Consum oferta 2.500 llocs de treball per a la seua campanya d’estiu

Consum busca 2.500 professionals per a incorporar-los a les contractacions de reforç de cara a la campanya d’estiu i per a substituir les vacances de l’actual plantilla de la Cooperativa.

Els llocs oferits són per a cobrir tasques bàsiques del supermercat, com ara venedors de caixa reposició, venedors de frescos… La Cooperativa ofereix jornades completes i parcials, amb una duració de contracte d’entre 3 i 6 mesos i amb una retribució d’accés de 1.200 euros bruts al mes, que es pot incrementar fins als 1.700 euros, en funció del lloc de treball.

La Cooperativa es troba en ple procés de selecció de personal per als seus més de 460 supermercats. Per a accedir a les ofertes els candidats han de registrar-se en https://www.consum.es/trabaja-en-consum/

Els requisits dels candidats són tindre el títol de l’ESO, una clara orientació al client, ganes d’aprendre, actitud per al treball en equip i residència pròxima on s’ofereix el lloc. No es necessita experiència prèvia, ja que Consum facilitarà la formació. La temporada estival va des d’abril fins a finals de setembre, i pot tindre continuïtat posteriorment en funció de l’acompliment de cada persona.

Aposta per l’ocupació

Consum ha generat prop de 900 llocs de treball en 2021, fins a arribar a una plantilla d’unes 18.300 persones. Els últims 7 anys Consum ha generat uns 6.800 llocs de treball «estable i de qualitat«, cosa que situa la Cooperativa com la major generadora d’ocupació de la distribució nacional en relació amb la seua mida.

Consum també ha renovat el segell Top Employers, per nové any consecutiu, fet que la consolida com una de les millors empreses per a treballar a Espanya. Esta certificació avala «les bones pràctiques en matèria de recursos humans i valida la gestió de la Cooperativa en matèria de personal, que ofereix condicions laborals excel·lents, secunda i fomenta el talent, s’esforça per millorar les pràctiques dels seus treballadors i els permet evolucionar constantment«.

Sobre Consum. Consum és la cooperativa més gran de l’arc mediterrani espanyol. Disposa de 791 supermercats, entre propis i franquiciats, distribuïts per Catalunya, la Comunitat Valenciana, Múrcia, Castella-la Manxa, Andalusia i Aragó.

En 2020 va facturar 3.325 milions d’euros, un 13,3% més, i va obtindre un benefici de 65,5 milions d’euros. Amb més de 3,6 milions de socis clients i 17.386 treballadors, Consum és l’única empresa de distribució amb el Certificat d’Empresa Familiarment Responsable (Efr).

En 2020 la Cooperativa ha sigut certificada amb el segell Top Employers, per octau any consecutiu, com una de les Millors Empreses d’Espanya per a treballar. La petjada de carboni de la Cooperativa s’ha reduït un 86,6% des de 2015. A més, és la primera empresa de distribució que ha obtingut el segell “Reduïsc” del Ministeri per a la Transició Ecològica i el 100% dels supermercats Consum són ecoeficients.

Últimes notícies

Fortes tempestes i pedra en l’interior de Castelló amb 26 l/m² a Castellfort en mitja hora

Castellfort ha registrat 26 litres per metre quadrat en mitja hora i Aemet manté l’avís taronja per tempestes fortes amb granís en l’interior nord de Castelló.

Preso sense fiança el propietari del bar acusat de matar un jove a València

Un jutjat d’instrucció de València ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per al propietari del bar ‘La Esquina Tropical’, detingut per la mort d’un jove de 20 anys aquest dimecres. L’home, de 62 anys i nacionalitat colombiana, està investigat per homicidi i un delicte contra la salut pública.

Foios ompli els carrers per homenatjar Ferran Torres, campió del món

Prop de 7.000 veïns de Foios han omplit l’aparcament del camp de futbol municipal per retre un emotiu homenatge a Ferran Torres, golejador en la final del Mundial. L’Ajuntament ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

Pego arriba als 40 graus i encapçala les temperatures de la Comunitat

Pego ha registrat hui 40 graus i s’ha situat com el municipi més calorós de la Comunitat Valenciana, mentre que Ontinyent, Xàtiva, Oliva i Bicorp s’han quedat prop d’esta marca. La mínima del dia s’ha donat a Vilafranca del Cid, amb 14,6 graus.

Intercepten deu migrants en arribar en patera a una cala de Benidorm

La Policia Nacional ha detingut deu hòmens d’origen algerià, un possible menor, després d’arribar en patera a la cala del Tío Ximo, a Benidorm.

El CEO de Vodafone Espanya haurà de declarar com a investigat pel cas Finetwork

El Tribunal d’Instància d’Alacant ha citat el conseller delegat de Vodafone Espanya, José Miguel García, a declarar com a investigat l’1 de setembre arran d’una querella per presumpta administració deslleial en l’operació de Finetwork.

Un home es tanca amb sa mare major en un pis del Marítim i la Policia el reduïx sense ferits

La Policia Nacional ha accedit a una vivenda del districte del Marítim de València on un home de 58 anys s’havia atrinxerat amb sa mare de 81 anys i mobilitat reduïda, i ha aconseguit reduir-lo sense danys abans de traslladar-lo a un centre mèdic.

Ayora reforça serveis socials i atenció a la dependència amb 2,5 milions de la Generalitat

La Conselleria de Serveis Socials ha destinat 2,49 milions d’euros a recursos bàsics i especialitzats d’Ayora mitjançant el contracte programa, amb inversions destacades en residències, atenció domiciliària i parcs accessibles.
FILMOTECA D'ESTIU