L’Eliana convoca les ajudes de material escolar per al curs 2021/2022

 

L’Ajuntament de l’Eliana ha convocat, per sisé any consecutiu, les ajudes de material escolar per al curs acadèmic 2021/2022, destinades a famílies empadronades i residents en el municipi amb menors a càrrec que cursen Educació Infantil, Primària i Secundària, tant en centres docents públics com concertats i/o centres específics d’Educació Especial.

Les famílies hauran de complir els requisits per a ser beneficiàries de les prestacions econòmiques individualitzades d’Emergència Social, en la seua modalitat d’acció extraordinària.

La renda per càpita familiar no podrà superar l’Indicador Públic de Renda d’Efectes Múltiples (IPREM) de 6.778,80 euros al mes i l’import màxim a concedir per menor escolaritzat passarà de 75 a 150 euros.

La concessió de la prestació estarà subjecta al lliurament de les factures de compra del material escolar com a justificant de la despesa realitzada. No s’admetrà cap a un altre tipus de justificant com per exemple rebuts o tiquets.

Els interessats poden descarregar la sol·licitud a la web municipal o recollir-la al Centre de Serveis Socials (c/Félix Rodríguez de la Fuente, 4) i presentar-la dins del termini establit, de l’1 al 24 de setembre tots dos inclosos, preferentment en este mateix departament. No obstant això, existeix un telèfon d’informació per a resoldre possibles dubtes a través del 96 275 80 30, marcant les extensions 504 o 515.

La regidora de Polítiques Socials, Mª José Valenzuela, ha recordat que estes ajudes, dirigides a sufragar les despeses d’escolarització del nou curs, s’emmarquen dins del programa d’Emergència Social 2021, en el qual el consistori destina més de 230.000 euros per a pal·liar les despeses imprescindibles de les famílies elianeres que el precisen.

Últimes notícies

Tres detinguts a Alcoi per tindre segrestades dos dones durant més de tres mesos per un deute de droga

La Policia Nacional ha detingut tres jòvens a Alcoi acusats de retindre durant més de tres mesos una dona de 47 anys i la seua tia de 82 per un deute relacionat amb drogues.

Tres detinguts a Alcoi per tindre retingudes dos dones durant més de tres mesos per un deute de droga

La Policia Nacional ha detingut tres persones a Alcoi acusades de tindre retingudes durant més de tres mesos una dona de 47 anys i la seua tia de 82 per un deute relacionat amb drogues.

La Generalitat alerta d’un col·lapse judicial si es retiren els reforços en la Comunitat

La Conselleria de Justícia ha reclamat al Ministeri que no elimine 18 mesures de reforç en jutjats valencians per a evitar més retards i congestió.

Sis tigres rescatats en Alemanya arriben a Villena per a començar una nova vida

Una tigressa i els seus cinc fills, criats en remolcs d un camió en un polígon industrial de Saxònia, viatgen al centre de rescat d AAP a Villena, on disposaran d un gran recinte adaptat a les seues necessitats.

Sis tigres rescatats a Alemanya arriben a Villena per a començar la seua recuperació

Una tigressa i els seus cinc fills, criats en remolcs de camió en un polígon industrial de Saxònia, viatgen al centre de rescat d AAP a Villena, on disposaran d un recinte de 3.000 metres quadrats per a recuperar-se.

Les famílies celebren que la Justícia anul·le la paralització del Pla Edificant als col·legis

La Confederació Gonzalo Anaya aplaudix que el TSJCV haja tombat la paralització del Pla Edificant i exigix a Educació reactivar amb urgència totes les obres als centres.

Minut de silenci a València este divendres pels 20 anys de l’accident de metro

L’Ajuntament de València ha convocat este divendres 3 de juliol un minut de silenci i banderes a mitja asta pel 20 aniversari de l’accident de metro de 2006, que va causar 43 morts i 47 ferits.

Sanitat publica els llistats definitius de la borsa d’ocupació temporal

La Conselleria de Sanitat ha fet públics en la seua web els llistats definitius de la 25a borsa d’ocupació temporal per a institucions sanitàries i obri un termini d’un mes per a presentar recursos potestatius de reposició.