13.8 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

Correos ofereix a Alacant el servei de cita anticipada

Correos disposa en la capital alacantinadel servei de cita prèvia en sis oficines, de manera que els clients poden triar el dia i l’hora a la qual volen acudir a la seua oficina i evitar esperes. Aquesta modalitat està disponible en l’oficina principal, situada en la plaça de Gabriel Miró i en les sucursals de Bono Guarner, 1; Isaac Albeniz, 4; Astúries, 8; Alonso Cano, 40 i Av. Historiador Vicente Ramos, 1.

El servei es pot sol·licitar a través de la web, www.correos.es, i l’elecció de l’hora i el dia generarà al client un codi que només haurà d’introduir en la màquina de torn situada en l’oficina per a ser atés de manera immediata.

El sistema funciona de manera que el client puga triar amb la garantia que serà atés a la seua arribada. Igualment contempla una franja de temps, abans i després de l’hora sol·licitada, perquè si s’avança o endarrereix puga ser atés igualment.

Aquesta funcionalitat permet als clients gestionar millor el seu temps i, al seu torn, les oficines poden dirigir-los a les hores de menor afluència.

A més, les persones de més de 65 anys disposen del número de telèfon d’Atenció al Client, 915 197 197, perquè puguen demanar cita prèvia en aquestes oficines, garantint encara més la seua seguretat.

Correps continuarà treballant per a oferir nous productes i serveis, tant d’administracions públiques com d’empreses privades, que contribuïsquen a explotar el potencial de la xarxa d’oficines i a facilitar la vida als ciutadans.

Últimes notícies

Gayà rescata al València amb un gol en el 84 en el Coliseum

Un gol de José Luis Gayà en el minut 84 va donar al València un 0-1 clau en el Coliseum i va alleujar a Carlos Corberán. El Getafe va prolongar la seua mala ratxa.

Gayà decidix en el 84 i alleuja a Corberán en el 0-1 del València a Getafe

Un gol de José Luis Gayà en el 84 va donar al València la seua primera victòria a domicili de l'era Corberán, 0-1 davant el Getafe, i va tallar una ratxa negativa. El xoc, espés i amb poques ocasions, es va decidir per una passada de Ugrinic que va trencar línies.

0-1: el València s’imposa en el Coliseum amb un gol de Gayà

El València va guanyar 0-1 al Getafe en el Coliseum amb una miqueta de José Luis Gayà en el 84 i va eixir del descens. Suma 20 punts, un menys que el rival.

Lucinda Brand es proclama campiona de la Copa del Món de ciclocrós després de véncer a Benidorm

Lucinda Brand s'ha proclamat guanyadora de la Copa del Món de ciclocrós en imposar-se en la desena prova disputada a Benidorm. Alvarado va ser segona a 10 segons i Fouquenet tercera a 12; Sofía Rodríguez, millor espanyola, va acabar en el lloc 30.

Elx i Sevilla, urgits a guanyar per a frenar la seua mala ratxa i allunyar-se del descens

Elx i Sevilla se citen en el Martinez Valero amb l'obligació de sumar per a tallar la seua mala dinàmica i prendre aire respecte al descens. Baixes sensibles, retorns i pressió a les 21.00.

El PSPV acusa a Pérez Llorca de capitular davant Feijóo en el finançament

El PSPV sosté que Pérez Llorca torna del cim del PP sense compromisos ni fons per a la Comunitat i que el rebuig del PP frena 21.000 milions per a les autonomies.

Pérez Llorca destaca el suport del PP a l’excepcionalitat valenciana en el finançament

El PPCV celebra el suport unànime dels presidents autonòmics del PP a un tracte excepcional per a la Comunitat per la dana i a una reforma multilateral. Feijóo defén un model just i sense privilegis i rebutja pactes bilaterals.

Ajornada la compareixença en el Congrés d’Emilio Argüeso per baixa mèdica

La compareixença d'Emilio Argüeso en la comissió del Congrés sobre la DANA de 2024, prevista per al 20 de gener, ha sigut ajornada per baixa mèdica. No hi ha nova data i també es retarda la de l'excap de gabinet de Carlos Mazón.