a una observació segura.

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera asseguren l’aigua potable amb una obra solar de 4,3 milions

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera ja tenen garantit l’abastiment d’aigua potable gràcies a una infraestructura de 4,3 milions d’euros alimentada amb energia solar, declarada d’emergència per la sequera extraordinària a la demarcació del Xúquer.
FILMOTECA D'ESTIU