El consell de la dona de Fernando Simón per a no ser reconegut pel carrer

 

La cara visible de la pandèmia en el nostre país, el metge epidemiòleg Fernando Simón, quedarà en el nostre record d’este any i, segurament, en els llibres d’història juntament amb la gestió de Pedro Sánchez. El seu caràcter pròxim i la seua manera de transmetre les qüestions relacionades amb la crisi sanitària l’han convertit en un personatge molt viral, sobretot en les xarxes socials.

 

De les seues frases més populars s’han arribat a creat GIFs, cançons, stickers i en més d’una ocasió ha sigut trending topic en Twitter. La sensació de proximitat i l’espontaneïtat són algunes de les característiques amb les que Simón ha sorprés en alguna ocasió. Una personalitat que l’ha portat a acceptar la invitació de Jesús Calleja a participar en el programa ‘Planeta Calleja’. Una participació que ha provocat tota classe de crítiques però també mostres de suport.

 

Fernando Simón ha revelat la seua part més íntima i ha volgut explicar les pors i el cansament emocional que va viure durant el moment més àlgid de la crisi del coronavirus. Però no només ha parlat de la Covid-19, també ha volgut donar-se a conéixer i mostrar com és el seu dia a dia.

 

La dona de Fernando Simón: «Per a que no te reconeguen no parles»

Durant el programa el metge ha demostrat que el deport és una de les coses que més li relaxa i el fa desconnectar. En esta aventura amb Jesús Calleja en Palma de Mallorca ha escalat i ha anat amb bicicleta. En tot moment van destacar que no portaven mascareta perquè s’havien fet la prova PCR i havia sigut negativa.

 

D’altra banda, també va reiterar que la seua vida ha canviat completament des del passat mes de març quan va començar a eixir diàriament per la televisió. Ara no pot anar pel carrer sense que el reconeguen. De fet, ha arribat a la conclusió, juntament amb la seua dona, de què més enllà del seu físic, la gent el reconeix només en escoltar la veu, inclús si no el veuen.

 

D’esta forma que la seua dona li ha donat un consell per a que no intente cridar l’atenció allà a on va: «El primer que em diu la meua dona per a que no em reconeguen és que no parle. No em diu que em pose la mascareta o que em done la volta. La gent em reconeix per la meua veu fins i tot d’esquena», ha revelat Simón, sobre la curiosa recomanació de la seua dona.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El travesser i el VAR frenen al Llevant davant un Getafe que seguix amb vida

El Llevant va acariciar el gol amb un tret al travesser de Kareem Tunde i va veure com el VAR anul·lava una expulsió i una miqueta en un 0-0 que manté viu al Getafe.

Juí en l’Audiència d’Alacant a un home per agressió sexual a una menor de 14 anys

L'Audiència d'Alacant jutja a un home acusat d'agredir sexualment a una menor de 14 anys en 2023, per la qual cosa la Fiscalia sol·licita deu anys de presó de manera provisional.

Defensa Animal critica la volta del tir i arrossegament a Nàquera després de dos dècades sense celebrar-se

La Plataforma Defensa Animal denuncia la recuperació del tir i arrossegament a Nàquera després de 20 anys sense celebrar-se i alerta del sofriment que, al seu juí, suporten els cavalls durant estes proves.

Imanol Arias i María Barranco porten al Teatre Principal d’Alacant la comèdia Millor no dir-ho

La comèdia Millor no dir-ho, escrita per Salomé Lelouch i dirigida per Claudio Tolcachir, es representarà els dies 25 i 26 d'abril en el Teatre Principal d'Alacant amb Imanol Arias i María Barranco com a matrimoni protagonista.

Facephi reforça la seua expansió internacional amb una nova filial al Canadà

Facephi amplia la seua presència internacional amb una nova filial al Canadà per a reforçar la seua proximitat al mercat i respondre a l'augment de la demanda de solucions d'identitat digital i antifrau basades en IA.

Asaja preveu una campanya de nispros a l’alça malgrat uns costos que considera inassumibles

Asaja Alacant preveu una campanya de nispros de Callosa d'en Sarrià amb al voltant de 10.000 tones, però advertix que el fort increment de costos posa en risc la viabilitat del cultiu.

Tres anys i deu mesos de presó per cremar el cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai

L'Audiència d'Alacant condemna a un home a tres anys i deu mesos de presó per incomplir de forma reiterada una orde d'allunyament i calar foc al cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai, a més d'imposar-li una indemnització econòmica.

La Comunitat Valenciana encadena set mesos liderant la creació de noves empreses

La Comunitat Valenciana registra al febrer un augment interanual del 56,8% en la creació de societats i encadena set mesos consecutius de creixement empresarial.