Consum oferta 2.500 llocs de treball per a la seua campanya d’estiu

Consum busca 2.500 professionals per a incorporar-los a les contractacions de reforç de cara a la campanya d’estiu i per a substituir les vacances de l’actual plantilla de la Cooperativa.

Els llocs oferits són per a cobrir tasques bàsiques del supermercat, com ara venedors de caixa reposició, venedors de frescos… La Cooperativa ofereix jornades completes i parcials, amb una duració de contracte d’entre 3 i 6 mesos i amb una retribució d’accés de 1.200 euros bruts al mes, que es pot incrementar fins als 1.700 euros, en funció del lloc de treball.

La Cooperativa es troba en ple procés de selecció de personal per als seus més de 460 supermercats. Per a accedir a les ofertes els candidats han de registrar-se en https://www.consum.es/trabaja-en-consum/

Els requisits dels candidats són tindre el títol de l’ESO, una clara orientació al client, ganes d’aprendre, actitud per al treball en equip i residència pròxima on s’ofereix el lloc. No es necessita experiència prèvia, ja que Consum facilitarà la formació. La temporada estival va des d’abril fins a finals de setembre, i pot tindre continuïtat posteriorment en funció de l’acompliment de cada persona.

Aposta per l’ocupació

Consum ha generat prop de 900 llocs de treball en 2021, fins a arribar a una plantilla d’unes 18.300 persones. Els últims 7 anys Consum ha generat uns 6.800 llocs de treball estable i de qualitat“, cosa que situa la Cooperativa com la major generadora d’ocupació de la distribució nacional en relació amb la seua mida.

Consum també ha renovat el segell Top Employers, per nové any consecutiu, fet que la consolida com una de les millors empreses per a treballar a Espanya. Esta certificació avala “les bones pràctiques en matèria de recursos humans i valida la gestió de la Cooperativa en matèria de personal, que ofereix condicions laborals excel·lents, secunda i fomenta el talent, s’esforça per millorar les pràctiques dels seus treballadors i els permet evolucionar constantment“.

Sobre Consum. Consum és la cooperativa més gran de l’arc mediterrani espanyol. Disposa de 791 supermercats, entre propis i franquiciats, distribuïts per Catalunya, la Comunitat Valenciana, Múrcia, Castella-la Manxa, Andalusia i Aragó.

En 2020 va facturar 3.325 milions d’euros, un 13,3% més, i va obtindre un benefici de 65,5 milions d’euros. Amb més de 3,6 milions de socis clients i 17.386 treballadors, Consum és l’única empresa de distribució amb el Certificat d’Empresa Familiarment Responsable (Efr).

En 2020 la Cooperativa ha sigut certificada amb el segell Top Employers, per octau any consecutiu, com una de les Millors Empreses d’Espanya per a treballar. La petjada de carboni de la Cooperativa s’ha reduït un 86,6% des de 2015. A més, és la primera empresa de distribució que ha obtingut el segell “Reduïsc” del Ministeri per a la Transició Ecològica i el 100% dels supermercats Consum són ecoeficients.

Últimes notícies

Cau a València una xarxa de robatoris de coure a empreses del transport ferroviari

Sis detinguts, cinc d'ells a la presó, per una sèrie de robatoris de cable de coure en la xarxa ferroviària de València que van afectar més de 700 trens i van causar importants danys econòmics.

El València encadena nou partits de Lliga sense perdre davant el Celta a Mestalla

El València rep al Celta a Mestalla en la trentena jornada de Lliga amb una ratxa de nou partits invicte com a local davant el conjunt gallec, amb set triomfs i dos empats des de 2016.

L’Elx recorda la seua última derrota a Vallecas amb un gol en el descompte

L'Elx arriba a la seua visita a Vallecas amb el precedent de la temporada 2022-23, quan va perdre davant el Raig amb un gol en l'últim minut de l'afegit després d'haver-se avançat en el marcador.

Etta Eyong trenca la seua sequera golejadora amb Camerun més de tres mesos després

El davanter del Llevant Etta Eyong va marcar davant la Xina en la FIFA Sèries 2026 i va posar fi a més de tres mesos sense veure porta, una ratxa que arrossegava amb la seua selecció i amb el seu club.

Corberán busca davant el Celta igualar la seua millor ratxa de victòries a Mestalla

Carlos Corberán pot igualar davant el Celta de Vigo la seua millor ratxa de tres victòries seguides a Mestalla, després dels últims triomfs del València enfront d'Osasuna i Alabés.

Investiguen a un veí de Sant Jordi per abandonar al seu gos en estat crític

El Seprona de la Guàrdia Civil investiga a un veí de Sant Jordi (Castelló) per un presumpte delicte d'abandó animal després de trobar al seu gos en estat crític en una zona rural.

Mor Juan Maeso, anestesista condemnat pel major brot d’hepatitis C a València

Mor en un hospital Juan Maeso, l'anestesista condemnat a 1.933 anys de presó pel contagi massiu d'hepatitis C que va afectar 275 pacients a València.

La flota pesquera espanyola es planteja amarrar per la pujada del gasoil lligada a la guerra de l’Iran

Les associacions d'armadors i confraries alerten que la pujada del gasoil per la guerra de l'Iran porta a la flota al límit de la rendibilitat i pressionen per a aconseguir ajudes immediates.