L’Eliana convoca les ajudes de material escolar per al curs 2021/2022

 

L’Ajuntament de l’Eliana ha convocat, per sisé any consecutiu, les ajudes de material escolar per al curs acadèmic 2021/2022, destinades a famílies empadronades i residents en el municipi amb menors a càrrec que cursen Educació Infantil, Primària i Secundària, tant en centres docents públics com concertats i/o centres específics d’Educació Especial.

Les famílies hauran de complir els requisits per a ser beneficiàries de les prestacions econòmiques individualitzades d’Emergència Social, en la seua modalitat d’acció extraordinària.

La renda per càpita familiar no podrà superar l’Indicador Públic de Renda d’Efectes Múltiples (IPREM) de 6.778,80 euros al mes i l’import màxim a concedir per menor escolaritzat passarà de 75 a 150 euros.

La concessió de la prestació estarà subjecta al lliurament de les factures de compra del material escolar com a justificant de la despesa realitzada. No s’admetrà cap a un altre tipus de justificant com per exemple rebuts o tiquets.

Els interessats poden descarregar la sol·licitud a la web municipal o recollir-la al Centre de Serveis Socials (c/Félix Rodríguez de la Fuente, 4) i presentar-la dins del termini establit, de l’1 al 24 de setembre tots dos inclosos, preferentment en este mateix departament. No obstant això, existeix un telèfon d’informació per a resoldre possibles dubtes a través del 96 275 80 30, marcant les extensions 504 o 515.

La regidora de Polítiques Socials, Mª José Valenzuela, ha recordat que estes ajudes, dirigides a sufragar les despeses d’escolarització del nou curs, s’emmarquen dins del programa d’Emergència Social 2021, en el qual el consistori destina més de 230.000 euros per a pal·liar les despeses imprescindibles de les famílies elianeres que el precisen.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Aemet ha establit l’avís groc este dimarts en la Comunitat Valenciana per pluges de fins a 20 l/m² en una hora

Aemet ha activat per a este dimarts l'avís groc per pluges en punts d'Alacant, Castelló i València, amb llindars de 20 l/m² en una hora i fins a 60 en 12 segons zona i horari.

Pérez Llorca demana enteniment a Extremadura i Aragó per a un govern de dretes

Juanfran Pérez Llorca ha instat les forces de la dreta a entendre's a Extremadura i Aragó per a articular govern, en considerar que les urnes van apuntar a eixa majoria. Ha demanat acords ràpids i ha admés que no és el més indicat per a donar consells, malgrat que en la Comunitat Valenciana governa amb suport de Vox.

Les víctimes de la DANA demanen investigar a Mazón a Catarroja sense aplicar el seu aforament

L'acusació popular de la Associació Víctimes de la dana 29-O ha sol·licitat al TSJCV que no aplique l'aforament de Carlos Mazón i que la investigació seguisca en el jutjat de Catarroja.

Pérez Llorca acusa el PSPV d’intentar aombrar el Pla Viu i anuncia més control

El president defén que el Pla Viu ja beneficia a desenes de municipis i situa la vivenda com una emergència. Avanza una llei del sòl i més control en adjudicacions.

El Roig Arena complix sis mesos amb 930.000 assistents i 182 esdeveniments

El recinte multiusos de València ha tancat el seu primer mig any amb 182 esdeveniments i 930.000 assistents. El balanç combina esport, concerts i cites corporatives.

Dos menors detinguts pel robatori amb força de cinc ciclomotors a Elx

La Policia ha detingut a Elx a dos menors sense carnet pel suposat robatori amb força de cinc ciclomotors. Els vehicles van ser recuperats i retornats als seus amos.

Pérez Llorca demana enteniment a Extremadura i Aragó per a un govern de dretes

El president valencià ha reclamat acords a Extremadura i Aragó per a formar executius de centredreta, en entendre que així ho han expressat les urnes.

Detingut a Gandia per robar un semiremolc frigorífic valorat en 60.000 euros

La Guàrdia Civil ha detingut a Gandia a l'autor del robatori d'un semiremolc frigorífic sostret a Xeraco. GPS i cambres van portar a una cabina de lloguer i al seu arrest.