El consell de la dona de Fernando Simón per a no ser reconegut pel carrer

 

La cara visible de la pandèmia en el nostre país, el metge epidemiòleg Fernando Simón, quedarà en el nostre record d’este any i, segurament, en els llibres d’història juntament amb la gestió de Pedro Sánchez. El seu caràcter pròxim i la seua manera de transmetre les qüestions relacionades amb la crisi sanitària l’han convertit en un personatge molt viral, sobretot en les xarxes socials.

 

De les seues frases més populars s’han arribat a creat GIFs, cançons, stickers i en més d’una ocasió ha sigut trending topic en Twitter. La sensació de proximitat i l’espontaneïtat són algunes de les característiques amb les que Simón ha sorprés en alguna ocasió. Una personalitat que l’ha portat a acceptar la invitació de Jesús Calleja a participar en el programa ‘Planeta Calleja’. Una participació que ha provocat tota classe de crítiques però també mostres de suport.

 

Fernando Simón ha revelat la seua part més íntima i ha volgut explicar les pors i el cansament emocional que va viure durant el moment més àlgid de la crisi del coronavirus. Però no només ha parlat de la Covid-19, també ha volgut donar-se a conéixer i mostrar com és el seu dia a dia.

 

La dona de Fernando Simón: «Per a que no te reconeguen no parles»

Durant el programa el metge ha demostrat que el deport és una de les coses que més li relaxa i el fa desconnectar. En esta aventura amb Jesús Calleja en Palma de Mallorca ha escalat i ha anat amb bicicleta. En tot moment van destacar que no portaven mascareta perquè s’havien fet la prova PCR i havia sigut negativa.

 

D’altra banda, també va reiterar que la seua vida ha canviat completament des del passat mes de març quan va començar a eixir diàriament per la televisió. Ara no pot anar pel carrer sense que el reconeguen. De fet, ha arribat a la conclusió, juntament amb la seua dona, de què més enllà del seu físic, la gent el reconeix només en escoltar la veu, inclús si no el veuen.

 

D’esta forma que la seua dona li ha donat un consell per a que no intente cridar l’atenció allà a on va: «El primer que em diu la meua dona per a que no em reconeguen és que no parle. No em diu que em pose la mascareta o que em done la volta. La gent em reconeix per la meua veu fins i tot d’esquena», ha revelat Simón, sobre la curiosa recomanació de la seua dona.

Últimes notícies

L’emoció desbordada de Josep Puerto en alçar el títol de l’ACB amb el València Basket

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha explicat com ha viscut el moment d’alçar el títol de l’ACB, una experiència que definix com una barreja d’emoció, orgull i eufòria i que encara li costa assimilar després de conquistar la final davant el Barça.

Canvi d’alcaldia a Callosa de Segura: el PP recupera el govern amb una moció de censura

El PP ha tornat a l’alcaldia de Callosa de Segura gràcies a una moció de censura acordada amb Vox, UCIN i el regidor no adscrit José Antonio Illán, que posa fi a 21 mesos de govern del PSPV-PSOE i Esquerra Unida-Unidas Podemos.

Un xicotet poble d’Alacant demana ajuda per a rescatar 116 gossos hacinats en una casa

Confrides, un poble de l’interior d’Alacant amb només 300 veïns, ha demanat ajuda urgent a la Diputació i a la Generalitat per a reubicar 116 gossos que viuen hacinats en una vivenda de 70 metres quadrats.

La direcció de David Gimilio al MuVIM obri una nova etapa en la Cultura de la Diputació de València

El nomenament de David Gimilio com a director del MuVIM completa l’organigrama cultural de la Diputació de València i impulsa una futura exposició permanent amb la col·lecció artística provincial i mostres temporals d’art contemporani.

Camarero carrega contra qui vol ‘patrimonialitzar’ la lluita pels drets LGTBIQ+ en el Dia de l’Orgull

La vicepresidenta Susana Camarero defensa en l’IVAM que la defensa dels drets LGTBIQ+ és una responsabilitat compartida i anuncia més espais lliures de LGTBIQ+fòbia a la Comunitat Valenciana.

Aules a més de 34 graus: CCOO alerta d’un risc generalitzat als col·legis valencians

CCOO PV ha denunciat que en més de 65 centres educatius públics de la Comunitat Valenciana s’han registrat fins a 34 graus o més en aules i espais docents, per damunt del límit legal de 27 graus.

Les apostes en línia es disparen entre els menors de 35 anys a la Comunitat, segons Patim

Un estudi de Patim mostra que el joc patològic s’ha fet més complex, amb més pes del joc online entre menors de 35 anys, inici en l’adolescència i forta combinació amb altres addiccions com alcohol i cocaïna.

València enceta el camí cap a un pla director per a l’àrea metropolitana

La ciutat de València ha iniciat l’elaboració d’un document de bases per a un futur Pla Director Metropolità, impulsat per Joan Romero i la Universitat de València, per a coordinar mobilitat, vivenda, territori i cohesió social en l’àrea metropolitana.