Estudiants de l’UJI intenten omplir els rebosts de les treballadores de la neteja

 

Evitar que les treballadores de neteja en vaga es vegen obligades a cedir per manca de recursos econòmics, és l’objectiu de les recollides d’aliments que estan organitzant grups d’estudiants solidaritzats amb la causa.

Mentre hui mateix sembla que les negociacions entre treballadors i empreses es reprenen. Part de l’estudiantat de l’UJI va decidir en assemblea que el seu suport no fos únicament simbòlic i visible després d’una pancarta o cridant consignes d’adhesió a la causa de ‘negociació per un salari digne’ i precisament per això s’estan organitzant recollides de menjar i productes de neteja.

Després d’una setmana de vaga, i amb uns salaris, de vegades, inferiors al SMI, els joves saben que la solvència econòmica és clau per poder fer front a la manca d’ingressos que suposa no treballar i més en economies, ja de per si minvades. Per això, este dissabte ja es van situar alguns grups informatius a l’entrada de supermercats explicant les raons de la recollida solidària i hui segueixen les accions a diferents facultats.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers contenen un incendi en l’exterior d’un desballestament a Orihuela

Els bombers treballen en l'extinció d'un incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela, que evoluciona de manera favorable després de ser sectoritzat.

Corberán assumix la superioritat de l’Atlètic després de la derrota del València a Mestalla

Carlos Corberán reconeix que el València no va aconseguir el partit que buscava davant l'Atlètic, que es va imposar per 0-2 a Mestalla i va ser superior en joc i ocasions.

Aemet amplia l’avís groc a l’interior de València per fortes pluges, graníssol i vent

Aemet amplia l'avís groc a tot l'interior de la província de València per pluges intenses de fins a 20 l/m² en una hora, que poden anar acompanyades de graníssol i ratxes de vent molt forts.

El Llevant queda pendent de les proves mèdiques de Carlos Álvarez, Iván Romero i Tunde

Carlos Álvarez, Iván Romero i Kareem Tunde van acabar lesionats en la golejada encaixada pel Llevant davant el Vila-real i estan pendents de proves mèdiques per a conéixer l'abast de les seues malalties.

L’Atlètic perdona al València en una primera part plena d’ocasions a Mestalla

L'Atlètic de Madrid firma una primera part molt superior a Mestalla, amb clares ocasions de Mendoza, Nahuel Molina i Rayane Belaid, però el dol arriba 0-0 al descans després d'un esglai de Ramazani al pal.

Marcelino celebra la classificació del Vila-real per a la Champions i ajorna la decisió sobre el seu futur

Marcelino destaca la brillant classificació matemàtica del Vila-real per a la pròxima Champions després del 5-1 al Llevant i assegura que el seu futur es decidirà en breu.

Mestalla homenatja a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla va rendir un emotiu homenatge a Pepe Claramunt abans del València-Atlètic de Madrid, en l'arrancada del Any Claramunt amb motiu del seu 80 aniversari.

Mestalla torna a rendir-se a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla homenatja de nou a Pepe Claramunt, històric capità del València, amb el servici d'honor davant l'Atlètic de Madrid i l'arrancada del Any Claramunt pel seu 80 aniversari.