Gloria Camila està en el seu pitjor moment i una altra volta soltera

Gloria Camila a Las Ventas de Madrid (6 octubre 2019)

Gloria Camila | G3

 

Sens dubte, Gloria Camila no està passant per un dels seus millors moments, a pesar de què intenta mantindre’s al marge de tota polèmica. La filla de José Ortega Cano, en menys d’una setmana, ha hagut de fer front a una ruptura amorosa i a diferents declaracions sobre la seua vida sexual i en contra de la seua família, de la mà del seu ex, Kiko Jiménez.

 

La xica ja ha borrat de totes les seues xarxes socials les seues fotografies amb la seua exparella, David, amb qui mantenia una bonica relació que ha durat només uns pocs mesos. Pel que pareix, les polèmiques en les que s’ha vist relacionada la filla de ‘la més gran’ podrien haver provocat que el xic decidira posar fi a la relació.

 

Per això el desconegut xic hauria tallat amb ella amb la condició de mantindre el seu anonimat fora de perill. Mentres, la colombiana es mostra trista per la notícia en les seues xarxes socials, a on recentment publicava una frase per a fer vore com era el seu estat emocional: «Vaig triar l’any equivocat per a tractar de donar-li rumb a la meua vida».

 

Ha parlat en el seu Instagram

Recentment, la xica també pujava una publicació en el seu compte d’Instagram, a on adjuntava uns versos de Miguel Martínez. «Ella era tan fort que encara que el món se li vinguera damunt, sempre buscaria la manera d’eixir il·lesa, i encara que tenia mil motius per a no continuar vivint, sempre triava seguir en peus. Van ser moltes voltes les que la vaig vore recollir els trossos del seu cor trencat i estimar-se a ella mateixa; era una d’eixes dones que res les para, amb metes traçades en la vida, que plora en silenci, però que sempre trien continuar somrient. Tenia clar que no necessitava a algú al seu costat per a ser feliç, però quan volia, ho feia sense límits, i encara que tots li fallaren ella triaria seguir, perquè es tènia a si mateixa i creia en ella, només això li bastava per a continuar lluitant», escrivia en el seu compte d’Instagram.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ella era tan fuerte que aunque el mundo se le viniera encima, siempre buscaría la forma de salir ilesa, y aunque tenía mil motivos para no seguir viviendo, siempre elegía seguir en pie. Fueron muchas veces las que la vi recoger los trozos de su corazón roto y amarse a sí misma; era una de esas mujeres que nada las detiene, con metas trazadas en la vida, que llora en silencio, pero que siempre eligen seguir sonriendo. Tenía claro que no necesitaba a alguien a su lado para ser feliz, pero cuando amaba, amaba sin limites, y aunque todos le fallaran ,ella elegíria seguir, porque se tenia a sí misma y creía en ella, sólo eso le bastaba para seguir luchando. • MIGUEL MARTINEZ

A post shared by • GLORIA ORTEGA • (@gloriacamilaortega) on

 

Pareix que Gloria Camila haurà de suportar una infinitat de declaracions sobre la seua incipient ruptura amb la seua parella, un fet que s’unisca a la seua polèmica amb Kiko Jiménez i la seua parella, Sofía Suescun.

Últimes notícies

Álvaro Rodríguez celebra la permanència de l’Elx a Girona

Un gol d'Álvaro Rodríguez a Girona certifica la permanència de l'Elx en LaLiga EA Sports. El davanter es mostra feliç, reivindica al club i dedica el punt al seu pare mort.

Sarabia celebra la permanència de l’Elx: un altre exitazo espectacular

Eder Sarabia celebra la permanència de l'Elx en LaLiga després de l'empat davant el Girona i destaca dos anys meravellosos de projecte, ascens i consolidació en Primera.

Javi Guerra tanca la temporada amb un sabor agredolç malgrat la victòria davant el Barcelona

Javi Guerra celebra el triomf del València per 3-1 davant el Barcelona, però admet que la temporada deixa un sabor agredolç per les opcions perdudes de jugar a Europa.

València tanca la presentació de les germanors de la Rosada després de més de deu hores de desfilada

La Germanor de València ha posat fi a més de deu hores de presentacions de les 127 filials davant la Germanor Matriu de Almonte en La Rosada, abans de l'esperada processó de la Verge pel llogaret.

El València encadena la seua pitjor ratxa històrica sense competicions europees

El València encadenarà set temporades consecutives sense classificar-se per a competicions europees i superarà el seu rècord de dies seguits sense jugar en el continent, un contrast amb el seu exitós passat.

Carlos Espí celebra la permanència del Llevant com el millor moment de la seua carrera

Carlos Espí, autor del gol del Llevant davant el Betis, definix la permanència reeixida en La Cartoixa com el millor de la seua carrera i una salvació molt complicada fa uns mesos.

Álvaro Rodríguez posa per davant a l’Elx a Girona al descans

Un gol d'Álvaro Rodríguez en el minut 39 dona avantatge provisional a l'Elx en Montilivi i deixa al Girona molt prop del descens a LaLiga Hypermotion.

Empat al descans entre Betis i Llevant en La Cartoixa amb gols de Abde i Carlos Espí

Betis i Llevant marxen al descans amb 1-1 en La Cartoixa després dels gols matiner de Abde i el de Carlos Espí a la vora del descans, un marcador que asseguraria la permanència matemàtica dels valencians.