Convoquen 8 places d’agent i 8 d’oficial per Policia Local a Sant Vicent

 

L’Ajuntament de Sant Vicent del Raspeig aprova les bases específiques i la convocatòria pública per a la provisió per funcionari de carrera de huit places d’agent i huit places d’oficial de la Policia Local.

De les places convocades d’agent, incloses en les Ofertes d’Ocupació Pública 2017, 2018 i 2020, cinc corresponen a torn lliure i tres a torn de mobilitat.

Pel que fa a les d’oficial, cinc d’elles es proveiran mitjançant el sistema de concurs-oposició per torn de promoció interna ordinària, dos per concurs-oposició per torn de promoció interna interadministrativa i una pel sistema de concurs per torn de mobilitat.

Estes huit places d’Agent del Cos de Policia Local estan enquadrades en l’Escala d’Administració Especial, Subescala Serveis Especials, Classe Policia Local i els seus Auxiliars (Escala Bàsica).

Requisits

 

Quant al torn de mobilitat, entre els requisits dels / de les aspirants, les persones interessades han de ser personal funcionari de carrera, de la categoria d’Agent (subescala de serveis especials, classe policia local) de qualsevol dels municipis de la Comunitat Valenciana. I haver prestat serveis efectius durant, almenys dos anys, com a personal funcionari de carrera amb la categoria d’agent.

Pel que fa a torn lliure, els / les persones aspirants han de reunir, entre d’altres, els següents requisits: posseir la nacionalitat espanyola; tindre una estatura mínima d’1,65 metres els homes i 1,58 metres les dones; i estar en possessió dels permisos de conducció de les classes B i A2.

 

Procediments d’inscripció

 

El termini de presentació de sol·licituds serà de 20 dies naturals a partir de l’endemà de la publicació de l’extracte de la convocatòria en el Butlletí Oficial de l’Estat, la qual s’anunciarà a les xarxes socials municipals. Les presentacions d’instàncies que es facen fins llavors, el departament de Recursos Humans procedirà a la seua anul·lació.

Per a la participació en la convocatòria les persones interessades hauran de sol·licitar-ho mitjançant instància, adreçada a l’Alcaldia-Presidència de l’Ajuntament de Sant Vicent del Raspeig, a través de la seu electrònica: https://raspeig.sedipualba.es/.

S’habilitaran dos procediments diferents de la seu electrònica, un per als que concórreguen pel torn de mobilitat i altres per als que ho facen pel torn lliure. La informació sobre els procediments per a la presentació de sol·licituds estarà disponible tant a la pàgina web municipal (En este enllaç) com en la seu electrònica.

Les bases podran consultar en el següent enllaç del portal de l’Ajuntament de Sant Vicent del Raspeig.
 

Últimes notícies

Mor un motorista en un avançament antireglamentari en la N-332 a Santa Pola

Un motorista de 61 anys ha mort esta matinada en la N-332, a Santa Pola, després d’un avançament antireglamentari i de ser atropellat per un segon vehicle. Els altres conductors han resultat il·lesos i tres acompanyants han patit ferides lleus.

Cultura reunirà les autonomies i la Policia per l’onada de robatoris en museus

Cultura ha convocat per a la setmana que ve una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per a abordar l’augment de robatoris en museus amb col·leccions d’or i metalls preciosos, després dels furts a Badajoz, Albacete i Villena.

‘Libre’, la comèdia romàntica que acosta l’univers de Nino Bravo a una nova generació

‘Libre’ és una comèdia romàntica de superació i tendresa que ret homenatge a Nino Bravo a través d’un jove perdut, la música i una història contemporània rodada a Alfafar, València, Madrid i Màlaga. El film, dirigit per David Serrano i amb Alberto San Juan com a ‘àngel de la guarda’, s’estrenarà en 2027.

Mor als 63 anys l’actor valencià i exagent local Paco Sarro

L’actor valencià Paco Sarro, conegut pel paper de Ferri en la sèrie 'L'Alqueria Blanca' i exagent de la Policia Local de València, ha mort als 63 anys.

Noves jornades de parada a Ford Almussafes en setembre i octubre

La comissio de seguiment de l ERTE-RED a Ford Almussafes ha fixat noves jornades de parada de la produccio en les plantes de motors i vehicles durant setembre i octubre. Sindicats i empresa tornaran a reunir-se per a negociar dimarts a la vesprada.

STEPV convoca per al 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27

El sindicat STEPV ha convocat per al dissabte 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27, amb marxes a Alacant, València i Castelló de la Plana com a continuïtat de les mobilitzacions del curs passat.

Presó per a un home que va maltractar i va tancar amb clau la seua nòvia menor a Manises

La Audiencia Provincial de Valencia ha imposat un any i nou mesos de presó a un home de 29 anys per maltractar, amenaçar i tancar amb clau la seua parella, una menor de 15 anys que vivia en un centre de menors. La jove, que va poder escapar una setmana després, pateix ara un síndrome ansioso depressiu i rep tractament psicològic i farmacològic.

Compromís exigeix saber quan es va avisar la Generalitat del risc de robatoris en museus

Àgueda Micó ha registrat al Congrés diverses preguntes per aclarir quan va rebre el Govern l alerta d Europol sobre robatoris en museus i quan la va traslladar a la Generalitat, arran del robatori del Tresor de Villena.