Edurne i De Gea sorprenen amb la millor notícia de les seues vides

 

La cantant Edurne i el futbolista David De Gea estan d’enhorabona: Estan esperant el seu primer fill. Així ho han anunciat a través de les seues xarxes socials, donant així la bona notícia a tots els seus seguidors. 

 

La parella ha publicat en el seu compte d’Instagram una imatge molt descriptiva, a on apareix un guant del porter amb el seu nom ‘De Gea‘, un micròfon que representa a Edurne, i un biberó que indica que la família està a punt de fer-se una miqueta més gran.

 

A de més, per si la imatge fora poc suggerent, els dos han escrit ‘#BabyisComing’, que en anglès vol dir que un bebé està en camí. Com era d’esperar, els quasi 12 milions de seguidors que acumulen entre els dos no han tardat gens a enviar la seua més sincera enhorabona, i moltíssims missatges de suport desitjant-los el millor.

 

Edurne ja va avançar en una entrevista per a la revista ‘Pronto’ que estan en un gran moment, tant personal com professional, encara que el 2020 ha sigut complicat per a tot el món.

 

La cantant considera que el coronavirus, els ha permès passar més temps junts. Igual que la resta del món, ells també es van quedar sense treballar durant una temporada i van haver de parar tots els seus projectes professionals, i això els va permetre conèixer-se més i passar molt més temps junts.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Una publicació compartida d’Edurne (@edurnity) el

 

Edurne i De Gea consoliden així els seus més de 10 anys d’amor

Amb esta bona notícia, la parella acaba este complicat 2020 amb una bona notícia que acaba de demostrar que la seua llarga relació està més viva que mai. Edurne, de 34 anys, i De Gea, de 29, formen una de les parelles més consolidades del món mediàtic espanyol, tot i que han sabut portar la seua relació sempre des de la discreció.

 

Potser este siga el secret de la seua fortalesa, perquè encara que la parella també ha tingut alguns alts i baixos, sempre han sabut refer-se i demostrar que el veritablement important per a ells és la felicitat de l’altre. I les xifres parlen per si soles: este pròxim mes de desembre compliran 10 anys junts.

 

Més mèrit té encara la seua discreció perquè els dos són dos personatges àmpliament reconeguts en Espanya, però també a l’estranger. Ella, per la música, món que la va donar a conèixer després de participar en ‘Operación Triunfo‘, quan encara s’emetia a Telecinco.

 

Des d’entonces, Edurne ha treballat en televisió, ja siga presentant la seua música, com a col·laboradora d’algun programa o fins i tot fent alguns treballs com a actriu.

 

Ell, molt més discret, és un dels futbolistes espanyols amb més projecció, tant a escala nacional com internacional. David de Gea és el porter de la ‘Selección Española de Fútbol’, però fa nou anys que juga en les files del ‘Manchester United’, convertint-lo en un dels seus ídols i en un dels futbolistes de més èxit de la lliga anglesa, la ‘Premier League‘. D’aci els seus més d’11 milions de seguidors en Instagram.

 

Queda per vore si, amb l’arribada de la petita, la parella acaba de fer el pas definitiu i decidix passar per l’altar. Edurne ja va admetre que no tancava la porta a casar-se amb De Gea, però que «de moment, no estava al cap», així que, potser ara que seran un més a casa, consideren que este moment ja ha arribat.

 

De moment, hauran d’aprendre a compaginar els seus compromisos professionals, que no són pocs, amb l’arribada d’un nou membre a la seua família. Edurne, per exemple, ha publicat este any ‘Catarsis’, el seu sèptim àlbum d’estudi, que precisament inclou una cançó que ha dedicat la seua parella, com ella mateixa va explicar en ‘El Hormiguero’.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Una menor resulta ferida a Oropesa en accidentar-se amb un patinet que aconseguia 85 km/h

Una menor va resultar ferida i va ser traslladada a l'hospital després de patir un accident amb un patinet elèctric modificat que arribava als 85 km/h a Orpesa.

Torrevieja es reunix en silenci després de l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare

Torrevieja ha guardat un minut de silenci per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar, en un municipi encara commocionat i en dol oficial.

Torrevieja es bolca en un minut de silenci per l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys

Torrevieja ha celebrat un minut de silenci i viu el primer dels dies de dol oficial per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar.

Carlos Espí firma un mes històric amb el Llevant amb 6 gols en 4 partits

Carlos Espí, renovat fins a 2028, encadena 6 gols en 4 partits amb el Llevant, un registre històric per al club que li porta a viure un dels millors mesos de la seua vida.

L’Elx trenca una ratxa de 66 partits sense remuntar en Primera davant el Mallorca

L'Elx es va imposar al Mallorca per 2-1 després de donar-li la volta al marcador i va posar fi a una sèrie de 66 partits en Primera Divisió sense aconseguir una remuntada.

Corberán iguala els 69 punts de Baralla en els seus primers 50 partits de Lliga amb el València

Carlos Corberán aconseguix els 50 partits de Lliga amb el València amb 69 punts, el mateix balanç que va firmar Rubén Baraja en el seu primer mig centenar de partits al capdavant de l'equip.

Domingo amb sol i ascens de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge majoritàriament buidat, amb màximes en clar ascens i vent que es reforçarà en el nord de Castelló a última hora, abans d'un dilluns més variable.

Un sistema amb intel·ligència artificial prediu sequeres amb fins a sis mesos de marge

Un model desenrotllat a la Universitat Politècnica de València combina prediccions climàtiques, índexs de sequera i intel·ligència artificial per a anticipar sequeres amb fins a sis mesos d'antelació en la conca del Xúquer i altres regions semiàrides.