El consell de la dona de Fernando Simón per a no ser reconegut pel carrer

 

La cara visible de la pandèmia en el nostre país, el metge epidemiòleg Fernando Simón, quedarà en el nostre record d’este any i, segurament, en els llibres d’història juntament amb la gestió de Pedro Sánchez. El seu caràcter pròxim i la seua manera de transmetre les qüestions relacionades amb la crisi sanitària l’han convertit en un personatge molt viral, sobretot en les xarxes socials.

 

De les seues frases més populars s’han arribat a creat GIFs, cançons, stickers i en més d’una ocasió ha sigut trending topic en Twitter. La sensació de proximitat i l’espontaneïtat són algunes de les característiques amb les que Simón ha sorprés en alguna ocasió. Una personalitat que l’ha portat a acceptar la invitació de Jesús Calleja a participar en el programa ‘Planeta Calleja’. Una participació que ha provocat tota classe de crítiques però també mostres de suport.

 

Fernando Simón ha revelat la seua part més íntima i ha volgut explicar les pors i el cansament emocional que va viure durant el moment més àlgid de la crisi del coronavirus. Però no només ha parlat de la Covid-19, també ha volgut donar-se a conéixer i mostrar com és el seu dia a dia.

 

La dona de Fernando Simón: «Per a que no te reconeguen no parles»

Durant el programa el metge ha demostrat que el deport és una de les coses que més li relaxa i el fa desconnectar. En esta aventura amb Jesús Calleja en Palma de Mallorca ha escalat i ha anat amb bicicleta. En tot moment van destacar que no portaven mascareta perquè s’havien fet la prova PCR i havia sigut negativa.

 

D’altra banda, també va reiterar que la seua vida ha canviat completament des del passat mes de març quan va començar a eixir diàriament per la televisió. Ara no pot anar pel carrer sense que el reconeguen. De fet, ha arribat a la conclusió, juntament amb la seua dona, de què més enllà del seu físic, la gent el reconeix només en escoltar la veu, inclús si no el veuen.

 

D’esta forma que la seua dona li ha donat un consell per a que no intente cridar l’atenció allà a on va: «El primer que em diu la meua dona per a que no em reconeguen és que no parle. No em diu que em pose la mascareta o que em done la volta. La gent em reconeix per la meua veu fins i tot d’esquena», ha revelat Simón, sobre la curiosa recomanació de la seua dona.

Últimes notícies

La jutgessa de Catarroja impedix que Mazón es persone en la causa penal per la DANA

La jutgessa de Catarroja ha denegat que el expresident Carlos Mazón es persone en la causa penal per la DANA i manté que només pot intervindre com a testimoni, sense indicis que justifiquen investigar-li.

L’IVIA avala que el sòl agrícola valencià manté la seua capacitat productiva després de la dana

Un estudi de l'IVIA conclou que les terres agrícoles de la Comunitat Valenciana mantenen la seua fertilitat després de l'última dana, la qual cosa recolza la continuïtat de l'activitat agrària i noves ajudes públiques.

Castella-la Manxa portarà al Suprem al Govern per no canviar les regles del transvasament Tajo-Segura

L'Executiu de Castella-la Manxa autoritza els seus servicis jurídics a presentar un recurs davant el Tribunal Suprem per la falta de canvis en les regles del transvasament Tajo-Segura i denúncia un mal irreparable a espais protegits.

Bernabé insta a Pérez Llorca a acceptar la reforma del finançament autonòmic per a assegurar 3.700 milions

Pilar Bernabé reclama a Juanfran Pérez Llorca que done suport a la reforma del finançament autonòmic proposat pel Govern central, que xifra en 3.700 milions per a la Comunitat Valenciana, i recorda els 5.000 milions compromesos en inversions a la província d'Alacant.

La vivenda puja un 14,3% en el primer trimestre i s’aproxima als 2.000 euros per metre quadrat

El preu de la vivenda augmenta un 14,3% interanual en el primer trimestre, se situa en 1.987 euros per metre quadrat i marca fortes pujades a Madrid, Comunitat Valenciana i Castella-la Manxa.

El Govern mobilitza quasi 800 milions per a impulsar la ciència i la indústria espacial

El Consell de Ministres aprova prop de 800 milions d'euros per a reforçar el lideratge científic i espacial d'Espanya, atraure talent internacional i donar suport a la creació de startups innovadores.

La jutgessa de la DANA cita a un treballador de la presa de Buseo i a un maquinista de Metrovalencia

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA a Catarroja ordena citar com a testimonis a un treballador vinculat a la presa de Buseo i a un maquinista de Metrovalencia, a petició de l'acusació popular.

Xoc en Les Corts pel decret per a atraure obres de Sorolla i la seu europea de la Hispanic Society

PSPV i Compromís acusen el Consell de fer negoci amb el decret que permet arrendar col·leccions artístiques com les de Sorolla, mentres PP i Vox ho defenen com una aposta cultural. El ple debat a més la reforma de la Renda Valenciana d'Inclusió, que també enfronta als grups.