Un equip de rescat valencià ajudarà a la recerca de víctimes del terratrémol de Turquia i Síria

Després el terratrémol de magnitud 7,5 graus registrat ahir i que va afectar Turquia i Síria, l’ajuda arriba a la zona afectada des de diversos punts d’Europa.

Un grup d’especialistes en salvament i sanitat valencians, juntament amb manipuladors canins i dos gossos portaran fins a la zona de la catàstrofe material de localització electrònica, de rescat i sanitari.

L’equip ha viatjat en un vol fins a Istanbul, des d’on eixiran després a Ankara per dirigir-se a la zona de la catàstrofe, segons ha detallat el president de l’ONG, Moisès Benlloch, en declaracions a Europa Press.

Està previst que el grup de rescatadors arriben hui cap a les 9.00 hores i comencen la tasca humanitària en una zona que ha quedat molt afectada per l’enfonsament d’edificis i on han començat les tasques de rescat.

Com a conseqüència del terratrémol i posteriors rèpliques, es registren més de 2.900 morts i més de 13.500 ferits, encara que es tem que els números definitius acabin sent més elevats.

Últimes notícies

Ribó insta a Compromís a accelerar la designació d’Oltra com a candidata a l’Alcaldia de València

Joan Ribó reclama a l'executiva local de Compromís que agilitze els tràmits interns perquè Mónica Oltra siga proclamada candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals.

Bendodo exigix al Govern un esborrany de Pressupostos per a alleujar l’asfíxia de diputacions i ajuntaments

Elías Bendodo reclama al Govern un esborrany de Pressupostos Generals de l'Estat per a frenar l'escanyament financer que, segons el PP, patixen diputacions i ajuntaments. Dirigents populars denuncien un mal econòmic mensual milionari i la falta de reforma del finançament local i autonòmic.

Luís Castro lamenta que Carlos Espí no haja sigut convocat per Espanya i mira ja a la pròxima temporada

Luís Castro admet que li hauria agradat veure a Carlos Espí amb la selecció espanyola i avança que el Llevant afrontarà un estiu complex mentres planifica la pròxima temporada i les renovacions.

Riquelme veu preocupant que la selecció no tinga jugadors del Reial Madrid en el Mundial

Enrique Riquelme, candidat a la presidència del Reial Madrid, considera preocupant que Espanya afrontara el Mundial sense futbolistes del club i reclama un debat entre projectes.

Marcelino veu molt difícil entrenar a Espanya la pròxima temporada

Marcelino García Toral, que posa fi a la seua etapa al Vila-real, considera poc probable dirigir a un equip espanyol el pròxim curs i s'obri seriosament a entrenar a l'estranger.

Pérez Llorca apel·la al consens per a frenar la vaga indefinida del professorat valencià

Pérez Llorca defén que, si totes les parts compartixen l'objectiu de millorar el sistema educatiu, no hi ha motiu per a no tancar un acord que pose fi a la vaga indefinida del professorat valencià.

Paula Bonet denuncia un nou atac i el robatori d’una peça en la seua galeria d’art

Paula Bonet ha denunciat un nou atac en la seua galeria d'art, on un intrús hauria trencat el cristall de la porta, descol·locat diverses obres i robat una peça pocs dies després que el seu presumpte assetjador quedara en llibertat.

ANPE i CSIF accepten la proposta salarial i Educació cita als sindicats a una altra reunió el dimarts

ANPE i CSIF accepten l'última proposta de pujada salarial de la Conselleria d'Educació, mentres STEPV, UGT i CCOO la consideren insuficient i mantenen el pols en la vaga del professorat, a l'espera d'una nova reunió el dimarts.