Consum oferta 2.500 llocs de treball per a la seua campanya d’estiu

Consum busca 2.500 professionals per a incorporar-los a les contractacions de reforç de cara a la campanya d’estiu i per a substituir les vacances de l’actual plantilla de la Cooperativa.

Els llocs oferits són per a cobrir tasques bàsiques del supermercat, com ara venedors de caixa reposició, venedors de frescos… La Cooperativa ofereix jornades completes i parcials, amb una duració de contracte d’entre 3 i 6 mesos i amb una retribució d’accés de 1.200 euros bruts al mes, que es pot incrementar fins als 1.700 euros, en funció del lloc de treball.

La Cooperativa es troba en ple procés de selecció de personal per als seus més de 460 supermercats. Per a accedir a les ofertes els candidats han de registrar-se en https://www.consum.es/trabaja-en-consum/

Els requisits dels candidats són tindre el títol de l’ESO, una clara orientació al client, ganes d’aprendre, actitud per al treball en equip i residència pròxima on s’ofereix el lloc. No es necessita experiència prèvia, ja que Consum facilitarà la formació. La temporada estival va des d’abril fins a finals de setembre, i pot tindre continuïtat posteriorment en funció de l’acompliment de cada persona.

Aposta per l’ocupació

Consum ha generat prop de 900 llocs de treball en 2021, fins a arribar a una plantilla d’unes 18.300 persones. Els últims 7 anys Consum ha generat uns 6.800 llocs de treball «estable i de qualitat«, cosa que situa la Cooperativa com la major generadora d’ocupació de la distribució nacional en relació amb la seua mida.

Consum també ha renovat el segell Top Employers, per nové any consecutiu, fet que la consolida com una de les millors empreses per a treballar a Espanya. Esta certificació avala «les bones pràctiques en matèria de recursos humans i valida la gestió de la Cooperativa en matèria de personal, que ofereix condicions laborals excel·lents, secunda i fomenta el talent, s’esforça per millorar les pràctiques dels seus treballadors i els permet evolucionar constantment«.

Sobre Consum. Consum és la cooperativa més gran de l’arc mediterrani espanyol. Disposa de 791 supermercats, entre propis i franquiciats, distribuïts per Catalunya, la Comunitat Valenciana, Múrcia, Castella-la Manxa, Andalusia i Aragó.

En 2020 va facturar 3.325 milions d’euros, un 13,3% més, i va obtindre un benefici de 65,5 milions d’euros. Amb més de 3,6 milions de socis clients i 17.386 treballadors, Consum és l’única empresa de distribució amb el Certificat d’Empresa Familiarment Responsable (Efr).

En 2020 la Cooperativa ha sigut certificada amb el segell Top Employers, per octau any consecutiu, com una de les Millors Empreses d’Espanya per a treballar. La petjada de carboni de la Cooperativa s’ha reduït un 86,6% des de 2015. A més, és la primera empresa de distribució que ha obtingut el segell “Reduïsc” del Ministeri per a la Transició Ecològica i el 100% dels supermercats Consum són ecoeficients.

Últimes notícies

El Valencia vol mantindre les bones sensacions en el amistós contra el Castelló a Paterna

El Valencia CF rep este dissabte el Castelló a l’estadi Antonio Puchades, en un nou amistós de pretemporada on vol confirmar el bon rendiment mostrat davant l’Eldense. El conjunt albinegre afronta la prova per calibrar el seu nivell davant un rival de categoria superior.

El Villarreal posa a prova la seua nova etapa en un amistós exigent a Eindhoven

El Villarreal visita este dissabte el PSV Eindhoven en el seu segon amistós de pretemporada, amb moltes baixes però amb la vista posada en la millora física i tàctica. Diversos jóvens del planter, com Macià, busquen guanyar-se minuts davant un rival d’alt nivell.

Un tauró gris de l’Oceanogràfic portarà el nom de Ferran Torres

L’Oceanogràfic de València ha posat el nom de Ferran Torres a un tauró gris com a reconeixement al seu compromís amb la conservació marina i la sensibilització sobre la protecció d’estes espècies amenaçades.

Morant nega haver comparat Feijóo amb Hitler i defensa que parlava de polítiques racistes

Diana Morant assegura que no ha comparat Alberto Núñez Feijóo amb Hitler, sinó que ha reflexionat sobre el paral·lelisme entre les polítiques nazis i la 'prioritat nacional' aprovada a la Comunitat Valenciana.

Aemet activa avís groc al litoral per temperatures de fins a 38 graus este dissabte

Aemet ha activat per a este dissabte a la vesprada l’avís groc per calor al litoral de la Comunitat Valenciana, on s’esperen màximes de fins a 38 graus.

Ana Barceló renuncia a repetir com a candidata a l’alcaldia d’Alacant en 2027

Ana Barceló, portaveu del PSPV-PSOE a l’Ajuntament d’Alacant i exconsellera de Sanitat, ha anunciat que no tornarà a ser candidata a l’alcaldia en 2027. Continuarà com a portaveu fins als pròxims comicis municipals, una decisió que qualifica de personal i que va traslladar al partit en 2025.

València encadena 12 nits tòrrides seguides amb 27,5 graus de mínima

València ha encadenat 12 nits tòrrides consecutives amb una mínima de 27,5 graus i bat rècord al seu aeroport, mentre altres punts de la Comunitat Valenciana també pateixen mínimes sofocants.

El Castelló busca mesurar forces davant el València en un clàssic d’estiu a Paterna

El CD Castelló visita este dissabte la ciutat esportiva de Paterna per enfrontar-se al València CF en el segon amistós de la pretemporada, marcat per la greu lesió del central Fabrizio Brignani i el possible debut de diversos reforços albinegres.