Gloria Camila està en el seu pitjor moment i una altra volta soltera

Gloria Camila a Las Ventas de Madrid (6 octubre 2019)

Gloria Camila | G3

 

Sens dubte, Gloria Camila no està passant per un dels seus millors moments, a pesar de què intenta mantindre’s al marge de tota polèmica. La filla de José Ortega Cano, en menys d’una setmana, ha hagut de fer front a una ruptura amorosa i a diferents declaracions sobre la seua vida sexual i en contra de la seua família, de la mà del seu ex, Kiko Jiménez.

 

La xica ja ha borrat de totes les seues xarxes socials les seues fotografies amb la seua exparella, David, amb qui mantenia una bonica relació que ha durat només uns pocs mesos. Pel que pareix, les polèmiques en les que s’ha vist relacionada la filla de ‘la més gran’ podrien haver provocat que el xic decidira posar fi a la relació.

 

Per això el desconegut xic hauria tallat amb ella amb la condició de mantindre el seu anonimat fora de perill. Mentres, la colombiana es mostra trista per la notícia en les seues xarxes socials, a on recentment publicava una frase per a fer vore com era el seu estat emocional: «Vaig triar l’any equivocat per a tractar de donar-li rumb a la meua vida».

 

Ha parlat en el seu Instagram

Recentment, la xica també pujava una publicació en el seu compte d’Instagram, a on adjuntava uns versos de Miguel Martínez. «Ella era tan fort que encara que el món se li vinguera damunt, sempre buscaria la manera d’eixir il·lesa, i encara que tenia mil motius per a no continuar vivint, sempre triava seguir en peus. Van ser moltes voltes les que la vaig vore recollir els trossos del seu cor trencat i estimar-se a ella mateixa; era una d’eixes dones que res les para, amb metes traçades en la vida, que plora en silenci, però que sempre trien continuar somrient. Tenia clar que no necessitava a algú al seu costat per a ser feliç, però quan volia, ho feia sense límits, i encara que tots li fallaren ella triaria seguir, perquè es tènia a si mateixa i creia en ella, només això li bastava per a continuar lluitant», escrivia en el seu compte d’Instagram.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ella era tan fuerte que aunque el mundo se le viniera encima, siempre buscaría la forma de salir ilesa, y aunque tenía mil motivos para no seguir viviendo, siempre elegía seguir en pie. Fueron muchas veces las que la vi recoger los trozos de su corazón roto y amarse a sí misma; era una de esas mujeres que nada las detiene, con metas trazadas en la vida, que llora en silencio, pero que siempre eligen seguir sonriendo. Tenía claro que no necesitaba a alguien a su lado para ser feliz, pero cuando amaba, amaba sin limites, y aunque todos le fallaran ,ella elegíria seguir, porque se tenia a sí misma y creía en ella, sólo eso le bastaba para seguir luchando. • MIGUEL MARTINEZ

A post shared by • GLORIA ORTEGA • (@gloriacamilaortega) on

 

Pareix que Gloria Camila haurà de suportar una infinitat de declaracions sobre la seua incipient ruptura amb la seua parella, un fet que s’unisca a la seua polèmica amb Kiko Jiménez i la seua parella, Sofía Suescun.

Últimes notícies

Jaime Pradilla assumix la derrota davant el Reial Madrid i reivindica la temporada del València Basket

Jaime Pradilla lamenta l'eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en semifinals de l'Eurolliga, però defén l'any de l'equip i confia que prompte puguen sentir-se orgullosos del seu recorregut.

Scariolo destaca la resiliència del Reial Madrid després de reinventar-se rumb a la final d’Eurolliga

Sergio Scariolo subratlla que el Reial Madrid ha hagut de reinventar el seu joc per les baixes interiors i ressalta la resiliència de l'equip abans de la final d'Eurolliga davant Olympiacos.

Scariolo descarta a Usman Garuba per a la final de l’Eurolliga després de lesionar-se davant el València

Usman Garuba es lesiona en la semifinal de l'Eurolliga davant el València Basket i Sergio Scariolo confirma que el pivot del Reial Madrid queda descartat per a la final contra el Olympiacos.

Hezonja llança un missatge d’optimisme abans de la final de l’Eurolliga

Mario Hezonja es mostra convençut de les opcions del Reial Madrid en la final de l'Eurolliga davant Olympiacos i demana confiança malgrat l'esglai per la lesió de Garuba.

Pedro Martínez lamenta l’eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en l’Eurolliga

Pedro Martínez va reconéixer que al València Basket li haguera agradat competir millor en la semifinal de la Final a Quatre, després de caure amb claredat davant un Reial Madrid al qual va considerar just vencedor.

El Reial Madrid atropella al València i se cita amb el Olympiacos en la final de l’Eurolliga

El Reial Madrid va derrotar al València Basket per 90-105 en la Final Four de l'Eurolliga i jugarà la final davant el Olympiacos, després de firmar al costat del conjunt taronja la mitat més anotadora d'este segle en una semifinal.

Francisco Camps arranca la seua campanya per a liderar el PPCV amb la promesa de recuperar el govern

Francisco Camps dona per iniciada la carrera cap al congrés regional del PPCV i s'oferix a liderar de nou el partit amb el compromís d'aconseguir una majoria absoluta en 2027.

Extingit l’incendi a l’Hospital de Torrevieja després de deixar dos ferits greus

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja s'ha donat per extingit després de causar un treballador en l'UCI per inhalació de fum i un altre pacient amb cremades greus traslladat a València.