17.6 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

Convoquen 8 places d’agent i 8 d’oficial per Policia Local a Sant Vicent

 

L’Ajuntament de Sant Vicent del Raspeig aprova les bases específiques i la convocatòria pública per a la provisió per funcionari de carrera de huit places d’agent i huit places d’oficial de la Policia Local.

De les places convocades d’agent, incloses en les Ofertes d’Ocupació Pública 2017, 2018 i 2020, cinc corresponen a torn lliure i tres a torn de mobilitat.

Pel que fa a les d’oficial, cinc d’elles es proveiran mitjançant el sistema de concurs-oposició per torn de promoció interna ordinària, dos per concurs-oposició per torn de promoció interna interadministrativa i una pel sistema de concurs per torn de mobilitat.

Estes huit places d’Agent del Cos de Policia Local estan enquadrades en l’Escala d’Administració Especial, Subescala Serveis Especials, Classe Policia Local i els seus Auxiliars (Escala Bàsica).

Requisits

 

Quant al torn de mobilitat, entre els requisits dels / de les aspirants, les persones interessades han de ser personal funcionari de carrera, de la categoria d’Agent (subescala de serveis especials, classe policia local) de qualsevol dels municipis de la Comunitat Valenciana. I haver prestat serveis efectius durant, almenys dos anys, com a personal funcionari de carrera amb la categoria d’agent.

Pel que fa a torn lliure, els / les persones aspirants han de reunir, entre d’altres, els següents requisits: posseir la nacionalitat espanyola; tindre una estatura mínima d’1,65 metres els homes i 1,58 metres les dones; i estar en possessió dels permisos de conducció de les classes B i A2.

 

Procediments d’inscripció

 

El termini de presentació de sol·licituds serà de 20 dies naturals a partir de l’endemà de la publicació de l’extracte de la convocatòria en el Butlletí Oficial de l’Estat, la qual s’anunciarà a les xarxes socials municipals. Les presentacions d’instàncies que es facen fins llavors, el departament de Recursos Humans procedirà a la seua anul·lació.

Per a la participació en la convocatòria les persones interessades hauran de sol·licitar-ho mitjançant instància, adreçada a l’Alcaldia-Presidència de l’Ajuntament de Sant Vicent del Raspeig, a través de la seu electrònica: https://raspeig.sedipualba.es/.

S’habilitaran dos procediments diferents de la seu electrònica, un per als que concórreguen pel torn de mobilitat i altres per als que ho facen pel torn lliure. La informació sobre els procediments per a la presentació de sol·licituds estarà disponible tant a la pàgina web municipal (En este enllaç) com en la seu electrònica.

Les bases podran consultar en el següent enllaç del portal de l’Ajuntament de Sant Vicent del Raspeig.
 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les tres diputacions de la Comunitat abordaran els servicis d’assistència a municipis

La Diputació d'Alacant celebrarà el divendres la primera trobada dels SAM amb Castelló i València per a compartir models, detectar millores i donar continuïtat amb un protocol.

Barcones acusa el PP de voler pervertir el sistema de Protecció Civil

La directora general ha defés al Senat que l'emergència d'interés nacional es declara per Interior a petició autonòmica i ha retret al PP intentar canviar les regles del sistema.

ACAIP denuncia indefensió dels funcionaris després d’una nova agressió a la presó de Picassent

ACAIP-UGT ha denunciat la indefensió dels funcionaris després de l'agressió a un treballador a Picassent, ocorreguda amb dos efectius en lloc de tres. El sindicat reclama protocol, reconeixement com a autoritat i reforços en mòduls conflictius.

Dos jóvens d’Elda creen una sabatilla 100% impresa en 3d i sacsegen el sector del calçat

Callnak Brand, fundada a l'agost a Elda, rep comandes del seu primer model fet íntegrament amb impressió 3d, reciclable i fabricat amb cadena local

La Generalitat detecta empadronats no beneficiaris en vivendes públiques d’Alacant

La Generalitat ha alertat al jutjat que en la promoció pública Els Naus hi ha persones empadronades que no van ser adjudicatàries. La conselleria ha reforçat el control i estudia exercir el dret de tanteig si es planteja una venda.

Un assessor sosté que va estar amb Mazón 25 minuts en el seu despatx abans d’anar al Cecopi

Josep Lanuza va declarar que el expresident va arribar al Palau entre les 19.32 i les 19.42, va romandre uns 25 minuts i va eixir a les 20.00 cap al Cecopi. La seua versió xoca amb la dels escortes i situa l'És-alert de les 20.11 quan ja anaven en ruta.

La setmana comença amb cel poc nuvolós i mínimes a l’alça en la Comunitat Valenciana

Cels poc nuvolosos i boires puntuals marquen l'inici de setmana en la Comunitat Valenciana. Les mínimes pugen lleugerament i les màximes es mantenen.

Les víctimes de la DANA lamenten en Les Corts que la descoordinació va agreujar la tragèdia

Associacions de víctimes han exposat en Les Corts que la falta d'avisos i la descoordinació van agreujar la DANA del 29-O. Reclamen responsabilitats i plans clars.