L’Eliana convoca les ajudes de material escolar per al curs 2021/2022

 

L’Ajuntament de l’Eliana ha convocat, per sisé any consecutiu, les ajudes de material escolar per al curs acadèmic 2021/2022, destinades a famílies empadronades i residents en el municipi amb menors a càrrec que cursen Educació Infantil, Primària i Secundària, tant en centres docents públics com concertats i/o centres específics d’Educació Especial.

Les famílies hauran de complir els requisits per a ser beneficiàries de les prestacions econòmiques individualitzades d’Emergència Social, en la seua modalitat d’acció extraordinària.

La renda per càpita familiar no podrà superar l’Indicador Públic de Renda d’Efectes Múltiples (IPREM) de 6.778,80 euros al mes i l’import màxim a concedir per menor escolaritzat passarà de 75 a 150 euros.

La concessió de la prestació estarà subjecta al lliurament de les factures de compra del material escolar com a justificant de la despesa realitzada. No s’admetrà cap a un altre tipus de justificant com per exemple rebuts o tiquets.

Els interessats poden descarregar la sol·licitud a la web municipal o recollir-la al Centre de Serveis Socials (c/Félix Rodríguez de la Fuente, 4) i presentar-la dins del termini establit, de l’1 al 24 de setembre tots dos inclosos, preferentment en este mateix departament. No obstant això, existeix un telèfon d’informació per a resoldre possibles dubtes a través del 96 275 80 30, marcant les extensions 504 o 515.

La regidora de Polítiques Socials, Mª José Valenzuela, ha recordat que estes ajudes, dirigides a sufragar les despeses d’escolarització del nou curs, s’emmarquen dins del programa d’Emergència Social 2021, en el qual el consistori destina més de 230.000 euros per a pal·liar les despeses imprescindibles de les famílies elianeres que el precisen.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket tomba al Olympiacos amb dos tirs lliures finals de De Larrea (85-84)

Dos tirs lliures de Sergio De Larrea a 2,9 segons del final donen al València Basket una agònica victòria davant el Olympiacos i reforcen les seues opcions de passada directa a quarts de l'Eurolliga.

Morant acusa a Azcón de masclisme pel seu comentari sobre Montero i Alegria

Diana Morant acusa a Jorge Azcón d'evidenciar el masclisme que, al seu juí, persistix en el PP després de comparar físicament a Pilar Alegría i María Jesús Montero, i vincula este tipus de discursos amb el retrocés en igualtat i la violència de gènere.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons destinats a la investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta ferma del Govern i col·laboració total amb la justícia.

Tercer dia de busca de l’home desaparegut en un llogaret de Requena

L'operatiu per a localitzar a l'home desaparegut en el llogaret de Casas del Riu, a Requena, continua actiu per tercer dia amb reforços de Castella-la Manxa i ampli desplegament d'efectius.

Diana Morant qualifica d’intolerable el veto a les dones en una confraria de Sagunt

Diana Morant considera intolerable el rebuig d'una confraria de Sagunt a la participació de dones i defén que la Setmana Santa ha d'incorporar plenament la seua presència.

Morant veu molt apropiat que la jutgessa de la dana cite a Mazón com a testimoni

Diana Morant considera clau la declaració de Carlos Mazón en la causa penal sobre la gestió de la dana i reclama a l'actual president que ho aparte i li retire l'escó.

Diana Morant agraïx el treball de María Jesús Montero en Hisenda i li desitja sort en el seu salt a Andalusia

Diana Morant reconeix la gestió de María Jesús Montero al capdavant d'Hisenda, subratlla el seu paper en diverses crisis i li desitja sort com a candidata del PSOE en les eleccions andaluses.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons d'investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta contundent del Govern i reivindica la col·laboració amb la justícia per a aclarir les irregularitats.