Més de 500 famosos col·laboren amb la valenciana Junts per la Vida per a portar a mares i xiquets d’Ucraïna

Més de 500 rostres coneguts en l’àmbit nacional s’han unit per a recaptar fons per a l’ONG valenciana Junts per la Vida, a través de la plataforma de vídeos personalitzats de famosos, Cameo. Alaska, Mario Vaquerizo, Chenoa, Beret, Pau Gasol, Feliciano López, Pedro Aguado o Fernando Cayo són alguns dels famosos que posen cara a l’esperit solidari de les celebrities en ajuda dels més desfavorits.

Els famosos donaran als afectats per la guerra entre Rússia i Ucraïna gran part dels beneficis que obtinguen dels vídeos personalitzats que fan a través de la plataforma de cara al Dia de la Mare.

A més del recaptat pels famosos que participen en la iniciativa, Cameo donarà part del total de sol·licituds rebudes durant les dues pròximes setmanes.

L’organització, sense ànim de lucre, utilitzarà els fons per a secundar diferents projectes que ofereixen ajuda i serveis d’atenció primària a mares i xiquets que es veuen forçats a deixar enrere el seu país, sobretot d’aliments, material de primers auxilis i medicines.

Participen en aquesta iniciativa rostres nacionals entre els quals es troben Chenoa, Beret, Juan Magán, una de les parelles més icòniques d’Espanya Alaska i Mario Vaquerizo, els tennistes Feliciano López o Pablo Andújar o actors com Mónica Pont o alguns protagonistes de la reeixida sèrie La Casa de Paper com Enrique Arce, Fernando Cayo o Rober Dragos.

Cameo i Junts per la Vida treballen junts per a ajudar als més desfavorits a causa de l’actual guerra entre Ucraïna i Rússia i poder assistir a totes les mares, àvies i nens que ho han passat i continuen passant tan malament en aquests moments.

En la plataforma es pot trobar el catàleg de famosos que participen en aquesta iniciativa, perquè els seus fans reserven vídeos per a ells mateixos o per a regalar aquests dies de cara a les felicitacions pel Dia de la Mare. Algunes estrelles poden estar disponibles només per a determinades quantitats i la campanya, que, de moment, estarà activa durant el mes d’abril.

Més sobre Junts per la Vida

La Fundació Junts Per la Vida va ser la primera ONG espanyola amb presència a la frontera de Polònia i Ucraïna des del principi de la invasió russa, en Przemysl. Allí un equip de voluntaris amb la presidenta Clara Arnal, col·laboren en l’evacuació de refugiats, els atenen, i organitzen el seu trasllat amb autobús, a més de coordinar l’ajuda humanitària.

També ajuden als desplaçats que decideixen quedar-se prop del seu país. Per a això recentment ha posat en marxa un centre d’acolliment i allotjament transitori segur a la frontera per a unes 50 mares ucraïneses amb els seus fills. Un altre equip de voluntaris a València (on té la seu l’ONG) i Alacant, organitza la recepció, acolliment familiar i allotjament dels quals arriben, i la seua posterior atenció.

Últimes notícies

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la Confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia el veto a les dones en la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt i revisarà la seua inscripció com a entitat religiosa, en considerar que vulnera drets constitucionals.

Paunovic confia en el pla de Luis de la Font per a la porteria d’Espanya

El seleccionador de Sèrbia, Velljko Paunovic, assegura que Luis de la Font té un pla clar per a la porteria d'Espanya i considera a la Roja candidata al Mundial pel seu estil i continuïtat.

Álex Baena viu com un orgull el seu retorn a Vila-real amb la selecció espanyola

Álex Baena afronta com un partit molt especial l'amistós España-Sèrbia, el seu primer retorn a l'Estadi de la Ceràmica des de la seua eixida del Vila-real, i confia a consolidar-se per al Mundial malgrat els pocs minuts en l'Atlètic.

De la Font reivindica la seua porteria abans de l’Espanya-Sèrbia amistós

Luis de la Font assegura que Espanya compta amb quatre dels deu millors porters del món i afronta els amistosos davant Sèrbia i Egipte com si ja estiguera jugant el Mundial.

Ana Redondo reclama la dimissió de Susana Camarero després dels seus insults al Govern

La ministra d'Igualtat, Ana Redondo, reclama la dimissió de la vicepresidenta valenciana Susana Camarero en considerar insuficients les seues disculpes per dir prostitutes al Govern d'Espanya.

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, en considerar que vulnera drets fonamentals i manté una discriminació injustificada.

Camarero es disculpa per la seua frase sobre les prostitutes i l’atribuïx a un lapsus

Susana Camarero demana disculpes per afirmar en Les Corts que el Govern està 'ple de prostitutes', sosté que va ser un lapsus corregit al moment i acusa l'oposició de manipular les seues paraules.

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per dir prostitutes a les ministres

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per afirmar que el Govern d'Espanya estava ple de prostitutes i sosté que la vicepresidenta valenciana ha dit el que realment pensa.