Gloria Camila està en el seu pitjor moment i una altra volta soltera

Gloria Camila a Las Ventas de Madrid (6 octubre 2019)

Gloria Camila | G3

 

Sens dubte, Gloria Camila no està passant per un dels seus millors moments, a pesar de què intenta mantindre’s al marge de tota polèmica. La filla de José Ortega Cano, en menys d’una setmana, ha hagut de fer front a una ruptura amorosa i a diferents declaracions sobre la seua vida sexual i en contra de la seua família, de la mà del seu ex, Kiko Jiménez.

 

La xica ja ha borrat de totes les seues xarxes socials les seues fotografies amb la seua exparella, David, amb qui mantenia una bonica relació que ha durat només uns pocs mesos. Pel que pareix, les polèmiques en les que s’ha vist relacionada la filla de ‘la més gran’ podrien haver provocat que el xic decidira posar fi a la relació.

 

Per això el desconegut xic hauria tallat amb ella amb la condició de mantindre el seu anonimat fora de perill. Mentres, la colombiana es mostra trista per la notícia en les seues xarxes socials, a on recentment publicava una frase per a fer vore com era el seu estat emocional: «Vaig triar l’any equivocat per a tractar de donar-li rumb a la meua vida».

 

Ha parlat en el seu Instagram

Recentment, la xica també pujava una publicació en el seu compte d’Instagram, a on adjuntava uns versos de Miguel Martínez. «Ella era tan fort que encara que el món se li vinguera damunt, sempre buscaria la manera d’eixir il·lesa, i encara que tenia mil motius per a no continuar vivint, sempre triava seguir en peus. Van ser moltes voltes les que la vaig vore recollir els trossos del seu cor trencat i estimar-se a ella mateixa; era una d’eixes dones que res les para, amb metes traçades en la vida, que plora en silenci, però que sempre trien continuar somrient. Tenia clar que no necessitava a algú al seu costat per a ser feliç, però quan volia, ho feia sense límits, i encara que tots li fallaren ella triaria seguir, perquè es tènia a si mateixa i creia en ella, només això li bastava per a continuar lluitant», escrivia en el seu compte d’Instagram.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ella era tan fuerte que aunque el mundo se le viniera encima, siempre buscaría la forma de salir ilesa, y aunque tenía mil motivos para no seguir viviendo, siempre elegía seguir en pie. Fueron muchas veces las que la vi recoger los trozos de su corazón roto y amarse a sí misma; era una de esas mujeres que nada las detiene, con metas trazadas en la vida, que llora en silencio, pero que siempre eligen seguir sonriendo. Tenía claro que no necesitaba a alguien a su lado para ser feliz, pero cuando amaba, amaba sin limites, y aunque todos le fallaran ,ella elegíria seguir, porque se tenia a sí misma y creía en ella, sólo eso le bastaba para seguir luchando. • MIGUEL MARTINEZ

A post shared by • GLORIA ORTEGA • (@gloriacamilaortega) on

 

Pareix que Gloria Camila haurà de suportar una infinitat de declaracions sobre la seua incipient ruptura amb la seua parella, un fet que s’unisca a la seua polèmica amb Kiko Jiménez i la seua parella, Sofía Suescun.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.