Anuncios

Gloria Camila està en el seu pitjor moment i una altra volta soltera

Gloria Camila a Las Ventas de Madrid (6 octubre 2019)

Gloria Camila | G3

 

Sens dubte, Gloria Camila no està passant per un dels seus millors moments, a pesar de què intenta mantindre’s al marge de tota polèmica. La filla de José Ortega Cano, en menys d’una setmana, ha hagut de fer front a una ruptura amorosa i a diferents declaracions sobre la seua vida sexual i en contra de la seua família, de la mà del seu ex, Kiko Jiménez.

 

La xica ja ha borrat de totes les seues xarxes socials les seues fotografies amb la seua exparella, David, amb qui mantenia una bonica relació que ha durat només uns pocs mesos. Pel que pareix, les polèmiques en les que s’ha vist relacionada la filla de ‘la més gran’ podrien haver provocat que el xic decidira posar fi a la relació.

 

Per això el desconegut xic hauria tallat amb ella amb la condició de mantindre el seu anonimat fora de perill. Mentres, la colombiana es mostra trista per la notícia en les seues xarxes socials, a on recentment publicava una frase per a fer vore com era el seu estat emocional: «Vaig triar l’any equivocat per a tractar de donar-li rumb a la meua vida».

 

Ha parlat en el seu Instagram

Recentment, la xica també pujava una publicació en el seu compte d’Instagram, a on adjuntava uns versos de Miguel Martínez. «Ella era tan fort que encara que el món se li vinguera damunt, sempre buscaria la manera d’eixir il·lesa, i encara que tenia mil motius per a no continuar vivint, sempre triava seguir en peus. Van ser moltes voltes les que la vaig vore recollir els trossos del seu cor trencat i estimar-se a ella mateixa; era una d’eixes dones que res les para, amb metes traçades en la vida, que plora en silenci, però que sempre trien continuar somrient. Tenia clar que no necessitava a algú al seu costat per a ser feliç, però quan volia, ho feia sense límits, i encara que tots li fallaren ella triaria seguir, perquè es tènia a si mateixa i creia en ella, només això li bastava per a continuar lluitant», escrivia en el seu compte d’Instagram.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ella era tan fuerte que aunque el mundo se le viniera encima, siempre buscaría la forma de salir ilesa, y aunque tenía mil motivos para no seguir viviendo, siempre elegía seguir en pie. Fueron muchas veces las que la vi recoger los trozos de su corazón roto y amarse a sí misma; era una de esas mujeres que nada las detiene, con metas trazadas en la vida, que llora en silencio, pero que siempre eligen seguir sonriendo. Tenía claro que no necesitaba a alguien a su lado para ser feliz, pero cuando amaba, amaba sin limites, y aunque todos le fallaran ,ella elegíria seguir, porque se tenia a sí misma y creía en ella, sólo eso le bastaba para seguir luchando. • MIGUEL MARTINEZ

A post shared by • GLORIA ORTEGA • (@gloriacamilaortega) on

 

Pareix que Gloria Camila haurà de suportar una infinitat de declaracions sobre la seua incipient ruptura amb la seua parella, un fet que s’unisca a la seua polèmica amb Kiko Jiménez i la seua parella, Sofía Suescun.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mor l’operari d’una grua en quedar atrapat pel seu vehicle a Vallada

Un treballador de 32 anys ha mort en una zona rural de Vallada després de quedar atrapat pel camió grua amb el qual intentava alçar un tractor bolcat. Bombers i servicis sanitaris només van poder confirmar la defunció.

Rego, Oltra, Montero i Janja da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Rosângela Janja da Silva reclamen unió enfront de la violència política contra les dones i més presència femenina en els espais de decisió.

Rego, Oltra, Montero i Janja Da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Janja Da Silva reclamen a València que les dones s'unisquen enfront de la violència política i reforcen la seua presència en els espais de decisió.

Héctor Fort rep l’alta i es prepara per a tornar amb l’Elx davant l’Atlètic

Héctor Fort rep l'alta competitiva tres mesos després d'operar-se del muscle i es mostra amb ganes de tornar a jugar amb l'Elx en el dol davant l'Atlètic de Madrid.

Tunde reforça l’optimisme del Llevant: la permanència, cada vegada més a prop

Kareem Tunde es mostra convençut que el Llevant aconseguirà la permanència en Primera i crida a mantindre la unió del vestuari abans del dol clau davant el Sevilla.

Ernest Urtasun se suma a la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández el 24 d’abril

El ministre de Cultura, Ernest Urtasun, participarà el 24 d'abril en la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández a Orihuela, garantida després del finançament del Ministeri de Cultura.

Ingressat a Maldives un jove metge alacantí després de l’atac d’un tauró

Un metge de 31 anys de l'Hospital General Doctor Balmis d'Alacant ha resultat greument ferit després de patir l'atac d'un tauró durant una excursió aquàtica en la seua lluna de mel a les illes Maldives.

El TSJCV tomba la suspensió de llicències de canvi d’ús per a pisos turístics a València

El TSJCV anul·la la decisió de l'Ajuntament de València de suspendre les llicències de canvi d'ús per a pisos turístics, però manté la moratòria sobre noves edificacions hoteleres.