Gloria Camila està en el seu pitjor moment i una altra volta soltera

Gloria Camila a Las Ventas de Madrid (6 octubre 2019)

Gloria Camila | G3

 

Sens dubte, Gloria Camila no està passant per un dels seus millors moments, a pesar de què intenta mantindre’s al marge de tota polèmica. La filla de José Ortega Cano, en menys d’una setmana, ha hagut de fer front a una ruptura amorosa i a diferents declaracions sobre la seua vida sexual i en contra de la seua família, de la mà del seu ex, Kiko Jiménez.

 

La xica ja ha borrat de totes les seues xarxes socials les seues fotografies amb la seua exparella, David, amb qui mantenia una bonica relació que ha durat només uns pocs mesos. Pel que pareix, les polèmiques en les que s’ha vist relacionada la filla de ‘la més gran’ podrien haver provocat que el xic decidira posar fi a la relació.

 

Per això el desconegut xic hauria tallat amb ella amb la condició de mantindre el seu anonimat fora de perill. Mentres, la colombiana es mostra trista per la notícia en les seues xarxes socials, a on recentment publicava una frase per a fer vore com era el seu estat emocional: «Vaig triar l’any equivocat per a tractar de donar-li rumb a la meua vida».

 

Ha parlat en el seu Instagram

Recentment, la xica també pujava una publicació en el seu compte d’Instagram, a on adjuntava uns versos de Miguel Martínez. «Ella era tan fort que encara que el món se li vinguera damunt, sempre buscaria la manera d’eixir il·lesa, i encara que tenia mil motius per a no continuar vivint, sempre triava seguir en peus. Van ser moltes voltes les que la vaig vore recollir els trossos del seu cor trencat i estimar-se a ella mateixa; era una d’eixes dones que res les para, amb metes traçades en la vida, que plora en silenci, però que sempre trien continuar somrient. Tenia clar que no necessitava a algú al seu costat per a ser feliç, però quan volia, ho feia sense límits, i encara que tots li fallaren ella triaria seguir, perquè es tènia a si mateixa i creia en ella, només això li bastava per a continuar lluitant», escrivia en el seu compte d’Instagram.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ella era tan fuerte que aunque el mundo se le viniera encima, siempre buscaría la forma de salir ilesa, y aunque tenía mil motivos para no seguir viviendo, siempre elegía seguir en pie. Fueron muchas veces las que la vi recoger los trozos de su corazón roto y amarse a sí misma; era una de esas mujeres que nada las detiene, con metas trazadas en la vida, que llora en silencio, pero que siempre eligen seguir sonriendo. Tenía claro que no necesitaba a alguien a su lado para ser feliz, pero cuando amaba, amaba sin limites, y aunque todos le fallaran ,ella elegíria seguir, porque se tenia a sí misma y creía en ella, sólo eso le bastaba para seguir luchando. • MIGUEL MARTINEZ

A post shared by • GLORIA ORTEGA • (@gloriacamilaortega) on

 

Pareix que Gloria Camila haurà de suportar una infinitat de declaracions sobre la seua incipient ruptura amb la seua parella, un fet que s’unisca a la seua polèmica amb Kiko Jiménez i la seua parella, Sofía Suescun.

Últimes notícies

Les Urgències de l’Hospital General de València entren en l’última fase de la gran reforma

El servei d’Urgències de l’Hospital General de València afronta l’última fase d’una reforma integral de 4,8 milions que modernitzarà més de 2.000 metres quadrats i augmentarà la capacitat assistencial.

Un capellà d’Alacant perd l’estat clerical per negar l’autoritat del Papa

El Papa León XIV ha ordenat l’expulsió de l’estat clerical del sacerdot alacantí Francisco José Vegara Cerezo per la seua negativa reiterada a reconéixer l’autoritat del papa Francesc i de l’actual pontífex.

Les 156 esmenes del PP als pressupostos busquen més ajudes socials i previndre catàstrofes

El PP ha registrat 156 esmenes als Pressupostos de la Generalitat per a 2026 per reforçar la despesa social, ampliar ajudes a llogaters i propietaris en risc de desnonament i invertir en sistemes d’alerta en barrancs.

Sara Sorribes se planta en segona ronda de Wimbledon i iguala el seu millor resultat

La tennista de la Vall d'Uixó, número 252 del rànquing WTA, ha debutat a Wimbledon amb una victòria clara davant l'andorrana Victoria Jiménez Kasintseva i s'ha classificat per a segona ronda, on es veurà les cares amb la número 4 mundial, Jessica Pegula.

Més seguretat este estiu a Alacant amb 287 policies nacionals reforçant la província

La Policia Nacional ha activat el pla Operació Estiu 2026 a la província d'Alacant amb 287 agents més, molts d'ells destinats a zones turístiques, el port i l'aeroport Alicante-Elche Miguel Hernández.

Tallers, passejos guiats i jocs gratuïts: així és el programa d’estiu de l’IVAM

L’IVAM ha posat en marxa fins al 6 de setembre un programa d’estiu gratuït, amb tallers interactius, passejos guiats i espais de joc per a totes les edats.

Vox vol que la ‘prioritat nacional’ marque les ajudes socials i d’habitatge en els comptes del 2026

Vox ha registrat més de cent esmenes als pressupostos de la Generalitat per a 2026 per a introduir la ‘prioritat nacional’ en serveis socials i accés a l’habitatge, i per a redirigir fons a immigració, família i retallades en gasto polític que afecten l’AVL, sindicats i patronals.

200 milions per a climatitzar escoles: així es repartiran els fons a la Comunitat Valenciana

El Govern ha autoritzat 200 milions d’euros del Fons Nacional d’Eficiència Energètica per a climatitzar i fer més eficients els centres escolars, amb Andalusia, Catalunya, la Comunitat Valenciana i Madrid com a territoris principals beneficiats. Les actuacions hauran de garantir almenys un 10 % de millora en l’eficiència energètica.