La Generalitat envia des de Castelló 2.000 quilos de material humanitari a Ucraïna

La Generalitat contínua amb l’enviament d’ajuda humanitària al poble ucraïnés, des del centre logístic de Castelló. Aquest matí ha eixit del cocherón provincial de Castelló, el centre logístic des d’on la Generalitat i la Diputació de Castelló estan gestionant l’ajuda humanitària destinada a Ucraïna, un autobús amb 2.000 quilos de material humanitari.

Es tracta d’un autobús noliejat de manera particular per uns ciutadans alacantins que van fins a Polònia per a recollir a 20 persones refugiades i que han aprofitat el viatge per a traslladar l’ajuda fins a la ciutat de Przemysl, a 12 km de la frontera ucraïnesa. Allí gestionarà el repartiment d’aquest material el Convent dels Carmelites Descalços Klasztor Karmelitow Bosych.

En el vehicle s’han carregat un palet d’aliments no peribles, dos palets de productes higiènics, dos palets de mantes i caixes amb roba d’abrigar i per a bebés.

La directora territorial de Presidència, Eva Redondo, ha agraït la solidaritat que estan demostrant els i les castellonenques i de tot el poble valencià, no sols a l’hora de donar material i acollir refugiats, sinó també posant en marxa, iniciatives com aquestes que permeten portar l’ajuda de manera directa a la zona més pròxima al conflicte.

En aquest sentit cal recordar que la setmana passada ja va eixir un camió ple d’ajuda amb destinació a Ucraïna, gràcies també a la implicació d’un empresari i veí d’Onda d’origen ucraïnés.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.

El PP exigix al PSPV una rectificació per al·lusions al nazisme en Les Corts

El PPCV reclama al síndic del PSPV en Les Corts que es disculpe per unes al·lusions al nazisme durant el debat sobre la prioritat nacional, que els populars consideren un insult al seu partit i als seus votants.

Presó provisional per a tres detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

La jutgessa envia a presó provisional sense fiança a tres dels quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira, el cadàver del qual va aparéixer enterrat en un pou en Bacarot. La investigació continua en un jutjat distint per al quart investigat, ja implicat en la causa per la desaparició.