Estudiants de l’UJI intenten omplir els rebosts de les treballadores de la neteja

 

Evitar que les treballadores de neteja en vaga es vegen obligades a cedir per manca de recursos econòmics, és l’objectiu de les recollides d’aliments que estan organitzant grups d’estudiants solidaritzats amb la causa.

Mentre hui mateix sembla que les negociacions entre treballadors i empreses es reprenen. Part de l’estudiantat de l’UJI va decidir en assemblea que el seu suport no fos únicament simbòlic i visible després d’una pancarta o cridant consignes d’adhesió a la causa de ‘negociació per un salari digne’ i precisament per això s’estan organitzant recollides de menjar i productes de neteja.

Després d’una setmana de vaga, i amb uns salaris, de vegades, inferiors al SMI, els joves saben que la solvència econòmica és clau per poder fer front a la manca d’ingressos que suposa no treballar i més en economies, ja de per si minvades. Per això, este dissabte ja es van situar alguns grups informatius a l’entrada de supermercats explicant les raons de la recollida solidària i hui segueixen les accions a diferents facultats.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les Arts estrena ‘Les filles de Bernarda’, una nova coproducció de dansa amb Taiat Dansa

Les Arts estrena el 17 d’abril ‘Les filles de Bernarda’, una proposta de dansa, música en viu i documental dins de Dansa València.

La Comunitat Valenciana lidera la compra d’habitatge per part d’estrangers no residents a Espanya

La Comunitat Valenciana va concentrar el 40 % de les compres d’habitatge de persones estrangeres no residents en el segon semestre de 2025.

L’incendi de Tibi evoluciona favorablement després de calcinar entre 8 i 10 hectàrees

Els bombers continuen treballant en l’incendi de Tibi, ja controlat, després de cremar entre 8 i 10 hectàrees al Maigmó.

El temps a la Comunitat Valenciana: pujen les temperatures i es manté l’oratge estable

La Comunitat Valenciana viurà dijous i divendres amb cel poc núvol i temperatures a l’alça, amb brumes al litoral i vent fluix.

Intervingut un patinet elèctric que arribava a quasi 90 km/h i conduït per un menor

La Policia Local de Castelló intervé un patinet elèctric que arribava a 89,9 km/h i tramita tres sancions al conductor menor d’edat.

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.