Anuncios

El consell de la dona de Fernando Simón per a no ser reconegut pel carrer

 

La cara visible de la pandèmia en el nostre país, el metge epidemiòleg Fernando Simón, quedarà en el nostre record d’este any i, segurament, en els llibres d’història juntament amb la gestió de Pedro Sánchez. El seu caràcter pròxim i la seua manera de transmetre les qüestions relacionades amb la crisi sanitària l’han convertit en un personatge molt viral, sobretot en les xarxes socials.

 

De les seues frases més populars s’han arribat a creat GIFs, cançons, stickers i en més d’una ocasió ha sigut trending topic en Twitter. La sensació de proximitat i l’espontaneïtat són algunes de les característiques amb les que Simón ha sorprés en alguna ocasió. Una personalitat que l’ha portat a acceptar la invitació de Jesús Calleja a participar en el programa ‘Planeta Calleja’. Una participació que ha provocat tota classe de crítiques però també mostres de suport.

Anuncios

 

Fernando Simón ha revelat la seua part més íntima i ha volgut explicar les pors i el cansament emocional que va viure durant el moment més àlgid de la crisi del coronavirus. Però no només ha parlat de la Covid-19, també ha volgut donar-se a conéixer i mostrar com és el seu dia a dia.

 

La dona de Fernando Simón: «Per a que no te reconeguen no parles»

Durant el programa el metge ha demostrat que el deport és una de les coses que més li relaxa i el fa desconnectar. En esta aventura amb Jesús Calleja en Palma de Mallorca ha escalat i ha anat amb bicicleta. En tot moment van destacar que no portaven mascareta perquè s’havien fet la prova PCR i havia sigut negativa.

 

D’altra banda, també va reiterar que la seua vida ha canviat completament des del passat mes de març quan va començar a eixir diàriament per la televisió. Ara no pot anar pel carrer sense que el reconeguen. De fet, ha arribat a la conclusió, juntament amb la seua dona, de què més enllà del seu físic, la gent el reconeix només en escoltar la veu, inclús si no el veuen.

 

D’esta forma que la seua dona li ha donat un consell per a que no intente cridar l’atenció allà a on va: «El primer que em diu la meua dona per a que no em reconeguen és que no parle. No em diu que em pose la mascareta o que em done la volta. La gent em reconeix per la meua veu fins i tot d’esquena», ha revelat Simón, sobre la curiosa recomanació de la seua dona.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Elx i Alabés firmen un empat patit que deixa el descens encara obert

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit tibant marcat per la pluja i la por de fallar, un resultat que a penes millora la seua situació en la lluita per la permanència.

Elx i Alabés firmen un empat tibant que no buida el fantasma del descens

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit marcat per la tensió i la necessitat de punts, un resultat que manté als dos equips molt prop del descens.

Corberán apel·la a la necessitat del València per a aconseguir el seu millor rendiment en la lluita per la salvació

Carlos Corberán insistix que el València ha de transformar la pressió per la permanència en motivació, defén la seua planificació d'entrenaments i analitza el repte davant l'Athletic.

Athletic i València es juguen Europa i la salvació en San Mamés

Athletic i València es mesuren en San Mamés en un dol clau: els bilbaïns apuren les seues opcions europees i els valencianistes busquen allunyar-se del descens.

Esquerra Unida recolza per unanimitat la vaga educativa indefinida en la Comunitat Valenciana

El Consell Polític Nacional d'Esquerra Unida del País Valencià aprova per unanimitat una resolució de suport a la vaga educativa indefinida de l'11 de maig i al professorat valencià, i responsabilitza al govern del PP i Vox de la deterioració del sistema.

Les pluges deixen més de 35 litres per metre quadrat a Navarrés i obliguen a 21 intervencions de bombers en la Comunitat

Les pluges d'este dissabte en la Comunitat Valenciana han deixat fins a 35,3 litres per metre quadrat a Navarrés i han obligat a 21 intervencions de bombers a València i Alacant.

Castelló arranca el repartiment d’ulleres per a veure l’eclipsi total del 12 d’agost

Castelló ha començat en el Planetari el repartiment de més de 12.000 ulleres homologades per la UE per a observar amb seguretat l'eclipsi total de sol del 12 d'agost de 2026, dins d'una programació especial d'activitats divulgatives.

Sis ferits en bolcar una furgoneta a Moncofa i un patinet en un altre accident a Castelló

Sis persones han resultat ferides de diversa consideració en bolcar la furgoneta en la qual viatjaven a Moncofa, mentres que un home de 41 anys ha patit politraumatismes en un altre accident entre un cotxe i un patinet a Castelló.
Anuncios