Consum oferta 2.500 llocs de treball per a la seua campanya d’estiu

Consum busca 2.500 professionals per a incorporar-los a les contractacions de reforç de cara a la campanya d’estiu i per a substituir les vacances de l’actual plantilla de la Cooperativa.

Els llocs oferits són per a cobrir tasques bàsiques del supermercat, com ara venedors de caixa reposició, venedors de frescos… La Cooperativa ofereix jornades completes i parcials, amb una duració de contracte d’entre 3 i 6 mesos i amb una retribució d’accés de 1.200 euros bruts al mes, que es pot incrementar fins als 1.700 euros, en funció del lloc de treball.

La Cooperativa es troba en ple procés de selecció de personal per als seus més de 460 supermercats. Per a accedir a les ofertes els candidats han de registrar-se en https://www.consum.es/trabaja-en-consum/

Els requisits dels candidats són tindre el títol de l’ESO, una clara orientació al client, ganes d’aprendre, actitud per al treball en equip i residència pròxima on s’ofereix el lloc. No es necessita experiència prèvia, ja que Consum facilitarà la formació. La temporada estival va des d’abril fins a finals de setembre, i pot tindre continuïtat posteriorment en funció de l’acompliment de cada persona.

Aposta per l’ocupació

Consum ha generat prop de 900 llocs de treball en 2021, fins a arribar a una plantilla d’unes 18.300 persones. Els últims 7 anys Consum ha generat uns 6.800 llocs de treball «estable i de qualitat«, cosa que situa la Cooperativa com la major generadora d’ocupació de la distribució nacional en relació amb la seua mida.

Consum també ha renovat el segell Top Employers, per nové any consecutiu, fet que la consolida com una de les millors empreses per a treballar a Espanya. Esta certificació avala «les bones pràctiques en matèria de recursos humans i valida la gestió de la Cooperativa en matèria de personal, que ofereix condicions laborals excel·lents, secunda i fomenta el talent, s’esforça per millorar les pràctiques dels seus treballadors i els permet evolucionar constantment«.

Sobre Consum. Consum és la cooperativa més gran de l’arc mediterrani espanyol. Disposa de 791 supermercats, entre propis i franquiciats, distribuïts per Catalunya, la Comunitat Valenciana, Múrcia, Castella-la Manxa, Andalusia i Aragó.

En 2020 va facturar 3.325 milions d’euros, un 13,3% més, i va obtindre un benefici de 65,5 milions d’euros. Amb més de 3,6 milions de socis clients i 17.386 treballadors, Consum és l’única empresa de distribució amb el Certificat d’Empresa Familiarment Responsable (Efr).

En 2020 la Cooperativa ha sigut certificada amb el segell Top Employers, per octau any consecutiu, com una de les Millors Empreses d’Espanya per a treballar. La petjada de carboni de la Cooperativa s’ha reduït un 86,6% des de 2015. A més, és la primera empresa de distribució que ha obtingut el segell “Reduïsc” del Ministeri per a la Transició Ecològica i el 100% dels supermercats Consum són ecoeficients.

Últimes notícies

Dimecres amb ruixats forts a la vesprada a l’interior de Castelló

L’oratge d’este dimecres preveu cels poc nuvolosos a la Comunitat Valenciana, però amb ruixats o tempestes localment fortes a la vesprada a l’interior de Castelló. Temperatures lleugerament més altes a l’interior i vents fluixos de direcció variable, tendint a component este.

L’atur puja en agost en 5.847 persones a la Comunitat Valenciana

L’atur registrat en agost ha augmentat en 5.847 persones a la Comunitat Valenciana, un 2,03 %, fins a les 294.519. Tot i això, hi ha 2.235 aturats menys que en agost de 2025.

Presó sense fiança per a la dona acusada de matar a ganivetades un home en un bar de València

Una jutgessa d Instrucció de València ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per a una dona de 35 anys acusada de matar presumptament a ganivetades un home de 45 anys en un bar del barri de l Olivereta el passat cap de setmana.

Les màximes baixen a la Comunitat Valenciana i es queden en 31,5 graus a Benidorm

Les temperatures màximes han descendit este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb un valor màxim de 31,5 graus a Benidorm i caigudes de fins a 5 graus en punts de l’interior com Ademuz.

Morant acusa el Consell de negar la realitat sobre l’Es-Alert i el retard en la DANA

Diana Morant critica que, quasi dos anys després de la DANA del 29 d’octubre de 2024, el Consell continue negant un retard en l’avís Es-Alert i, segons ella, sense assumir responsabilitats per les 231 víctimes mortals.

Mazón nega que el retard de l’Es-Alert estiga relacionat amb les víctimes de la DANA

La defensa de Carlos Mazón ha remés un escrit al jutjat en què rebutja que el retard en l’enviament de l’avís Es-Alert per la DANA de 2024 tinga relació causal amb les 231 víctimes mortals i demana a la jutgessa que concrete quins fets o indicis se li atribuïxen.

La Policia de Montanejos evita un possible incendi en trobar un bidó de gasolina al bosc

La Policia Local de Montanejos ha localitzat i retirat un bidó de gasolina ple en una zona forestal del terme, especialment sensible després del gran incendi de 2023. L’Ajuntament demana col·laboració ciutadana per a previndre nous focs i avisar davant qualsevol risc.

Muñoz acusa el PP d’usar les institucions per alimentar el racisme a Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, acusa el PP d’emprar la FEMP i altres institucions per calfar l’ambient i fomentar el racisme i l’odi a Ceuta, amb l’objectiu d’aconseguir el Govern d’Espanya.