Més de 500 famosos col·laboren amb la valenciana Junts per la Vida per a portar a mares i xiquets d’Ucraïna

Ejemplo de shortcode con estilo
Rostres com Alaska, Mario Vaquerizo, Chenoa, Pau Gasol o Fernando Cayo participen donant a aquesta ONG part del que obtenen dels vídeos personalitzats que fan a través de Cameo

Més de 500 rostres coneguts en l’àmbit nacional s’han unit per a recaptar fons per a l’ONG valenciana Junts per la Vida, a través de la plataforma de vídeos personalitzats de famosos, Cameo. Alaska, Mario Vaquerizo, Chenoa, Beret, Pau Gasol, Feliciano López, Pedro Aguado o Fernando Cayo són alguns dels famosos que posen cara a l’esperit solidari de les celebrities en ajuda dels més desfavorits.

Els famosos donaran als afectats per la guerra entre Rússia i Ucraïna gran part dels beneficis que obtinguen dels vídeos personalitzats que fan a través de la plataforma de cara al Dia de la Mare.

A més del recaptat pels famosos que participen en la iniciativa, Cameo donarà part del total de sol·licituds rebudes durant les dues pròximes setmanes.

L’organització, sense ànim de lucre, utilitzarà els fons per a secundar diferents projectes que ofereixen ajuda i serveis d’atenció primària a mares i xiquets que es veuen forçats a deixar enrere el seu país, sobretot d’aliments, material de primers auxilis i medicines.

Participen en aquesta iniciativa rostres nacionals entre els quals es troben Chenoa, Beret, Juan Magán, una de les parelles més icòniques d’Espanya Alaska i Mario Vaquerizo, els tennistes Feliciano López o Pablo Andújar o actors com Mónica Pont o alguns protagonistes de la reeixida sèrie La Casa de Paper com Enrique Arce, Fernando Cayo o Rober Dragos.

Cameo i Junts per la Vida treballen junts per a ajudar als més desfavorits a causa de l’actual guerra entre Ucraïna i Rússia i poder assistir a totes les mares, àvies i nens que ho han passat i continuen passant tan malament en aquests moments.

En la plataforma es pot trobar el catàleg de famosos que participen en aquesta iniciativa, perquè els seus fans reserven vídeos per a ells mateixos o per a regalar aquests dies de cara a les felicitacions pel Dia de la Mare. Algunes estrelles poden estar disponibles només per a determinades quantitats i la campanya, que, de moment, estarà activa durant el mes d’abril.

Més sobre Junts per la Vida

La Fundació Junts Per la Vida va ser la primera ONG espanyola amb presència a la frontera de Polònia i Ucraïna des del principi de la invasió russa, en Przemysl. Allí un equip de voluntaris amb la presidenta Clara Arnal, col·laboren en l’evacuació de refugiats, els atenen, i organitzen el seu trasllat amb autobús, a més de coordinar l’ajuda humanitària.

També ajuden als desplaçats que decideixen quedar-se prop del seu país. Per a això recentment ha posat en marxa un centre d’acolliment i allotjament transitori segur a la frontera per a unes 50 mares ucraïneses amb els seus fills. Un altre equip de voluntaris a València (on té la seu l’ONG) i Alacant, organitza la recepció, acolliment familiar i allotjament dels quals arriben, i la seua posterior atenció.

Últimes notícies

Alicante Fashion Week obri la moda a la ciutat amb 30 dissenyadors i passes gratuïtes

Alicante Fashion Week enceta l’onzena edició amb 30 dissenyadors, conferències i passes gratuïtes obertes a la ciutadania entre octubre i novembre. L’esdeveniment reforça el disseny independent i consolida la moda com a part del teixit econòmic alacantí.

Nico Williams torna a la llista de l’Athletic per a visitar el Llevant a Mestalla

Nico Williams ha tornat a una convocatòria de 23 jugadors de l’Athletic Club per a enfrontar-se esta nit al Llevant, en un partit marcat també per la greu lesió de Gorka Guruzeta.

Morant destaca que les agències ja han anticipat les últimes danes extremes

La ministra Diana Morant subratlla a Alacant que les agències meteorològiques han avançat amb dies d’antelació tant la dana de 2024 com la d’este cap de setmana, cosa que ha permés activar l’alerta roja i decisions polítiques preventives.

Dituro confia en l’Elx tot i el descens: “Anem per bon camí i en creixement”

El porter argentí Matías Dituro assegura que l’Elx ha millorat, confia a guanyar al camp del Rayo Vallecano i afirma que no pensa en la retirada als 39 anys.

La DANA Adam arrasa 9.000 hectàrees de cultius i deixa 21 milions en pèrdues

La Unió ha xifrat en 21 milions d’euros els danys inicials de la DANA Adam en cultius, sobretot a la Safor i la Marina Alta, amb 9.000 hectàrees afectades de cítrics, caqui, aguacat, hortalisses i raïm de taula.

Presó provisional per a un jove per 16 robatoris en cotxes a Borriana

Un home de 25 anys ha ingressat en presó provisional acusat de 16 robatoris amb força en vehicles i un furt de gasoil comesos a Borriana entre el 3 i el 16 d’octubre.

El Villarreal encadena set derrotes seguides fora de casa en la Champions

La derrota per 4-3 davant el Liverpool a Anfield alça fins a set la ratxa consecutiva de partits perduts pel Villarreal com a visitant en la Lliga de Campions. L’equip d’Íñigo Pérez no guanya fora de La Ceràmica en esta competició des de les semifinals de 2021-2022.

Mestalla acollirà el Tavernes-València de Copa amb entrades des de 10 euros

El duel de Copa del Rei entre la UE Tavernes de la Valldigna i el València es jugarà a Mestalla el 28 d’octubre, amb preus entre 10 i 22 euros i el club blanquinegre figurant com a visitant.