El consell de la dona de Fernando Simón per a no ser reconegut pel carrer

 

La cara visible de la pandèmia en el nostre país, el metge epidemiòleg Fernando Simón, quedarà en el nostre record d’este any i, segurament, en els llibres d’història juntament amb la gestió de Pedro Sánchez. El seu caràcter pròxim i la seua manera de transmetre les qüestions relacionades amb la crisi sanitària l’han convertit en un personatge molt viral, sobretot en les xarxes socials.

 

De les seues frases més populars s’han arribat a creat GIFs, cançons, stickers i en més d’una ocasió ha sigut trending topic en Twitter. La sensació de proximitat i l’espontaneïtat són algunes de les característiques amb les que Simón ha sorprés en alguna ocasió. Una personalitat que l’ha portat a acceptar la invitació de Jesús Calleja a participar en el programa ‘Planeta Calleja’. Una participació que ha provocat tota classe de crítiques però també mostres de suport.

 

Fernando Simón ha revelat la seua part més íntima i ha volgut explicar les pors i el cansament emocional que va viure durant el moment més àlgid de la crisi del coronavirus. Però no només ha parlat de la Covid-19, també ha volgut donar-se a conéixer i mostrar com és el seu dia a dia.

 

La dona de Fernando Simón: «Per a que no te reconeguen no parles»

Durant el programa el metge ha demostrat que el deport és una de les coses que més li relaxa i el fa desconnectar. En esta aventura amb Jesús Calleja en Palma de Mallorca ha escalat i ha anat amb bicicleta. En tot moment van destacar que no portaven mascareta perquè s’havien fet la prova PCR i havia sigut negativa.

 

D’altra banda, també va reiterar que la seua vida ha canviat completament des del passat mes de març quan va començar a eixir diàriament per la televisió. Ara no pot anar pel carrer sense que el reconeguen. De fet, ha arribat a la conclusió, juntament amb la seua dona, de què més enllà del seu físic, la gent el reconeix només en escoltar la veu, inclús si no el veuen.

 

D’esta forma que la seua dona li ha donat un consell per a que no intente cridar l’atenció allà a on va: «El primer que em diu la meua dona per a que no em reconeguen és que no parle. No em diu que em pose la mascareta o que em done la volta. La gent em reconeix per la meua veu fins i tot d’esquena», ha revelat Simón, sobre la curiosa recomanació de la seua dona.

Últimes notícies

Dos detinguts a Benicàssim amb un quilo de càpsules d’amapola adormidera

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens a Benicàssim després d’intervindre’ls més d’un quilo de càpsules d’amapola adormidera i pols triturada, considerats productes per a fabricar droga.

Real Madrid es juga mantindre el pols a LaLiga al camp d’un Elx obligat a reaccionar

El Real Madrid afronta una eixida clau al Martínez Valero per no despenjar-se del Barça, davant un Elx sense triomfs i amb urgència per puntuar com a local. Martín Anselmi confia en la possessió i en el talent de Buonanotte per frenar el potencial blanc.

Óscar Sánchez assumirà de forma interina la banqueta del València en Primera

Óscar Sánchez, tècnic del València Mestalla, dirigirà dimarts el primer equip en el camp de l’Alavés i es convertirà en el seixanta-cinqué entrenador del club en Primera Divisió, després de la destitució de Carlos Corberán.

Arresten a Gandia un pederasta reincident amb fotos sexuals del seu bebé i de la seua hijastra menor

La Policia Nacional ha detingut a Gandia un home de 39 anys, reincident, que havia produït i distribuït imatges sexuals del seu bebé d’un any i fotos íntimes de la filla menor de la seua parella sense consentiment. L’arrest s’ha produït després d’una investigació de ciberpatrullatge en fòrums pedòfils, i el detingut ja està en presó preventiva.

Les màximes pugen fins als 34 °C en un dilluns amb 25 graus de diferència amb les mínimes

Les màximes han arribat este dilluns als 34 °C en comarques de l’interior de Castelló i València, amb salts de més de 25 graus respecte a les mínimes en alguns punts. Ademús ha registrat 8,3 °C de mínima i 33,7 °C de màxima, mentre València ciutat ha arribat als 32,5 °C.

Sánchez veu el València amb fam i creu que pot guanyar a Vitòria

L’entrenador interí del València, Óscar Sánchez, destaca la il·lusió i la passió del vestidor abans de visitar l’Alavés a Mendizorroza, i assegura que l’equip té nivell per a traure un triomf a Vitòria.

Ingressa a presó per apunyalar una dona en un camp de Carcaixent

Un home de 44 anys ha ingressat a presó acusat d’intentar assassinar una dona colombiana en una zona aïllada de Carcaixent després d’oferir-li una faena de cuidadora. La víctima va patir múltiples ganivetades en zones vitals però va ser auxiliada per conductors que passaven per allí.

Les ajudes per a autònoms i empreses de Ceuta començaran a cobrar-se en octubre

Les ajudes extraordinàries per a autònoms i empreses de Ceuta afectades per la crisi migratòria poden demanar-se des d’este dilluns i es cobraran a principis d’octubre. El ministre Arcadi España destaca que ja s’han presentat moltes sol·licituds davant l’Agència Tributària.